En het was een 24 uurs topic, je hebt er dus toch halverwege overheen gekomenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:43 schreef kleinzusje het volgende:
Maar Leandra had dit topic geopend en ik heb 12 uur gejankt ( van blijdschap) ellende![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef waxine het volgende:
Geile TT![]()
Waar blijft Doka?![]()
Hangers boven de 50?
* waxine gaat alle SC-users even na![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En het was een 24 uurs topic, je hebt er dus toch halverwege overheen gekomen
Halloquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:45 schreef waxine het volgende:
Geile TT![]()
Waar blijft Doka?![]()
Hangers boven de 50?
* waxine gaat alle SC-users even na![]()
Hier ben ikquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:49 schreef kleinzusje het volgende:
Dokka
Snel gaarne
Moet zo mn hangers laten rusten![]()
Dank, het was een emotionele dagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:49 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Om het kwartier een kwartiertje janken?? Arme schat toch![]()
quote:
Ik hoorde ergens over tieten praten, maar ik moest even zoekenquote:
Je hoorde praten?? Laat jij de AT door een voice programma opzeggen?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens over tieten praten, maar ik moest even zoeken [ afbeelding ]
zoekenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik hoorde ergens over tieten praten, maar ik moest even zoeken [ afbeelding ]
Eigenlijk is het meer een soort instinct.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:57 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Je hoorde praten?? Laat jij de AT door een voice programma opzeggen?![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:58 schreef doka het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer een soort instinct.![]()
Waarom verbaast me dat nou nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 02:58 schreef doka het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer een soort instinct.![]()
Van durex?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:01 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ga mn hangers laten rusten
+ ff onthaasten met mn Oral controle XL ( heel duur)![]()
Nee hoor, ik ben al 31...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 03:05 schreef Lobasca het volgende:
ik dacht dat je 49 was
Aan wiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan geven ze die Nobelprijs aan Al Gore![]()
Fok moet z'n eigen lintjes maar eens gaan maken en uitdelen![]()
Voor NZquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Die paar spinnetjes ?
beeeuh...............
![]()
Wat een monsterlijk lelijke ava trouwensquote:Op woensdag 17 oktober 2007 06:19 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Dacht voor de herfst.quote:
quote:+ mn leeftijd![]()
Teletubbies, sterf onwijs.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:34 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Het zonnetje schijnt niet
De lucht is grijs
De goden zijn kwaad.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:34 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Het zonnetje schijnt niet
De lucht is grijs
Jezus, was jij maar modquote:
Ik zeg: wacht nog even met publiceren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:38 schreef ppi het volgende:
[..]
De goden zijn kwaad.
De hemel is naar beneden gevallen in Rotterdam.
Slik een Diazepam.
Daar word je weer zonnig en vrolijk van.
(Uit Brian's nog te publishen bundel)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
Geeeertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had toch geen haast vannacht?![]()
Maar goed, hij is stom dus. Wat moet het worden?
Zeker weten?quote:
Nouquote:
Ikzelf zit niet in IJburg, ga er vanmiddag heen om mijn broer nog wat te helpen met de verhuizing. Het zal er nu wel een grote vieze modderpoel zijn,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou![]()
Hoe bevalt het in IJburg ?
Zeker wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten?
Of wil je eerst nog even met de douchekop spelen nadenken?![]()
Ohhhhhhhhhh, ik dacht dat jij er was gaan wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ikzelf zit niet in IJburg, ga er vanmiddag heen om mijn bror nog wat te helpen met verhuizen. Het zal er nu wel een grote modderpoel zijn,![]()
Doen jullie het met elkaar of zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten?
Of wil je eerst nog even met de douchekop spelen nadenken?![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doen jullie het met elkaar of zo?-->
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doen jullie het met elkaar of zo?-->
![]()
Ik moet er niet aan denken om in Amsterdam te wonen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh, ik dacht dat jij er was gaan wonen![]()
Verander jij je humeur nu eens een keer man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Verander die TT nou gewoon man.
jaloersquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Verander jij je humeur nu eens een keer man.![]()
Ik ben ontzettend vrolijk vandaag!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Verander jij je humeur nu eens een keer man.![]()
quote:
Als je de douchekop er af haalt, heb je een plezierige, krachtige straal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Mn douchekop en mn tandenbostel zijn trouwens stuk![]()
Niet iedereen wil huishoudelijke voorwerpen in zijn anus, Tipsch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig hoe die verstandhouding is. Of KZ de douchekop er nou ook bij Gert instopt, zeg maar.
![]()
Amsterdam is echt superquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om in Amsterdam te wonen.Hoewel ik IJburg dan wel een geslaagd (of slagend) gedeelte vind.
Was er een rel!?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
weer een rel gemist![]()
zo wordt het niks met een leven natuurlijk![]()
OK sorry, mijn fout dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend vrolijk vandaag!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
weer een rel gemist![]()
zo wordt het niks met een leven natuurlijk![]()
Auw, mn broodroosterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet iedereen wil huishoudelijke voorwerpen in zijn anus, Tipsch.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
OK sorry, mijn fout dan.
Helemaal toppie !!!![ afbeelding ]
Nee he he. Jij wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet iedereen wil huishoudelijke voorwerpen in zijn anus, Tipsch.
ZET DIE DINGEN DAN OOK UIT VOORDAT JE ZE INBRENGT!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is is ook maar wat het is, eh. Je mag dat vinden, ik denk daar heel anders over. Amsterdam is een smerige vervuilde saaie importstad.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Amsterdam is echt super![]()
Maar IJburg........................brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zelf het eerst hippe strand is kut![]()
Utrecht daarentegenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
is is ook maar wat het is, eh. Je mag dat vinden, ik denk daar heel anders over. Amsterdam is een smerige vervuilde saaie importstad.
Klopt ook wel een beetjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
is is ook maar wat het is, eh. Je mag dat vinden, ik denk daar heel anders over. Amsterdam is een smerige vervuilde saaie importstad.
beweer je nu dat ik zomaar een leven zou kunnen hebben?!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
DUw je het vanavond toch even lekker naar binnen. Alvast veel genot toegewenst.![]()
Hoeveel Libelles heb je gelezen ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik zomaar een leven zou kunnen hebben?!![]()
Is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik zomaar een leven zou kunnen hebben?!![]()
dat zie ik nou precies zo!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn buiten de A10 zo anders![]()
heb de hele leesmap uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoeveel Libelles heb je gelezen ?
Woningruil ?quote:
quote:
heb je slaapkamers genoeg of neem je de jongens ook over?quote:
Toppie !!!!quote:
hey beebquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik allergies ben voor kinderenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je slaapkamers genoeg of neem je de jongens ook over?![]()
Geilquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey beeb![]()
heb trouwens een live cam hier aan staan, kun je me zien werken met de servert :
http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20
Tja, de vergiftiging door een saaie vervuilde stad kan hardnekkige lelijke gevolgen hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt ook wel een beetje![]()
Soms verlang ik naar een huisje buiten![]()
Maar de mensen zijn buiten de A10 zo anders![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Goodmorning
Ohhh jee KZ opent een topic en weer Tieten!!!!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
liefde voor Jappie
![]()
Teruglezen streepje![]()
Hay en bay![]()
Morguh streepiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Goodmorning
Ohhh jee KZ opent een topic en weer Tieten!!!!![]()
Glossies?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toppie !!!!
Zeker geen centen voor wat nieuwe Glossies![]()
Ach, het buurtkrantje is ook nog een optie![]()
dat heb ik met hondenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik allergies ben voor kinderen![]()
En als het dan écht niet wil lukken, heeft Bommie altijd plan B nog.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey beeb![]()
heb trouwens een live cam hier aan staan, kun je me zien werken met de servert :
http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zojuist de wandelwagen weggegeven... niet dat die de afgelopen 12½ jaar nog gebruikt is, maar eerlijk gezegd heb ik er de halve nacht buikpijn van gehad...![]()
oh, dat kan ik me zooooooo goed voorstellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zojuist de wandelwagen weggegeven... niet dat die de afgelopen 12½ jaar nog gebruikt is, maar eerlijk gezegd heb ik er de halve nacht buikpijn van gehad...![]()
Er moet nog een beetje geredigeerd enzo worden, maar het is een pareltje in de dop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: wacht nog even met publiceren.![]()
Geboren en getogen in Tukkerland, woonachtig in Groningen.quote:Maar jij woont toch niet in Rotterdam?![]()
Ergens in Tukkerland toch..
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
YW heerlijke Flappertquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Jappie het volgende:
Ik had eik een postvrije avond; maar aan zo'n zalig geschreven liefdesverklaring kan ik natuurlijk niet zomaar voorbijgaan.![]()
Thnx KZ![]()
...en vooruit...neem maar een klein hapje dan.
![]()
![]()
Jij hebt een iets met "vallen en beton " is het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En als het dan écht niet wil lukken, heeft Bommie altijd plan B nog.![]()
Happie uit Jappiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij hebt een iets met "vallen en beton " is het niet![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Happie uit JappieLaat je een stukkie over
![]()
Dus een hele !!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sloury [ afbeelding ]
Voetbal begint zo, en Verdasco is aan het winnen, dus dat koekhappen kan wel ff wachten![]()
Welneequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
Gut, wat een gedoe met Jappie en Sloury![]()
rennnnnnnnnnnnnnnnnnt weg !!!!!
Bier, Wijven en Voetballen![]()
![]()
Lekt je hoofdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:53 schreef ppi het volgende:
Mijn hoofd is leeg
De regen drupt
Van alle kanten
Haha - nee.quote:
Hij kijkt wel heel sip, zo van waar zijn de zakdoekjesquote:
Tis droog hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha - nee.
Iedereen die hier zit moet haast wel iets voyeuristisch hebben als DGK/BB volger.
Ik gaf een gratis inkijkje in mijn geestestoestand terwijl de regen van alle kanten van het dak af drupt op de vensterbanken.
En dan verpakt in een semi-artistiek frutseltekstding, zeg maar Hummie goes Arty..
Moeten de mensen toch wel weten te waarderen, zo'n mini real live show..
![]()
Dealquote:
mwa, ¤30.000,- helemaal niet verkeerdquote:
Ik zit binnen achter mijn PCquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te hard juichen:
[ afbeelding ]
BMW is besteldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, ¤30.000,- helemaal niet verkeerd![]()
Dat is ook wel het beste denk ik.quote:
Ahh wat lief maar een BMW is al voldoende hoor . Laat die volle vuilniszak maar zitten danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat is ook wel het beste denk ik.
Als je zielig over straat rondtrok met je peeceetje van Hot-Spot naar Hot-Spot had je wel een tijdje in mijn schuurtje mogen logeren.
Zit stroom, een kacheltje en verlichting in - alles wat een muis zich kan wensen, inclusief een volle vuilniszak die niet meer in de ondergrondse afvalcontainer kon omdat die eerst leeg gemaakt moest worden door de stoere mannen van de Stadsreiniging.
Maar die gast heeft dus 30.000 euro gewonnen, leuk.
En dan gelijk hoppa - BMW kopen.
![]()
Een BMW is al voldoende - slik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh wat lief maar een BMW is al voldoende hoor . Laat die volle vuilniszak maar zitten dan![]()
Ja een 316 en beige graagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Een BMW is al voldoende - slik.
Nog een bepaalde kleur en model ?
Wie weet 1 voor de winter en 1tje met een schattig open dakkie voor de zomerse dagen.
Geld speelt geen rol hier.
Olaquote:
Wauw, bescheidenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een 316 en beige graag![]()
Geen cabrio ik heb lang haar haat die dingen![]()
Dat was mijn grote liefde (qua auto's) Denk iid dat 316 er niet meer isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Wauw, bescheiden![]()
Had toch minstens 1 van de duurdere series verwacht, wist niet eens dat de 316 serie nog bestond.....
cabrio's lijken leuk totdat het weer omslaat.
Als je dan toch een leuke 5 serie overhebt omdat Soury m niet wil.... ik weet er wel weg meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Wauw, bescheiden![]()
Had toch minstens 1 van de duurdere series verwacht, wist niet eens dat de 316 serie nog bestond.....
cabrio's lijken leuk totdat het weer omslaat.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:34 schreef ppi het volgende:
FOK is vanavond niet echt heel traag, volgens mij door het voetbal.
[ afbeelding ]
Even snel googlen leert mij dat er in ieder geval BMW 316 van 1999 en 2002 zijn als ik het tenmiste goed lees.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn grote liefde (qua auto's) Denk iid dat 316 er niet meer is![]()
Pfff voetbal vergeten .. Mietjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
vergeten.... KUT!
*gauw gaat kijken*![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
vergeten.... KUT!
*gauw gaat kijken*![]()
Als compensatie voor de kinderwagen is dat wel op zijn plaats lijkt me - consider it donequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dan toch een leuke 5 serie overhebt omdat Soury m niet wil.... ik weet er wel weg mee![]()
Het begint tegenwoordig idd met de 318....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn grote liefde (qua auto's) Denk iid dat 316 er niet meer is![]()
Ik heb er drie gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Even snel googlen leert mij dat er in ieder geval BMW 316 van 1999 en 2002 zijn als ik het tenmiste goed lees.
Maar de oude modellen zijn natuurlijk wel gerestyled.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Als compensatie voor de kinderwagen is dat wel op zijn plaats lijkt me - consider it done![]()
Mijn beige 316 heb ik echt huilend achter gelaten erg he ? Had er bijna 10 jaar in gereden en werd afgekeurd vanwegen verdroogde rubbers . Tja dat kan je niet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint tegenwoordig idd met de 318....
Ooit kocht een vriendje voor 100 gulden een 315 van een vriend van hem die te beroerd was m naar de sloop te brengen.... we hebben er nog bijna een jaar met een hoop lol in gereden, tot ie vlak voor de APK op een parkeerplaats stond en de bumper er zo ongeveer onderuit hing toen we terugkwamen bij de auto... kusje gehad waarschijnlijk, maar iig niet meer de moeite genomen de boel nog te repareren.
Daar weet die puber wel weg meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dan toch een leuke 5 serie overhebt omdat Soury m niet wil.... ik weet er wel weg mee![]()
Monacoblau.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik zag op de BMW-site dat er voor de 3-serie iig een prachtig Monacoblau is... als die kleur voor de 5-serie ook leverbaar is dan graag....
Mwah ik ook niet zo Maar die beige (gniffel) was een super bak.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef ppi het volgende:
Ik heb net goed en wel mijn autorijbewijs gehaald.
Deel nu een Skoda, zo'n POLO imitatie.
Het rijdt en je zit droog en redelijk comfortabel.
Maal niet echt om wagens, als het maar rijdt en warm is 's winters.
Alsof ik mijn puber in een gloednieuwe 5-serie zou laten rijden (als hij over ruim 2 jaar z'n rijbewijs heeft)quote:
Nu pas je rijbewijs gehaald?? Hoe komt dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef ppi het volgende:
Ik heb net goed en wel mijn autorijbewijs gehaald.
Deel nu een Skoda, zo'n POLO imitatie.
Het rijdt en je zit droog en redelijk comfortabel.
Maal niet echt om wagens, als het maar rijdt en warm is 's winters.
Ach de tijd gaat snel... Voor je het weet heb je een BOBquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik mijn puber in een gloednieuwe 5-serie zou laten rijden (als hij over ruim 2 jaar z'n rijbewijs heeft)
Dat dacht ik dus niet hè![]()
Wat moet ik met een beauty-case vak?? Ik heb niet eens een beauty-casequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Monacoblau.....
Met Grace Kelly Stuur en separaat beauty case vak afgewerkt in walnoot...
5 jaar levertijd......
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de tijd gaat snel... Voor je het weet heb je een BOB![]()
Er zit ook wel degelijk verschil tussen auto's en auto's.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah ik ook niet zo Maar die beige (gniffel) was een super bak.![]()
Motorfreak was de hoofdreden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu pas je rijbewijs gehaald?? Hoe komt dat?
Whahahahhaaaa Beauty case vak.. Dat noem ik een achterbakquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Monacoblau.....
Met Grace Kelly Stuur en separaat beauty case vak afgewerkt in walnoot...
5 jaar levertijd......
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet ik met een beauty-case vak?? Ik heb niet eens een beauty-case![]()
Dus geen wijven-uitvoering van een fatsoenlijke auto, gewoon de echte uitvoering, wel met leren bekleding graag![]()
Rij nu een suffe Mazda Ik heb werkelijk niks met dat ding. Maar het start altijd en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Dus de band begint te groeienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Er zit ook wel degelijk verschil tussen auto's en auto's.
Op de middelbare school mocht ik een keer meerijden in de Rover van de godsdienstleraar.
Maakte zo'n indruk dat ik het nu nog weet (die auto dan hè)
[ afbeelding ]
Hadden die engelse wagens niet zo'n soort van uitklapbaar zitje achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahahhaaaa Beauty case vak.. Dat noem ik een achterbak![]()
Aha, dat verklaart een hoop... wel typisch dat je dan al die jaren wel motor gereden hebt, maar dat doe je immers zelf hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef ppi het volgende:
En rond mijn 18e een redelijk traumatisch auto-ongeluk.
Hetgeen me nooit lekker in auto's doet zitten.
Nu ik zelf rij heb ik daar gelukkig geen of weinig last van.
Geen idee ? Het stuur zat aan de verkeerde kant dat welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Hadden die engelse wagens niet zo'n soort van uitklapbaar zitje achter![]()
Ik zou in ieder geval geen 30.000 euro prijzengeld uitgeven aan een wagentje..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Rij nu een suffe Mazda Ik heb werkelijk niks met dat ding. Maar het start altijd en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Dus de band begint te groeien![]()
Het hele bedrag uitgeven aan een auto is idd een beetje triest... tenzij je verder alles al hebt natuurlijk, dan maakt het geen bal uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval geen 30.000 euro prijzengeld uitgeven aan een wagentje..
En (bijna) niets is zo beroerd als een auto of motor die niet te vertrouwen is.
Maar dat geldt eigenlijk voor alles, wat ik niet vertrouw kom er niet in bij mij.
![]()
Een half jaar na dat auto ongeluk brak het klamme zweet me in eens uit in wagens, iedere boom leek op mij af te komen en ik zag in iedere situatie een ongeluk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop... wel typisch dat je dan al die jaren wel motor gereden hebt, maar dat doe je immers zelf hè
Tja das ook dat ik voor een mazda heb gekozen. Betrouwbaar en staat zelden langs de weg. Uhh als vrouw alleen was dat een goeie keus . Heeft me ook nog nooit in de steek gelaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval geen 30.000 euro prijzengeld uitgeven aan een wagentje..
En (bijna) niets is zo beroerd als een auto of motor die niet te vertrouwen is.
Maar dat geldt eigenlijk voor alles, wat ik niet vertrouw kom er niet in bij mij.
![]()
Ik denk dat het vooral dat laatste is.... zelf de controle hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Een half jaar na dat auto ongeluk brak het klamme zweet me in eens uit in wagens, iedere boom leek op mij af te komen en ik zag in iedere situatie een ongeluk.
Zeker bij mensen die hielden van gassen.
Het is gesleten met de jaren.
Maar als ik iemand onverantwoord vind rijden stap ik uit als hij niets doet aan zijn rijgedrag.
Maar met motorrijden had ik nooit last, ook omdat ik daar nooit een ongeluk mee heb gehad denk ik, en ik rij zelf en dan weet je wat je doet.
Was dit hem niet, weet het zo niet ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ? Het stuur zat aan de verkeerde kant dat wel![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hele bedrag uitgeven aan een auto is idd een beetje triest... tenzij je verder alles al hebt natuurlijk, dan maakt het geen bal uit.
Ik zou trouwens een budget van 30.000 waarschijnlijk heel braaf en saai aan een Toyota Prius uitgeven... lekker zuinig
Misschien heb je wel een gigantisch lekkere ANWB pechhulp monteur gemist.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja das ook dat ik voor een mazda heb gekozen. Betrouwbaar en staat zelden langs de weg. Uhh als vrouw alleen was dat een goeie keus . Heeft me ook nog nooit in de steek gelaten.![]()
Ik heb toen ik pas mijn rijbewijs had een ongeluk veroorzaakt. Zwaar kut .. Niks ergs maar het heeft tijden geduurd dat ik weer durfde rijden. Maar dat kan altijd gebeuren niemand vraagt erom ... Het heeft best wel lang geduurd dat ik weer me zeker voelde om alleen achter het stuur te zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Een half jaar na dat auto ongeluk brak het klamme zweet me in eens uit in wagens, iedere boom leek op mij af te komen en ik zag in iedere situatie een ongeluk.
Zeker bij mensen die hielden van gassen.
Het is gesleten met de jaren.
Maar als ik iemand onverantwoord vind rijden stap ik uit als hij niets doet aan zijn rijgedrag.
Maar met motorrijden had ik nooit last, ook omdat ik daar nooit een ongeluk mee heb gehad denk ik, en ik rij zelf en dan weet je wat je doet.
Nee hoor al twee keer nodig gehad omdat mijn sleutel nog in het contact bungeldequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een gigantisch lekkere ANWB pechhulp monteur gemist.....
![]()
Geloof me, niet alleen mannen...... zelf heb ik een enorm zwak voor de Volvo XC70 en als ik een dusdanig bedrag in de lotto zou winnen dat die auto er met gemak af zou kunnen (full-options uiteraard) dan zou hier ook heel rap een XC70 voor de deur staanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Vooral veel mannen krijgen een waas voor hun ogen als het om auto's gaat...
Je bent er in ieder geval weer achter gekropen, er zijn ook mensen die houden het voorgoed voor gezien...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb toen ik pas mijn rijbewijs had een ongeluk veroorzaakt. Zwaar kut .. Niks ergs maar het heeft tijden geduurd dat ik weer durfde rijden. Maar dat kan altijd gebeuren niemand vraagt erom ... Het heeft best wel lang geduurd dat ik weer me zeker voelde om alleen achter het stuur te zitten.
NSquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:20 schreef Neo_Skorrem het volgende:
tvp.
30.000 euro is helemaal niet zo heel veel als je een beetje auto wenst. Je hebt voor dat bedrag niets bizonders...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Vooral veel mannen krijgen een waas voor hun ogen als het om auto's gaat...
Niets menselijks is je vreemd.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me, niet alleen mannen...... zelf heb ik een enorm zwak voor de Volvo XC70 en als ik een dusdanig bedrag in de lotto zou winnen dat die auto er met gemak af zou kunnen (full-options uiteraard) dan zou hier ook heel rap een XC70 voor de deur staan
WTF Rij jij auto ? Je pit aleen maar ..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
30.000 euro is helemaal niet zo heel veel als je een beetje auto wenst. Je hebt voor dat bedrag niets bizonders...
Ik ga wel weer.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
NS![]()
![]()
Het is ff niet jouw onderwerp... we hebben het over auto's, je weet wel, die dingen die niet sporen
Wat is BOB in het duitsquote:
Nee klopt... je hebt er amper een basis-modelletje 3-serie voor... en dan te bedenken dat die knul ook nog 29% kansspelbelasting moest betalen.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
30.000 euro is helemaal niet zo heel veel als je een beetje auto wenst. Je hebt voor dat bedrag niets bizonders...
Ik heb altijd twee sleutels op zak............quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor al twee keer nodig gehad omdat mijn sleutel nog in het contact bungelde![]()
![]()
Sjesus ... Nou dan ga ik liever lopenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus ... Nou dan ga ik liever lopen![]()
Nee blijf jij maar, hier zit al een hele tijd een puber deze kant op te kijken met zo'n "ik wil achter de PC" blikquote:
Laters vergeet je sleutel nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik heb altijd twee sleutels op zak............
Ga ff wat dingen doen hier, kom zo nu en dan wel weer binnenvalllen waarschijnlijk,
![]()
NULquote:
Wehehe, incrowdlollergeintjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee blijf jij maar, hier zit al een hele tijd een puber deze kant op te kijken met zo'n "ik wil achter de PC" blik![]()
Dus ik ben ff de liefhebbende moeder uithangen die haar favoriete kind graag even zijn momentje op het wereld wijde web gunt....
Nou maar hopen dat z'n alter ego dit niet leest, dan wordt ie weer jaloers![]()
![]()
Hi Leandra....anderen,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt... je hebt er amper een basis-modelletje 3-serie voor... en dan te bedenken dat die knul ook nog 29% kansspelbelasting moest betalen.....
Het is maar te hopen dat ie een leuke inruiler heeft voor de BMW-dealer, anders kan hij het met z'n prijs van ¤ 30.000 wel schudden.
Hi NMNS
Pffff.. wat een kutwedstrijd zeg.quote:
quote:
1-1 Albanië-Bulgarijequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Pffff.. wat een kutwedstrijd zeg.
Het écht goede nieuws komt uit Albanië, waar Bulgarije met 1-0 verloren heeft.
Nederland heeft dus thuis tegen Luxemburg aan een gelijkspel genoeg om zich te kwalificeren.
Heb je nu alweer een nieuw geil wijf in je AVA ?quote:
Dat klinkt ranzig uit jouw mondquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
ik mis een paar knoppen...
Die vierde van links ? Ik ookquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:56 schreef Polonium-120 het volgende:
ik mis een paar knoppen...
Amen to that.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef Polonium-120 het volgende:
vroeger was alles beter...
ik heb net alles sauber gemachtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat klinkt ranzig uit jouw mond![]()
alleen als het kitteltquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Die vierde van links ? Ik ook[ afbeelding ]
Ja die mist nou juistquote:
Het valt ook helemaal niet op, hè?quote:
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:07 schreef Polonium-120 het volgende:
euh... ik moet weer naar bed... welterusten allen en snaveltjes toe[ afbeelding ]
is er niemand in de buurt die je kan helpenquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het valt ook helemaal niet op, hè? [ afbeelding ]
Geen zin nog te F5'en, menschen.
Bis morgen ofzo.
Donequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
is er niemand in de buurt die je kan helpen![]()
Nog 1-1 geworden ja in de slotfase, en daarná nog een strafschop gemist door Albanië.quote:
Wat ben je weer opbeurendquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:10 schreef ppi het volgende:
Het is echt waar, voetbal is afgelopen en FOK is plotsklaps retetraag.
Het wordt een lange trage winter..
Denk je nou alweer aan sex?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
Wat ben je weer opbeurendAch lange nachten
![]()
Merk er nix vanquote:
Hoooooiiiieeee ... Veulents.. Nah Fok is toch wel een bietje fukquote:
Ik DENK nooit aan sexquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoooooiiiieeee ... Veulents.. Nah Fok is toch wel een bietje fuk![]()
Lekker he ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ondertussen bezopen van al die drankjes die ik moet inschenken. Betaald Danny ook de AA????
Ik zou het even navragen in de feedback.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ondertussen bezopen van al die drankjes die ik moet inschenken. Betaald Danny ook de AA????
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou het even navragen in de feedback.![]()
Shit die is al zoo grootquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit die is al zoo groot[ afbeelding ]
IK hou van FOKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het nu bij iedereen zo, dat je constant maar wat moet gaan drinken ?
Ik dacht meer aan dit topicquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Luxemburg - een Angstgegner.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog 1-1 geworden ja in de slotfase, en daarná nog een strafschop gemist door Albanië.
Tja, dan toch maar proberen te winnen tegen Luxemburg ipv de boel dichttimmeren en gokken op 0-0.
Ik ben realist - soms.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je weer opbeurendAch lange nachten
![]()
Ja, tenminste meestal. Ik bedien me zelf van heel watquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Is het nu bij iedereen zo, dat je constant maar wat moet gaan drinken ?
Daar gebruiken ze te moeilijke woorden voor mij, dus daar blijf ik weg!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit topic
FOK!forum is "weer" traag #2
Volgens mij ben je net een man wat dat betreftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik DENK nooit aan sex[ afbeelding ]
OOOii dan ga ik wel naar Klaban ofzo.. Nou nee laat me maar zoals ik benquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik er een stukje afhaken? [ afbeelding ]
Ik werk al jaren met aleen maar mannen. Wellicht is dat mijn probleenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net een man wat dat betreft![]()
Heel wijsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Daar gebruiken ze te moeilijke woorden voor mij, dus daar blijf ik weg!!![]()
quote:
Straks zwelt het helemaal op of staat het scheef... Dan valt groot nog meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
OOOii dan ga ik wel naar Klaban ofzo.. Nou nee laat me maar zoals ik ben![]()
Ik mis de rode neus nogquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat ik kan, dat is dan weer het voordeel van al het drinken.
Drinken zei die, niet een zonnetjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Ik heb mooie rode wangetjes.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Drinken zei die, niet een zonnetje![]()
Voilaquote:
Ooohje de fok vertraging heeft d'r een rare zenuwentik bezorgd...quote:
Je loopt het risico dat je je ernaar gaat gedragen, of erger mee gaat identificeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk al jaren met aleen maar mannen. Wellicht is dat mijn probleen![]()
Jij gaat straksquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik kan, dat is dan weer het voordeel van al het drinken.
Tis hier weer retesnel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
Mare is het nou nog steeds trage boel bij jullie?
Je moet snel zijn- nog een paar happies.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef itsme het volgende:
Hey is er nog wat over?
Ik wil ook een happie van Jappie![]()
Ik hou van ze ... Allemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Je loopt het risico dat je je ernaar gaat gedragen, of erger mee gaat identificeren.
Wanneer je meermalen per ongeluk de mannen wc binnenloopt is het misschien tijd voor wat variatie.
Maar het heeft ook zijn voordelen en leuke kanten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef ppi het volgende:
Tis hier weer retesnel.
Wel netjes met mes en vork eten hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef itsme het volgende:
Hey is er nog wat over?
Ik wil ook een happie van Jappie![]()
OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Je moet snel zijn- nog een paar happies.
Dat spel je verkeerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Zakje zonnepitten gevonden [ afbeelding ]
Dat maakt me niks uit, zolang ze uiteindelijk maar me mond in gaanquote:
Echt niet deze zijn beter zonne[ittenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit, zolang ze uiteindelijk maar me mond in gaan![]()
Nou, succes dan !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van ze ... Allemaal [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |