Wie de schoen past...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ga toch een keer een voetbalmeet organiseren waar alle feyenoord suckers tegen de amsterdamse helden moeten voetballen etc. veel leuker!
Of een andere dag natuurlijk hequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef Bos81 het volgende:
Mocht het het die dag doorgaan, count me in
Dan is de kans kleiner dat ik kanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of een andere dag natuurlijk he.
Bier.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:24 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb het magische woord nog niet gehoord
Onzinargument.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:14 schreef Pritt het volgende:
Ik ben niet hardcore genoeg om te komen.
Kom jij ook eens een keertje dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Alternatieve meet
Gewoon komen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:14 schreef Pritt het volgende:
Ik ben niet hardcore genoeg om te komen.
Gewoon even vragen of je een keertje niet hoeft vakken te vullen of achter de kassa van de supermarkt hoeft te zitten die dag.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Zaterdag overdag kan ik zo goed als nooit.
Nee, zeker niet.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik kan de vulploeg toch niet in de steek laten?!![]()
Kijk ook ff voor mijquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:10 schreef sjimz het volgende:
Ik zal eens kijken of ik kan komen.
iddquote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:53 schreef Bos81 het volgende:
Dat zal wel mooi zijn. Lijkt me leuk om jullie weer te zien
Moet ik zelf ook kunnen natuurlijk
Hum dag na mn verjaardag. December is natuurlijk ook nog eens eerderquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:55 schreef rubbereend het volgende:
januari lijkt me voor een aantal ook iets praktischer dan eind december voor mij iig zeker!
Nou idd. Nog maar 3 maanden wachten....quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Zoenen van ons, dat maakt het juist nog interessanter Grulez.
gelukkig heb ik een schoolagendaquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 01:23 schreef dndiek het volgende:
* dndiek gooit de ene agenda weg en zoekt of hij al een agenda voor 2008 heeft
En heb je nog tijd over op 12 januari??quote:
Gaat de bierprijs niet omhoog per 1-1-2008?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:48 schreef rubbereend het volgende:
voorstel:
12 januari...... mooie aanleiding: dan bestaan we net 5 jaar
ligt dan bovendien ook niet mooi het amateurvoetbal stil?
Rotjes mee en mensen veul hail en zeeg'n toewensenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is geen probleem
Januari is ook goed![]()
quote:
wel hoorquote:
quote:
Je komt dus nietquote:
Ik kom wel hoorquote:
Op deze leeftijd gaan mijjn kids nog geen rokerige kroeg in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Netjes DIGGER, zo hoort het.
En anders organiseer je maar een HOOLS- mascotte meetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op deze leeftijd gaan mijjn kids nog geen rokerige kroeg in.
ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef rubbereend het volgende:
maar even praktisch gezien, ligt 12 januari het amateurvoetbal stil? Want dat is voor een aantal bij vorige meets de reden geweest om niet te komen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:24 schreef dndiek het volgende:
Utrecht, Mick O'Connell's
welke datum bedoel er zijn er meer voorgesteld?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben dan net een dag terug uit Puerto Rico, dus zet mij maar bij de 'ja-tjes'
Ow, ik ging al uit van 12 januari...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke datum bedoel er zijn er meer voorgesteld?
Oh dus niekje was sendjequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, Clau was al weer twee weken hier niet geweest, dus daarom heb ik d'r even op dit topic gewezen. Toen wilde ik daarop reageren, maar ik was helemaal niet thuis. Snappez?
Ik ga ervoor, maar het duurt nog lang dus je weet maar nooitquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga mn best doen, maar heb nog geen idee.
me tooquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Als ik nou zeg dat ik al vrij heb gevraagd en dus ernsitg van plan ben te komen, dan kun je toch geen nee zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Met I Kill You! eronder...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als ik nou zeg dat ik al vrij heb gevraagd en dus ernsitg van plan ben te komen, dan kun je toch geen nee zeggen?
Met of zonder Jojoortje?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
Zomg ik kom
Kom ik je gewoon ophalen, want ik weet waar je huis woont.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef SCH het volgende:
En anders?
Ik neem gewoon die kattenmepper van een vrouw met me mee.quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:26 schreef SCH het volgende:
Doen we de meet weer splitsen in slim en dom?
Moeten ze natuurlijk wel op FOK! zitten.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik nodig wat Utreghoolies uit
Neuhquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Moeten ze natuurlijk wel op FOK! zitten.
Alsof Pascal de enige slimme isquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:28 schreef SCH het volgende:
pascalheister aan de ene kant en de rest ergens anders
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Gooi mij er eens bij in de OP
bitterballen en andere frituur toch ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, gaan we ook allemaal lekker eten na het bieren
Ik neem aan van wel (teminste degene die willen)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:35 schreef Bluezz het volgende:
Enneh, gaan we ook allemaal lekker eten na het bieren
Dat doen we dan wel weer in die andere tent om de hoek.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik neem aan van wel (teminste degene die willen)
Mij maakt het niet uit. Iets anders kan ook wel een keer. Zolang het maar geen tent ala MacDonalds en Burger King is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat doen we dan wel weer in die andere tent om de hoek.
quote:
Van wie kwam ook al weer het idee om daar te gaan eten 2 jaar geledenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef SCH het volgende:
Florin & Firkin - paupertent - typische Hoolstent dus
regel ff dat je 's middags vrij bentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Gooi mij er eens bij in de OP
dan ga ik echt m'n best doenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:50 schreef Bluezz het volgende:
Hoe heet die tent ook alweer, was vroegah Zeezicht.... ik kan er niet opkomen!
Enneh mss serveren ze Bjorooooooo krekette
ga het proberenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
regel ff dat je 's middags vrij bent
daar ga ik altijd naartoe naar de pubquizquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het heet dus Florin :
[ afbeelding ]
Je mag op mijn SCHootjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:31 schreef SCH het volgende:
Dat is altijd een verrassing
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
Gaan we weer cijfers geven?
We moeten nou eenmaal rekening houden met de beperkte budget van de studentjes en andere arme sloebers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef SCH het volgende:
Florin & Firkin - paupertent - typische Hoolstent dus
Dat is een oude traditie van Bluezz en onze huiSCHhomo om de aanwezige mannen te beoordelen.quote:
Valt me nog mee op die schaal van 5 die gehanteerd wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef SCH het volgende:
golfer staat gemiddeld op een 4-
Maar je komt dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
Gaan we weer cijfers geven?
Dan durf ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een oude traditie van Bluezz en onze huiSCHhomo om de aanwezige mannen te beoordelen.
Murphy's?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar ga ik altijd naartoe naar de pubquiz
Jij bent ook zo ruw. Ik doe het meestal zachtjes hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeel even maar. Wel eerlijk blijven
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
Sand check jij de andere zeeuwen ff? Heb je nog contact met tony montana? Zou leuk zijn voor het 5 jaars jubileum
met zijn dochters. Die moeten inmiddels in de huwbare leeftijd zitten, kunnen we ze uithuwelijken aan wat hoolersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Trouwens Doc moet ook maar weer eens komen, als mede-oprichter van VBL, vind ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Trouwens Doc moet ook maar weer eens komen, als mede-oprichter van VBL, vind ik.
Jij was ook zo nauwquote:
Ach, Bluezz knijpt wel een oogje toequote:Maar tis alweer lang geleden he... ben nu een oude kansloze lul.
Heb m allang niet meer gesproken oid. Zal mn best doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
Sand check jij de andere zeeuwen ff? Heb je nog contact met tony montana? Zou leuk zijn voor het 5 jaars jubileum
Die is nog geen enkele keer geweest. Hoog tijd voor hem om ook eens te komen, inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
zou leuk zijn als er veel van de oude garde komen, Dylan Dog ook bijvoorbeeld
ik zal dr ook eens smsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb m allang niet meer gesproken oid. Zal mn best doen. Bloem is druk de laatste tijd, zal het even voorleggen...
De littekens op mijn arm van haar bijtplek zijn net een beetje aan het genezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is druk de laatste tijd, zal het even voorleggen...
Nou leuk hoor bloesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dylan Dog, Pyth, Againzender, Beschouw, MethodMich
Allemaal mensen die ik graag zou willen ontmoeten
Ja nu hier achter je PC heeft niemand er verder wat aan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:27 schreef Ole het volgende:
Is het voor een vrijgezelle uitgedroogde geile dame nog steeds leuk om te komen? OP die meet dan he
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:34 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja nu hier achter je PC heeft niemand er verder wat aan.
4 tot nu toe met uitzicht op meerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:15 schreef Ole het volgende:
[..]
maar weinig vrouwtjes, wordt leuk voor bloes en Ole
quote:
En over auto's een chickies natuurlijk.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het gaat toch alleen maar over voetbal. Alsof dat leuk is voor de vrouwtjes.
Nou zeg! Geen eens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Alle 30+ ers van VBL?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
methodmich is nog geen 30 hoor, Die is 26quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:08 schreef Blumchen het volgende:
Ik ga ook proberen aanwezig te zijn!
Nou ja, da's bijna 30.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
methodmich is nog geen 30 hoor, Die is 26
laat die eierstokken maar weer eens rammelen danquote:Op donderdag 25 oktober 2007 04:27 schreef Ole het volgende:
Is het voor een vrijgezelle uitgedroogde geile dame nog steeds leuk om te komen? OP die meet dan he
ook al komt tong niet![]()
Ach, ik ben gewoon jarig op dezelfde dag als de beste voetballer ter wereld.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:53 schreef methodmich het volgende:
Bijna 27.
Uit hetzelfde jaar als o.a.
Theofanis Gekas, Joris Mathijsen, Zdenek Grygera, Marphe Redjosetiko, Jurica Vranjes, Jeroen van Wetten, Tomás Rósicky, John Terry, Florent Malouda, Steven Gerrard, Henkie Roeland, Jon Arne Riise, Dirk Kuijt, Esteban Cambiasso, Cristian Chivu, Amauri, Rodrigo Taddei, Gabriel Milito, Xavi, Ronaldinho, Oleguer en Nikola Zigic.
Kan minder.
En als ik jou zie sta ik meteen voor een Dilemmaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:12 schreef tong80 het volgende:
Als Methodmich komt gaat ie gelijk een voetbalkwis organiseren.
Sms dan ook gewoon terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:08 schreef Blumchen het volgende:
Ik ga ook proberen aanwezig te zijn!
Jij staat misschien op mijn lijstjequote:Op donderdag 25 oktober 2007 19:09 schreef Bluezz het volgende:
Alle kinderen Ree, Sientje, Gatje, Teringrobbie, Borissie staan ook nog op mijn lijstje.
![]()
![]()
In gedachten is ie altijd aanwezig met ons.quote:
moet je hem alleen niet laten vallen als je een sjekkie draaitquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 01:46 schreef tong80 het volgende:Vooral als je de GSM op tafel laat liggen zonder hem uit te zetten. Dan hoor ik en leest iemand nog iets
L&S meet in de Coco's jaaaaaren geledenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
Oh en jou heb ik al eens ontmoet ergens op een meet in een kroeg, weet alleen niet meer waar, wanneer en hoelang
Van dit moment of aller tijden?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon jarig op dezelfde dag als de beste voetballer ter wereld.![]()
Oh ja!!! Volgens mij dacht ik toen dat jij Grobbekuiken wasquote:
Die was er de keer ervoor welquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja!!! Volgens mij dacht ik toen dat jij Grobbekuiken was
En was het toen ook niet bloedjeheet?
Je vond het wel fijn!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:35 schreef golfer het volgende:
[..]
De littekens op mijn arm van haar bijtplek zijn net een beetje aan het genezen.
Zal er eens over nadenken.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Scheelt wel weer, hoeven we niet een kinderzitje te regelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
Zit dat weekend met familie in Center Parcs.
We:? Dus jij komt ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:10 schreef RayMania het volgende:
[..]
Scheelt wel weer, hoeven we niet een kinderzitje te regelen.
Weet ik nog niet, ik ben niet zo van de grootschalige meets. Dat weet je.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:12 schreef RayMania het volgende:
Weet ik nog niet, ik ben niet zo van de grootschalige meets. Dat weet je.
Zijn jullie allemaal zulke dikkerds dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De helft valt de week ervoor wel af, je weetsssss![]()
Dan verplaats je dat maar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
mooi zo, kan ik normaal zuipenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
daar kun je ook even wegquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:59 schreef sjimz het volgende:
Ik kan niet komen
quote:
Ja, maar dan heeft het wel te maken, waar Sjimz zit. Als ie in Limburg zit, zie ik hem niet zo snel naar Utrecht komen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..], hebben Clauwia en Noca ook eens gedaan
.
je moet er wat voor over hebben hoor! Hij ziet zijn familie vaker dan de Fokkersquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het wel te maken, waar Sjimz zit. Als ie in Limburg zit, zie ik hem niet zo snel naar Utrecht komen.
Daarnaast waren Clauw en Noca met zijn tweetjes weg, toch?
Sjimz zit met zijn familie, dan kan het best lullig overkomen als hij even weggaat
quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben hoor! Hij ziet zijn familie vaker dan de Fokkers
Staat in de OPquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef Beschouw het volgende:
Hoe laat begint zo'n bijeenkomst?
Indrinken om 14.00 uur, afwerken rond 19.30quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:48 schreef Beschouw het volgende:
Hoe laat begint zo'n bijeenkomst?
Clauwia en Noca waren toen met de heule familie en we moesten er 'gewoon' dik 2,5 uur voor rijden. Dus die smoes gaat voor Sjimzzzzz niet opquote:Op zondag 28 oktober 2007 16:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft het wel te maken, waar Sjimz zit. Als ie in Limburg zit, zie ik hem niet zo snel naar Utrecht komen.
Daarnaast waren Clauw en Noca met zijn tweetjes weg, toch?
Sjimz zit met zijn familie, dan kan het best lullig overkomen als hij even weggaat
hehehe en jij denkt dat iedereen daadwerkelijk komtquote:Op maandag 5 november 2007 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
We kunnen beter die hele tent afhuren als het zo storm blijft lopen.
Dat ligt er aan of VoreG komtquote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Zijn mods de hele dag van de bediening trouwens? Eigenlijk moeten wij bediend worden, én rondjes krijgen.
Eilanden kan het ook wel goedquote:Op maandag 5 november 2007 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of VoreG komt.
Ik heb het gevoel dat deze meet een druk bezochte wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehehe en jij denkt dat iedereen daadwerkelijk komt![]()
Alleen de VBL-mods he.quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Zijn mods de hele dag van de bediening trouwens? Eigenlijk moeten wij bediend worden, én rondjes krijgen.
newbies moeten lopen, dat was toch de deal?quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Het wachten is op iemand die de kloon 'mijnheer_pastoor' aanmaakt en zich onder die naam aanmeldtquote:Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef rubbereend het volgende:
als wij die datum bediend worden is het trouwens niet best Rayik hoop dat dat nog ff duurt al eer ik bediend ga worden
Je bent nooit welkom geweest en toch regelmatig gekomen. Dus wat weerhoud je om nu niet te komen.quote:
Touché.quote:Op maandag 5 november 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent nooit welkom geweest en toch regelmatig gekomen. Dus wat weerhoud je om nu niet te komen.
met de verkeerde koek uit het bed gestapt?quote:Op maandag 5 november 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent nooit welkom geweest en toch regelmatig gekomen. Dus wat weerhoud je om nu niet te komen.
vind hem maar matigquote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon een goeie touché.
Voor mij ook hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem dan zie.
Ik wel, Ik wil wel een keer plat Brabants praten tijdens zo'n meetquote:Op maandag 5 november 2007 21:07 schreef pascalheister het volgende:
suijk die wil je echt niet zien hoor
als je er een aantal afzeggers van af trekt wordt het al een flinke meetquote:Op maandag 5 november 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
Als alle zekerheidjes in de OP ook daadwerkelijk komen, wordt het verreweg de drukst bezochte VBL-meet ooit en moeten we van te voren 2 grote tafels reserveren. (onze stamtafel in de hoek en die lange tafel)
Zelfs dat kan de pret niet drukkenquote:Op maandag 5 november 2007 22:12 schreef pascalheister het volgende:
Zolang er maar grolsch is
voordeel is dat er nu waarschijnlijk meer vrouwen komenquote:Op maandag 5 november 2007 21:43 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, meets groot en klein het kan allebei hartstikke gezellig zijn
quote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
voordeel is dat er nu waarschijnlijk meer vrouwen komen
en Bluezz natuurlijk:quote:
Eindelijk zie ik Bluezz eens tijdens een meetquote:Op dinsdag 6 november 2007 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en Bluezz natuurlijk:
[ afbeelding ]
Dat is weer eens wat anders dan in je bed?quote:Op dinsdag 6 november 2007 08:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Eindelijk zie ik Bluezz eens tijdens een meet
Nee, vluchtig op een stationquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat is weer eens wat anders dan in je bed?
En homo's - al zijn de meesten dan niet uit de kastquote:Op maandag 5 november 2007 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voordeel is dat er nu waarschijnlijk meer vrouwen komen
Hey jij bent nieuw... dan moet je altijd halenquote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Nou, dan kan je het van je lijstje afvoeren dusquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV naar deze dag verplaatst
en dat stond op mn lijstje om dit jaar te bezoeken
Oké dan, het grote afzeggen kan vast beginnen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:43 schreef rubbereend het volgende:Feyenoord - PSV naar deze dag verplaatst
en dat stond op mn lijstje om dit jaar te bezoeken
Dat is al vroegquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké dan, het grote afzeggen kan vast beginnen.
Ik ben even de VBL-meets uit het verleden aan het verzamelen in een post voor in het nieuwe topic.quote:Op dinsdag 6 november 2007 17:03 schreef HeatWave het volgende:
geen idee meer bij welke ik geweest ben, waren er best veel een paar jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |