Ik heb het gevoel dat deze meet een druk bezochte wordt.quote:Op maandag 5 november 2007 15:40 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehehe en jij denkt dat iedereen daadwerkelijk komt![]()
Alleen de VBL-mods he.quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Zijn mods de hele dag van de bediening trouwens? Eigenlijk moeten wij bediend worden, én rondjes krijgen.
newbies moeten lopen, dat was toch de deal?quote:Op maandag 5 november 2007 15:49 schreef RayMania het volgende:
Zijn mods de hele dag van de bediening trouwens? Eigenlijk moeten wij bediend worden, én rondjes krijgen.
Het wachten is op iemand die de kloon 'mijnheer_pastoor' aanmaakt en zich onder die naam aanmeldtquote:Op maandag 5 november 2007 17:35 schreef rubbereend het volgende:
als wij die datum bediend worden is het trouwens niet best Rayik hoop dat dat nog ff duurt al eer ik bediend ga worden
Je bent nooit welkom geweest en toch regelmatig gekomen. Dus wat weerhoud je om nu niet te komen.quote:
Touché.quote:Op maandag 5 november 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent nooit welkom geweest en toch regelmatig gekomen. Dus wat weerhoud je om nu niet te komen.
met de verkeerde koek uit het bed gestapt?quote:Op maandag 5 november 2007 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bent nooit welkom geweest en toch regelmatig gekomen. Dus wat weerhoud je om nu niet te komen.
vind hem maar matigquote:Op maandag 5 november 2007 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon een goeie touché.
Voor mij ook hoorquote:Op maandag 5 november 2007 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik hem dan zie.
Ik wel, Ik wil wel een keer plat Brabants praten tijdens zo'n meetquote:Op maandag 5 november 2007 21:07 schreef pascalheister het volgende:
suijk die wil je echt niet zien hoor
als je er een aantal afzeggers van af trekt wordt het al een flinke meetquote:Op maandag 5 november 2007 21:30 schreef golfer het volgende:
Als alle zekerheidjes in de OP ook daadwerkelijk komen, wordt het verreweg de drukst bezochte VBL-meet ooit en moeten we van te voren 2 grote tafels reserveren. (onze stamtafel in de hoek en die lange tafel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |