Nog een half uur als ik goed reken. RayMania, ik PM je even mijn voorkeur. Ben zo weg en dan houden we de vaart er hopelijk in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is toch bijna 24 uur voorbij?
Hij werd wel later gePM-d.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Er is toch bijna 24 uur voorbij?
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:32 schreef egoTRON het volgende:
[..]
RayMania, ik PM je even mijn voorkeur.
Hij is al meer dan 2 dagen hiert niet geweest en pm is op zich een aandachtspunt. Hij kan ook gewoon in hety topic kijen, staat bij iedereen in AT. Ik stel voor om egoTRON zijn keuze neer te zetten en verder te gaan.quote:
Ik ken hem ook pas een paar jaar. Maar het was de eerste superster.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eerlijk waar, van hem heb ik dus nog nooit gehoord.
Nou nog maar te hopen dat je ook nog wat behoorlijke verdedigers kunt vinden, want met 4 aanvallers kom je niet zo ver.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:26 schreef tong80 het volgende:
En wat voor een oudjes
Puskas, Garrincha, Laudrup en nu Friedenreich.
Hij gaat het net zo doen als de Hongaren uit de jaren '50. Geweldige aanval, maar verdedigers waarvan je je afvraagt waarom ze in hemelsnaam achterin staan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog maar te hopen dat je ook nog wat behoorlijke verdedigers kunt vinden, want met 4 aanvallers kom je niet zo ver.
Puskas was wereldtop, maar Di Stefano was beter. Garrincha was een sensatie, maar speelde voor het amusement. Niet voor de winst. Hij pingelde zo eindeloos door dat zijn medespelers af en toe gek van hem werden. En taktiek kon hem niks schelen. Na 1962 was het niks meer. Maar blijft een wereldvoetballer. Ik ken een betere aanvallende middenvelder/spits dan Laudrup uit die tijd, maar die is nog niet genoemd dus die houd ik nog even voor mequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:19 schreef tong80 het volgende:
Puskas de beste van de wereld in de jaren 50. Garrincha de beste speler op zowel het WK-58 als het WK-62. Laudrup de beste aanvallende middenvelder in zijn tijd plus Friedenreich de internationale topscorer all time.
Ben je niet jaloers Golfert ?
Ik heb nu bijna mijn as compleet:quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:21 schreef Steven184 het volgende:":
[..]
Puskas was wereldtop, maar Di Stefano was beter. Garrincha was een sensatie, maar speelde voor het amusement. Niet voor de winst. Hij pingelde zo eindeloos door dat zijn medespelers af en toe gek van hem werden. En taktiek kon hem niks schelen. Na 1962 was het niks meer. Maar blijft een wereldvoetballer. Ik ken een betere aanvallende middenvelder/spits dan Laudrup uit die tijd, maar die is nog niet genoemd dus die houd ik nog even voor me. Maar Laudrup staat wel garant voor creativiteit van het hoogste niveau. Friendenreich was een geweldige aanvaller, heb beelden vam hem gezien. Maar die cijfers zeggen ook niet alles, want het is natuurlijk een hele andere tijd qua voetbal. Daar waren nog echte korfbaluitslagen.
Maar het blijven 4 geweldige spelers hoor, maar even je overmoed indammen.
Garrincha heeft samen met Pelé meer dan 30 wedstrijden gespeeld en er niet één verloren. Puskas was aanvoerder van Homgarije dat 5 jaar achtereen ongeslagen bleef en kgekozen werd tot op één na beste team ooit. Shit ja dinges is nog niet genoemdquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:21 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Puskas was wereldtop, maar Di Stefano was beter. Garrincha was een sensatie, maar speelde voor het amusement. Niet voor de winst. Hij pingelde zo eindeloos door dat zijn medespelers af en toe gek van hem werden. En taktiek kon hem niks schelen. Na 1962 was het niks meer. Maar blijft een wereldvoetballer. Ik ken een betere aanvallende middenvelder/spits dan Laudrup uit die tijd, maar die is nog niet genoemd dus die houd ik nog even voor me. Maar Laudrup staat wel garant voor creativiteit van het hoogste niveau. Friendenreich was een geweldige aanvaller, heb beelden vam hem gezien. Maar die cijfers zeggen ook niet alles, want het is natuurlijk een hele andere tijd qua voetbal. Daar waren nog echte korfbaluitslagen.
Maar het blijven 4 geweldige spelers hoor, maar even je overmoed indammen.
Ja verbaasde me dat deze nog vrij was. O en Tong, Nederland is met Ricksen ook nog ongeslagen, maar om die nou gelijk als wereldtop te bestempelen...quote:
Met Kees van Kooten en Cees Schapendonk ook. Om Mario Been maar niet te vermelden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:18 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja verbaasde me dat deze nog vrij was. O en Tong, Nederland is met Ricksen ook nog ongeslagen, maar om die nou gelijk als wereldtop te bestempelen...
Zou Mario Been kiezen in de volgende rondequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met Kees van Kooten en Cees Schapendonk ook. Om Mario Been maar niet te vermelden.
En nu ?
Dat kan jij mooi doen...quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:36 schreef RayMania het volgende:
Hier mijn drie wissels.
Iker Casillas(Spa) ---> George Weah.
Fernando Hierro (Spa) --> David Beckham.
Aimar (Arg) --> Gianni Rivera.
De OP moet trouwens weer helemaal juist worden gemaakt, zodat alle rijtjes kloppen.
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Is Beschouw al op de hoogte gesteld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |