abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56417288
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 17:10 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zoals ik het begrepen heb ligt het niet aan moneybookers (paypal of welke je ook wil gebruiken) maar aan ideal, die legt een beperking op
Hoe kan dat dan? Je stort toch je geld aan die site en dan kun je toch je transacties verder buiten iDeal doen? Als ik jou geld geef via de post kan, als jij het geld heb, het postbedrijf toch niet meer bepalen wat jij met dat geld doet?

(je praat met een leek hoor, ik heb geen PayPal o.i.d.)
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:29:46 #202
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56430593
Minister wil blowverbod voor alle agenten
quote:
Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) vindt dat agenten in hun vrije tijd geen softdrugs moeten gebruiken. Het drugsgebruik kan de uitstraling en het gezag van politieagenten schaden, aldus de PvdA-minister.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56440967
quote:
Donner pleit voor levenslange leerplicht
Uitgegeven: 31 januari 2008 16:34
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 17:48

UTRECHT - Om de gevolgen van de vergrijzing op te vangen en mensen langer aan het werk te houden, moeten we eigenlijk toe naar een leerplicht tot je 65e, of een levenslange leerplicht.
nu.nl

Paste hier wel bij vond ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door AchJa op 01-02-2008 09:34:06 ]
pi_56442834
quote:
Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven. Garandeer maar eens dat ze dan niet onder invloed zijn, alcohol zal dan trouwens ook verboden moeten worden voor agenten.
pi_56445429
Als ze dan ook 24/7 betaald krijgen vind ik het goed.
pi_56445873
Idd zolang een loonsverhoging al een probleem is kun je echt niet met deze belachelijke eisen komen.
pi_56452564
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven.
Ik mag ook in mijn vrije tijd doorwerken hoor....maar dat wil niet zeggen dat de baas er iets over te zeggen moet hebben wat ik dan moet doen. Wat een onzin dit.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 18:41:00 #208
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56463912
quote:

[..]

Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven. Garandeer maar eens dat ze dan niet onder invloed zijn, alcohol zal dan trouwens ook verboden moeten worden voor agenten.
Blowen is legaal.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  vrijdag 1 februari 2008 @ 21:09:12 #209
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_56467039
quote:
Op donderdag 31 januari 2008 19:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

nu.nl

Paste hier wel bij vond ik.
Lachen met Donner...

AAN DE STROP!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_56678743
Vettax goed middel tegen ongezond eten

Uw belastinggeld is weer 'ns goed besteed. De Raad voor de Volksgezondheid en Zorg heeft haar tanden er 'ns in gezet, de zaak van boven tot onder onderzocht en komt, na alles zorgvuldig te hebben overwogen, nu met verrassende en verfrissende ideeën: Extra Accijns! Waar zouden we toch zijn zonder dit soort mensen die zich onvermoeibaar inzetten voor ons aller heil? Je moet er niet aan denken.
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:37:28 #211
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56679043
quote:

[..]

Onterecht want met blowen is niets mis
  dinsdag 12 februari 2008 @ 09:39:21 #212
66825 Reya
Fier Wallon
pi_56679068
Gelukkig zijn we hier dan nog weer niet zover heen als aan de andere kant van de Noordzee:

Brits internetverbod voor illegale downloaders
pi_56679680
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Reya het volgende:
Gelukkig zijn we hier dan nog weer niet zover heen als aan de andere kant van de Noordzee:

Brits internetverbod voor illegale downloaders
Volgens de entertainmentindustrie gaan door het illegaal downloaden miljarden aan inkomsten verloren

Ik zie het al voor me dat de kolenmijnen via de overheid de zonnecelindustrie gaat aanpakken. "Wij verliezen miljarden! Stop ermee! Ze stelen onze business!" .

De grote verliezers zijn overigens niet de artiesten, maar de platenmaatschappijen die vast willen houden aan de oude manier van verkopen - we weten allemaal wel hoeveel een cd kost....
pi_56682058
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:

Uw belastinggeld is weer 'ns goed besteed. De Raad voor de Volksgezondheid en Zorg heeft haar tanden er 'ns in gezet, de zaak van boven tot onder onderzocht en komt, na alles zorgvuldig te hebben overwogen, nu met verrassende en verfrissende ideeën: Extra Accijns! Waar zouden we toch zijn zonder dit soort mensen die zich onvermoeibaar inzetten voor ons aller heil? Je moet er niet aan denken.
En zolang ik een kilo vers rundvlees voor minder kan krijgen dan een kilo spinazie ga ik nog echt niet aan de groenten; misschien dus nog duurder maken!

pi_56728444
quote:
CDA bepleit schoollessen over seksuele moraa

EN HAAG - Leerlingen op middelbare scholen moeten les krijgen over ‘seksuele moraal’.
Dat bepleit regeringspartij CDA.

„Seks is een consumptieartikel geworden,” stelt CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel. „Het lijkt bij veel jongeren losgekoppeld van liefde. Maar er is toch wel iets wat de mens onderscheidt van dieren?”

Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) laat een lespakket samenstellen voor ROC’s om ongewenste zwangerschappen te voorkomen en te waarschuwen tegen geslachtsziektes. Ormel wil dat leerlingen niet alleen ‘technische informatie’ krijgen. „Als ik verhalen lees over breezerseks of meisjes die niet meer naar een zwembad durven omdat ze worden lastiggevallen door jongetjes, dan maak ik me zorgen. Blijkbaar weten veel jongeren niet dat seks juist iets waardevols is.” Hij doet zijn voorstel vandaag in een debat met de staatssecretaris.

Volgens de Rutgers Nisso Groep valt het wel mee met de moraal van de Nederlandse jeugd. „Jongeren experimenteren nu eenmaal, maar de meesten zijn goed in staat er verstandig mee om te gaan.’’

Henk Jan Ormel. CDA-seksuoloog. "Blijkbaar weten veel jongeren niet dat seks juist iets waardevols is". Stik er toch in joh.

Waarom luisteren naar mensen die er iets van weten hè. Jongeren hebben allemaal seks voor een breezer en jongens die meisjes lastigvallen houd je tegen door ze op school te vertellen wat de Christelijke seksmoraal is.

Christendom schijnt vooral om seks te gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Autodidact op 14-02-2008 16:35:57 ]
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:02:48 #216
66825 Reya
Fier Wallon
pi_56729303
quote:
„Seks is een consumptieartikel geworden,” stelt CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel. „Het lijkt bij veel jongeren losgekoppeld van liefde. Maar er is toch wel iets wat de mens onderscheidt van dieren?”
Drie procent van ons DNA, ongeveer.
pi_56730037
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:02 schreef Reya het volgende:

[..]

Drie procent van ons DNA, ongeveer.
Ja, kom daar mee bij een club fundamentalisten met hun (letterlijk) achterlijke ID propaganda.
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:48:06 #218
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56730106
Dûh, als een meid er vrijwillig mee instemt om geneukt te worden voor een breezer, dan is dat alleen maar prima.

Zorgt voor concurrentie van de prostituee's.
Het is een vrije, open markt, iets wat onze cultuur over de hele wereld schreeuwt.
Beiden stemmen er mee in, wie is het CDA dan om er wat van te vinden?
Blijkbaar is er niets interessanters te doen, doe dáár dan wat aan.
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:50:48 #219
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56730166
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:

Da's raar, onlangs gaven verschillende instituten hier een negatief advies over, omdat de manier hoe je beweegt, en de variëteit van eten juist zorgt voor het dik worden, niet specifiek kroketten, bijvoorbeeld. En dat lijkt me een volstrekt logische gedachte.

Benieuwd wat het 'bewijs' dan is.
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:45:45 #220
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56731228
Het bewijs: Het is zeker dat de verkoop van "slechte "producten door de vettax niet dermate zal teruglopen dat er minder geld de schatkist in vloeit, sterker nog...
---
  donderdag 14 februari 2008 @ 18:49:28 #221
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56732625
quote:
'Vettax goed middel tegen ongezond eten'
UTRECHT - Extra accijns op ongezonde levensmiddelen als drank, tabak en snacks, is een goede methode om consumenten gezonder te laten eten.

Dat is een van de ideeën van de Raad voor de Volksgezondheid en Zorg (RVZ) om mensen meer verantwoordelijk te maken voor hun eigen gezondheid.

De raad heeft de voorstellen dinsdag gepresenteerd in de publicatie 'Goed patiëntschap'. Het gaat de RVZ er vooral om dat patiënten beter gaan meewerken aan hun behandeling en zij zich meer gaan inzetten voor hun eigen gezondheid.

IVF-behandelingen

De RVZ bepleit verruiming van de mogelijkheid de behandeling terug te schroeven als de patiënt willens en wetens niet volledig meewerkt. Een vrouw zou minder ivf-behandelingen kunnen krijgen als ze niet stopt met roken, wat de kans op een succesvolle behandeling verkleint.

Volledig stopzetten van de zorg heeft niet zoveel zin, omdat dit de patiënt ertoe zou kunnen aanzetten zijn ongewenste gedrag te verzwijgen.

Fatsoenlijk

Wel mag een arts volgens de raad afzien van verdere hulp als de patiënt zich niet fatsoenlijk gedraagt. Nu geldt dat al voor agressieve patiënten, maar dit zou ook op kunnen gaan voor mensen die te nadrukkelijk een bepaalde behandeling claimen of zich anderszins onfatsoenlijk gedragen.

Bij stopzetting van de hulp moet de arts er wel voor zorgen dat de patiënt ergens anders terecht kan.
Bron
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:37:48 #222
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56737635
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:49 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Bron
En waar de fuck komt dit vandaan zeilen?
quote:
Wel mag een arts volgens de raad afzien van verdere hulp als de patiënt zich niet fatsoenlijk gedraagt. Nu geldt dat al voor agressieve patiënten, maar dit zou ook op kunnen gaan voor mensen die te nadrukkelijk een bepaalde behandeling claimen
Ik snap hier echt geen sikkepit van.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2008 @ 11:42:54 #223
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56745734
Plasterk bekijkt verbod op seksdatingprogramma's
quote:
DEN HAAG - Onderwijsminister Plasterk bekijkt of hij misleidende telewinkelboodschappen zoals seksdating van de televisie kan halen. Hij schrijft dat in een antwoord op de motie die Tweede Kamerlid Arie Slob namens de ChirstenUnie indiende.

Het gaat onder andere om de nachtprogramma's van commerciële zenders als SBS en RTL. "De wijze waarop misleiding bij tv-reclame in de vorm van seksuele (dating)programma's beëindigd kan worden, onderzoek ik", schrijft Plasterk aan de Tweede Kamer.
Carpe Libertatem
pi_56745806
Ah, we gaan misleiding in reclame aanpakken! .

Ge-wel-dig.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:36:53 #225
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_56746857
Gaaf. nooit meer reclame op tv dus.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_56747462
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ah, we gaan misleiding in reclame aanpakken! .

Ge-wel-dig.
Daar gaan de reclame's van de Belastingdienst.
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2008 @ 13:47:42 #227
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56748506
'Groepsverbod' voor raddraaiers in de maak
quote:
DEN HAAG - Gemeenten kunnen binnenkort 'groepsverboden' opleggen aan personen die als raddraaier te boek staan. Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zei dat vrijdag. Het gaat om een variant van het samenscholingsverbod.

Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) is al langer bezig met een wetsvoorstel om overlastgevers aan te pakken.

Daarin is behalve het samenscholingsverbod ook de mogelijkheid opgenomen gebiedsverboden op te leggen aan mensen die rotzooi trappen rond voetbalwedstrijden.

Het wetsvoorstel gaat in maart naar de Tweede Kamer, die zich er dan over buigt. Daarna moet ook de Eerste Kamer zich er nog over uitspreken.
Carpe Libertatem
pi_56753255
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 15:18 schreef Autodidact het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is lekker bezig.
quote:
CDA trekt aan abortusgrens

Het CDA wil de grens waarop abortus nog is toegestaan, 24 weken, verlagen.

De partij vindt zo'n late abortus niet meer acceptabel nu foetussen steeds vroeger in de zwangerschap in leven kunnen worden gehouden.

Dat liet CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel gisteren weten tijdens een Kamerdebat met staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) over medische ethiek. Voor het CDA, de ChristenUnie en de SGP staat de beschermwaardigheid van het (ongeboren) leven voorop.
pi_56759702
De overtreffende stap dan maar gelijk zetten?

http://www.nu.nl/news/143(...)ers_in_database.html
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 21:50:18 #230
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_56759819
Erg vervelend dat meneer Ormel op die manier andermans levensstijl loopt af te zeiken
  † In Memoriam † vrijdag 15 februari 2008 @ 21:53:27 #231
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56759891
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Jarno het volgende:

Carpe Libertatem
  vrijdag 15 februari 2008 @ 22:32:45 #232
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56760971
quote:

Voordat ik dat kreng ophaal maar even met metaal knippen dan. Flink wat kleine sneetjes in m'n vingers zetten. Achterlijk systeem. Welke bolle josti bedenkt dit?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 22:50:04 #233
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_56761429
Hoeveel jaar nog voor er weer verkiezingen zijn? drie zeker nog? 40 jaar vooruitgang in 4 jaar uit het riem gekieperd in dit tempo.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:04:19 #234
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56761796
quote:

Het wordt echt met de dag triester. Ik dacht dat vingerafdrukken nodig waren om criminelen op te sporen... maar schijnbaar is iedereen crimineel.
---
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:05:20 #235
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_56761821
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef ethiraseth het volgende:
Hoeveel jaar nog voor er weer verkiezingen zijn? drie zeker nog? 40 jaar vooruitgang in 4 jaar uit het riem gekieperd in dit tempo.
Denk je dat verkiezingen dit ooit kunnen terugdraaien? Bijvoorbeeld: denk je dat de Patriot Act óóit verdwijnt?
  maandag 18 februari 2008 @ 07:13:13 #236
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56807962
president vliegt in kbx

Zelf wel via IJsland, Canada en de VS naar de Antillen vliegen en de burger wel met een milieutax als ze als haringen in een ton direct en rechtstreeks naar de zon vliegen
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  maandag 18 februari 2008 @ 09:38:06 #237
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_56809031
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Denk je dat verkiezingen dit ooit kunnen terugdraaien? Bijvoorbeeld: denk je dat de Patriot Act óóit verdwijnt?
Neuj, maar een mens moet toch ergens hoop in houden.
pi_56809744
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wat voor de patriotact geldt, geldt toch ook bijvoorbeeld voor de identificatieplicht? Beide hebben volgens mij een looptijd, die uiteraard wel verlengt kan worden.
pi_56811908
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 17:06 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Hij is lekker bezig.
[..]
Is het wel verantwoord beschadigde/niet (goed) levensvatbare foetussen van jonger dan 24 weken in leven te houden?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_56811964
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat voor de patriotact geldt, geldt toch ook bijvoorbeeld voor de identificatieplicht? Beide hebben volgens mij een looptijd, die uiteraard wel verlengt kan worden.
Ik meen toch dat een van de grootste problemen met de anti terror wetgeving in met name NL en de EU is dat het juist niet om tijdelijke maatregelen gaat. Ook die identificatieonzin is bij mijn weten niets tijdelijks aan.
  maandag 18 februari 2008 @ 12:20:50 #241
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_56812004
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Is het wel verantwoord beschadigde/niet (goed) levensvatbare foetussen van jonger dan 24 weken in leven te houden?
Een veel te kleine baby 4 weken kunstmatig in leven houden in een couveuse is toch altijd beter dan dat het kind helemaal niet leeft.
  † In Memoriam † maandag 18 februari 2008 @ 12:53:54 #242
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56812610
Fiscus haalt miljoenen binnen bij controle leaseauto's
quote:
Vorig jaar kondigde de fiscus al aan de flitsauto's af te sturen op mensen die beweerden niet zoveel pretritjes te maken in hun leaseauto, nadat uit een steekproef was gebleken dat 30 procent van deze verklaringen niet klopte.

De controleurs leggen bij bijvoorbeeld grensovergangen en in het weekeinde het rijgedrag vast. Aan de hand van een rittenregistratie mag de betrapte automobilist dan alsnog aantonen niet de fout te zijn ingegaan.
Carpe Libertatem
pi_56812823
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:20 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Een veel te kleine baby 4 weken kunstmatig in leven houden in een couveuse is toch altijd beter dan dat het kind helemaal niet leeft.
Leven kan op dat moment een heel ruim begrip gaan worden. Roeland de Kasplant, IRL.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 18 februari 2008 @ 14:39:09 #244
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_56814850
quote:
Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef en_door_slecht het volgende:

[..]

Ik meen toch dat een van de grootste problemen met de anti terror wetgeving in met name NL en de EU is dat het juist niet om tijdelijke maatregelen gaat. Ook die identificatieonzin is bij mijn weten niets tijdelijks aan.
Nog wat andere problemen met die wetgeving
- Niemand weet of het werkt.
- Niemand weet hoe je om moet gaan met zo'n gigantische berg data.
- Het wordt nooit (of in elkgeval niet snel) meer teruggedraaid door een ander kabinet oid.
lege ton
pi_56814946
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef nonzz het volgende:

[..]

Nog wat andere problemen met die wetgeving
- Niemand weet of het werkt.
- Niemand weet hoe je om moet gaan met zo'n gigantische berg data.
- Het wordt nooit (of in elkgeval niet snel) meer teruggedraaid door een ander kabinet oid.
Daar heb je helemaal gelijk. Maar bij wetgeving die bij stilzitten na bijvoorbeeld vijf jaar komt te vervallen, is een passieve TK niet erg. Zo zul je dan na die vijf jaar moeten aantonen dat de maatregel werkt en er geen grote neveneffecten zijn, anders komt de wetgeving te vervallen. Nu is dat net andersom.
  † In Memoriam † woensdag 20 februari 2008 @ 09:55:05 #246
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_56854699
quote:
Rijk wil boete voor onnodige leegstand

Eigenaren van leegstaande panden moeten mogelijk een boete gaan betalen. Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) gaat onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om een zogenoemde leegstandtaks in te voeren. Dat heeft hij tijdens een bezoek toegezegd aan de Rotterdamse wethouder
Dominic Schrijer (Sociale Zaken en Wijkeconomie). Volgens Schrijer moet zo’n superboete op leegstand ook de verloedering in winkelstraten tegengaan. Heemskerk wil wel eerst kijken of het juridisch en fiscaal mogelijk is om zo’n extra belasting op een leeg pand in te voeren. “We moeten goed afwegen of zo’n maatregel echt helpt.” De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) noemt het idee interessant. Ook
Utrecht en Amsterdam staan niet afwijzend tegen een leegstandbelasting.
Leegstandtaks.
Carpe Libertatem
pi_56854765
Tsja, belasten waar mogelijk en alles wat niet te belasten is verbieden lijkt het devies.
pi_56854862
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:55 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Leegstandtaks.
Als je die belasting dan betaald, krijg je dan ook bescherming tegen krakers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 februari 2008 @ 18:59:21 #249
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_56866621
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als je die belasting dan betaald, krijg je dan ook bescherming tegen krakers?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, natuurlijk niet want dan zouden ze hun linkse kiezers in het vaarwater zitten
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 20 februari 2008 @ 19:07:33 #250
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_56866847
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 09:59 schreef Jarno het volgende:
Tsja, belasten waar mogelijk en alles wat niet te belasten is verbieden lijkt het devies.
hoho, je vergeet het "oogluikend toestaan en zo criminaliteit in de hand werken" nog...
lege ton
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')