Hoe kan dat dan? Je stort toch je geld aan die site en dan kun je toch je transacties verder buiten iDeal doen? Als ik jou geld geef via de post kan, als jij het geld heb, het postbedrijf toch niet meer bepalen wat jij met dat geld doet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 17:10 schreef Chewie het volgende:
[..]
Zoals ik het begrepen heb ligt het niet aan moneybookers (paypal of welke je ook wil gebruiken) maar aan ideal, die legt een beperking op
quote:Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) vindt dat agenten in hun vrije tijd geen softdrugs moeten gebruiken. Het drugsgebruik kan de uitstraling en het gezag van politieagenten schaden, aldus de PvdA-minister.
nu.nlquote:Donner pleit voor levenslange leerplicht
Uitgegeven: 31 januari 2008 16:34
Laatst gewijzigd: 31 januari 2008 17:48
UTRECHT - Om de gevolgen van de vergrijzing op te vangen en mensen langer aan het werk te houden, moeten we eigenlijk toe naar een leerplicht tot je 65e, of een levenslange leerplicht.
Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven. Garandeer maar eens dat ze dan niet onder invloed zijn, alcohol zal dan trouwens ook verboden moeten worden voor agenten.quote:Op donderdag 31 januari 2008 12:29 schreef Zero2Nine het volgende:
Minister wil blowverbod voor alle agenten
[..]
Ik mag ook in mijn vrije tijd doorwerken hoor....maar dat wil niet zeggen dat de baas er iets over te zeggen moet hebben wat ik dan moet doen. Wat een onzin dit.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven.
Blowen is legaal.quote:Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven. Garandeer maar eens dat ze dan niet onder invloed zijn, alcohol zal dan trouwens ook verboden moeten worden voor agenten.
Lachen met Donner...quote:
Onterecht want met blowen is niets misquote:Op donderdag 31 januari 2008 20:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volledig terecht. Agenten zijn 24/7 agent en mogen ook in hun vrije tijd bijvoorbeeld bonnen uitschreven. Garandeer maar eens dat ze dan niet onder invloed zijn, alcohol zal dan trouwens ook verboden moeten worden voor agenten.
Volgens de entertainmentindustrie gaan door het illegaal downloaden miljarden aan inkomsten verlorenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Reya het volgende:
Gelukkig zijn we hier dan nog weer niet zover heen als aan de andere kant van de Noordzee:
Brits internetverbod voor illegale downloaders
En zolang ik een kilo vers rundvlees voor minder kan krijgen dan een kilo spinazie ga ik nog echt niet aan de groenten; misschien dus nog duurder maken!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Vettax goed middel tegen ongezond eten
Uw belastinggeld is weer 'ns goed besteed. De Raad voor de Volksgezondheid en Zorg heeft haar tanden er 'ns in gezet, de zaak van boven tot onder onderzocht en komt, na alles zorgvuldig te hebben overwogen, nu met verrassende en verfrissende ideeën: Extra Accijns! Waar zouden we toch zijn zonder dit soort mensen die zich onvermoeibaar inzetten voor ons aller heil? Je moet er niet aan denken.
quote:CDA bepleit schoollessen over seksuele moraa
EN HAAG - Leerlingen op middelbare scholen moeten les krijgen over ‘seksuele moraal’.
Dat bepleit regeringspartij CDA.
„Seks is een consumptieartikel geworden,” stelt CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel. „Het lijkt bij veel jongeren losgekoppeld van liefde. Maar er is toch wel iets wat de mens onderscheidt van dieren?”
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) laat een lespakket samenstellen voor ROC’s om ongewenste zwangerschappen te voorkomen en te waarschuwen tegen geslachtsziektes. Ormel wil dat leerlingen niet alleen ‘technische informatie’ krijgen. „Als ik verhalen lees over breezerseks of meisjes die niet meer naar een zwembad durven omdat ze worden lastiggevallen door jongetjes, dan maak ik me zorgen. Blijkbaar weten veel jongeren niet dat seks juist iets waardevols is.” Hij doet zijn voorstel vandaag in een debat met de staatssecretaris.
Volgens de Rutgers Nisso Groep valt het wel mee met de moraal van de Nederlandse jeugd. „Jongeren experimenteren nu eenmaal, maar de meesten zijn goed in staat er verstandig mee om te gaan.’’
Drie procent van ons DNA, ongeveer.quote:„Seks is een consumptieartikel geworden,” stelt CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel. „Het lijkt bij veel jongeren losgekoppeld van liefde. Maar er is toch wel iets wat de mens onderscheidt van dieren?”
Ja, kom daar mee bij een club fundamentalisten met hun (letterlijk) achterlijke ID propaganda.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Drie procent van ons DNA, ongeveer.
Da's raar, onlangs gaven verschillende instituten hier een negatief advies over, omdat de manier hoe je beweegt, en de variëteit van eten juist zorgt voor het dik worden, niet specifiek kroketten, bijvoorbeeld. En dat lijkt me een volstrekt logische gedachte.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:17 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Vettax goed middel tegen ongezond eten
Uw belastinggeld is weer 'ns goed besteed. De Raad voor de Volksgezondheid en Zorg heeft haar tanden er 'ns in gezet, de zaak van boven tot onder onderzocht en komt, na alles zorgvuldig te hebben overwogen, nu met verrassende en verfrissende ideeën: Extra Accijns! Waar zouden we toch zijn zonder dit soort mensen die zich onvermoeibaar inzetten voor ons aller heil? Je moet er niet aan denken.
Bronquote:'Vettax goed middel tegen ongezond eten'
UTRECHT - Extra accijns op ongezonde levensmiddelen als drank, tabak en snacks, is een goede methode om consumenten gezonder te laten eten.
Dat is een van de ideeën van de Raad voor de Volksgezondheid en Zorg (RVZ) om mensen meer verantwoordelijk te maken voor hun eigen gezondheid.
De raad heeft de voorstellen dinsdag gepresenteerd in de publicatie 'Goed patiëntschap'. Het gaat de RVZ er vooral om dat patiënten beter gaan meewerken aan hun behandeling en zij zich meer gaan inzetten voor hun eigen gezondheid.
IVF-behandelingen
De RVZ bepleit verruiming van de mogelijkheid de behandeling terug te schroeven als de patiënt willens en wetens niet volledig meewerkt. Een vrouw zou minder ivf-behandelingen kunnen krijgen als ze niet stopt met roken, wat de kans op een succesvolle behandeling verkleint.
Volledig stopzetten van de zorg heeft niet zoveel zin, omdat dit de patiënt ertoe zou kunnen aanzetten zijn ongewenste gedrag te verzwijgen.
Fatsoenlijk
Wel mag een arts volgens de raad afzien van verdere hulp als de patiënt zich niet fatsoenlijk gedraagt. Nu geldt dat al voor agressieve patiënten, maar dit zou ook op kunnen gaan voor mensen die te nadrukkelijk een bepaalde behandeling claimen of zich anderszins onfatsoenlijk gedragen.
Bij stopzetting van de hulp moet de arts er wel voor zorgen dat de patiënt ergens anders terecht kan.
En waar de fuck komt dit vandaan zeilen?quote:
Ik snap hier echt geen sikkepit van.quote:Wel mag een arts volgens de raad afzien van verdere hulp als de patiënt zich niet fatsoenlijk gedraagt. Nu geldt dat al voor agressieve patiënten, maar dit zou ook op kunnen gaan voor mensen die te nadrukkelijk een bepaalde behandeling claimen
quote:DEN HAAG - Onderwijsminister Plasterk bekijkt of hij misleidende telewinkelboodschappen zoals seksdating van de televisie kan halen. Hij schrijft dat in een antwoord op de motie die Tweede Kamerlid Arie Slob namens de ChirstenUnie indiende.
Het gaat onder andere om de nachtprogramma's van commerciële zenders als SBS en RTL. "De wijze waarop misleiding bij tv-reclame in de vorm van seksuele (dating)programma's beëindigd kan worden, onderzoek ik", schrijft Plasterk aan de Tweede Kamer.
Daar gaan de reclame's van de Belastingdienst.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ah, we gaan misleiding in reclame aanpakken!.
Ge-wel-dig.
quote:DEN HAAG - Gemeenten kunnen binnenkort 'groepsverboden' opleggen aan personen die als raddraaier te boek staan. Een woordvoerder van het ministerie van Binnenlandse Zaken zei dat vrijdag. Het gaat om een variant van het samenscholingsverbod.
Minister Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) is al langer bezig met een wetsvoorstel om overlastgevers aan te pakken.
Daarin is behalve het samenscholingsverbod ook de mogelijkheid opgenomen gebiedsverboden op te leggen aan mensen die rotzooi trappen rond voetbalwedstrijden.
Het wetsvoorstel gaat in maart naar de Tweede Kamer, die zich er dan over buigt. Daarna moet ook de Eerste Kamer zich er nog over uitspreken.
Hij is lekker bezig.quote:
quote:CDA trekt aan abortusgrens
Het CDA wil de grens waarop abortus nog is toegestaan, 24 weken, verlagen.
De partij vindt zo'n late abortus niet meer acceptabel nu foetussen steeds vroeger in de zwangerschap in leven kunnen worden gehouden.
Dat liet CDA-Kamerlid Henk Jan Ormel gisteren weten tijdens een Kamerdebat met staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) over medische ethiek. Voor het CDA, de ChristenUnie en de SGP staat de beschermwaardigheid van het (ongeboren) leven voorop.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Jarno het volgende:
De overtreffende stap dan maar gelijk zetten?
http://www.nu.nl/news/143(...)ers_in_database.html
Voordat ik dat kreng ophaal maar even met metaal knippen dan. Flink wat kleine sneetjes in m'n vingers zetten. Achterlijk systeem. Welke bolle josti bedenkt dit?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Jarno het volgende:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Jarno het volgende:
Denk je dat verkiezingen dit ooit kunnen terugdraaien? Bijvoorbeeld: denk je dat de Patriot Act óóit verdwijnt?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 22:50 schreef ethiraseth het volgende:
Hoeveel jaar nog voor er weer verkiezingen zijn? drie zeker nog? 40 jaar vooruitgang in 4 jaar uit het riem gekieperd in dit tempo.
Neuj, maar een mens moet toch ergens hoop in houden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Denk je dat verkiezingen dit ooit kunnen terugdraaien? Bijvoorbeeld: denk je dat de Patriot Act óóit verdwijnt?
Wat voor de patriotact geldt, geldt toch ook bijvoorbeeld voor de identificatieplicht? Beide hebben volgens mij een looptijd, die uiteraard wel verlengt kan worden.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:05 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Denk je dat verkiezingen dit ooit kunnen terugdraaien? Bijvoorbeeld: denk je dat de Patriot Act óóit verdwijnt?
Is het wel verantwoord beschadigde/niet (goed) levensvatbare foetussen van jonger dan 24 weken in leven te houden?quote:
Ik meen toch dat een van de grootste problemen met de anti terror wetgeving in met name NL en de EU is dat het juist niet om tijdelijke maatregelen gaat. Ook die identificatieonzin is bij mijn weten niets tijdelijks aan.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat voor de patriotact geldt, geldt toch ook bijvoorbeeld voor de identificatieplicht? Beide hebben volgens mij een looptijd, die uiteraard wel verlengt kan worden.
Een veel te kleine baby 4 weken kunstmatig in leven houden in een couveuse is toch altijd beter dan dat het kind helemaal niet leeft.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Is het wel verantwoord beschadigde/niet (goed) levensvatbare foetussen van jonger dan 24 weken in leven te houden?
quote:Vorig jaar kondigde de fiscus al aan de flitsauto's af te sturen op mensen die beweerden niet zoveel pretritjes te maken in hun leaseauto, nadat uit een steekproef was gebleken dat 30 procent van deze verklaringen niet klopte.
De controleurs leggen bij bijvoorbeeld grensovergangen en in het weekeinde het rijgedrag vast. Aan de hand van een rittenregistratie mag de betrapte automobilist dan alsnog aantonen niet de fout te zijn ingegaan.
Leven kan op dat moment een heel ruim begrip gaan worden. Roeland de Kasplant, IRL.quote:Op maandag 18 februari 2008 12:20 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een veel te kleine baby 4 weken kunstmatig in leven houden in een couveuse is toch altijd beter dan dat het kind helemaal niet leeft.
Nog wat andere problemen met die wetgevingquote:Op maandag 18 februari 2008 12:18 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik meen toch dat een van de grootste problemen met de anti terror wetgeving in met name NL en de EU is dat het juist niet om tijdelijke maatregelen gaat. Ook die identificatieonzin is bij mijn weten niets tijdelijks aan.
Daar heb je helemaal gelijk. Maar bij wetgeving die bij stilzitten na bijvoorbeeld vijf jaar komt te vervallen, is een passieve TK niet erg. Zo zul je dan na die vijf jaar moeten aantonen dat de maatregel werkt en er geen grote neveneffecten zijn, anders komt de wetgeving te vervallen. Nu is dat net andersom.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef nonzz het volgende:
[..]
Nog wat andere problemen met die wetgeving
- Niemand weet of het werkt.
- Niemand weet hoe je om moet gaan met zo'n gigantische berg data.
- Het wordt nooit (of in elkgeval niet snel) meer teruggedraaid door een ander kabinet oid.
Leegstandtaks.quote:Rijk wil boete voor onnodige leegstand
Eigenaren van leegstaande panden moeten mogelijk een boete gaan betalen. Staatssecretaris Frank Heemskerk (Economische Zaken) gaat onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om een zogenoemde leegstandtaks in te voeren. Dat heeft hij tijdens een bezoek toegezegd aan de Rotterdamse wethouder
Dominic Schrijer (Sociale Zaken en Wijkeconomie). Volgens Schrijer moet zo’n superboete op leegstand ook de verloedering in winkelstraten tegengaan. Heemskerk wil wel eerst kijken of het juridisch en fiscaal mogelijk is om zo’n extra belasting op een leeg pand in te voeren. “We moeten goed afwegen of zo’n maatregel echt helpt.” De Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) noemt het idee interessant. Ook
Utrecht en Amsterdam staan niet afwijzend tegen een leegstandbelasting.
Als je die belasting dan betaald, krijg je dan ook bescherming tegen krakers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:04 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je die belasting dan betaald, krijg je dan ook bescherming tegen krakers?Nee, natuurlijk niet want dan zouden ze hun linkse kiezers in het vaarwater zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
hoho, je vergeet het "oogluikend toestaan en zo criminaliteit in de hand werken" nog...quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:59 schreef Jarno het volgende:
Tsja, belasten waar mogelijk en alles wat niet te belasten is verbieden lijkt het devies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |