Maaar hij is wel knijterlelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend is een roker, heeft een IQ van 120, geen petje en geen gouden ketting. Nou jij weer.
Dat is jou mening, niet de mijne.quote:
Wat is rationeel? Is als een gek geld verdienen en op je 60e doodgaan aan een hartkwaal zonder ooit ergens van genoten te hebben rationeel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:01 schreef .Corleone. het volgende:
roken is fijn, je komt tot bezinning. Blowen is nog fijner! FUCK RATIONEEL DENKEN!
Alle niet-rokers ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Remzz het volgende:
Alle rokers zijn ooit meelopers geweest.
verkapt-check-mij-een-hoog-IQ-hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Borkydude het volgende:
Roken: Waarom zou je het willen doen? Je wordt er ziek van, knijterlelijk op je dertigste, en je gaat stinken.
Rokers: Nog erger. Het zijn altijd van die kutpaupers. Een IQ lager dan 80, petje en gouden ketting. Zoiets als deze knaap.
Dank uquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef Sala-adin het volgende:
EENS!!!
Ah! Nog een voorstander van rook-horeca.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef TNA het volgende:
Ik vind het wel zielig dat je piept over roken maar het dan juist "kankervervelend" noemt dat je kleding stinkt
Anyway:rokers moeten hun gang kunnen gaan zolang niet-rokers er niet teveel last van hebben. Voor een rookverbod in de horeca valt wat te zeggen, maar dan ook gaan verbieden dat rokers voor de deur roken gaat me te ver, rokers zijn geen criminelen. Gun niet-rokers hun frisse lucht, gun rokers hun plek om te roken.
Horeca verbieden, auto's verbieden, politici verbieden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef michiel5 het volgende:
Roken gewoon 100% verbieden niet zo moeilijk over doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |