Rotjes mee en mensen veul hail en zeeg'n toewensenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:48 schreef borisz het volgende:
[..]
dat is geen probleem
Januari is ook goed![]()
quote:
wel hoorquote:
quote:
Je komt dus nietquote:
Ik kom wel hoorquote:
Op deze leeftijd gaan mijjn kids nog geen rokerige kroeg in.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Netjes DIGGER, zo hoort het.
En anders organiseer je maar een HOOLS- mascotte meetquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Op deze leeftijd gaan mijjn kids nog geen rokerige kroeg in.
ja.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:50 schreef rubbereend het volgende:
maar even praktisch gezien, ligt 12 januari het amateurvoetbal stil? Want dat is voor een aantal bij vorige meets de reden geweest om niet te komen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 08:24 schreef dndiek het volgende:
Utrecht, Mick O'Connell's
welke datum bedoel er zijn er meer voorgesteld?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:11 schreef Eilanden het volgende:
Ik ben dan net een dag terug uit Puerto Rico, dus zet mij maar bij de 'ja-tjes'
Ow, ik ging al uit van 12 januari...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
welke datum bedoel er zijn er meer voorgesteld?
Oh dus niekje was sendjequote:Op zondag 21 oktober 2007 14:57 schreef Da_Sandman het volgende:
Nou, Clau was al weer twee weken hier niet geweest, dus daarom heb ik d'r even op dit topic gewezen. Toen wilde ik daarop reageren, maar ik was helemaal niet thuis. Snappez?
Ik ga ervoor, maar het duurt nog lang dus je weet maar nooitquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga mn best doen, maar heb nog geen idee.
me tooquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:35 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga mn best doen, maar heb nog geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |