Je bent niet de enige. Ik zit ook even mijn lijstje met kandidaten af te zoeken naar welke het meest gunstige is voor mijn team nu.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zit te twijfelen wat ik moet doen. Voor welke positie het slimst is om nu te kiezen.
Je kunt jezelf nu kiezen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:03 schreef pfaf het volgende:
Oe, als Karrel nu even binnen 2 uur reageert, kan ik mezelf nog teovoegen..
Vanavond, als ik thuis benquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
RayMania, je moet even de userlijst in de Op updaten. Want pfaf, jij en ik staan er niet tussen.
Nee, ik ga weer verder met werkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kan je dat na een jaar nog steeds niet zonder hulp?
shenks Stevenquote:Op zondag 21 oktober 2007 17:03 schreef Steven184 het volgende:
4e ronde, 17e keuze, 114e totaal: Luc Nilis [AminBen]
Zelfde als vorige ronde. AminBen is vandaag voor het laatst in het buitenland en ik had zijn lijstje gekregen. Dus hierbij. Volgende is Beschouw.
Hoe weet jij nou wie ik wil kiezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is trouwens Vieira, voor de volgende aanpasser.
Sorry Sjimz. Maar je kunt Urzaíz nog kiezen.quote:
Ik vermoed op een of andere manier dat we dezelfde op het oog hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:54 schreef tong80 het volgende:
Mijn volgende wordt een linksachter. Of iemand moet me voor zijn.
Dat was ook een grootheid. Zou mijn tweede optie zijnquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:58 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik vermoed op een of andere manier dat we dezelfde op het oog hebben.De vierde letter van zijn voor en achternaam zijn beide toevallig een c?
Ik ga voor het beste teamquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:32 schreef tong80 het volgende:
Ik ga uit van de beste in een decenium
Ik heb al de beste spits van de eerste 30 jaar van de vorige eeuw. De beste europeaan van de jaren 50. De beste speler van de wereld tijdens de WK's van 58 en 62 en de beste aanvallende middenvelder na Platini in de jaren 80.
Ik vind dit echt het leukste topic van het jaar. Ik lig in bed nof\g te bedenken wie ik moet nemenquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Prachtig zeg, al die namen die voorbij komen.
Ik ook natuurlijk.quote:
Kan ik me helemaal indenken. Ik had er niet veel van verwacht, maar het blijkt bijzonder leuk.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het leukste topic van het jaar. Ik lig in bed nof\g te bedenken wie ik moet nemen
Echt leuk
Ik had er ook weinig van verwacht en zat te twijfelen of ik in zo'n competitie mee zou doen, heb er nog geen seconde spijt van gehad.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal indenken. Ik had er niet veel van verwacht, maar het blijkt bijzonder leuk.
Mijn stem heb je al met Velten hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:46 schreef Blawh het volgende:
Ik heb alleen een fout gemaakt door Velten als eerste te kiezen, die zou waarschijnlijk in de laatste ronde ook nog wel vrij zijn geweest.
Verder ga ik niet altijd voor kwaliteit op de eerste plaats, kleurrijke spelers, spelers met een opmerkelijk verhaal en spelers waar ik op de een of andere manier een zwak voor heb gehad kies ik vooral.
[..]
Ik had er ook weinig van verwacht en zat te twijfelen of ik in zo'n competitie mee zou doen, heb er nog geen seconde spijt van gehad.
Hij was inderdaad een fenomeen, hoezo kan je hem zo waarderen? Cult omdat hij niet op zondag wou voetballen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn stem heb je al met Velten hoor
Ik heb een voorliefde voor Cultvoetballers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was inderdaad een fenomeen, hoezo kan je hem zo waarderen? Cult omdat hij niet op zondag wou voetballen?
Vind ik ook. Op zoek naar spelers voor je team komen alle leuke herinneringen aan wedstrijden van vroeger weer boven.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt het leukste topic van het jaar. Ik lig in bed nof\g te bedenken wie ik moet nemen
Echt leuk
Ja, dat heb ik (in andere topics) regelmatig gelezen. :Pquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb een voorliefde voor Cultvoetballers.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Velten Caniggia Baggio x Valderrama x x x x x x |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |