Done.quote:
Ik wilde ook Koeman, jammer! Nu maar een andere verdediger bedenken.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:46 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was (is) Van Basten dat niet dan?
Ik wilde trouwens Ronald Koeman gaan kiezen, de komende ronde.
Valt me mee dat jullie, jonkies, die naam nog kenden.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Masopust, had het er met vaduz nog over!
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:48 schreef sjimz het volgende:
Masopust, had het er met vaduz nog over!
Tja, bij een Puskas zal bij iedereen toch wel een belletje doen rinkelen, dat dat geen ballenjongen was.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Even een vraagje. Na afloop wordt er gediscusierd wie het beste elftal heeft.
Ik ga ver terug in de geschiedenis. En dan zeggen ze van ik heb hem nooit gezien en het voetballen is veranderd. Voetbal bestaat al 100 jaar. Hoe is het te voorkomen dat recente spelers meer stemmen krijgen ? Is er wel eerlijke competitie straks ? Of gaat de waan van de dag regeren ? Ik heb B.V Puskas die zegt velen misschien niks maar was wel aanvoerder van het beste club elftal ooti. Hoe gaat het straks ?
Welja, breng ze maar op ideeënquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat Kevin Keegan nog niet is genoemd.
tong doe niet zo aso, die heb ik op mn lijst staan en nu noem jij em in het topicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:26 schreef tong80 het volgende:
Absurd dat Kevin Keegan nog niet is genoemd.
Misschien is het leuk om als je elftal compleet is, er een korte beschrijving (per speler, of het idee achter je samenstelling) bij te geven. Dat zou het topic nog mooier maken dan het al is.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 22:16 schreef tong80 het volgende:
Even een vraagje. Na afloop wordt er gediscusierd wie het beste elftal heeft.
Ik ga ver terug in de geschiedenis. En dan zeggen ze van ik heb hem nooit gezien en het voetballen is veranderd. Voetbal bestaat al 100 jaar. Hoe is het te voorkomen dat recente spelers meer stemmen krijgen ? Is er wel eerlijke competitie straks ? Of gaat de waan van de dag regeren ? Ik heb B.V Puskas die zegt velen misschien niks maar was wel aanvoerder van het beste club elftal ooti. Hoe gaat het straks ?
De 2 Tsjechen en De Boer.quote:
Was mijn idee ook al. Dan kan ook iemand aantonen waarom het echt het beste team is, in plaats van een verzameling goede voetballers.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Misschien is het leuk om als je elftal compleet is, er een korte beschrijving (per speler, of het idee achter je samenstelling) bij te geven. Dat zou het topic nog mooier maken dan het al is.
En mcyo (of de volgende kiezer), zet Jr er maar even achter, om misverstanden te voorkomen.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:12 schreef RayMania het volgende:
Je zou als iedereen klaar is ook zoiets kunnen maken. Komt misschien wel overzichtelijk over als het toernooi begint. Voorbeeldje van Fides:
[ afbeelding ]
Yup, het voorstel van Vaduz dusquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel goed idee. Maakt het wat overzichtelijker. Daarbij zou dan iedereen stuk tekst kunnen schrijven hoe hij zijn team precies wil laten spelen en welke kwaliteiten zijn spelers hebben en wat het nou het beste team maakt.
Dat vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Alsof het allemaal op prijzen gaat. Er zijn genoeg goede/fantastische voetballers die nooit wat hebben gewonnen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 12:46 schreef Fides het volgende:
Lijk me ook leuk om bijvoorbeeld alle prijzen (persoonlijk en in team verband) naast elkaar te zetten. Heb alweer zin om mijn volgende duo te kiezen.
Ik bedoelde het ook niet om daarmee te bepalen wie het sterkste team heeft. Maar dat leek me ook gewoon leuk om te bekijken. Ik hou gewoon van statistiekjes.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje onzin om eerlijk te zijn. Alsof het allemaal op prijzen gaat. Er zijn genoeg goede/fantastische voetballers die nooit wat hebben gewonnen.
Als je mijn tactiek in FM zou zetten, zou je zo hard verliezenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:30 schreef Prosac het volgende:
misschien optie
ik heb een update voor FM gevonden, waarmee je allerlei legendarische voetballers toevoegt aan het spel. (Fontaine, Puskas, Muller, Salenko)
Hiermee gaan wij straks een WK spelen en een competitie om te zien welke team het beste uit de bus komt. (nou ja, FM stijl dan)
Ik denk dan dan het teveel afhangt van je taktiek en natuurlijk de accurate beoordeling van de sterkte van de spelers van de degene die die update gemaakt heben etc. Een IRL goede taktiek kan zwak zijn in FM. Verder wel een leuk idee om 'erbij' te doen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:30 schreef Prosac het volgende:
misschien optie
ik heb een update voor FM gevonden, waarmee je allerlei legendarische voetballers toevoegt aan het spel. (Fontaine, Puskas, Muller, Salenko)
Hiermee gaan wij straks een WK spelen en een competitie om te zien welke team het beste uit de bus komt. (nou ja, FM stijl dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |