Aardige driehoek hoor.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:19 schreef tong80 het volgende:
Golfer wat vind je dan van de driehoek Laudrup Puskas en Garrincha ?
Ik heb een donkerbruin vermoeden na je vorige posts eens grondig door te hebben gelezen.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:53 schreef tong80 het volgende:
Ik onderschat niemand. Alleen hulde voor die ene speler die ik nu wil gaan kiezen
Je vergeet Stanley Matthews.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:08 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat Bobby Moore in Engeland zal gekozen worden tot beste speler ooitin Engeland. Bobby Charrlton kan ook. Maar je hebt een goeie keus gemaakt.
ik ga geen spelers kiezen waarvan ik nooit beelden heb gezienquote:
Zegt dat iets over de keuzes van anderen of over de kwaliteit van de spelers die je kiest?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik heb nog zoveel spelers die over het hoofd gezien worden. Pas 1 speler voor mijn neus weg gekaapt...
Beide als linksbuitenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Als ik spelers moet kiezen die ik zelf heb zien spelen, kom ik op Bert Konterman en Dries Boussata uit.
Dus dat doe ik maar niet.
Ja, ik ook. Anders kwam ik helemaal niet verder dan Telstar en FC Groningenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:06 schreef Yeahinho het volgende:
Met "zien spelen" bedoel ik ook (heel wat) tv-beelden....
Als ik Marco van Basten was, had ik ja gezegd.quote:
Twaalf uur is wel heel kort, vind ik.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kunnen we de wachttijd niet verkorten tot 12 ipv 24 uur? Houdt de doorstroming er beter in.
Klopt. Hoewel de kans dat net die ene speler die jij wil, voor je neus wordt weggekaapt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:21 schreef RayMania het volgende:
[..]
Twaalf uur is wel heel kort, vind ik.
Het probleem is vooral dat ik 2 weken moet wachten tussen twee picks. Dan weer twee vlak achter elkaar, en dan weer 2 weken wachten.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef mcyodogg het volgende:
Heb je een bepaalde datum in je hoofd dan wanneer dit klaar moet zijn? 24 uur vind ik een prima duur.
De volgorde verandert niet, dus spelers zullen nog steeds net op het laatste moment voor je neus gekozen worden. Maar ik ben ook wel regelmatig 12 uur achter elkaar niet op FOK. Dus dat lijkt me wel erg snel achter elkaar. Van de week kwam er al weer wat tempo in, hopelijk komt dat er straks weer in.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Hoewel de kans dat net die ene speler die jij wil, voor je neus wordt weggekaapt.
Maar de draft is zo groot... Het tempo is gewoon te laag.
Mijn spits is een veel betere afmakerquote:Op woensdag 17 oktober 2007 10:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben degen die Pipo Inzaghi heeft
Kan niet teveel zeggen, want dan verrad ik mij misschien...
Dat lijkt me heel sterk dat Pipo een gemiddelde heeft van 0,97. In 439 wedstrijden heeft hij 193 keer gescoord. Dat is een gemiddelde van 0,44.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:41 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Gerd had een gemiddelde van 0,91 doelpunt per wedstrijd,
Pipo 0,97....
Pipo heeft waarschijnlijk de trainingspartijjtjes ook meegerekend.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel sterk dat Pipo een gemiddelde heeft van 0,97. In 439 wedstrijden heeft hij 193 keer gescoord. Dat is een gemiddelde van 0,44.
Pipo is nooit is zijn leven ook maar in de buurt geweest van een gemiddelde van 0,97.
Gerd Muller scoorde 515 doelpunten in 552 wedstrijden en dat is een gemiddelde van 0,93.
Gerd Muller is mijn inziens de beste afmaker ooit die er is geweest op de voetbalvelden. Nummer twee is Batistuta en nummer 3 is hier nog niet genoemd, dus zijn naam zal ik ook niet noemen. Maar ik ben verbaasd dat deze spits nog niet gekozen is.
Daaronder zijn er veel spitsen van ongeveer hetzelfde niveau, al stijgt Puskas er toch een stukje bovenuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |