Ik zeg: wacht nog even met publiceren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:38 schreef ppi het volgende:
[..]
De goden zijn kwaad.
De hemel is naar beneden gevallen in Rotterdam.
Slik een Diazepam.
Daar word je weer zonnig en vrolijk van.
(Uit Brian's nog te publishen bundel)
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:53 schreef kleinzusje het volgende:
Geeeertttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je had toch geen haast vannacht?![]()
Maar goed, hij is stom dus. Wat moet het worden?
Zeker weten?quote:
Nouquote:
Ikzelf zit niet in IJburg, ga er vanmiddag heen om mijn broer nog wat te helpen met de verhuizing. Het zal er nu wel een grote vieze modderpoel zijn,quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nou![]()
Hoe bevalt het in IJburg ?
Zeker wetenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten?
Of wil je eerst nog even met de douchekop spelen nadenken?![]()
Ohhhhhhhhhh, ik dacht dat jij er was gaan wonenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ikzelf zit niet in IJburg, ga er vanmiddag heen om mijn bror nog wat te helpen met verhuizen. Het zal er nu wel een grote modderpoel zijn,![]()
Doen jullie het met elkaar of zo?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker weten?
Of wil je eerst nog even met de douchekop spelen nadenken?![]()
Jaloers?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doen jullie het met elkaar of zo?-->
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Doen jullie het met elkaar of zo?-->
![]()
Ik moet er niet aan denken om in Amsterdam te wonen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh, ik dacht dat jij er was gaan wonen![]()
Verander jij je humeur nu eens een keer man.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Verander die TT nou gewoon man.
jaloersquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Verander jij je humeur nu eens een keer man.![]()
Ik ben ontzettend vrolijk vandaag!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Verander jij je humeur nu eens een keer man.![]()
quote:
Als je de douchekop er af haalt, heb je een plezierige, krachtige straal.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker weten![]()
Mn douchekop en mn tandenbostel zijn trouwens stuk![]()
Niet iedereen wil huishoudelijke voorwerpen in zijn anus, Tipsch.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierig hoe die verstandhouding is. Of KZ de douchekop er nou ook bij Gert instopt, zeg maar.
![]()
Amsterdam is echt superquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om in Amsterdam te wonen.Hoewel ik IJburg dan wel een geslaagd (of slagend) gedeelte vind.
Was er een rel!?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
weer een rel gemist![]()
zo wordt het niks met een leven natuurlijk![]()
OK sorry, mijn fout dan.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ontzettend vrolijk vandaag!![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
weer een rel gemist![]()
zo wordt het niks met een leven natuurlijk![]()
Auw, mn broodroosterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet iedereen wil huishoudelijke voorwerpen in zijn anus, Tipsch.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef Gert het volgende:
[..]
OK sorry, mijn fout dan.
Helemaal toppie !!!![ afbeelding ]
Nee he he. Jij wel?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet iedereen wil huishoudelijke voorwerpen in zijn anus, Tipsch.
ZET DIE DINGEN DAN OOK UIT VOORDAT JE ZE INBRENGT!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:21 schreef versabommie het volgende:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is is ook maar wat het is, eh. Je mag dat vinden, ik denk daar heel anders over. Amsterdam is een smerige vervuilde saaie importstad.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Amsterdam is echt super![]()
Maar IJburg........................brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Zelf het eerst hippe strand is kut![]()
Utrecht daarentegenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
is is ook maar wat het is, eh. Je mag dat vinden, ik denk daar heel anders over. Amsterdam is een smerige vervuilde saaie importstad.
Klopt ook wel een beetjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
is is ook maar wat het is, eh. Je mag dat vinden, ik denk daar heel anders over. Amsterdam is een smerige vervuilde saaie importstad.
beweer je nu dat ik zomaar een leven zou kunnen hebben?!quote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
DUw je het vanavond toch even lekker naar binnen. Alvast veel genot toegewenst.![]()
Hoeveel Libelles heb je gelezen ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik zomaar een leven zou kunnen hebben?!![]()
Is dat een strikvraag?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beweer je nu dat ik zomaar een leven zou kunnen hebben?!![]()
dat zie ik nou precies zo!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar de mensen zijn buiten de A10 zo anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |