quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
Gaan we weer cijfers geven?
We moeten nou eenmaal rekening houden met de beperkte budget van de studentjes en andere arme sloebers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef SCH het volgende:
Florin & Firkin - paupertent - typische Hoolstent dus
Dat is een oude traditie van Bluezz en onze huiSCHhomo om de aanwezige mannen te beoordelen.quote:
Valt me nog mee op die schaal van 5 die gehanteerd wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef SCH het volgende:
golfer staat gemiddeld op een 4-
Maar je komt dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
Gaan we weer cijfers geven?
Dan durf ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een oude traditie van Bluezz en onze huiSCHhomo om de aanwezige mannen te beoordelen.
Murphy's?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar ga ik altijd naartoe naar de pubquiz
Jij bent ook zo ruw. Ik doe het meestal zachtjes hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeel even maar. Wel eerlijk blijven
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
Sand check jij de andere zeeuwen ff? Heb je nog contact met tony montana? Zou leuk zijn voor het 5 jaars jubileum
met zijn dochters. Die moeten inmiddels in de huwbare leeftijd zitten, kunnen we ze uithuwelijken aan wat hoolersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Trouwens Doc moet ook maar weer eens komen, als mede-oprichter van VBL, vind ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Trouwens Doc moet ook maar weer eens komen, als mede-oprichter van VBL, vind ik.
Jij was ook zo nauwquote:
Ach, Bluezz knijpt wel een oogje toequote:Maar tis alweer lang geleden he... ben nu een oude kansloze lul.
Heb m allang niet meer gesproken oid. Zal mn best doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
Sand check jij de andere zeeuwen ff? Heb je nog contact met tony montana? Zou leuk zijn voor het 5 jaars jubileum
Die is nog geen enkele keer geweest. Hoog tijd voor hem om ook eens te komen, inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
zou leuk zijn als er veel van de oude garde komen, Dylan Dog ook bijvoorbeeld
ik zal dr ook eens smsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb m allang niet meer gesproken oid. Zal mn best doen. Bloem is druk de laatste tijd, zal het even voorleggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |