abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53977627
Waarom lijken Amerikanen altijd een soort act op te voeren in de manier waarop ze reageren?

"Oh my God!" '

"Thank you!"

"This is fucking ludacris man!"

"Nubbyyyyyy" (ja, van American Choppers)

Waarom kunnen ze niet normaal doen? Kijken ze teveel tv-series daarvoor?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:48:16 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_53977825
Wat dacht je van: I'd apriciate that
ooh i love itttt
hi how are you?!
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:54:08 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53977924
Amerikanen zijn nep.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:57:46 #4
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_53977996
Excuse me, I don't see the friggin' problem
Amerikanen, mensen met de nationaliteit die hoort bij de Verenigde Staten van Noord Amerika, zijn in het algemeen wat extraverter dan Europeanen. Deels heeft dat met klimaatomstandigheden te maken, in delen van de VS is de gemiddelde jaar temperatuur hoger dan in West-Europa, en in Europa zien wij ook dat Italianen, Spanjaarden en Portugezen extraverter zijn dan kille Zweden of Finnen. (Ik moet het opzoeken, maar er is een aardige therie over waarom de Engelsen ineens onder koningin Victoria preuts werden. Een belangrijk deel van die theorie is dat het in de regeerperiode van Victoria de gemiddelde jaartemperatuur met 3 graden daalde. IEts wat in het kader van de humane invloed op het klimaat een aardig gegeven is.) Deels is er sprake van een zichzelf versterkend effect. Ami's zijn extraverter, dus zijn hun culturele uitingen extraverter, dat geeft weer aanleiding tot meer extravertheid etc etc.)
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_53978028
Je moet niet zo generaliseren, dat doen die Amerikanen zelf ook altijd zo

Vrij naar Theo Maassen
pi_53978040
Vreselijk irritant inderdaad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53978127
n00b stfu... omg ! wtf FYI I'm no n00b!
Free people own guns! Slaves do not!
pi_53978377
ik ga binnen kort naar sicko, van michael moore, dit keer wordt de amerikaanse gezondheids zorg kritisch bekeken
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  Donald Duck held dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:21:11 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_53978383
ze zijn gewoon dom
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:25:17 #10
54121 JaapB
°Heel nozel??°
pi_53978461
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 22:37 schreef pberends het volgende:
Waarom lijken Amerikanen altijd een soort act op te voeren in de manier waarop ze reageren?

"Oh my God!" '

"Thank you!"

"This is fucking ludacris man!"

"Nubbyyyyyy" (ja, van American Choppers)

Waarom kunnen ze niet normaal doen? Kijken ze teveel tv-series daarvoor?
JIj hebt blijkbaar al heel wat Amerikanen leren kennen die dit allemaal ten berde brachten?

Ik moet zeggen dat de Amerikanen die ik heb leren kennen echt niet zoveel anders waren dan de Nederlanders. Hooguit wat meer attent voor andere mensen Maar nooit zo ongelovelijk overdreven als op TV. Maar ja, wil jij dan dat iedere Nederlander wordt vergeleken met inwoners van de gouden kooi?
Waar zouden we zijn zonder de "on"
pi_53978518
Ik heb liever over enthousiastische (al dan niet gespeeld) Amerikanen om me heen, dan (oprechte) chagarijnige Nederlanders.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 00:40:39 #12
186824 Rizzy-Li
Dit is een ondertitel!!!!
pi_53980003
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb liever over enthousiastische (al dan niet gespeeld) Amerikanen om me heen, dan (oprechte) chagarijnige Nederlanders.
Haha indeed that is a truly amaaaaazing comment ! Brilliant !!! Wow !!!!
En van nep lachen ga je automatisch echt lachen na een tijdje *denk aan lach fitness ofzoiets hoe heet dat*.
Dus mischien zijn ze ook echt wel vrolijker!

Maar ik vind meestal ook wel overdreven overkomen. Maar eerst ff bezoekje brengen aan de states.
pi_53980119
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wordt er altijd een beetje agressief van
There is no love sincerer than the love of food.
pi_53980216
Omdat het gewoon kut volk is
pi_53981064
"fokkin niet normaal"
"serieus nee dat meen je niet"
"nee echt, neeeeeee echt?"
"what the fuck man"
..met een elektrische pulsontlading in een mengsel van kryptongas en fluorgas vormen zich de Kr*F exciplexen. Spontane emissie van een foton door verval van een exciplex geeft gestimuleerde emissie in de andere exciplexen, zo ontstaat een laser van..
pi_53981196
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 01:48 schreef Professor_Kuboctaeder het volgende:
"fokkin niet normaal"
"serieus nee dat meen je niet"
"nee echt, neeeeeee echt?"
"what the fuck man"
allochtonen
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:01:44 #17
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_53981216
pberends, hou eens op met Dr. Phil te kijken , of staat Beverly Hills 90210 nog op ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_53981251
tis wel waar. Ik ken ook veel Amerikanen, en het gemiddelde zinnetje

"that's the most'bla bla bla" I have ever seen in my entire life"

komt toch erg vaak voor op een doordeweekse dag In het weekend helemaal wanneer de alcoholische consumpties zijn versnaperd .. En nee, ik generaliseer dus niet, ik spreek uit eigen ervaringen .
  woensdag 17 oktober 2007 @ 02:04:29 #19
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_53981252
Sóóó dorksided!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_53983200
Ik denk dat de TS zelf iets te veel serie's kijkt.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:42:27 #21
106219 NoktetMort
*wants to be petted*
pi_53984538
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 23:25 schreef JaapB het volgende:

[..]

JIj hebt blijkbaar al heel wat Amerikanen leren kennen die dit allemaal ten berde brachten?

Ik moet zeggen dat de Amerikanen die ik heb leren kennen echt niet zoveel anders waren dan de Nederlanders. Hooguit wat meer attent voor andere mensen Maar nooit zo ongelovelijk overdreven als op TV. Maar ja, wil jij dan dat iedere Nederlander wordt vergeleken met inwoners van de gouden kooi?
Leuk topic, het was ook iets wat me gelijk opviel toen ik zat bij een of ander pretpark in de VS, werd er geschreeuwd door een microfoon: is everybody happy? dat drie keer, en het publiek elke keer iets harder: "yeaaaah" schreeuwen.
Er waren er 4 die niet meededen; Dat waren 4 nederlanders, en alle 4 hadden we het idee: waarom behandelen die mensen hun publiek alsof ze kinds zijn?
We hadden het vermoeden dat de mensen daar, als ze uit gaan, per sé entertained willen worden of iets dergelijks. Diezelfde presentatoren zouden hier niet bepaald volle zalen trekken (Ofja, misschien met amerikanen dan....)

Ook een leuk voorbeeld:
Mijn vader zag een aantal jaar geleden hetzelfde bij Amerikaanse collega's. Een hele presentatie wordt gegeven, prachtige plaatjes, etc. 35 minuten daar gezeten, en de boodschap was: De deurklink van die en die auto is nu in kleur gespoten ipv zilver-metallic
Toevalligerwijs werd mij afgelopen 2 jaar op dezelfde manier tegen mij les gegeven, je moest en zou een presentatie geven, al ging het over een hoop lucht......
beetje offtopic: imho: de nederlanders zijn de laatste jaren steeds meer op amerikanen gaan lijken. Als ik bijvoorbeeld kijk naar consumentengedrag en laatstgenoemd stukje.

Conclusie: Het lijkt net of dat het in die hele maatschappij alleen maar gaat om uiterlijk vertoon. Of het al dan niet toegevoegde waarde heeft. Maar aan de andere kant is het een gigantische consumptiemaatschappij. Het is dan ook makkelijker om een hoop lucht met een strikje eromheen te verkopen dan een hoop lucht alleen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:51:41 #22
81237 releaze
best of both worlds
pi_53984728
ik weet niet of het een act is, ik denk dat ze gewoon zo zijn. toen wij in amerika onze auto aan het bijtanken waren en we gezellig met elkaar zaten te praten werden we ook heel gezellig aangesproken door amerikanen die graag wilden weten waar we vandaan kwamen en wat dat accent was en oh wat leuk dat je ons komt bezoeken, een ontzettend warme open houding, speels en spontaan, ontzettend amerikaans maar wel oprecht.

en ook amerikaanse meiden in amsterdam
iedere taal heeft een soort ritme, een soort melodie, En de amerikaanse melodie is gewoon heel anders dan de onze, zoals Japans heel anders is dan de onze. Dat komt voor ons dan overdreven over (immers, de britten spreken ook niet zo) maar is daar doodnormaal.
pi_53985141
Vooral in winkels/ dienstverlening zullen Amerikanen dit soort gedrag vertonen. Niet verwonderlijk want de meeste verkopers werken op provisiebasis. Daar kunnen ze hier in Nederland nog wat van leren qua winkelpersoneel. Want het personeel hier is meestal chagrijnig en ongeintresseerd.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 11:13:26 #24
140390 Dangel
Vive la Mort
pi_53985203
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 02:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Sóóó dorksided!

Wat een monster was dat
Dans le foret, si noir que la nuit peut devenir, respirer
~Autumn, 2002
pi_53985666
--> GC