heb de hele leesmap uit...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoeveel Libelles heb je gelezen ?
Woningruil ?quote:
quote:
heb je slaapkamers genoeg of neem je de jongens ook over?quote:
Toppie !!!!quote:
hey beebquote:
Ik moet eerlijk toegeven dat ik allergies ben voor kinderenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je slaapkamers genoeg of neem je de jongens ook over?![]()
Geilquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey beeb![]()
heb trouwens een live cam hier aan staan, kun je me zien werken met de servert :
http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20
Tja, de vergiftiging door een saaie vervuilde stad kan hardnekkige lelijke gevolgen hebben.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt ook wel een beetje![]()
Soms verlang ik naar een huisje buiten![]()
Maar de mensen zijn buiten de A10 zo anders![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Goodmorning
Ohhh jee KZ opent een topic en weer Tieten!!!!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
liefde voor Jappie
![]()
Teruglezen streepje![]()
Hay en bay![]()
Morguh streepiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:44 schreef petraa het volgende:
Goodmorning
Ohhh jee KZ opent een topic en weer Tieten!!!!![]()
Glossies?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toppie !!!!
Zeker geen centen voor wat nieuwe Glossies![]()
Ach, het buurtkrantje is ook nog een optie![]()
dat heb ik met hondenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik allergies ben voor kinderen![]()
En als het dan écht niet wil lukken, heeft Bommie altijd plan B nog.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
hey beeb![]()
heb trouwens een live cam hier aan staan, kun je me zien werken met de servert :
http://www.youtube.com/watch?v=cAOFPSY4H20
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zojuist de wandelwagen weggegeven... niet dat die de afgelopen 12½ jaar nog gebruikt is, maar eerlijk gezegd heb ik er de halve nacht buikpijn van gehad...![]()
oh, dat kan ik me zooooooo goed voorstellen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zojuist de wandelwagen weggegeven... niet dat die de afgelopen 12½ jaar nog gebruikt is, maar eerlijk gezegd heb ik er de halve nacht buikpijn van gehad...![]()
Er moet nog een beetje geredigeerd enzo worden, maar het is een pareltje in de dop.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg: wacht nog even met publiceren.![]()
Geboren en getogen in Tukkerland, woonachtig in Groningen.quote:Maar jij woont toch niet in Rotterdam?![]()
Ergens in Tukkerland toch..
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:12 schreef Leandra het volgende:
YW heerlijke Flappertquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:43 schreef Jappie het volgende:
Ik had eik een postvrije avond; maar aan zo'n zalig geschreven liefdesverklaring kan ik natuurlijk niet zomaar voorbijgaan.![]()
Thnx KZ![]()
...en vooruit...neem maar een klein hapje dan.
![]()
![]()
Jij hebt een iets met "vallen en beton " is het nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En als het dan écht niet wil lukken, heeft Bommie altijd plan B nog.![]()
Happie uit Jappiequote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij hebt een iets met "vallen en beton " is het niet![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Happie uit JappieLaat je een stukkie over
![]()
Dus een hele !!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Sloury [ afbeelding ]
Voetbal begint zo, en Verdasco is aan het winnen, dus dat koekhappen kan wel ff wachten![]()
Welneequote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
Gut, wat een gedoe met Jappie en Sloury![]()
rennnnnnnnnnnnnnnnnnt weg !!!!!
Bier, Wijven en Voetballen![]()
![]()
Lekt je hoofdquote:Op woensdag 17 oktober 2007 19:53 schreef ppi het volgende:
Mijn hoofd is leeg
De regen drupt
Van alle kanten
Haha - nee.quote:
Hij kijkt wel heel sip, zo van waar zijn de zakdoekjesquote:
Tis droog hierquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Haha - nee.
Iedereen die hier zit moet haast wel iets voyeuristisch hebben als DGK/BB volger.
Ik gaf een gratis inkijkje in mijn geestestoestand terwijl de regen van alle kanten van het dak af drupt op de vensterbanken.
En dan verpakt in een semi-artistiek frutseltekstding, zeg maar Hummie goes Arty..
Moeten de mensen toch wel weten te waarderen, zo'n mini real live show..
![]()
Dealquote:
mwa, ¤30.000,- helemaal niet verkeerdquote:
Ik zit binnen achter mijn PCquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou maar niet te hard juichen:
[ afbeelding ]
BMW is besteldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mwa, ¤30.000,- helemaal niet verkeerd![]()
Dat is ook wel het beste denk ik.quote:
Ahh wat lief maar een BMW is al voldoende hoor . Laat die volle vuilniszak maar zitten danquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:00 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat is ook wel het beste denk ik.
Als je zielig over straat rondtrok met je peeceetje van Hot-Spot naar Hot-Spot had je wel een tijdje in mijn schuurtje mogen logeren.
Zit stroom, een kacheltje en verlichting in - alles wat een muis zich kan wensen, inclusief een volle vuilniszak die niet meer in de ondergrondse afvalcontainer kon omdat die eerst leeg gemaakt moest worden door de stoere mannen van de Stadsreiniging.
Maar die gast heeft dus 30.000 euro gewonnen, leuk.
En dan gelijk hoppa - BMW kopen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |