quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
Gaan we weer cijfers geven?
We moeten nou eenmaal rekening houden met de beperkte budget van de studentjes en andere arme sloebers.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:23 schreef SCH het volgende:
Florin & Firkin - paupertent - typische Hoolstent dus
Dat is een oude traditie van Bluezz en onze huiSCHhomo om de aanwezige mannen te beoordelen.quote:
Valt me nog mee op die schaal van 5 die gehanteerd wordt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef SCH het volgende:
golfer staat gemiddeld op een 4-
Maar je komt dus?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:48 schreef SCH het volgende:
Gaan we weer cijfers geven?
Dan durf ik nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een oude traditie van Bluezz en onze huiSCHhomo om de aanwezige mannen te beoordelen.
Murphy's?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar ga ik altijd naartoe naar de pubquiz
Jij bent ook zo ruw. Ik doe het meestal zachtjes hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heeeel even maar. Wel eerlijk blijven
Zou leuk zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
Sand check jij de andere zeeuwen ff? Heb je nog contact met tony montana? Zou leuk zijn voor het 5 jaars jubileum
met zijn dochters. Die moeten inmiddels in de huwbare leeftijd zitten, kunnen we ze uithuwelijken aan wat hoolersquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
Trouwens Doc moet ook maar weer eens komen, als mede-oprichter van VBL, vind ik.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
Trouwens Doc moet ook maar weer eens komen, als mede-oprichter van VBL, vind ik.
Jij was ook zo nauwquote:
Ach, Bluezz knijpt wel een oogje toequote:Maar tis alweer lang geleden he... ben nu een oude kansloze lul.
Heb m allang niet meer gesproken oid. Zal mn best doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef rubbereend het volgende:
Sand check jij de andere zeeuwen ff? Heb je nog contact met tony montana? Zou leuk zijn voor het 5 jaars jubileum
Die is nog geen enkele keer geweest. Hoog tijd voor hem om ook eens te komen, inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:19 schreef rubbereend het volgende:
zou leuk zijn als er veel van de oude garde komen, Dylan Dog ook bijvoorbeeld
ik zal dr ook eens smsenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb m allang niet meer gesproken oid. Zal mn best doen. Bloem is druk de laatste tijd, zal het even voorleggen...
De littekens op mijn arm van haar bijtplek zijn net een beetje aan het genezen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is druk de laatste tijd, zal het even voorleggen...
Nou leuk hoor bloesquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:33 schreef Bluezz het volgende:
Dylan Dog, Pyth, Againzender, Beschouw, MethodMich
Allemaal mensen die ik graag zou willen ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |