Denk je nou alweer aan sex?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
Wat ben je weer opbeurendAch lange nachten
![]()
Merk er nix vanquote:
Hoooooiiiieeee ... Veulents.. Nah Fok is toch wel een bietje fukquote:
Ik DENK nooit aan sexquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoooooiiiieeee ... Veulents.. Nah Fok is toch wel een bietje fuk![]()
Lekker he ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ondertussen bezopen van al die drankjes die ik moet inschenken. Betaald Danny ook de AA????
Ik zou het even navragen in de feedback.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:32 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ondertussen bezopen van al die drankjes die ik moet inschenken. Betaald Danny ook de AA????
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zou het even navragen in de feedback.![]()
Shit die is al zoo grootquote:
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit die is al zoo groot[ afbeelding ]
IK hou van FOKquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het nu bij iedereen zo, dat je constant maar wat moet gaan drinken ?
Ik dacht meer aan dit topicquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[FB # 15] Geef hier de MOD een schouderklop
Luxemburg - een Angstgegner.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog 1-1 geworden ja in de slotfase, en daarná nog een strafschop gemist door Albanië.
Tja, dan toch maar proberen te winnen tegen Luxemburg ipv de boel dichttimmeren en gokken op 0-0.
Ik ben realist - soms.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je weer opbeurendAch lange nachten
![]()
Ja, tenminste meestal. Ik bedien me zelf van heel watquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Is het nu bij iedereen zo, dat je constant maar wat moet gaan drinken ?
Daar gebruiken ze te moeilijke woorden voor mij, dus daar blijf ik weg!!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan dit topic
FOK!forum is "weer" traag #2
Volgens mij ben je net een man wat dat betreftquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik DENK nooit aan sex[ afbeelding ]
OOOii dan ga ik wel naar Klaban ofzo.. Nou nee laat me maar zoals ik benquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zal ik er een stukje afhaken? [ afbeelding ]
Ik werk al jaren met aleen maar mannen. Wellicht is dat mijn probleenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net een man wat dat betreft![]()
Heel wijsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
Daar gebruiken ze te moeilijke woorden voor mij, dus daar blijf ik weg!!![]()
quote:
Straks zwelt het helemaal op of staat het scheef... Dan valt groot nog meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:52 schreef Soury het volgende:
OOOii dan ga ik wel naar Klaban ofzo.. Nou nee laat me maar zoals ik ben![]()
Ik mis de rode neus nogquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Kijk eens wat ik kan, dat is dan weer het voordeel van al het drinken.
Drinken zei die, niet een zonnetjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:59 schreef petraa het volgende:
Ik heb mooie rode wangetjes.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Drinken zei die, niet een zonnetje![]()
Voilaquote:
Ooohje de fok vertraging heeft d'r een rare zenuwentik bezorgd...quote:
Je loopt het risico dat je je ernaar gaat gedragen, of erger mee gaat identificeren.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik werk al jaren met aleen maar mannen. Wellicht is dat mijn probleen![]()
Jij gaat straksquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk eens wat ik kan, dat is dan weer het voordeel van al het drinken.
Tis hier weer retesnel.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
Mare is het nou nog steeds trage boel bij jullie?
Je moet snel zijn- nog een paar happies.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef itsme het volgende:
Hey is er nog wat over?
Ik wil ook een happie van Jappie![]()
Ik hou van ze ... Allemaalquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:11 schreef ppi het volgende:
[..]
Je loopt het risico dat je je ernaar gaat gedragen, of erger mee gaat identificeren.
Wanneer je meermalen per ongeluk de mannen wc binnenloopt is het misschien tijd voor wat variatie.
Maar het heeft ook zijn voordelen en leuke kanten.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef ppi het volgende:
Tis hier weer retesnel.
Wel netjes met mes en vork eten hoor.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:13 schreef itsme het volgende:
Hey is er nog wat over?
Ik wil ook een happie van Jappie![]()
OPquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Je moet snel zijn- nog een paar happies.
Dat spel je verkeerdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
Zakje zonnepitten gevonden [ afbeelding ]
Dat maakt me niks uit, zolang ze uiteindelijk maar me mond in gaanquote:
Echt niet deze zijn beter zonne[ittenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat maakt me niks uit, zolang ze uiteindelijk maar me mond in gaan![]()
Nou, succes dan !quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou van ze ... Allemaal [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |