Maaar hij is wel knijterlelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:52 schreef karr-1 het volgende:
Mijn vriend is een roker, heeft een IQ van 120, geen petje en geen gouden ketting. Nou jij weer.
Dat is jou mening, niet de mijne.quote:
Wat is rationeel? Is als een gek geld verdienen en op je 60e doodgaan aan een hartkwaal zonder ooit ergens van genoten te hebben rationeel?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:01 schreef .Corleone. het volgende:
roken is fijn, je komt tot bezinning. Blowen is nog fijner! FUCK RATIONEEL DENKEN!
Alle niet-rokers ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:56 schreef Remzz het volgende:
Alle rokers zijn ooit meelopers geweest.
verkapt-check-mij-een-hoog-IQ-hebbenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Borkydude het volgende:
Roken: Waarom zou je het willen doen? Je wordt er ziek van, knijterlelijk op je dertigste, en je gaat stinken.
Rokers: Nog erger. Het zijn altijd van die kutpaupers. Een IQ lager dan 80, petje en gouden ketting. Zoiets als deze knaap.
Dank uquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:16 schreef Sala-adin het volgende:
EENS!!!
Ah! Nog een voorstander van rook-horeca.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef TNA het volgende:
Ik vind het wel zielig dat je piept over roken maar het dan juist "kankervervelend" noemt dat je kleding stinkt
Anyway:rokers moeten hun gang kunnen gaan zolang niet-rokers er niet teveel last van hebben. Voor een rookverbod in de horeca valt wat te zeggen, maar dan ook gaan verbieden dat rokers voor de deur roken gaat me te ver, rokers zijn geen criminelen. Gun niet-rokers hun frisse lucht, gun rokers hun plek om te roken.
Horeca verbieden, auto's verbieden, politici verbieden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef michiel5 het volgende:
Roken gewoon 100% verbieden niet zo moeilijk over doen.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Borkydude het volgende:
Rokers: Nog erger. Het zijn altijd van die kutpaupers. Een IQ lager dan 80, petje en gouden ketting. Zoiets als deze knaap.
quote:Het is zo kánkervervelend
Dat zullen we in 1 vlaag even ontkrachten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:45 schreef Borkydude het volgende:
Roken: Waarom zou je het willen doen? Je wordt er ziek van, knijterlelijk op je dertigste, en je gaat stinken.
Punt is dat ik sowieso stinkend thuis kom na een avondje kantinem of cafe, maargoed...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef paradoXical het volgende:
Rokers, heb er geen goed woord voor over.
"Roken, we komen er samen wel uit" - en toch kom ik na een avondje kantinem of cafe, stinkend thuis. Steevast hoor je dat mensen die het smerig vinden zich niet aan moeten stellen, maar degenen die dat zeggen zijn meestal niet degenen welke overlast ondervinden van die smerige rook.
Ik zal blij zijn wanneer eindelijk dat rookverbod is ingevoerd.
Het rookverbod in de horeca vind ik een grensgeval, maar het ook nog verbieden voor de deur van een café vind ik echt te ver gaan. Je kunt roken ook helemaal verbieden, dan heeft niemand er meer last van. Kies voor een compromis: zorg op slecht ventilerende plekken voor betere ventilatie of voor een verbod en sta roken toe op open plekken. Loop je dan langs en ruik je twee tellen tabaksrook? Pech gehad. Je gezondheid en kleding lijden er niet meer onder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ah! Nog een voorstander van rook-horeca.![]()
Dan ga je eerst uit op een plek waar gerookt word en dan ga je er achteraf over klagen? Lekker hypocriet. Als je geen last wilt hebben van rook moet je het natuurlijk niet opzoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef paradoXical het volgende:
"Roken, we komen er samen wel uit" - en toch kom ik na een avondje kantinem of cafe, stinkend thuis. Steevast hoor je dat mensen die het smerig vinden zich niet aan moeten stellen, maar degenen die dat zeggen zijn meestal niet degenen welke overlast ondervinden van die smerige rook.
quote:Politie komt bij dame met een klacht.
P: "Wat was er aan de hand mevrouw? U zag allemaal vieze mannen?"
D: "Ja agent! Allemaal mannen die vunzige dingen doen en zich ontbloten!"
P: "Waar zijn die mannen dan mevrouw?"
D: "Kijkt u maar uit het raam, aan het einde van de straat!"
P: "Ik zie alleen maar een urinoir, mevrouw. Geen blote mannen."
D: "Ja maar als u op deze stoel gaat staan... "
Haha, zo kan ik het ook wel...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:57 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat zullen we in 1 vlaag even ontkrachten.
[ afbeelding ]
Monica Belucci
[ afbeelding ]
Demi Moore
[ afbeelding ]
Nicole Kidman
[ afbeelding ]
Holly Valance
[ afbeelding ]
Russel Crowe (Voor de dames)
[ afbeelding ]
Albert Einstein
Ach kan nog wel een tijdje doorgaan.
Je hebt gelijk, rokers zijn allemaal lelijke domme mensen![]()
Roken trollen ook?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:34 schreef DeRCT14 het volgende:
Weer een troll...
Ten eerste:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:52 schreef paradoXical het volgende:
Stappers zijn rokers en niet-rokers zijn losers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:46 schreef MouzurX het volgende:
uitgaansgelegenheden waar niet wordt gerookt naast uitgaansgelegenheden waar wel wordt gerookt komen er toch niet want die zouden dan veel minder verdienen aangezien de doelgroep veel kleiner is.
Idd. + het feit dat als die rooklucht er niet hing, je gewoon naar zweet zat te meuren en iedereen JOU veracht ipv dat je het kan afschuiven op de rokers.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 14:49 schreef Biels het volgende:
Wat ben jij een ongelooflijke teringhuilie, jezus.
Ik denk ook niet dat er veel rokers zijn die hier over vallenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:49 schreef LekkerWijf het volgende:
en in een resturant het roken verbieden vind ik niet meer dan normaal.
Rook je zelf dan in een restaurant?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:49 schreef LekkerWijf het volgende:
Wat zitten hier een paar ongelooflijke zielige zeur mensen tussen zeg.![]()
Ik rook zelf wel, en in een resturant het roken verbieden vind ik niet meer dan normaal.
Laat een cafe/kroeg zelf bepalen of er gerookt mag worden of niet. De mensen die daar werken kunnen er in mee gaan of zoeken naar een niet rokers kroeg om te werken.
En TS laat je eens onderzoeken door een psychiater.....![]()
Fuck the world if they can't adjustquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:01 schreef .Corleone. het volgende:
roken is fijn, je komt tot bezinning. Blowen is nog fijner! FUCK RATIONEEL DENKEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |