Be my guest.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:57 schreef Fides het volgende:
Of gewoon de lijstjes samenvoegen. Zo van:
Fides, 1e ronde; Johan Cruijff, 2e ronde; Piet Keizer, 3e ronde; Sjakie Swart
Sorry, sliep al:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vrees dat EgoTRON niet weet dat hij is.
Nu wel, PM verstuurd.
Denk dat die niet goed in zijn systeem past...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:44 schreef pfaf het volgende:
Nou, spannend! Zal BS Maradona inwisselen?
nee hoor had hem daar voor al lang op mijn lijst staan. Wilde deze ronde een centrale verdediger en dan is Der Lothar een van de succesvolste. En Baresi was al weg, die had ik op 1 staan. Maar sorry dat ik hem nu gekozen heb.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Colplay: Waar ik bang voor was is gebeurt. Heb ik je op een idee gebracht?
daar gaat mijn keuze.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:20 schreef egoTRON het volgende:
[..]
3e ronde, 20e keuze, 82e totaal: Gaetano Scirea (egoTRON)
Ik heb hetzelfde gedaan. Met posities erbij, zodat ik een beetje in de gaten krijg welke kant iedereen op wil.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb een Excel-bestandje met de huidige stand van zaken, ik hoor het wel als iemand het hebben wil om het voort te zetten. Hoor ik niks, doe ik het zelf.
Damn youquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Pablo Aimar [stefmans]
3e ronde, 3e keuze, 65e totaal: Ruud Gullit [The_Verve]
3e ronde, 4e keuze, 66e totaal: Phillip Cocu[Borisz]
3e ronde, 5e keuze, 67e totaal: Mario Kempes [sjimz]
3e ronde, 7e keuze, 69e totaal: Dino Zoff [DANILXL]
3e ronde, 8e keuze, 70e totaal: Claudio Caniggia [Blawh]
3e ronde, 9e keuze, 71e totaal: Coen Dillen [Yeahinhodinges]
3e ronde, 10e keuze, 72e totaal: Franco Baresi [Steven184]
3e ronde, 11e keuze, 73e totaal;: Kenny Dalglish [pfaf]
3e ronde, 12e keuze, 74e totaal: Jan Wouters [Karrel_Laaglawaai]
3e ronde, 13e keuze, 75e totaal: Bobby Charlton [DevineJester]
3e ronde, 14e keuze, 76e totaal: Manfred Kaltz [Beschouw]
3e ronde, 15e keuze, 77e totaal: George Hagi [AminBen]
3e ronde, 16e keuze, 78e totaal: David Trezeguet [methodmich]
3e ronde, 17e keuze, 79e totaal: Elías Ricardo Figueroa Brander [Grimm]
3e ronde, 18e keuze, 80e totaal: Lothar Mattheus [Colplay]
3e ronde, 19e keuze, 81e totaal: Michael Laudrup [tong80]
3e ronde, 20e keuze, 82e totaal: Gaetano Scirea [egoTRON]
2e ronde, 32e keuze, 83e totaal: Josep Guardiola (BliksemSchigt)
3e ronde, 21e keuze, 84e totaal: Gary Lineker (BliksemSchigt)
Je keeper heb je al prijsgegeven.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:28 schreef tong80 het volgende:
Ik heh er ook nog genoeg ik maak geen slapende honden wakker.
Baresi stond ook hoog op mijn lijstje.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:01 schreef Steven184 het volgende:
Scirea was overigens mijn keus geweest als ik Baresi niet had kunnen kiezen.
Sorryquote:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:07 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik kies Raul.
Meestal worden ze gewoon overgenomen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
als iemand eruit is gezet, word zijn speler dan weer''vrij''?
Je weet niet wat je ziet als ik mijn complete elftal bij elkaar heb.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:09 schreef tong80 het volgende:
Ik had Robbie Rensenbrink wel op links willen hebben. Mooie keuze
Aardige driehoek hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Golfer wat vind je dan van de driehoek Laudrup Puskas en Garrincha ?
Ik heb een donkerbruin vermoeden na je vorige posts eens grondig door te hebben gelezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
Ik onderschat niemand. Alleen hulde voor die ene speler die ik nu wil gaan kiezen
Je vergeet Stanley Matthews.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:08 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Bobby Moore in Engeland zal gekozen worden tot beste speler ooitin Engeland. Bobby Charrlton kan ook. Maar je hebt een goeie keus gemaakt.
ik ga geen spelers kiezen waarvan ik nooit beelden heb gezienquote:
Zegt dat iets over de keuzes van anderen of over de kwaliteit van de spelers die je kiest?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb nog zoveel spelers die over het hoofd gezien worden. Pas 1 speler voor mijn neus weg gekaapt...
Beide als linksbuitenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik spelers moet kiezen die ik zelf heb zien spelen, kom ik op Bert Konterman en Dries Boussata uit.
Dus dat doe ik maar niet.
Ja, ik ook. Anders kwam ik helemaal niet verder dan Telstar en FC Groningenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:06 schreef Yeahinho het volgende:
Met "zien spelen" bedoel ik ook (heel wat) tv-beelden....
Als ik Marco van Basten was, had ik ja gezegd.quote:
Twaalf uur is wel heel kort, vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen we de wachttijd niet verkorten tot 12 ipv 24 uur? Houdt de doorstroming er beter in.
Klopt. Hoewel de kans dat net die ene speler die jij wil, voor je neus wordt weggekaapt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twaalf uur is wel heel kort, vind ik.
Het probleem is vooral dat ik 2 weken moet wachten tussen twee picks. Dan weer twee vlak achter elkaar, en dan weer 2 weken wachten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
Heb je een bepaalde datum in je hoofd dan wanneer dit klaar moet zijn? 24 uur vind ik een prima duur.
De volgorde verandert niet, dus spelers zullen nog steeds net op het laatste moment voor je neus gekozen worden. Maar ik ben ook wel regelmatig 12 uur achter elkaar niet op FOK. Dus dat lijkt me wel erg snel achter elkaar. Van de week kwam er al weer wat tempo in, hopelijk komt dat er straks weer in.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel de kans dat net die ene speler die jij wil, voor je neus wordt weggekaapt.
Maar de draft is zo groot... Het tempo is gewoon te laag.
Mijn spits is een veel betere afmakerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben degen die Pipo Inzaghi heeft
Kan niet teveel zeggen, want dan verrad ik mij misschien...
Dat lijkt me heel sterk dat Pipo een gemiddelde heeft van 0,97. In 439 wedstrijden heeft hij 193 keer gescoord. Dat is een gemiddelde van 0,44.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gerd had een gemiddelde van 0,91 doelpunt per wedstrijd,
Pipo 0,97....
Pipo heeft waarschijnlijk de trainingspartijjtjes ook meegerekend.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk dat Pipo een gemiddelde heeft van 0,97. In 439 wedstrijden heeft hij 193 keer gescoord. Dat is een gemiddelde van 0,44.
Pipo is nooit is zijn leven ook maar in de buurt geweest van een gemiddelde van 0,97.
Gerd Muller scoorde 515 doelpunten in 552 wedstrijden en dat is een gemiddelde van 0,93.
Gerd Muller is mijn inziens de beste afmaker ooit die er is geweest op de voetbalvelden. Nummer twee is Batistuta en nummer 3 is hier nog niet genoemd, dus zijn naam zal ik ook niet noemen. Maar ik ben verbaasd dat deze spits nog niet gekozen is.
Daaronder zijn er veel spitsen van ongeveer hetzelfde niveau, al stijgt Puskas er toch een stukje bovenuit.
pm maar, ik kies toch geen spits meer. Benieuwd wie jij denkt, maar om andere niet op ideeen te brengen...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:41 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, Steven. Een spits met een gemiddelde van 0,85 is nog niet gekozen.
Batigol had dan ook het probleem van zijn loyaliteit tegenover Fiorentina. Ik denk dat Batigol bij bijvoorbeeld AC Milan een nog indrukwekkender lijstje had opgeleverd. Juist doordat Batigol die prestaties bij Fiorentina deed, krijgen ze nog meer waarde. Maar iedereen zijn eigen mening.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Filippo_Inzaghi
http://www.beijen.net/frank/cvs/muller-g.htm
http://www.beijen.net/frank/cvs/batistuta-g.htm
Batigol mag de veters nog niet eens strikken van deze twee helden.
Pele is inderdaad een grootheid, maar niet alleen puur een spits en puur een afmaker en daarom heb ik hem er niet bijgeteld. Anders had hij zeker in top 3 gestaan hierbij. Pele is een completere speler. Helaas, en ik bedoel ook echt helaas, is er de verdenking dat ook hij oefen- en trainingspartijtjes erbij telde. Overigens is daar geen bewijs voor, dus schrap maar. Maar alleen de verdenking al vind ik jammer. Maar Pele is en blijft een geweldige voetballer, een geweldig spits, maar bovenal veel meer dan dat.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:43 schreef Colplay het volgende:
[..]
Pipo heeft waarschijnlijk de trainingspartijjtjes ook meegerekend.
Maar mijn ster heeft er 0,98 per wedstrijd gemaakt in officiele wedstrijden. Denk dat hij toch ook wel in het rijtje beste afmakers hoort. 656 officiële wedstrijden en 643 doelpunten. Over alle wedstrijden in zijn carriere komt hij tot 1363 wedstrijden en 1281 doelpunten.![]()
Jep, ben ff crisismanagement aan het toepassen omdat Socrates er toch wel verrassend uit ging.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Pekel mag toch 2 keer?
Ik heb Puskas gekozen. Dat was gen spits maar een linksbinnen. Noemen ze tegenwoordig een aanvallende middenvelder. Net geen linksbuiten en net geen middenvelder. Soort Ryan Giggs maar dan beter.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:12 schreef Steven184 het volgende:
Daaronder zijn er veel spitsen van ongeveer hetzelfde niveau, al stijgt Puskas er toch een stukje bovenuit.
Zo verrassend is dat niet hoor. Had hem ook kunnen kiezen. Briljante strateeg op het middenveldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:55 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep, ben ff crisismanagement aan het toepassen omdat Socrates er toch wel verrassend uit ging..
Puskas was inderdaad een linksbinnen, zo staat hij ook in mijn excelfile. En zeker bij Hongarije was hij daar geweldig. Echter, in de latere succesjaren van van Real speelde Puskas alleen centraal voorin en ondanks dat hij al op hoge leeftijd was deed hij dat toch voortreffelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Puskas gekozen. Dat was gen spits maar een linksbinnen. Noemen ze tegenwoordig een aanvallende middenvelder. Net geen linksbuiten en net geen middenvelder. Soort Ryan Giggs maar dan beter.
Dacht dat de 5 Fok!kers voor mij hem niet meer zouden pakken. Maar goed. Heb een waardig vervanger.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zo verrassend is dat niet hoor. Had hem ook kunnen kiezen. Briljante strateeg op het middenveld
Dan heb je het over Willie vanderKuijlen. Hij heeft het meest gescoord in Nederland maar dat wil niet zeggen dat ie de beste is. Dat wil alleen maar zeggen dat ie nooit in het buitenland heeft gespeeld. Wel een geweldenaar natuurlijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:05 schreef Steven184 het volgende:
De beste Nederlandse spits ooit is trouwens ook nog niet gekozen.
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan heb je het over Willie vanderKuijlen. Hij heeft het meest gescoord in Nederland maar dat wil niet zeggen dat ie de beste is. Dat wil alleen maar zeggen dat ie nooit in het buitenland heeft gespeeld. Wel een geweldenaar natuurlijk.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de wasmachine.
Alsjeblieft geen spelers nomineren van FC Jenever 9quote:
Dus je kent Ruud Geels nietquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:16 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alsjeblieft geen spelers nomineren van FC Jenever 9![]()
Tuurlijk ken ik Ruud Geels, alleen hij is geen partij voor de beste Nederlandse spits aller tijden.quote:
Was (is) Van Basten dat niet dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik Ruud Geels, alleen hij is geen partij voor de beste Nederlandse spits aller tijden.
Nee Piet de Boerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was (is) Van Basten dat niet dan?
Ik wilde trouwens Ronald Koeman gaan kiezen, de komende ronde.
Bep Bakhuys heeft ook een gemiddelde van meer dan 1 doelpunt per interland. En ook nog eens meer wedstrijden gespeeldquote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nee Piet de BoerHeeft in Oranje een gemiddelde van 3,00 goals per wedstrijd. Maar ook Wout Buitenweg mag er zijn met een gemiddelde van 1,27.
Dat is naar mijn mening ook de beste Nederlandse spits aller tijden, de rest was natuurlijk gekheid. Meneer de Boer heeft wel 1 interland gespeeld, maar scoorde wel 3x.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 20:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Bep Bakhuys heeft ook een gemiddelde van meer dan 1 doelpunt per interland. En ook nog eens meer wedstrijden gespeeld
ik zat te twijfelen tusssen Gordon Banks en Dino Zoffquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:54 schreef Gordon_Shumway het volgende:
3e ronde, 1e keuze, 63e totaal: Sjakie Swart [Fides]
3e ronde, 2e keuze, 64e totaal: Pablo Aimar [stefmans]
3e ronde, 3e keuze, 65e totaal: Ruud Gullit [The_Verve]
3e ronde, 4e keuze, 66e totaal: Phillip Cocu[Borisz]
3e ronde, 5e keuze, 67e totaal: Mario Kempes [sjimz]
3e ronde, 7e keuze, 69e totaal: Dino Zoff [DANILXL]
3e ronde, 8e keuze, 70e totaal: Claudio Caniggia [Blawh]
3e ronde, 9e keuze, 71e totaal: Coen Dillen [Yeahinhodinges]
3e ronde, 10e keuze, 72e totaal: Franco Baresi [Steven184]
3e ronde, 11e keuze, 73e totaal;: Kenny Dalglish [pfaf]
3e ronde, 12e keuze, 74e totaal: Jan Wouters [Karrel_Laaglawaai]
3e ronde, 13e keuze, 75e totaal: Bobby Charlton [DevineJester]
3e ronde, 14e keuze, 76e totaal: Manfred Kaltz [Beschouw]
3e ronde, 15e keuze, 77e totaal: George Hagi [AminBen]
3e ronde, 16e keuze, 78e totaal: David Trezeguet [methodmich]
3e ronde, 17e keuze, 79e totaal: Elías Ricardo Figueroa Brander [Grimm]
3e ronde, 18e keuze, 80e totaal: Lothar Mattheus [Colplay]
3e ronde, 19e keuze, 81e totaal: Michael Laudrup [tong80]
3e ronde, 20e keuze, 82e totaal: Gaetano Scirea [egoTRON]
2e ronde, 32e keuze, 83e totaal: Josep Guardiola [BliksemSchigt]
3e ronde, 21e keuze, 84e totaal: Gary Lineker [BliksemSchigt]
3e ronde, 22e keuze, 85e totaal: Raúl González Blanco [PhifeDawg]
3e ronde, 22e keuze, 86e totaal: Bobby Moore [Deoxyribonucleic]
3e ronde, 24e keuze, 87e totaal: Paul Gascoigne [mcyodogg]
3e ronde, 25e keuze, 88e totaal: Stuart Pearce [Schimpie]
3e ronde, 26e keuze, 89e totaal: Rob Rensenbrink[golfer]
3e ronde, 27e keuze, 90e totaal: Ryan Giggs [-Vaduz-]
3e ronde, 28e keuze, 91e totaal: Paolo Rossi [Prosac]
3e ronde, 29e keuze, 92e totaal: Gordon Banks [Gordon_Shumway]
Mooie naam ook.
Had nog een andere keeper in gedachte, maar die is toch meer held dan heel goed.
Nee, dat is Huntelaar.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is bruggink eigenlijk nog steeds topscoorder voor Jong Oranje?
Nee, niet Bruggink kiezen, die wil ikquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is bruggink eigenlijk nog steeds topscoorder voor Jong Oranje?
Daar meen je niets van!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je mag em.
Kopbal van Pele wordt wel gezien als de mooiste redding ooit ja, altijd fijn een goede keeper op doel.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:50 schreef DANILXL het volgende:
[..]
ik zat te twijfelen tusssen Gordon Banks en Dino Zoff, uiteindelijk heb ik toch voor de betere keeper gekozen :p
Jij bedoelt met die andere keeper die je in gedachten had, zeker Chilavert?
btw, bedoelde tong deze gordon banks niet met de mooiste redding ooit?
Done.quote:
Ik wilde ook Koeman, jammer! Nu maar een andere verdediger bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was (is) Van Basten dat niet dan?
Ik wilde trouwens Ronald Koeman gaan kiezen, de komende ronde.
Valt me mee dat jullie, jonkies, die naam nog kenden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Masopust, had het er met vaduz nog over!
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Masopust, had het er met vaduz nog over!
Tja, bij een Puskas zal bij iedereen toch wel een belletje doen rinkelen, dat dat geen ballenjongen was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Even een vraagje. Na afloop wordt er gediscusierd wie het beste elftal heeft.
Ik ga ver terug in de geschiedenis. En dan zeggen ze van ik heb hem nooit gezien en het voetballen is veranderd. Voetbal bestaat al 100 jaar. Hoe is het te voorkomen dat recente spelers meer stemmen krijgen ? Is er wel eerlijke competitie straks ? Of gaat de waan van de dag regeren ? Ik heb B.V Puskas die zegt velen misschien niks maar was wel aanvoerder van het beste club elftal ooti. Hoe gaat het straks ?
Welja, breng ze maar op ideeënquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat Kevin Keegan nog niet is genoemd.
tong doe niet zo aso, die heb ik op mn lijst staan en nu noem jij em in het topicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat Kevin Keegan nog niet is genoemd.
Misschien is het leuk om als je elftal compleet is, er een korte beschrijving (per speler, of het idee achter je samenstelling) bij te geven. Dat zou het topic nog mooier maken dan het al is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Even een vraagje. Na afloop wordt er gediscusierd wie het beste elftal heeft.
Ik ga ver terug in de geschiedenis. En dan zeggen ze van ik heb hem nooit gezien en het voetballen is veranderd. Voetbal bestaat al 100 jaar. Hoe is het te voorkomen dat recente spelers meer stemmen krijgen ? Is er wel eerlijke competitie straks ? Of gaat de waan van de dag regeren ? Ik heb B.V Puskas die zegt velen misschien niks maar was wel aanvoerder van het beste club elftal ooti. Hoe gaat het straks ?
De 2 Tsjechen en De Boer.quote:
Was mijn idee ook al. Dan kan ook iemand aantonen waarom het echt het beste team is, in plaats van een verzameling goede voetballers.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om als je elftal compleet is, er een korte beschrijving (per speler, of het idee achter je samenstelling) bij te geven. Dat zou het topic nog mooier maken dan het al is.
En mcyo (of de volgende kiezer), zet Jr er maar even achter, om misverstanden te voorkomen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:12 schreef RayMania het volgende:
Je zou als iedereen klaar is ook zoiets kunnen maken. Komt misschien wel overzichtelijk over als het toernooi begint. Voorbeeldje van Fides:
[ afbeelding ]
Yup, het voorstel van Vaduz dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel goed idee. Maakt het wat overzichtelijker. Daarbij zou dan iedereen stuk tekst kunnen schrijven hoe hij zijn team precies wil laten spelen en welke kwaliteiten zijn spelers hebben en wat het nou het beste team maakt.
Dat vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Alsof het allemaal op prijzen gaat. Er zijn genoeg goede/fantastische voetballers die nooit wat hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef Fides het volgende:
Lijk me ook leuk om bijvoorbeeld alle prijzen (persoonlijk en in team verband) naast elkaar te zetten. Heb alweer zin om mijn volgende duo te kiezen.
Ik bedoelde het ook niet om daarmee te bepalen wie het sterkste team heeft. Maar dat leek me ook gewoon leuk om te bekijken. Ik hou gewoon van statistiekjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Alsof het allemaal op prijzen gaat. Er zijn genoeg goede/fantastische voetballers die nooit wat hebben gewonnen.
Als je mijn tactiek in FM zou zetten, zou je zo hard verliezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:30 schreef Prosac het volgende:
misschien optie
ik heb een update voor FM gevonden, waarmee je allerlei legendarische voetballers toevoegt aan het spel. (Fontaine, Puskas, Muller, Salenko)
Hiermee gaan wij straks een WK spelen en een competitie om te zien welke team het beste uit de bus komt. (nou ja, FM stijl dan)
Ik denk dan dan het teveel afhangt van je taktiek en natuurlijk de accurate beoordeling van de sterkte van de spelers van de degene die die update gemaakt heben etc. Een IRL goede taktiek kan zwak zijn in FM. Verder wel een leuk idee om 'erbij' te doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:30 schreef Prosac het volgende:
misschien optie
ik heb een update voor FM gevonden, waarmee je allerlei legendarische voetballers toevoegt aan het spel. (Fontaine, Puskas, Muller, Salenko)
Hiermee gaan wij straks een WK spelen en een competitie om te zien welke team het beste uit de bus komt. (nou ja, FM stijl dan)
Nog een half uur als ik goed reken. RayMania, ik PM je even mijn voorkeur. Ben zo weg en dan houden we de vaart er hopelijk in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is toch bijna 24 uur voorbij?
Hij werd wel later gePM-d.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is toch bijna 24 uur voorbij?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef egoTRON het volgende:
[..]
RayMania, ik PM je even mijn voorkeur.
Hij is al meer dan 2 dagen hiert niet geweest en pm is op zich een aandachtspunt. Hij kan ook gewoon in hety topic kijen, staat bij iedereen in AT. Ik stel voor om egoTRON zijn keuze neer te zetten en verder te gaan.quote:
Ik ken hem ook pas een paar jaar. Maar het was de eerste superster.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eerlijk waar, van hem heb ik dus nog nooit gehoord.
Nou nog maar te hopen dat je ook nog wat behoorlijke verdedigers kunt vinden, want met 4 aanvallers kom je niet zo ver.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:26 schreef tong80 het volgende:
En wat voor een oudjes
Puskas, Garrincha, Laudrup en nu Friedenreich.
Hij gaat het net zo doen als de Hongaren uit de jaren '50. Geweldige aanval, maar verdedigers waarvan je je afvraagt waarom ze in hemelsnaam achterin staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog maar te hopen dat je ook nog wat behoorlijke verdedigers kunt vinden, want met 4 aanvallers kom je niet zo ver.
Puskas was wereldtop, maar Di Stefano was beter. Garrincha was een sensatie, maar speelde voor het amusement. Niet voor de winst. Hij pingelde zo eindeloos door dat zijn medespelers af en toe gek van hem werden. En taktiek kon hem niks schelen. Na 1962 was het niks meer. Maar blijft een wereldvoetballer. Ik ken een betere aanvallende middenvelder/spits dan Laudrup uit die tijd, maar die is nog niet genoemd dus die houd ik nog even voor mequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:19 schreef tong80 het volgende:
Puskas de beste van de wereld in de jaren 50. Garrincha de beste speler op zowel het WK-58 als het WK-62. Laudrup de beste aanvallende middenvelder in zijn tijd plus Friedenreich de internationale topscorer all time.
Ben je niet jaloers Golfert ?
Ik heb nu bijna mijn as compleet:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:21 schreef Steven184 het volgende:":
[..]
Puskas was wereldtop, maar Di Stefano was beter. Garrincha was een sensatie, maar speelde voor het amusement. Niet voor de winst. Hij pingelde zo eindeloos door dat zijn medespelers af en toe gek van hem werden. En taktiek kon hem niks schelen. Na 1962 was het niks meer. Maar blijft een wereldvoetballer. Ik ken een betere aanvallende middenvelder/spits dan Laudrup uit die tijd, maar die is nog niet genoemd dus die houd ik nog even voor me. Maar Laudrup staat wel garant voor creativiteit van het hoogste niveau. Friendenreich was een geweldige aanvaller, heb beelden vam hem gezien. Maar die cijfers zeggen ook niet alles, want het is natuurlijk een hele andere tijd qua voetbal. Daar waren nog echte korfbaluitslagen.
Maar het blijven 4 geweldige spelers hoor, maar even je overmoed indammen.
Garrincha heeft samen met Pelé meer dan 30 wedstrijden gespeeld en er niet één verloren. Puskas was aanvoerder van Homgarije dat 5 jaar achtereen ongeslagen bleef en kgekozen werd tot op één na beste team ooit. Shit ja dinges is nog niet genoemdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Puskas was wereldtop, maar Di Stefano was beter. Garrincha was een sensatie, maar speelde voor het amusement. Niet voor de winst. Hij pingelde zo eindeloos door dat zijn medespelers af en toe gek van hem werden. En taktiek kon hem niks schelen. Na 1962 was het niks meer. Maar blijft een wereldvoetballer. Ik ken een betere aanvallende middenvelder/spits dan Laudrup uit die tijd, maar die is nog niet genoemd dus die houd ik nog even voor me. Maar Laudrup staat wel garant voor creativiteit van het hoogste niveau. Friendenreich was een geweldige aanvaller, heb beelden vam hem gezien. Maar die cijfers zeggen ook niet alles, want het is natuurlijk een hele andere tijd qua voetbal. Daar waren nog echte korfbaluitslagen.
Maar het blijven 4 geweldige spelers hoor, maar even je overmoed indammen.
Ja verbaasde me dat deze nog vrij was. O en Tong, Nederland is met Ricksen ook nog ongeslagen, maar om die nou gelijk als wereldtop te bestempelen...quote:
Met Kees van Kooten en Cees Schapendonk ook. Om Mario Been maar niet te vermelden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:18 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja verbaasde me dat deze nog vrij was. O en Tong, Nederland is met Ricksen ook nog ongeslagen, maar om die nou gelijk als wereldtop te bestempelen...
Zou Mario Been kiezen in de volgende rondequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Kees van Kooten en Cees Schapendonk ook. Om Mario Been maar niet te vermelden.
En nu ?
Dat kan jij mooi doen...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:36 schreef RayMania het volgende:
Hier mijn drie wissels.
Iker Casillas(Spa) ---> George Weah.
Fernando Hierro (Spa) --> David Beckham.
Aimar (Arg) --> Gianni Rivera.
De OP moet trouwens weer helemaal juist worden gemaakt, zodat alle rijtjes kloppen.
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Is Beschouw al op de hoogte gesteld?
Je bent niet de enige. Ik zit ook even mijn lijstje met kandidaten af te zoeken naar welke het meest gunstige is voor mijn team nu.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Voor welke positie het slimst is om nu te kiezen.
Je kunt jezelf nu kiezen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:03 schreef pfaf het volgende:
Oe, als Karrel nu even binnen 2 uur reageert, kan ik mezelf nog teovoegen..
Vanavond, als ik thuis benquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
RayMania, je moet even de userlijst in de Op updaten. Want pfaf, jij en ik staan er niet tussen.
Nee, ik ga weer verder met werkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je dat na een jaar nog steeds niet zonder hulp?
shenks Stevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:03 schreef Steven184 het volgende:
4e ronde, 17e keuze, 114e totaal: Luc Nilis [AminBen]
Zelfde als vorige ronde. AminBen is vandaag voor het laatst in het buitenland en ik had zijn lijstje gekregen. Dus hierbij. Volgende is Beschouw.
Hoe weet jij nou wie ik wil kiezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is trouwens Vieira, voor de volgende aanpasser.
Sorry Sjimz. Maar je kunt Urzaíz nog kiezen.quote:
Ik vermoed op een of andere manier dat we dezelfde op het oog hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:54 schreef tong80 het volgende:
Mijn volgende wordt een linksachter. Of iemand moet me voor zijn.
Dat was ook een grootheid. Zou mijn tweede optie zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vermoed op een of andere manier dat we dezelfde op het oog hebben.De vierde letter van zijn voor en achternaam zijn beide toevallig een c?
Ik ga voor het beste teamquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ga uit van de beste in een decenium
Ik heb al de beste spits van de eerste 30 jaar van de vorige eeuw. De beste europeaan van de jaren 50. De beste speler van de wereld tijdens de WK's van 58 en 62 en de beste aanvallende middenvelder na Platini in de jaren 80.
Ik vind dit echt het leukste topic van het jaar. Ik lig in bed nof\g te bedenken wie ik moet nemenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig zeg, al die namen die voorbij komen.
Ik ook natuurlijk.quote:
Kan ik me helemaal indenken. Ik had er niet veel van verwacht, maar het blijkt bijzonder leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het leukste topic van het jaar. Ik lig in bed nof\g te bedenken wie ik moet nemen
Echt leuk
Ik had er ook weinig van verwacht en zat te twijfelen of ik in zo'n competitie mee zou doen, heb er nog geen seconde spijt van gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal indenken. Ik had er niet veel van verwacht, maar het blijkt bijzonder leuk.
Mijn stem heb je al met Velten hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef Blawh het volgende:
Ik heb alleen een fout gemaakt door Velten als eerste te kiezen, die zou waarschijnlijk in de laatste ronde ook nog wel vrij zijn geweest.
Verder ga ik niet altijd voor kwaliteit op de eerste plaats, kleurrijke spelers, spelers met een opmerkelijk verhaal en spelers waar ik op de een of andere manier een zwak voor heb gehad kies ik vooral.
[..]
Ik had er ook weinig van verwacht en zat te twijfelen of ik in zo'n competitie mee zou doen, heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Hij was inderdaad een fenomeen, hoezo kan je hem zo waarderen? Cult omdat hij niet op zondag wou voetballen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn stem heb je al met Velten hoor
Ik heb een voorliefde voor Cultvoetballers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een fenomeen, hoezo kan je hem zo waarderen? Cult omdat hij niet op zondag wou voetballen?
Vind ik ook. Op zoek naar spelers voor je team komen alle leuke herinneringen aan wedstrijden van vroeger weer boven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het leukste topic van het jaar. Ik lig in bed nof\g te bedenken wie ik moet nemen
Echt leuk
Ja, dat heb ik (in andere topics) regelmatig gelezen. :Pquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een voorliefde voor Cultvoetballers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Velten Caniggia Baggio x Valderrama x x x x x x |
bij een espresso om 3.42 ziet tong het licht: Georghe Hagi !quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |