abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53989590
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:36 schreef netnord het volgende:
Smerige pauper, beetje de ziektekosten omhoog gooien. Verslaafde junks
Die gaan niet omhoog door het roken.

Daar hebben we de VVD voor.
pi_53989602
Vegetariers zien er doorgaans supergoed uit ja. Vergelijk Marianne Thieme eens met de gemiddelde VVD-papzak

@Lekkerwijf, je hebt net zoveel verstand van de consequenties van je achterlijke gedrag als van politiek
Maargoed, mijn vraag is beantwoord, dus verder veel plezier met de eeuwige discussie tussen rokers en niet-rokers.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_53989669
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:58 schreef Rutgerr het volgende:
Vegetariers zien er doorgaans supergoed uit ja. Vergelijk Marianne Thieme eens met de gemiddelde VVD-papzak

@Lekkerwijf, je hebt net zoveel verstand van de consequenties van je achterlijke gedrag als van politiek
Maargoed, mijn vraag is beantwoord, dus verder veel plezier met de eeuwige discussie tussen rokers en niet-rokers.
Idd, zo'n mooi gebleekt huidje omdat ze div. voedings stoffen missen.
pi_53989721
quote:

Wie heeft er voor het nieuwe zorgstelsel gezorgd.
Als je eerder dood gaat door het roken heb je geen ouderdoms kwaaltjes.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 15:09:15 #130
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53989815
quote:

Marianne zit als politica dik onder dierproefonvriendelijke make-up.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53989856
Vegetariërs zien er altijd uit alsof ze dood en doodziek zijn! Ontzettend wit alsof er geen leven in zit.
Geef mij dan maar een lekker sigaretje en mensen die last van mijn rook hebben, blijven maar gewoon lekker weg!
pi_53989867
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 12:35 schreef DR878 het volgende:

[..]

Er mogen misschien wel carcinogene stoffen zitten in roken en in wiet. In roken zit die concentratie veel hoger.
Alles wat verbrand heeft carcinogene stoffen, alleen roken heeft het veel meer.

http://www.sciam.com/arti(...)473-B55F83414B7F0000
http://www.forbes.com/hea(...)17/hscout603764.html
http://norml.org/index.cfm?Group_ID=6912
Het is dus de concentratie die belangrijk is voor je. Dan ga je toch ook gewoon een meter verder zitten van iemand die een sigaret rookt, dan is de rook ook minder geconcentreerd.
pi_53990165
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 14:36 schreef netnord het volgende:

[..]

Nee maar waarschijnlijk stink jij wel ontiegelijk omdat er een kanker ranzige lucht in je huis en kleren hangt ( van die stinkwijfen die naar rook ruiken in de vroege ochtend). Smerige pauper, beetje de ziektekosten omhoog gooien. Verslaafde junks
Beetje schelden op een forum, maar in het echte leven trek je je bek niet open. Dan heb je de overheid nodig om je zin te krijgen. Ga je moeder pesten.
En je weet niet eens waar je over praat. Zorg kosten stijgen niet significant door rokers. Kosten voor de zorg stijgen significant doordat mensen gewoon steeds ouder worden en dus meer ouderdomskwaaltjes. En laat dat nou net die gezondheidfreaks zijn. Sukkel, een beetje de zorgpremie opdrijven voor de rest van de mensen.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_53990201
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef -moppie- het volgende:
Vegetariërs zien er altijd uit alsof ze dood en doodziek zijn! Ontzettend wit alsof er geen leven in zit.
Geef mij dan maar een lekker sigaretje en mensen die last van mijn rook hebben, blijven maar gewoon lekker weg!
Eensch. Maar een goede vegetarier neemt ter compensatie dan ook een zonnebankje op z'n tijd
pi_53990260
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:32 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Eensch. Maar een goede vegetarier neemt ter compensatie dan ook een zonnebankje op z'n tijd
En daar krijgen ze weer kanker van....
pi_53990368
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:36 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

En daar krijgen ze weer kanker van....
je kunt beter in een plastic bol gaan leven, tegenwoordig krijg je overal iets van.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_53990399
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

je kunt beter in een plastic bol gaan leven, tegenwoordig krijg je overal iets van.
Met Michael Jackson gaat het anders ook niet zo goed...
pi_53990449
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Met Michael Jackson gaat het anders ook niet zo goed...
dat is dan ook een malloot geen normaal mens
pi_53990487
Roken Lucky Strike
pi_53990494
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Remzz het volgende:
Alle rokers zijn ooit meelopers geweest.
Haha, wat een meeloper ben jij zeg. Je reactie is echt te gay voor woorden.
Roken is lekker
pi_53990942
Sigaretten: West
Shag: Javaanse Jongens

Roken is lekker
pi_53991160
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:29 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Beetje schelden op een forum, maar in het echte leven trek je je bek niet open. Dan heb je de overheid nodig om je zin te krijgen. Ga je moeder pesten.
En je weet niet eens waar je over praat. Zorg kosten stijgen niet significant door rokers. Kosten voor de zorg stijgen significant doordat mensen gewoon steeds ouder worden en dus meer ouderdomskwaaltjes. En laat dat nou net die gezondheidfreaks zijn. Sukkel, een beetje de zorgpremie opdrijven voor de rest van de mensen.
Kerel, je kent me geen eens dus houd je kaak gewoon. Rokers kosten de maatschappij klauwen vol geld, en dit zeg ik dan ook gerust in je face. Muil houwe, vieze stinkende pauper
pi_53991244
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:39 schreef netnord het volgende:

[..]

Kerel, je kent me geen eens dus houd je kaak gewoon. Rokers kosten de maatschappij klauwen vol geld, en dit zeg ik dan ook gerust in je face. Muil houwe, vieze stinkende pauper
Dat is NIET waar sulletje.

[ Bericht 1% gewijzigd door LekkerWijf op 17-10-2007 17:30:17 ]
pi_53991356
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 15:13 schreef -moppie- het volgende:
Vegetariërs zien er altijd uit alsof ze dood en doodziek zijn!
Ik vroeg me al af hoe lang het ging duren.

Dat vegetarisme voor een wit/bleek uiterlijk zou zorgen is onzin. Bouwstenen voor pigment haal je nl. niet uit dierlijke voedingsmiddelen, en om bloedarmoede te krijgen die zo erg is dat je er bleek van wordt is er een stuk meer nodig dan alleen geen dierlijke voedingsmiddelen eten.

Overigens zou ik nog steeds liever bleek zijn dan dat mijn huid zijn elasticiteit verliest. Als er een groep mensen is die gebaat is bij antirimpelcrèmes zijn het rokers wel.
pi_53991665
LinkseFrieseVegetarier, waarom doe je nog zo je bent om intellectuele paupers van je gelijk (want dat heb je namelijk overduidelijk) te overtuigen?
pi_53991924
De discussie hier bewijst maar weer dat rokers minder stress hebben dan niet rokers
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53991982
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 16:39 schreef netnord het volgende:

[..]

Jammer, u gaat niet door voor de keuken
*publiek* Aaaaaaaawwww

Het CBS en de Algemene Rekenkamer hebben dat allaaaaaaang uitgerekend.
Rokers leveren de staat meer geld op dan dat het kost.
Als het meer gaat kosten dan oplevert is er binnen no-time een compleet verbod op roken
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_53992702
Rokers
Rook
Roken
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:33:57 #149
184568 elilim
videre nec videri
pi_53993300
Rokers zijn kneuzen dat is de waarheid.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:34:56 #150
139330 TNA
For the stars that shine
pi_53993324
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 17:29 schreef BasOne het volgende:

[..]

Jammer, u gaat niet door voor de keuken
*publiek* Aaaaaaaawwww

Het CBS en de Algemene Rekenkamer hebben dat allaaaaaaang uitgerekend.
Rokers leveren de staat meer geld op dan dat het kost.
Als het meer gaat kosten dan oplevert is er binnen no-time een compleet verbod op roken
Yep, zoals iemand in een ander topic postte, de schatting is uitgaven 2 miljard, inkomsten 3 miljard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')