Een BMW is al voldoende - slik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh wat lief maar een BMW is al voldoende hoor . Laat die volle vuilniszak maar zitten dan![]()
Ja een 316 en beige graagquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Een BMW is al voldoende - slik.
Nog een bepaalde kleur en model ?
Wie weet 1 voor de winter en 1tje met een schattig open dakkie voor de zomerse dagen.
Geld speelt geen rol hier.
Olaquote:
Wauw, bescheidenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een 316 en beige graag![]()
Geen cabrio ik heb lang haar haat die dingen![]()
Dat was mijn grote liefde (qua auto's) Denk iid dat 316 er niet meer isquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Wauw, bescheiden![]()
Had toch minstens 1 van de duurdere series verwacht, wist niet eens dat de 316 serie nog bestond.....
cabrio's lijken leuk totdat het weer omslaat.
Als je dan toch een leuke 5 serie overhebt omdat Soury m niet wil.... ik weet er wel weg meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:32 schreef ppi het volgende:
[..]
Wauw, bescheiden![]()
Had toch minstens 1 van de duurdere series verwacht, wist niet eens dat de 316 serie nog bestond.....
cabrio's lijken leuk totdat het weer omslaat.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:34 schreef ppi het volgende:
FOK is vanavond niet echt heel traag, volgens mij door het voetbal.
[ afbeelding ]
Even snel googlen leert mij dat er in ieder geval BMW 316 van 1999 en 2002 zijn als ik het tenmiste goed lees.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn grote liefde (qua auto's) Denk iid dat 316 er niet meer is![]()
Pfff voetbal vergeten .. Mietjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
vergeten.... KUT!
*gauw gaat kijken*![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
vergeten.... KUT!
*gauw gaat kijken*![]()
Als compensatie voor de kinderwagen is dat wel op zijn plaats lijkt me - consider it donequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dan toch een leuke 5 serie overhebt omdat Soury m niet wil.... ik weet er wel weg mee![]()
Het begint tegenwoordig idd met de 318....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was mijn grote liefde (qua auto's) Denk iid dat 316 er niet meer is![]()
Ik heb er drie gehadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Even snel googlen leert mij dat er in ieder geval BMW 316 van 1999 en 2002 zijn als ik het tenmiste goed lees.
Maar de oude modellen zijn natuurlijk wel gerestyled.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnxquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:45 schreef ppi het volgende:
[..]
Als compensatie voor de kinderwagen is dat wel op zijn plaats lijkt me - consider it done![]()
Mijn beige 316 heb ik echt huilend achter gelaten erg he ? Had er bijna 10 jaar in gereden en werd afgekeurd vanwegen verdroogde rubbers . Tja dat kan je niet hebben natuurlijkquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint tegenwoordig idd met de 318....
Ooit kocht een vriendje voor 100 gulden een 315 van een vriend van hem die te beroerd was m naar de sloop te brengen.... we hebben er nog bijna een jaar met een hoop lol in gereden, tot ie vlak voor de APK op een parkeerplaats stond en de bumper er zo ongeveer onderuit hing toen we terugkwamen bij de auto... kusje gehad waarschijnlijk, maar iig niet meer de moeite genomen de boel nog te repareren.
Daar weet die puber wel weg meequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dan toch een leuke 5 serie overhebt omdat Soury m niet wil.... ik weet er wel weg mee![]()
Monacoblau.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ik zag op de BMW-site dat er voor de 3-serie iig een prachtig Monacoblau is... als die kleur voor de 5-serie ook leverbaar is dan graag....
Mwah ik ook niet zo Maar die beige (gniffel) was een super bak.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef ppi het volgende:
Ik heb net goed en wel mijn autorijbewijs gehaald.
Deel nu een Skoda, zo'n POLO imitatie.
Het rijdt en je zit droog en redelijk comfortabel.
Maal niet echt om wagens, als het maar rijdt en warm is 's winters.
Alsof ik mijn puber in een gloednieuwe 5-serie zou laten rijden (als hij over ruim 2 jaar z'n rijbewijs heeft)quote:
Nu pas je rijbewijs gehaald?? Hoe komt dat?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:49 schreef ppi het volgende:
Ik heb net goed en wel mijn autorijbewijs gehaald.
Deel nu een Skoda, zo'n POLO imitatie.
Het rijdt en je zit droog en redelijk comfortabel.
Maal niet echt om wagens, als het maar rijdt en warm is 's winters.
Ach de tijd gaat snel... Voor je het weet heb je een BOBquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof ik mijn puber in een gloednieuwe 5-serie zou laten rijden (als hij over ruim 2 jaar z'n rijbewijs heeft)
Dat dacht ik dus niet hè![]()
Wat moet ik met een beauty-case vak?? Ik heb niet eens een beauty-casequote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Monacoblau.....
Met Grace Kelly Stuur en separaat beauty case vak afgewerkt in walnoot...
5 jaar levertijd......
![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach de tijd gaat snel... Voor je het weet heb je een BOB![]()
Er zit ook wel degelijk verschil tussen auto's en auto's.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwah ik ook niet zo Maar die beige (gniffel) was een super bak.![]()
Motorfreak was de hoofdreden.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu pas je rijbewijs gehaald?? Hoe komt dat?
Whahahahhaaaa Beauty case vak.. Dat noem ik een achterbakquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Monacoblau.....
Met Grace Kelly Stuur en separaat beauty case vak afgewerkt in walnoot...
5 jaar levertijd......
![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat moet ik met een beauty-case vak?? Ik heb niet eens een beauty-case![]()
Dus geen wijven-uitvoering van een fatsoenlijke auto, gewoon de echte uitvoering, wel met leren bekleding graag![]()
Rij nu een suffe Mazda Ik heb werkelijk niks met dat ding. Maar het start altijd en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Dus de band begint te groeienquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Er zit ook wel degelijk verschil tussen auto's en auto's.
Op de middelbare school mocht ik een keer meerijden in de Rover van de godsdienstleraar.
Maakte zo'n indruk dat ik het nu nog weet (die auto dan hè)
[ afbeelding ]
Hadden die engelse wagens niet zo'n soort van uitklapbaar zitje achterquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Whahahahhaaaa Beauty case vak.. Dat noem ik een achterbak![]()
Aha, dat verklaart een hoop... wel typisch dat je dan al die jaren wel motor gereden hebt, maar dat doe je immers zelf hèquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:59 schreef ppi het volgende:
En rond mijn 18e een redelijk traumatisch auto-ongeluk.
Hetgeen me nooit lekker in auto's doet zitten.
Nu ik zelf rij heb ik daar gelukkig geen of weinig last van.
Geen idee ? Het stuur zat aan de verkeerde kant dat welquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:03 schreef ppi het volgende:
[..]
Hadden die engelse wagens niet zo'n soort van uitklapbaar zitje achter![]()
Ik zou in ieder geval geen 30.000 euro prijzengeld uitgeven aan een wagentje..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Rij nu een suffe Mazda Ik heb werkelijk niks met dat ding. Maar het start altijd en heeft me nog nooit in de steek gelaten. Dus de band begint te groeien![]()
Het hele bedrag uitgeven aan een auto is idd een beetje triest... tenzij je verder alles al hebt natuurlijk, dan maakt het geen bal uit.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval geen 30.000 euro prijzengeld uitgeven aan een wagentje..
En (bijna) niets is zo beroerd als een auto of motor die niet te vertrouwen is.
Maar dat geldt eigenlijk voor alles, wat ik niet vertrouw kom er niet in bij mij.
![]()
Een half jaar na dat auto ongeluk brak het klamme zweet me in eens uit in wagens, iedere boom leek op mij af te komen en ik zag in iedere situatie een ongeluk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop... wel typisch dat je dan al die jaren wel motor gereden hebt, maar dat doe je immers zelf hè
Tja das ook dat ik voor een mazda heb gekozen. Betrouwbaar en staat zelden langs de weg. Uhh als vrouw alleen was dat een goeie keus . Heeft me ook nog nooit in de steek gelaten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:07 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval geen 30.000 euro prijzengeld uitgeven aan een wagentje..
En (bijna) niets is zo beroerd als een auto of motor die niet te vertrouwen is.
Maar dat geldt eigenlijk voor alles, wat ik niet vertrouw kom er niet in bij mij.
![]()
Ik denk dat het vooral dat laatste is.... zelf de controle hebbenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Een half jaar na dat auto ongeluk brak het klamme zweet me in eens uit in wagens, iedere boom leek op mij af te komen en ik zag in iedere situatie een ongeluk.
Zeker bij mensen die hielden van gassen.
Het is gesleten met de jaren.
Maar als ik iemand onverantwoord vind rijden stap ik uit als hij niets doet aan zijn rijgedrag.
Maar met motorrijden had ik nooit last, ook omdat ik daar nooit een ongeluk mee heb gehad denk ik, en ik rij zelf en dan weet je wat je doet.
Was dit hem niet, weet het zo niet ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idee ? Het stuur zat aan de verkeerde kant dat wel![]()
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het hele bedrag uitgeven aan een auto is idd een beetje triest... tenzij je verder alles al hebt natuurlijk, dan maakt het geen bal uit.
Ik zou trouwens een budget van 30.000 waarschijnlijk heel braaf en saai aan een Toyota Prius uitgeven... lekker zuinig
Misschien heb je wel een gigantisch lekkere ANWB pechhulp monteur gemist.....quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja das ook dat ik voor een mazda heb gekozen. Betrouwbaar en staat zelden langs de weg. Uhh als vrouw alleen was dat een goeie keus . Heeft me ook nog nooit in de steek gelaten.![]()
Ik heb toen ik pas mijn rijbewijs had een ongeluk veroorzaakt. Zwaar kut .. Niks ergs maar het heeft tijden geduurd dat ik weer durfde rijden. Maar dat kan altijd gebeuren niemand vraagt erom ... Het heeft best wel lang geduurd dat ik weer me zeker voelde om alleen achter het stuur te zitten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:12 schreef ppi het volgende:
[..]
Een half jaar na dat auto ongeluk brak het klamme zweet me in eens uit in wagens, iedere boom leek op mij af te komen en ik zag in iedere situatie een ongeluk.
Zeker bij mensen die hielden van gassen.
Het is gesleten met de jaren.
Maar als ik iemand onverantwoord vind rijden stap ik uit als hij niets doet aan zijn rijgedrag.
Maar met motorrijden had ik nooit last, ook omdat ik daar nooit een ongeluk mee heb gehad denk ik, en ik rij zelf en dan weet je wat je doet.
Nee hoor al twee keer nodig gehad omdat mijn sleutel nog in het contact bungeldequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een gigantisch lekkere ANWB pechhulp monteur gemist.....
![]()
Geloof me, niet alleen mannen...... zelf heb ik een enorm zwak voor de Volvo XC70 en als ik een dusdanig bedrag in de lotto zou winnen dat die auto er met gemak af zou kunnen (full-options uiteraard) dan zou hier ook heel rap een XC70 voor de deur staanquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:16 schreef ppi het volgende:
[..]
Vooral veel mannen krijgen een waas voor hun ogen als het om auto's gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |