abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:14:09 #1
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53933071
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:15:14 #2
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53933092
Maar de demo is TOF!

zondag 14 oktober 2007 @ 21:17:07 #3
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_53933176
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:17 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
is live down ???
Yup, dat merk ik ook al. Was niets aangekondigd, zal dus wel een storing zijn.
pi_53933181
Conan snapte ik geen fuck van Je moest die gasten die je attacks steeds blocken afmaken met een antiblock attack oid maar ze zeggen er niet bij hoe die moet Ik heb ze maar afgemaakt door kratten en tonnen op hun kop te smijten
pi_53933250
godklere doa4 is ziekelijk moeilijk , in die demo kon ik gewoon makkelijk winnen
maar nu verlies ik gewoon 10 keer of nog wel meer achter elkaar voor ik 1 ventje in story mode dood krijg
en hij staat gewoon op normal ( heb geen easy mode gezien )
dit is gewoon niet normaal als je eenmaal in een combo van de cpu komt te zitten rammen ze je zo 8 keer
en ben je drie-kwart levens balkje kwijt en als je eenmaal gebeukt wordt kan je niet meer blokken

iemand een paar tips ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 14 oktober 2007 @ 21:23:03 #7
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53933253
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Haijo het volgende:

[..]

Yup, dat merk ik ook al. Was niets aangekondigd, zal dus wel een storing zijn.
Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijn
pi_53933292
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

ja die is goed
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_53933316
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Denk het niet.

Doet ie het al bij iemand anders?

Edit: signed in! Klein storinkje dujs...
pi_53933347
doet het weer!
pi_53933560
ik weet het niet, moet ik nu een 360 kopen of een ps3?
Ik had hiervoor een 360, maar die heb ik verkocht omdat ik wat probelemen had, nu heb ik weer het geld om een console te kopen,
ik twijfel echt heel erg, misschien een idee om allebeide consoles te kopen?
  Moderator / Redactie FP zondag 14 oktober 2007 @ 21:41:35 #12
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53933708
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef ach het volgende:
Conan snapte ik geen fuck van Je moest die gasten die je attacks steeds blocken afmaken met een antiblock attack oid maar ze zeggen er niet bij hoe die moet Ik heb ze maar afgemaakt door kratten en tonnen op hun kop te smijten
Blokken op het MOMENT dat de vijand je raakt. Vereist enige timing, maar je ziet dan X, Y of B in beeld. Druk de knop in die je ziet en je krijgt een brute Parry move!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53933812
ik moet echt een frustratie muur hebben waar ik tegen aan kan beuken zeg , nu al 9 keer dood
achter elkaar bij de final battle in de story mode ( wil hem met alle chars halen voor de achievement )
pi_53934207
Toeter
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_53934505
en tuurlijk mijn 360 loopt vast als ik win
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:16:42 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53934577
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_53934595
Ligt Live er nogsteeds uit? Wil nl. even 3 maanden lidschap kopen en dan wil ik geen minuut verliezen!
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:18:28 #18
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53934632
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Ik vond Saints Row echt zo vet
pi_53934761
Screens zien er hetzelfde uit als bij deel 1 lijkt wel
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  zondag 14 oktober 2007 @ 22:25:02 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53934815
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
pi_53935128
Wil ik eindelijk een avondje Halo spelen, is live down .
Wedden dat als ik straks weer een avondje wil spelen, dat er dan weer iets is. Vast rode lampjes ofzo.
pi_53935339
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:

super graphics zijn het niet nee
pi_53935626
Halo 3 uitgespeeld, dat was kort .

Maar kan die accu kapot zijn of doe ik iets verkeerd met m'n controller?
pi_53935680
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Halo 3 uitgespeeld, dat was kort .

Maar kan die accu kapot zijn of doe ik iets verkeerd met m'n controller?
Je hebt het toch over die play and charge kit?
pi_53935745
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Je hebt het toch over die play and charge kit?
Ja.

Als ik em aansluit met de kabel dan kan ik gewoon spelen, haal ik de kabel eruit dan doet hij niks. Met batterijen erin doet de controller het overigens wel.

Als ik de accu in m'n andere controller doe dan knippert de ring om de 'guide knop' heel even, maar daarna nokt ie ermee.
Bij de andere controller doet hij zelfs dat niet.
pi_53935797
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja.

Als ik em aansluit met de kabel dan kan ik gewoon spelen, haal ik de kabel eruit dan doet hij niks. Met batterijen erin doet de controller het overigens wel.

Als ik de accu in m'n andere controller doe dan knippert de ring om de 'guide knop' heel even, maar daarna nokt ie ermee.
Dan is inderdaad de accu denk ik naar den klote . Lang geleden gekocht? Zo ja, bellen naar de support.
pi_53935812
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja.

dat is inderdaad flink balen, en al helemaal als je nagaat dat een controller 40 euro kost
pi_53935830
@VoreG, ik heb dat ook soms.. zit ie schijnbaar niet goed genoeg in.. want als ik die accu strak tegen de controller aan hou, dan werkt ie.. laat ik hem snel los, gaat ie uit..
misschien heb je het zelfde?
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Simpsons game krijg je een achievement als je op Start drukt .
Maar hoe kom je aan de Orange Box?
Import of op de PC?
Import uit USA, 2 topics terug staat hoe en wat (was die vraag eigenlijk wel voor mij?)
quote:
Op zaterdag 13 oktober 2007 19:18 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Two Worlds 'nuff said.
Heb je het spel een keer gedaan?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_53935871
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:01 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

dat is inderdaad flink balen, en al helemaal als je nagaat dat een controller 40 euro kost
Wat boeit het in dit geval wat een controller kost ?
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:06:45 #30
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53935976
na bijna twee jaar trouwe dienst is hij er nu echt mee opgehouden... We hebben samen ontelbare uren plezier gehad, zowel online als offline. Maar na een paar dagen afwezigheid besloot hij er maar mee op te houden op een koude zondagavond. Xbox 360, je was mn beste maatje in eenzame tijden!
The line is a dot to you!
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:07:19 #31
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_53935994

Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Games zondag 14 oktober 2007 @ 23:08:14 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53936021
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
@VoreG, ik heb dat ook soms.. zit ie schijnbaar niet goed genoeg in.. want als ik die accu strak tegen de controller aan hou, dan werkt ie.. laat ik hem snel los, gaat ie uit..
[..]

Import uit USA, 2 topics terug staat hoe en wat (was die vraag eigenlijk wel voor mij?)
[..]

Heb je het spel een keer gedaan?
Ja ik heb het spel gespeelt, en het zoog.
.....Kennedy
pi_53936030
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:01 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Dan is inderdaad de accu denk ik naar den klote . Lang geleden gekocht? Zo ja, bellen naar de support.
Eergister!
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ga het straks even proberen, waar ligt dan het probleem? De accu of de controller?
pi_53936088
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Wat boeit het in dit geval wat een controller kost ?
sorry, las het verkeerd
  Redactie Games zondag 14 oktober 2007 @ 23:12:16 #35
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53936145
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef kepler het volgende:
na bijna twee jaar trouwe dienst is hij er nu echt mee opgehouden... We hebben samen ontelbare uren plezier gehad, zowel online als offline. Maar na een paar dagen afwezigheid besloot hij er maar mee op te houden op een koude zondagavond. Xbox 360, je was mn beste maatje in eenzame tijden!
.....Kennedy
pi_53936274
Bij beiden controllers brand het lichtje heel even.

Laadt dat ding trouwens op als ik hem gewoon inplug maar met een andere controller speel?
pi_53936453
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:16 schreef VoreG het volgende:
Bij beiden controllers brand het lichtje heel even.

Laadt dat ding trouwens op als ik hem gewoon inplug maar met een andere controller speel?
Hij laadt hem zelfs op als je de Xbox uitzet, mocht de controller leeg zijn. .
pi_53936490
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Hij laadt hem zelfs op als je de Xbox uitzet, mocht de controller leeg zijn. .
Dat lampje draait dan wel de hele tijd inderdaad, is dat een teken van opladen of gewoon standaard voor de controller-met-draad.

De accu is dus kaduuk? .
pi_53936538
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef kepler het volgende:
sterkte met het verlies, mijne is er vanmorgen ook mee opgehouden
pi_53936541
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:23 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat lampje draait dan wel de hele tijd inderdaad, is dat een teken van opladen of gewoon standaard voor de controller-met-draad.

De accu is dus kaduuk? .
Als het lampje op de controller draait is ie de console aan 't zoeken óf de batterij is bijna leeg (dan draait ie af en toe, niet continu eigenlijk).

Maarre, je zegt dat je het bij een andere controller ook hebt. Gebruik je daar dan een andere accu, of is het dezelfde die je daar dan insteekt?

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel .
pi_53936680
Live werkt hier btw gewoon.
pi_53937013
PGR achievements zijn wel erg makkelijk.. Heb er al 300 en heb eigenlijk niets noemenswaardigs gedaan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_53937112
tvp
Ooh, I just felt my dick move!
pi_53937436
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Als het lampje op de controller draait is ie de console aan 't zoeken óf de batterij is bijna leeg (dan draait ie af en toe, niet continu eigenlijk).

Maarre, je zegt dat je het bij een andere controller ook hebt. Gebruik je daar dan een andere accu, of is het dezelfde die je daar dan insteekt?

Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel .
Jij hij maakt inderdaad mooie figuurtjes en hij draait niet continu.
Het is dezelfde accu.

Wordt dus terugsturen naar consoleshop. Denk ik een keer milieubewust te zijn en niet continu batterijen te verspillen krijg je dit .
  zondag 14 oktober 2007 @ 23:56:02 #45
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53937551
TT
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_53938071
quote:
!

Zonet even heerlijk co-op gespeeld met Morph. Wat een gouden duo
pi_53938098
Oh ja de TT:

pi_53938202
quote:
Alright, unfortunately, I don't have a link, or even a scan to share with you guys. So you're welcome to call BS on this if you want. I admit it's second hand information, but it comes from someone I consider very reliable.

They got the latest copy of Game Informer early, with a Mass Effect review.

Some gems from the review (paraphrased):

"Best science fiction story since Star Wars, and best story in a video game, ever"

"They said they actually felt a strong sense of guilt when they yelled at one of their crewmen and she got all watery-eyed and teary"

"They said the combat and AI can be a little clumsy and overwhelming, besides that it's the second coming"

Final score: 9.75/10

Like I said, you don't have to believe me, but you can see for yourself when the review is out.

Regarding game length:

"The only number they said was 18-30 hours"

"They did mention the replayability is epic, since pretty much everything you do affects the story in one way or another"

The person I got it from said this -

"The front cover of the mag is for Brutal Legend - brought to you by the same guy who did Psychonauts and Grim Fandango, featuring Jack Black"
quote:
Concept: One of the greatest science fiction stories ever told, and a new benchmark for video game storytelling"

"Graphics: Every second of gameplay offers the visual quality you have come to expect from Final Fantasy cutscenes"

"Sound: One of the most memorable and unique soundtracks in gaming. It's inspired by '80's sci-fi, yet sounds like nothing you've heard before. The game also features an amazing ensemble of voice actors"

"Playability: Fun and functional, but something always seems to be amiss with the AI and Balancing"

"Entertainment: An expansive quest (18 to 30 hours) that toys with your emotions and keeps you engaged"

"Reply Value: High"

"Mass Effect shares a similar design to Bioware's previous work on Star Wars: Knights of the Old Republic and Jade Empire. However, by comparison, both of these remarkable games now seem like test runs."
"The gameplay is certainly fun, and it controls admirably, but it doesn't live up to the large stage the story sets or the standards you've come to expect from action games and RPGs"
"You'll want more from it, but by no means does it hold the experience back, nor does it make you wish you were playing something else. In fact, I think you'll agree that Mass Effect is one of video games' greatest treatures."
"It sounds like a perfect game. And it comes damn near close. The one thing that might turn a few people off is the combat, which has a lot of little nuisances that take a while to get used to. When they all come together the action is breathtaking."
"Bioware's epic also has the richly detailed environment of Gears of War, the deep exploration of Oblivion, and a fictional universe almost as compelling as Star Wars"
"Characters convey realistic emotions, their lip-syncing is perfect to the point that they don't seem like CG creations, and they all have little quirks that you attribute to being alive."
pi_53938501
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 00:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]
nu maar snel die LE in de pre-order gooien als ik dat kan
pi_53940196
quote:
Run down on the first magazine review for Call Of Duty 4: Modern Warfare.

Singleplayer: 10/10
Multiplayer: 10/10
Overall: 10/10

New info released in review:
10/10, with multiplayer rivaling Halo 3, a ranking system better than Halo 3, 10/10 Singleplayer AND multiplayer (alone). Enemy Intel unlocks cheats, some normal (Unlimited Ammo), some cool and fun (When you kill an enemy, they burst into a mound of tires).

-Arcade mode after completing game (Points for Headshots, multi-kills, and blowing up cars and such)
-Max level 55, but stuff keeps coming after that.
-All ghillied up is the flashback, you play as Cpt. Price (a young one)
-CoD4 manages to cram something into every level.
-You play as "Soap" MacTavish (SAS), and Seargant Jackson (US)
-"To say Modern Warfare's visual fidelity is immediately apparent would be a criminal understatement. Torrid rainfall, rolling thunder crackling lightning, and marvelously detailed textures and character models all combine to make you say "Whoa"."
-CoD4 does everything right and nearly nothing wrong. But where it elevates itself above even the best 360 shooters is how all of the good stuf is ludicrously good. The campaign never lets up, while the multiplayer is a AAA affair in itself. This swing for the fences has belted CoD4 way out of the park.

What you all wanted to know
Overkill Perk: You can carry 2 primary weapons instead of 1 and a pistol. e.g I could go into a battle with an MP5 and a M16.

+ and -
+Awesome Moments on literally every mission.
+Multiplayer quality, quantity and depth that rivals Halo's.
-A few frustratingly tough areas on the higher difficulty levels.
It also mentioned that the game kept a good pace throughout the game (most games fizz out later on)

Captions from Review
The visuals look better in motion.
In the moste tense moment in the game's best level (All Ghillied Up), all you can do is wait and pray. (It shows a pic of you prone with enemies 5-10 feet away)
Fire? Chaos? Guns blazing? Does it look like Call of Duty now?
Smash people like ants in the AC-130 gunship level.
A whopping 16 multiplayer maps await you out of the box.

Article: 13 playlists, unlocked as you rank up
60 FPS- as if u didn't know already
World War II is history! With a reinvigorated developer at the helm, Call of Duty 4 reinvents a franchise - and damn near perfects the military shooter in the process.
Hoppa!
pi_53940578
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 01:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Hoppa!
Damn, wat een topper. En er zijn/komen al zoveel goede games voor de 360. Trouwens PGR4 Audi R8
X
X
X
  maandag 15 oktober 2007 @ 07:58:16 #52
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_53941625
quote:
Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef existenz het volgende:
PGR achievements zijn wel erg makkelijk.. Heb er al 300 en heb eigenlijk niets noemenswaardigs gedaan
Een game naar mijn hart, nu nog het pakketje van Play-asia ontvangen
pi_53941631
quote:

[..]

Hoppa!
schijt spel
pi_53941641
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 07:58 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Een game naar mijn hart, nu nog het pakketje van Play-asia ontvangen
quote:
Thank you for contacting Play-Asia.com.

No worry, regular airmail shipment usually takes around 5 to 15 days to
arrive to your destination. There's a chance that the parcel turns up
within the next couple of days. In your case we'd still recommend you to
wait a little bit longer. Thanks for your extended patience.

Should you have further inquiries, please do not hesitate to contact us
and we will be more than happy to assist you.

Best regards,

Bryan
Play-Asia.com

ik heb nu 12 dagen er op zitten ( incl weekenden )
dus hij moet deze week komen anders kunnen ze een nieuwe versturen
  maandag 15 oktober 2007 @ 08:22:40 #55
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_53941760
de dagen de play-asa aanhoudt zjn normaal gesproken busness days
excl weekenden dus
pi_53941772
T\/P
pi_53941821
quote:
Last Friday, the Xbox 360 Elite went on sale in Japan. By the end of the day, the black HDMI console with a 120GB HD sold out at several major Akihabara retailers. AsoBitCity, Gamers, Messe Sanoh and Sofmap sold through all their Elites on launch day. When the Xbox 360 originally went on sale in Japan, it bombed. No, it worse than bombed. The 360 launch was a miserable failure, and Microsoft has been playing catch-up ever since. These Elite sell outs do come as a surprise. Are things beginning to turn around? Maybe, just maybe.
.
-
pi_53941882
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:31 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
leuk , maar het zijn waarschijnlijk allemaal japanners die al een 360 hadden
japanners zijn namelijk dom genoeg om elke kleine vernieuwing te willen
kijk maar naar het hele gameboy/DS gebeuren in japan
pi_53942159
Ik wacht ook op PGR4 van Play-Asia. 12 dagen nu al
pi_53942563
gister demo gedownload, geen fuck aan, snel verwijderd weer
pi_53943185
En niemand speelt Puzzle Quest ?

Schande, tofste XBLA game ooit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:23:08 #62
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53943412
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

!

Zonet even heerlijk co-op gespeeld met Morph. Wat een gouden duo
Whehehe Al hadden we wel moeite bij dat 2de stuk in level 1 Maar wel op Legendary
pi_53943995
Halo Coop was tof gisteren! Hobbelde er wel een beetje achteraan omdat ik de levels niet kende.

En ik kan ondertussen niet meer wachten op Mass Effect..
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_53944073
Zitten er nog mensen op Beautiful Katamari te wachten? Ik hoop dat ie regio-vrij wordt, want ik heb nog niets kunnen vinden over een Europese release.
  maandag 15 oktober 2007 @ 10:57:47 #65
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53944126
quote:

[..]

.
ik denk gewoon dat die winkels maar twee elites op voorraad hadden, gezien de huidige 360 verkopen
pi_53944447
quote:

[..]

.
!
pi_53944913
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:57 schreef kepler het volgende:

[..]

ik denk gewoon dat die winkels maar twee elites op voorraad hadden, gezien de huidige 360 verkopen
Ja, zoiets zal het idd wel zijn ja.
Maar ach, een positief bericht uit Japan heeft ook wel z'n humor op zijn tijd.. .
-
pi_53945210
ik zeg; tvp

en halo 3
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:56:46 #69
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_53945379
Nog een maandje !!!!!

MASS EFFECT!!!!

Ik begin idd ook twijfels te krijgen bij Assasins Creed.
Een soort GTA meets Prince of Persia, gevechten zien er idd sloom uit.
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  maandag 15 oktober 2007 @ 11:59:02 #70
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_53945443
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 10:51 schreef Un4 het volgende:
Hobbelde er wel een beetje achteraan omdat ik de levels niet kende.
Whehehehe, dat heb ik ook. Speel coop met mijn schoonbroertje op legendary zonder dat ik het uberhaubt zelf op een ander nivo gespeeld heb en ik hobbel er of achteraan of ik storm iets te enthousiast het level door waardoor ik vrij snel dood ben. We zitten nu halverwege the convenant? na een paar uurtjes spelen zaterdag en zondag.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:01:14 #71
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53945510
360 is op weg naar Duitsland (althans binnenkort). Hopelijk duurt het niet te lang...
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:07:27 #72
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_53945681
quote:

[..]

Hoppa!
De SP lijkt me wel wat,... leuk als die classic is
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_53946027
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:01 schreef kepler het volgende:
360 is op weg naar Duitsland (althans binnenkort). Hopelijk duurt het niet te lang...
Ik had binnen 11 werkdagen een splinternieuwe terug. .
-
pi_53946243
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ik zal denk ik een nieuwe moeten kopen , als die kapot gaat
  maandag 15 oktober 2007 @ 12:32:10 #75
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53946345
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

ik hoop het, probleem is dat ik niet veel tijd heb komende dagen om hem aan de UPS-meneer te geven...
pi_53946401
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 08:00 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[..]

ik heb nu 12 dagen er op zitten ( incl weekenden )
dus hij moet deze week komen anders kunnen ze een nieuwe versturen
Ik zou de regels er eens op nalezen, dat is de shipping estimate. Meestal sturen ze pas een nieuwe als je 6 weken na versturen nog niks hebt gehad. Zo gaat het ook bij bijv. play.com.
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_53946654
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Ik zou de regels er eens op nalezen, dat is de shipping estimate. Meestal sturen ze pas een nieuwe als je 6 weken na versturen nog niks hebt gehad. Zo gaat het ook bij bijv. play.com.
zo lang heb ik de tijd niet
pi_53946709
wtf yaris is een gaar arcade spel
pi_53946843
Wat vinden jullie van Conan dan? baggerspel toch

[ Bericht 10% gewijzigd door Wouter2006 op 15-10-2007 13:09:27 ]
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:01:00 #80
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_53946928
Ik heb de demo gespeeld maar Conan is niet mijn ding. Ik vind Marvel Ultimate Alliance in mijn collectie hebben al genoeg qua repetatieve games
pi_53947134
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:32 schreef kepler het volgende:

[..]

ik hoop het, probleem is dat ik niet veel tijd heb komende dagen om hem aan de UPS-meneer te geven...
Ze komen um op je werk of school ook halen hoor .
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:21:47 #82
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53947372
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Idd en als de douane het spel onderschept duurt het wel 4 weken tot je het spel hebt, zolang deed Dirt er ook over bij mij. Plus ¤ 10,- importkosten.
pi_53947945
PGR4

de tekst is trouwens moeilijk leesbaar van dit spel ... maarja dat zal wel aan mijn tv liggen
pi_53947952
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Idd en als de douane het spel onderschept duurt het wel 4 weken tot je het spel hebt, zolang deed Dirt er ook over bij mij. Plus ¤ 10,- importkosten.
die 10 euro kan me niet schelen maar moet dat nou weer 4 weken duren dan
pi_53948217
maf , als je goud haalt in time attack met doa4 krijg je niet de silver achievement er gelijk bij

is met forza2 wel zo
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:05:25 #86
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53948257
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

die 10 euro kan me niet schelen maar moet dat nou weer 4 weken duren dan
Om jou te pesten laten ze het spel eerst 2 weken liggen
pi_53948475
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Om jou te pesten laten ze het spel eerst 2 weken liggen

kut douna , waar kan ik een mad achmed bomber inhuren
pi_53949002
hoe kan je zien of een game regiovrij is ?
pi_53949066
Stond net de ups man aan m'n door om m'n notebook op te halen, vraagt tie of het een 360 is blijkbaar verschepen ze er nog wel wat

Gelukkig doet mijn 360 het nog, en ik heb een first batch console!!
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:56:04 #90
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_53949140
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:52 schreef wc-eend het volgende:
Stond net de ups man aan m'n door om m'n notebook op te halen, vraagt tie of het een 360 is blijkbaar verschepen ze er nog wel wat

Gelukkig doet mijn 360 het nog, en ik heb een first batch console!!
De vraag is 'wanneer',......... niet 'of',..........
pi_53949269
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

De vraag is 'wanneer',......... niet 'of',..........
Nee mijn jong, die van mij blijft het doen
  maandag 15 oktober 2007 @ 15:14:31 #92
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53949451
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ze komen um op je werk of school ook halen hoor .
helemaal meeslepen naar college is ook weer zo overdreven Ik regel wel iets met een huisgenoot
pi_53949480
Oh PGR 4 wat ben je mooi
pi_53949516
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef warchaser44 het volgende:
hoe kan je zien of een game regiovrij is ?

http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html
en

http://www.egamia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games
pi_53950005
Mijn xbox 360 zo richting duitsland, het arme dier
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_53950263
Heel erg vroeger kon je bij de Mediamarkt nog spellen ruilen ook al had je ze al gespeeld, is dat eigenlijk nu nog steeds zo? Vast niet .
pi_53950308
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:41 schreef Gamedemon het volgende:
Mijn xbox 360 zo richting duitsland, het arme dier
als mijn waneer maar in 2010 is vind ik net nog wel goed , dan is het niet zo duur om een nieuwe te kopen + import enzo
pi_53950402
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:59 schreef DJ_ het volgende:

[..]

als mijn waneer maar in 2010 is vind ik net nog wel goed , dan is het niet zo duur om een nieuwe te kopen + import enzo
Ga er maar niet van uit zoals het er nu uit ziet krijg ik om het jaar een nieuwe
pi_53950444
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 15:57 schreef VoreG het volgende:
Heel erg vroeger kon je bij de Mediamarkt nog spellen ruilen ook al had je ze al gespeeld, is dat eigenlijk nu nog steeds zo? Vast niet .
En wat is 'heel erg vroeger' bij jou?

Maar om je vraag te beantwoorden: nee.
pi_53950486
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En wat is 'heel erg vroeger' bij jou?

Maar om je vraag te beantwoorden: nee.
Jaar of 6 geleden.

Maar dat dacht ik al, al zetten ze gebruikte spullen na een reparatie ook weer als nieuw in de winkel dus ik had een beetje hoop .
pi_53950581
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef DJ_ het volgende:

[..]

kut douna , waar kan ik een mad achmed bomber inhuren
Mijn PGR4 viel net op de deurmat, 10 dagen geleden verstuurd door play-asia
Nu mn 360 nog terug
pi_53950757
Blue Dragon is trouwens echt wel een leuke game, niet saai ofzo..
  maandag 15 oktober 2007 @ 16:55:33 #105
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_53950785
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ga er maar niet van uit zoals het er nu uit ziet krijg ik om het jaar een nieuwe
Anderhalf jaar hier, ik hoop echt dat ie defect raakt vóór de garantie periode, ALS ie defect raakt.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_53950888
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

als je eenmaal een 65nm als replacement hebt gekregen moet het opgelost zijn
pi_53951082
even op het topic conan.....hoe kom ik in hemelsnaam langs de draak aan het einde van het huis als ie naar binnen loopt te happen, krijg daar ook geen levensbalk van m...wat moet ik in hemelsnaam doen.....ben er daar frustie mee opgehouden terwijl de rest redelijk simpel is...en kan ook geen walkthough vinden....bah
Never to forgive, never to forget.
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:37:15 #108
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_53951142
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

als je eenmaal een 65nm als replacement hebt gekregen moet het opgelost zijn
Tis te hopen, die chagorijnen van UPS zijn net langs geweest iig.
Aan de telefoon was dat mens sjago, de chauffeur was sjago... MS maakt ze gewoon sjago
Dat terwijl MS de hand is die hun voed
pi_53951161
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:37 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Tis te hopen, die chagorijnen van UPS zijn net langs geweest iig.
Aan de telefoon was dat mens sjago, de chauffeur was sjago... MS maakt ze gewoon sjago
Dat terwijl MS de hand is die hun voed
afmaken dan , je mag de hand niet bijten die je voerd
pi_53951172
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 16:23 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Mijn PGR4 viel net op de deurmat, 10 dagen geleden verstuurd door play-asia
Nu mn 360 nog terug
gemeen mijn halo3 is er nog niet
  maandag 15 oktober 2007 @ 17:41:25 #111
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_53951208
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef crimsonglory het volgende:
even op het topic conan.....hoe kom ik in hemelsnaam langs de draak aan het einde van het huis als ie naar binnen loopt te happen, krijg daar ook geen levensbalk van m...wat moet ik in hemelsnaam doen.....ben er daar frustie mee opgehouden terwijl de rest redelijk simpel is...en kan ook geen walkthough vinden....bah
Gewoon op dat beest doorhakken, dan gaatie weg en dan ren je naar links en is het springen en rennen en daarna klimmen (tussendor weer draakje hakken) en als je helemaal boven bent is het afmaken en genieten.
Heb net de sorcerress queen vermoord... pittig maar wel een enorm vette kill
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_53951209
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:18:49 #113
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53951788
Nou daar ging de enige game waar ik echt naar uit keek in 2008:

http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8895

The truth was in here.
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:32:56 #114
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53952002
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef Bastard het volgende:

Ga eens heul snel je mond spoelen! April 2008: GTA IV
  maandag 15 oktober 2007 @ 18:59:25 #115
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53952424
quote:

Don't worry, Mark Rein van Epic heeft al gezegd dat het uit z'n context gehaald is.
Hij komt gewoon op de X360.
Overigens vergeet je Alan Wake .
quote:
UT3 IS coming to 360, Epic reaffirms
Capps' comment taken out of context, Epic's Mark Rein tells CVG

Responding to a reported quote from Epic president Mike Capps that Unreal Tournament 3 was "just on PS3," VP Mark Rein has reaffirmed to CVG that the deathmatch shooter is still coming to Xbox 360 next year.

"We are going to release UT3 on Xbox 360 in 2008," confirmed Rein.

Regarding the game's performance, Rein explained, "I would think most of the people who read CVG would actually be able to get a great experience with Unreal Tournament III. We spent a considerable amount of time and effort making sure that gamers will be able to enjoy UTIII even with older gaming rigs," he added.

Advertisement:
Click Here
"The reason we put out a beta version of our demo was to get feedback on how well the game runs on older hardware.

"We're trying hard not to confuse users with a hundred different graphical settings and come up with the right balance of installer-selected settings, easy configuration and end-user documentation. The beta showed that we still have some work to do in these areas but that we're making very good progress.

"In addition it should also be noted that we purposely left out some of the higher detail content in the beta demo levels to keep the download size reasonable and because, as you implied, it is generally already known the game runs well on high-end hardware and we didn't think an over-2Gb beta would get downloaded and tested as much as we'd like to see."

The 700mb demo was released over the weekend, and Stu's home PC still can't handle it. Then again, he did build it for Quake IV...
-
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:09:04 #116
8372 Bastard
Persona non grata
pi_53952609
Ja zo heeft ieder zn lievelingetje voor volgend jaar he
Gelukkig vals alarm dus!
The truth was in here.
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:27:42 #117
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53952923
quote:

Fable 2, Ninja Gaiden 2, Alan Wake

Genoeg voor volgend jaar, en ze moeten nog beginnen met aankondigen
pi_53952955
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 17:41 schreef beelz het volgende:

[..]

Gewoon op dat beest doorhakken, dan gaatie weg en dan ren je naar links en is het springen en rennen en daarna klimmen (tussendor weer draakje hakken) en als je helemaal boven bent is het afmaken en genieten.
Heb net de sorcerress queen vermoord... pittig maar wel een enorm vette kill
Hmm,...ben altijd dood voor die tijd....en is links niet een muur? lijkt of je het over het gedeelte voor het huis hebt..maar ik probeer t nog een keer....bedankt voor de tip..
Never to forgive, never to forget.
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:52:20 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_53953265
quote:
Echt schitterend!!,.... maar ik zie het alweer,.. veel te chaotisch voor mij die SP. Die CoD games geven me altijd zo'n gehaast gevoel,...
  maandag 15 oktober 2007 @ 19:59:14 #120
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_53953380
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:20:42 #121
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53953672
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

Overigens vergeet je Alan Wake .
Alan Wake
  maandag 15 oktober 2007 @ 20:24:13 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53953736
quote:
Call of Duty 4 Wapens:
MULTIPLAYER

-Ac130
-Airstrike
-Ak47
-Ak74u
-Artillery
-at4
-aw50
-barrett
-beretta
-binoculars
-bomb
-bomb defuse
-c4
-claymore
-cobra20mm
-cobraFFAR
-colt45
-concussion grenade
-desert eagle
-dragunov
-flash grenade
-frag grenade
-g3
-g36c
-hindFFAR
-humvee50cal
-m1014
-m14
-m16
-m21
-m4
-m40a3
-m60e4
-mp44
-mp5
-p90
-remington700
-rpd
-SAW
-Skorpion
-usp
-uzi
-Winchester1200

SINGLEPLAYER

-50cal turret technical
-ac130(105/25/40mm)
-agm114
-Airstrike
-ak47
-ak74u
-at4
-aw50
-barrett
-barrett fake* (Don't know what is it)
-beretta
-binoculars
-bm21 missile
-bmp turret
-bog mortar turret
-bradley turret
-brick blaster(also on multi)
-brick bomb
-c4
-camera(10/20/30/45/5fov)
-claymore
-cobra20mm
-cobra air support
-cobra FFAR
-cobra hellfire
-cobra seeker
-cobra sidewinder
-cod3mg42 turret
-colt45
-default vehicle weapon
-desert eagle
-dog bite
-dragunov
-facemask
-flash grenade
-frag grenade
-g3
-g36c
-gp25
-heli minigun
-heli small arms
-heli spot light
-hindFFAR
-hind tmp rocket
-hind turret
-humvee50cal
-hunted crash missile
-javelin
-m1014
-m14
-m16
-m1a1
-m203
-m4
-m40a3
-m4m203
-m60e4
-mark19
-mg42
-mi28
-minigun player turret
-mp44
-mp5
-p90
-parabolic
-remington700
-rpd
-rpg
-sa6 missile
-saw
-skorpion
-slamraam missile
-smoke grenade
-stinger
-t72 turret
-usp
-uzi
-winchester1200
-zpu turret
pi_53954424
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ah..lovely, freakin lovely. De MP kraker van dit jaar
pi_53954456
Ready to roll Morph?
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:05:06 #125
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53954522
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Ready to roll Morph?
Rond 21:30 ok.... maatje van me wil ook wel meedoen met Halo 3 co-op.
pi_53954672
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Rond 21:30 ok.... maatje van me wil ook wel meedoen met Halo 3 co-op.

Brutal Legend (nieuwe project van de man achter Psychonauts)

maandag 15 oktober 2007 @ 21:19:27 #127
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53954795
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Brutal Legend (nieuwe project van de man achter Psychonauts)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voor

Interessante game, gaan we in de gaten houden
pi_53954905
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik ben er klaar voor

Interessante game, gaan we in de gaten houden
En deze ZEKER:

Ja ja ze zijn nieuw
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:26:13 #129
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53954961
GTA IV De kwaliteit spat ervan af
pi_53955008
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTA IV
?
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:30:19 #131
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_53955070
Prachtige game, Psychonauts was dan ook zeer vermakelijk. Moeten we idd in de gaten houden.
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:31:25 #132
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53955097
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

?
Foutje!

Kom op Live, Halo 3
pi_53955129
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

?

Nevermind

Tijd om te knallen gek
  maandag 15 oktober 2007 @ 21:44:59 #134
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53955407
Jullie met je co-op halo steeds! Die shit is geweest! Ga door ga verder!
pi_53956032
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]
Zo dat zijn even een paar wapens
X
X
X
pi_53957229
GTA IV

ninja gaiden 2

fable 2

alan wake

die games intereseren me wel gta heb ik echt niks mee
als ik een wanna be gangster wil zien loop ik wel door de stad
genoeg negers en turken daar
  Redactie Games maandag 15 oktober 2007 @ 23:00:19 #137
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53957370
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 22:55 schreef DJ_ het volgende:
GTA IV

ninja gaiden 2

fable 2

alan wake

die games intereseren me wel gta heb ik echt niks mee
als ik een wanna be gangster wil zien loop ik wel door de stad
genoeg negers en turken daar
Jij bent nooit verder gekomen dan San Andreas?
Ook een slechte vergelijking, CoD4 lijkt mij maar niks, ik ga zelf wel naar Irak toe.
.....Kennedy
pi_53957472
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ook een slechte vergelijking, CoD4 lijkt mij maar niks, ik ga zelf wel naar Irak toe.
In Irak kan je niet meer respawnen als je neergeschoten word. In CoD wel. Ik verwacht in allebei snel neergeschoten te worden
pi_53958629
Bah, net zeker 6 uur zitten racen, en het is toch jammer en opvallend dat de Nederlanders op XBL van die zeurders zijn allemaal. Voorbeeld; een kerel zat constant te zeiken over conditions die niet goed waren, toen wilde hij weer die baan, dat weer, die klasse, donderop kerel, ik heb die game gemaakt met die settings, en als het je niet bevalt ga je maar een eigen game creeeren.

Verder nog wat barries op een motor, had er eentje een T1, die kerel ramt dus opzettelijk iedereen als je ervoorbij wil, volgende ronde heeft ook hij een motor, ik kom door de binnenbocht, tik hem aan, hij valt, allemaal perongeluk en dan begint-ie meteen te zeuren, kickt-ie me en file-tie een complaint.

Toch jammer.
pi_53958630
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef Wessiej het volgende:

[..]

gta2 was eigenlijk de laatste die ik echt gespeeld hebt .
heb gta vice city nog geprobeerd maar kon er de lol niet van in zien
na 5 uur spelen en ben er mee gestopt

ik snap die gta hypes echt niet
pi_53958697
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Bah, net zeker 6 uur zitten racen, en het is toch jammer en opvallend dat de Nederlanders op XBL van die zeurders zijn allemaal. Voorbeeld; een kerel zat constant te zeiken over conditions die niet goed waren, toen wilde hij weer die baan, dat weer, die klasse, donderop kerel, ik heb die game gemaakt met die settings, en als het je niet bevalt ga je maar een eigen game creeeren.

Verder nog wat barries op een motor, had er eentje een T1, die kerel ramt dus opzettelijk iedereen als je ervoorbij wil, volgende ronde heeft ook hij een motor, ik kom door de binnenbocht, tik hem aan, hij valt, allemaal perongeluk en dan begint-ie meteen te zeuren, kickt-ie me en file-tie een complaint.

Toch jammer.
zeik snorren heb je overal , jammer dat je geen games can creëeren met een minimum leeftijd ofzo
dan kan je teminste alle K koters er uit halen die niet tegen hun verlies kunnen
pi_53958749
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:44 schreef DJ_ het volgende:

[..]

zeik snorren heb je overal , jammer dat je geen games can creëeren met een minimum leeftijd ofzo
dan kan je teminste alle K koters er uit halen die niet tegen hun verlies kunnen
Maar deze 6 uur viel het me dus op dat het Nederlanders waren, de rest was gewoon sportief.
pi_53958818
gta 1, fantastisch, toen gta 3, wow, puur genieten, gta vice city had een perfecte sfeer, en san andreas kon me totaal niet boeien. Hopen dat de hele setting me weer kan boeien.

Iemand nog enig idee waar ik uit moet kiezen, pgr4/beautiful katamari/orange box/cod4/alle andere topgames welke dit jaar nog uitkomen?
pi_53959271
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Niek. het volgende:
gta 1, fantastisch, toen gta 3, wow, puur genieten, gta vice city had een perfecte sfeer, en san andreas kon me totaal niet boeien. Hopen dat de hele setting me weer kan boeien.

Iemand nog enig idee waar ik uit moet kiezen, pgr4/beautiful katamari/orange box/cod4/alle andere topgames welke dit jaar nog uitkomen?
mass effect

pgr4

assasin's creed ( als de reviews goed zijn )

de rest is mijn smaak niet dus kan ik je ook niet aanraaden

en naruto rise of a ninja mocht je er van houden
pi_53959562
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef DJ_ het volgende:

[..]

mass effect

pgr4

assasin's creed ( als de reviews goed zijn )

de rest is mijn smaak niet dus kan ik je ook niet aanraaden

en naruto rise of a ninja mocht je er van houden
Mass effect, nooit veel aandacht aan besteed, geen idee waar het over gaat en wat de bedoeling is, wacht eerst eens wat reviews af.

Is pgr 4 echt stukken beter/anders dan pgr3? Motoren boeien me eigenlijk totaal niet, en had gelezen dat hij moeilijker was.. (heb bij pgr3 nog een paar dingen niet eens op silver)

assasin's creed, lijkt me wel erg coole game, als hij nou nog beetje bug-vrij zou zijn

Naruto, neuhj, lijkt me wel leuke game maar kan niet op tegen al het andere gamegeweld van dit najaar.
pi_53960440
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Niek. het volgende:

Het is heel simpel:

PGR 4: Heb er nu ruim 6 uren in zitten en hij is verdomde verslavend kan ik je zeggen. Het Kudos system werkt nu een stuk aangenamer (met zogenaamde stars) en is ook toegankelijker te noemen. De leercurve voor de motoren is in het begin wel aardig hoog maar na verloop van tijd heb je het volledig onder je knie. Ik zie het juist als een uitdaging en wat dat betreft is het een toevoeging aan het al uitgebreide rij-aanbod. Zeker de moeite waard dus

Katamari: serious? 60 bucks voor dit spel neerleggen?

Orange Box: Zonder twijfel de beste deal van dit jaar. 5 games voor de prijs van 1. Naar het schijnt de beste SP FPS allertijden (Half-Life 2) en dus reden genoeg om een duik te nemen in het avontuur. En wat te denken van het geniaal ontworpen Portal? Of het enorm humoristische ogende Team Fortress 2?

Call of Duty 4: Heb de beta de tyfus kapot gespeeld en ja believe me or not: dit wordt het hoogtepunt voor de MP fanaten

Assassin's Creed en Mass Erect: Kijkend naar de voorschiedenis van de ontwikkelaars van beide spellen (de een is verantwoordelijk voor PoP en de ander voor KOTOR) kan het maar moeilijk misgaan. Ijzersterke SP games die je samen ruim 60 uur aan overweldigende momenten zullen opleveren. Een achtbaan? Hell no, een zestienbaan zul je bedoelen
pi_53960457
PGR4 vind ik prima te doen, op hardcore is de career niet supermoeilijk t/m hotshot. Arcade valt ook mee. En moeilijker dan PGR3 zegt ook weinig, die was eigenlijk veel te makkelijk...
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:23:00 #148
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53960510
Shit ik wil nog :

Orange Box, Pro Evo 2008, Assasin's Creed, Mass Effect, CoD4, Naruto, Skate

ik moet meer werken
pi_53960579
Katamari is denk ik ook geen 60euro waard, haal die wel keertje uit de budgetbak Wacht voorlopig nog even af, kijken hoe goed alles daadwerkelijk is, en dan over maandje eens beslissen, En dan is er vast al wel iemand op marktplaats die the orange box voor 30 euro wilt verkopen
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 01:38:11 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_53960714

http://www.gametrailers.com/player/26447.html?type=flv

[ Bericht 26% gewijzigd door MMaRsu op 16-10-2007 01:44:42 ]
pi_53960755
Komt er eigenlijk nog een Shenmue voor de X360?
pi_53960783
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Komt er eigenlijk nog een Shenmue voor de X360?
De kans dat er überhaupt een vervolg komt lijkt absurd klein.
pi_53960811
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De kans dat er überhaupt een vervolg komt lijkt absurd klein.
Jammer.

Ze konden zeker niemand vinden die tienduizend keer 'I See' wilde zeggen! [/insderjoke]
pi_53962602
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:28 schreef Niek. het volgende:
Katamari is denk ik ook geen 60euro waard, haal die wel keertje uit de budgetbak
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 60 euro? Katamari kost maar 39 dollar, da's omgerekend iets van 25 euro. Zeker het geld waard, maar je moet er wel van houden. Als je nog nooit Katamari hebt gespeeld kan ik je van harte aanbevelen om het eens te doen.
pi_53963482
Zucht... wanneer komt die fall update nou .. zit er echt op te wachten ...
pi_53963497
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 01:48 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Jammer.

Ze konden zeker niemand vinden die tienduizend keer 'I See' wilde zeggen! [/insderjoke]

Had zelfs speciaal een DC voor dat spel, helemaal grijs gespeeld..
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:07:05 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_53963500
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:05 schreef Koentje3 het volgende:
Zucht... wanneer komt die fall update nou .. zit er echt op te wachten ...
Is er al bekend wat er in zit dan?
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:18:16 #158
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_53963665
WOOOT
quote:
Twenty years on, Bionic Commando is back in action

Capcom has revealed that they are developing a new Bionic Commando game that is destined for the PS3, Xbox 360 and PC platforms. The original game was released way back in 1988. Perhaps this was also Capcom's big announcement that they had a count-down for recently.

Released in 1988, the original Bionic Commando introduced a novel grappling hook mechanic into a stagnating side-scrolling 2D platformer genre. While the Capcom-developed game was highly regarded (and even named as one of GameSpot's Greatest Games of All Time), the franchise has been dormant outside of a 1992 Game Boy version and a 1999 Game Boy Color pseudo-sequel.

That's about to change, as Capcom has revealed to GameSpot that it is developing a new Bionic Commando game for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC. Simply called Bionic Commando, the new game will bring back the original game's hook (pun intended), with players able to use the main character's bionic grappling arm not only to navigate levels but to take out enemies at close range, rappel down sheer surfaces, or toss objects (like cars) at enemies.

pi_53963889
Gisteren heb ik mijn PGR4 ontvangen van Play Asia

Erg verslavend, de wekker deed behoorlijk pijn vanmorgen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 10:31:25 #160
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_53963920
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren heb ik mijn PGR4 ontvangen van Play Asia

Erg verslavend, de wekker deed behoorlijk pijn vanmorgen.
Dat biedt weer hoop, zag ook al dat iemand anders heb gisteren had gekregen.
pi_53964325
Heb helaas ook nog steeds niet PGR binnen

Ben alleen wel blij dat ik dat niet met Halo heb gedaan zeg... kijk je maanden uit naar een spel, hup pallet zoek..
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_53964341
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:31 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Dat biedt weer hoop, zag ook al dat iemand anders heb gisteren had gekregen.
Komt goed joh Ik schrok overigens wel want de hoes zat vol met Japanse teksten evenals het boekje, ik was even bang dat hij het niet zou doen.
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:34:37 #163
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53965289
quote:
Microsoft creating Home rival?
"By next year" you'll know, hints Microsoft E&D boss Daniel Schiappa

According to reports, Microsoft E&D GM Daniel Schiappa has hinted that a PlayStation Home-like virtual world will be coming to Xbox 360 within the next year.

According to Team Xbox, the Entertainment and Devices boss turned up on stage at the Virtual Worlds Conference And Expo in San Jose and stated: "...by next year, you'll probably know more about why I'm up here." Oo-eer.

Speaking to CVG earlier this year, fellow Microsoft suit Chris Satchell said that Sony's Home incorporated a lot of ideas that Xbox 360 originated, perhaps suggesting that its own MMO-style virtual world wouldn't be too much of a departure.

"I think they've definitely taken some concepts that we originated like achievements, but I think they're pushing in a different direction and we've sort of fundamentally got two different approaches going on here," he said.

"It's a cool world but it's like a little game by itself. Our approach is the other way around; it's that games are the center and that's the star of the show, that's what people buy the console for."
Payback. .
-
pi_53965297
Bah er zijn te veel goede games op dit moment, ik hou het allemaal niet bij!
Moet eerst nog even Bioshock uitspelen, dan alle puntjes uit Castlevania halen en dan begin ik maar aan PGR4 denk ik.
Dat terwijl ik ook nog Halo3 heb liggen waar ik nog legendary moet afmaken en moet MPen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:15:20 #165
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_53966137
Laatste downloadable content Oblivion nu gratis online
tyfus honden, tot einde van de week gratis.. daarna dokken.
Ik heb gvd een RRoD en mijn broer ook
pi_53966182
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 10:06 schreef Katseviool het volgende:

[..]

Had zelfs speciaal een DC voor dat spel, helemaal grijs gespeeld..
ik heb hem nog steeds
pi_53966212
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
Laatste downloadable content Oblivion nu gratis online
tyfus honden, tot einde van de week gratis.. daarna dokken.
Ik heb gvd een RRoD en mijn broer ook
ook al speel ik oblivion niet , als het gratis is kan ik het niet afslaan ( mochten vrienden van me ooit oblivion gaan spelen hebben ze wat te doen :p )
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:24:22 #168
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_53966345
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

ook al speel ik oblivion niet , als het gratis is kan ik het niet afslaan ( mochten vrienden van me ooit oblivion gaan spelen hebben ze wat te doen :p )
Ja precies, gratis en live gaat eigenlijk nooit op.
Dus dit moet haast wel een fout van ze zijn alla Bol.com met halo3 en 13 maanden live en wil ik het dus meepakken.
niet dus..
pi_53966372
wie kan mij helpen btw ,

elke keer als ik wil connecten met xbox live , zegt die dat het niet kan dan vraagt die of ik mijn connection
wil testen als ik die laat testen werkt alles gewoon en daarna kan ik wel inloggen op live

maar hij wil dus echt niet inloggen op live zonder dat ik eerst mijn connection test

mijn 360 staat gewoon in mijn router dus daar kan het denk ik niet aan liggen
pi_53966616
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ja precies, gratis en live gaat eigenlijk nooit op.
Dus dit moet haast wel een fout van ze zijn alla Bol.com met halo3 en 13 maanden live en wil ik het dus meepakken.
niet dus..
geen vrienden in de buurt wonen met een 360 ? kan je je HDD er ff inpluggen en het gewoon downloaden
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:39:45 #171
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_53966728
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

geen vrienden in de buurt wonen met een 360 ? kan je je HDD er ff inpluggen en het gewoon downloaden
Mjah dat zou ik opzich nog kunnen doen, weet alleen niet of ik tijd heb om langs te gaan deze week.
Sowieso slaat dat hele tijdelijk gratis gezeik nergens op, maak het gratis of helemaal niet... niet tijdelijk.
Ik stoor me ook ontzettend aan het feit dat de USA marketplace VOL met gratis Avatars en Theme's staan terwijl wij voor elk lullig kut plaatje minimaal een euro moeten neertikken.
Ik heb bijvoorbeeld een family guy theme en avatars weggetrokken, 2 gratis Xbox live arcade games, en een hoop andere theme's en gamerpics.

Wat dat betreft heeft sony het beter voor elkaar online, elke wallpaper daar is gratis.. en terecht ook.. Het is reclame voor je eigen product.
pi_53966982
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mjah dat zou ik opzich nog kunnen doen, weet alleen niet of ik tijd heb om langs te gaan deze week.
Sowieso slaat dat hele tijdelijk gratis gezeik nergens op, maak het gratis of helemaal niet... niet tijdelijk.
Ik stoor me ook ontzettend aan het feit dat de USA marketplace VOL met gratis Avatars en Theme's staan terwijl wij voor elk lullig kut plaatje minimaal een euro moeten neertikken.
Ik heb bijvoorbeeld een family guy theme en avatars weggetrokken, 2 gratis Xbox live arcade games, en een hoop andere theme's en gamerpics.

Wat dat betreft heeft sony het beter voor elkaar online, elke wallpaper daar is gratis.. en terecht ook.. Het is reclame voor je eigen product.
op dat aspect misschien wel , maar ik vind over het algemeen live wel beter als PSN

ik heb hem zelf nog steeds op de standaard halo theme staan , omdat ik niks leuks kan vinden
pi_53967094
de bladestorm demo is gewoon 1.9 gb dat is zowat het halve spel ( ga nu niet serieus doen en aan komen met je nee een dvd is 8.5 gb gezeik )

http://www.gametrailers.com/player/25262.html het is dit spel btw voor mensen die het niet weten
( wiest het zelf ook niet had de demo voor gehaald voor ik wist wat het was )
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:53:40 #174
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_53967109
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

op dat aspect misschien wel , maar ik vind over het algemeen live wel beter als PSN

ik heb hem zelf nog steeds op de standaard halo theme staan , omdat ik niks leuks kan vinden
Live IS beter dan het PSN, helemaal waar.
Maar op de PS3 kennen ze het woord gratis tenminste wel.
Ok ik gebruik liever live, vind het ook niet erg om die 60 euro per jaar neer te tikken.
Zeker gezien de functies die je bij xbox live hebt, zoals een private chat terwijl je gewoon zit te gamen.. dit kan op het PSN niet.
Achievements, en berichten kunnen bekijken terwijl je in een game zit.. nu moet je helemaal je game afsluiten om dat te kunnen doen.

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat we moeten betalen om reclame te maken voor MS.
Als ik een icoontje neem van Halo, die mij 80 MP kost.. dan maak ik voor iedereen in mijn friends list reclame voor halo.
Ik moet dus betalen om reclame te maken, slaat nergens op!
Als een icoontje gratis is vind ik het niet erg om reclame te verspreiden, maar betalen doe ik er niet voor.
Ja mischien aan de deur, als rond oud en nieuw zo'n pauper jong komt bedelen voor een extra euro in ruil voor een prettig oud en nieuw wenskaartje.
pi_53967296
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Live IS beter dan het PSN, helemaal waar.
Maar op de PS3 kennen ze het woord gratis tenminste wel.
Ok ik gebruik liever live, vind het ook niet erg om die 60 euro per jaar neer te tikken.
Zeker gezien de functies die je bij xbox live hebt, zoals een private chat terwijl je gewoon zit te gamen.. dit kan op het PSN niet.
Achievements, en berichten kunnen bekijken terwijl je in een game zit.. nu moet je helemaal je game afsluiten om dat te kunnen doen.

Maar ik vind het gewoon belachelijk dat we moeten betalen om reclame te maken voor MS.
Als ik een icoontje neem van Halo, die mij 80 MP kost.. dan maak ik voor iedereen in mijn friends list reclame voor halo.
Ik moet dus betalen om reclame te maken, slaat nergens op!
Als een icoontje gratis is vind ik het niet erg om reclame te verspreiden, maar betalen doe ik er niet voor.
Ja mischien aan de deur, als rond oud en nieuw zo'n pauper jong komt bedelen voor een extra euro in ruil voor een prettig oud en nieuw wenskaartje.

ben ik het ook mee eens , vandaar dat ik zei dan psn op dat aspect beter is als live

vandaar dat ik ook nog steeds met die standaard theme's op me console zit
omdat ik er gewoon niet voor wil dokken , ( tenzij het een coole mass effect theme is :p )
maar veder echt niet
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:04:04 #176
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53967336
quote:
Rumour Control: Another price cut for 360? [X360]
Tuesday October 16, 10:43 AM

Keep a large pinch of salt handy but if the latest rumours are to be believed we may be in for further Xbox 360 price cuts in the not too distant future. Well, given Sony's own discounting tactics recently is it that hard to believe?

These latest rumours spring from within Spanish retail, where (cough) unnamed insider sources claim that the Elite and Premium 'Boxes will be subject to a relatively substantial lopping as early as October 23rd, which is next tuesday unless our Take That calendar is sorely mistaken. By all accounts - and that's not to suggest that they're in any way substantiated - both the Elite and Premium variants will be reduced by 50 Euros, call it £35 off between friends, while the basic Core unit will retain its cheap-as-chips £179.99 price point.

Hmmm, on the one hand we can understand why Microsoft might want to build on the sales momentum they've built up since the recent price cut in order to dominate Xmas 07 and beyond. Such a move would certainly put a large spanner in the recently reinvigourated Sony machine too. Then again would they be so reactionary so soon after their own price cut? They must have factored in Sony's likely response when they planned the move, surely? Ach, who knows how the minds of demented gamesbiz execs work. We'll believe this one when we see it.
.
-
pi_53967354
Ik snap themes sowieso niet.
Duidelijker wordt het er niet door en om nu een beetje te gaan betalen voor een achtergrondje wat je de helft van de tijd niet eens ziet vind ik toch een beetje knaken over de balk gooien.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_53967639
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:04 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

.
zou half november dan wat slimmer vinden als die prijs dan toch omlaag moet
pi_53967717
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

MS: ''We hebben het geld nodig voor het onderhoud van de servers''

pi_53967763
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

eerder voor de kosten van het vervangen en repareren van de kapotte 360's
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 13:25:28 #181
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_53967833
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:17 schreef DJ_ het volgende:

[..]

zou half november dan wat slimmer vinden als die prijs dan toch omlaag moet
Neuh, nu doen.
Dan kaap je nog meer mensen weg bij Sony, de marketinghelden !!!!!!!!!
De line-up tijdens kerst is sterker dan een late price-drop. Mass Effect staat ook voor de deur.
-
pi_53967849
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef DJ_ het volgende:

[..]

eerder voor de kosten van het vervangen en repareren van de kapotte 360's

pi_53968007
The Orange Box ligt bij mijn lokale gamesboer op me te wachten; ga hem eind van de dag op halen. Halo 3 en orange box, hoe moet ik dat nu weer combineren....
pi_53968073
vp
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:17:07 #186
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53968896
quote:
Can't wait!
pi_53969512
hopelijk wordt het party maximum opgekrikt.
Zat vaak genoeg met 7 man in een party, maar toen dan kon je niet starten omdat 6 het maximum is.

16 maps seems fair.
nog 4 weekjes
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:55:36 #188
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53969653
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

wallpapers zijn ook gratis op de 360 hoor Je kan elke wallpaper die je wil gratis op de 360 zetten. Alleen de theme's kosten geld, en die hebben op elke blade een ander plaatje geloof ik. Het is wel vreemd dat ze geld vragen voor themes en avatars, maar ik koop ze ook gewoon niet. Ik heb al sinds het begin een eigen custom theme (met dus 1 wallpaper en andere kleurtjes), helemaal gratis
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:09:40 #189
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_53969889
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Alles leuk en aardig met hun servers, maar ik moet nog altijd zelf hosten...
Sony heeft tenminste gratis Dedicated servers, niemand lag en niemand host voordeel.
pi_53970050
Dan ga je toch lekker op je ps3 spelen.
pi_53970299
quote:
Ooooooooooooooh Diepgaande weaponsystem, voortreffelijke gameplay (enorm smooth) en ook nog eens 16 maps bij de launch.

Conclusie: de meest aangrijpende (stand-alone) FPS van dit jaar
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:36:40 #192
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53970368
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ooooooooooooooh Diepgaande weaponsystem, voortreffelijke gameplay (enorm smooth) en ook nog eens 16 maps bij de launch.

Dat weet je pas als het spel uit is
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 15:39:21 #193
34586 kepler
No bounce, no play
pi_53970431
ups 10 min geleden gebeld, 360 nu al opgehaald
pi_53970433
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik denk dat Halo 3 dit titel heeft hoor, iig voor de 360...
pi_53970526
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ik denk dat Halo 3 dit titel heeft hoor, iig voor de 360...
Wait and see
pi_53970570
Scar weet jij toevallig hoeveel Kudos je moet halen voor een ´´Long Endo´´?
pi_53970680
Endo king bedoel je?

100 kudo's

en soms krijg je kudo's voor speeding, die staan los van Endo king.
stel je gaat met 40 kudo's (voor speeding) in een endo, dan moet je met 140 kudo's eindigen
pi_53970891
Jah die endo lukt me echt niet.. ik ga vol gas op test course, remmen + naar voren.. kom altijd op max 90 kudos ..
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:12:03 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53970894
Demo's der demo's staat online
Geweldig spel!
.....Kennedy
pi_53970953
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Demo's der demo's staat online
Geweldig spel!
en dat is ? , zeker een voetbal demo ofnie
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:16:56 #201
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53970977
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:15 schreef DJ_ het volgende:

[..]

en dat is ? , zeker een voetbal demo ofnie
WWE Smackdown vs Raw 2008
.....Kennedy
pi_53971255
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:16 schreef Wessiej het volgende:

[..]

WWE Smackdown vs Raw 2008
nog erger
pi_53971304
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Endo king bedoel je?

100 kudo's

en soms krijg je kudo's voor speeding, die staan los van Endo king.
stel je gaat met 40 kudo's (voor speeding) in een endo, dan moet je met 140 kudo's eindigen
My bad maar het ging om een ''Long Wheelie''.
quote:
Perform a long Wheelie on a motorcycle.
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 16:43:57 #204
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53971386
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef DJ_ het volgende:

[..]

nog erger
Voor mij een van de vetste games van dit jaar
.....Kennedy
pi_53971731
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

ik zou maar niet op jouw smaak in gaan dan
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:23:50 #206
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53971994
Probeer het eerst eens uit zou ik zeggen.
.....Kennedy
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 17:50:20 #207
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53972364
FTW Ik heb Cars gekocht op den 360!
pi_53972500
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
  Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:04:53 #209
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_53972622
quote:
Wéér een voorbeeld erbij.
.....Kennedy
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:10:30 #210
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_53972729
Die Jetbike uit PGR 4 is echt bruut! Dat geluid
pi_53972872
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

My bad maar het ging om een ''Long Wheelie''.
[..]

wheelie van 600 meter maken.

Custom match, NY level (met die brug...dat je 2 lange stukken hebt)
F klasse motor Buell (zwart geel rood als kleur)....niet de snelste motor...maar die klapt niet achterover als je een wheelie doet.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:22:24 #212
Brabo Bastard
pi_53972989
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

F klasse motor Buell (zwart geel rood als kleur)....niet de snelste motor...maar die klapt niet achterover als je een wheelie doet.
Is toch 500 meter?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:44:10 #213
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53973432
quote:
Oh my god.....
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 18:48:35 #214
44649 beelz
pi_53973546
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 16:43 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik sluit me erbij aan
Besef Regulier!
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 19:56:03 #215
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_53974764
Wat vinden we ervan dat we een nieuwe Bionic Commando krijgen.
Lijkt me heel erg gaaf!!

dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:28:34 #216
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_53975351
pi_53975498
PGR4 met engelsen is KUT

• Ze denken dat de Nederlandse vlag van Frankrijk is
  • Ze denken dat je niet kunt rijden terwijl je 1e en 3e wordt en hun 5e+
  • Duitsland en Belgie ligge bij elkaar
  • Beuken is standaard gedrag
  • This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_53975540
    En mn 360 is terug uit Duitsland, duurde 8 dagen. Wederom gerepareerd, hopelijk houdt ie het nu langer uit dan 2 dagen
    pi_53975546
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef existenz het volgende:
    PGR4 met engelsen is KUT

• What else is new

Was bij Forza ook al, en ze doen ook nog eens niets fout
    Fok!Wormskampioen '09
    Live en PSN: geemfriek
    Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
    pi_53975826
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef Scarface2004 het volgende:

[..]

Bedankt
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:58:14 #221
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_53975875
    Review van Orange Box gekeken en ik wacht nog wel even met aanschaffen Half Life 2 vind ik niks aan dus die speel ik zoiezo al niet. Die puzzelgame ziet er leuk en ingewikkeld uit. Team Fortress 2 lijkt me wel erg stoer maar er zijn nogal wat connectie problemen. Tevens zijn er maar 6 levels en 1 type gameplay.

Voor mij een budgetbak titel
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:22:42 #222
    112068 MMaRsu
    I need some paprika
    pi_53977419
    Godsamme eindelijk thuis zeg shitttt
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 22:27:06 #223
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_53977474
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Review van Orange Box gekeken en ik wacht nog wel even met aanschaffen Half Life 2 vind ik niks aan dus die speel ik zoiezo al niet. Die puzzelgame ziet er leuk en ingewikkeld uit. Team Fortress 2 lijkt me wel erg stoer maar er zijn nogal wat connectie problemen. Tevens zijn er maar 6 levels en 1 type gameplay.

Je hebt gelijk over Half life 2
    pi_53977543
    kan iemand mij vertellen of

skate
    fifa 08

regiovrij zijn?
    pi_53977558
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef existenz het volgende:
    PGR4 met engelsen is KUT

• Duitsland en Belgie liggen toch ook bij elkaar
    pi_53977819
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
    Godsamme eindelijk thuis zeg shitttt
    ik ook
    pi_53977831
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 20:38 schreef GokuSFE het volgende:
    En mn 360 is terug uit Duitsland, duurde 8 dagen. Wederom gerepareerd, hopelijk houdt ie het nu langer uit dan 2 dagen
    dat is snel
    pi_53977840
    quote:
    Tevens zijn er maar 6 levels en 1 type gameplay.

Ja dat hebben ze dus mis
    Je hebt in totaal 3 gametypes, wel per map maar 1 type. Maar 1 van die maps is opgedeeld in 6 delen, waarbij telkens 2 delen open gaan en je van daaruit gaat proberen het deel van de vijand te veroveren, in totaal zijn het dus 16 verschillende mogelijke maps.
    Team Fortress 2 is dus zeker de moeite waard, maar als je half-life slecht vindt is het misschien wat duur voor TF2 en portal...
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_53978250
    Late TVp

Na de Halo 3 SP ook maar weer eens mijn 360 aanzetten
      Moderator / Redactie FP dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:14:33 #230
    Brabo Bastard
    pi_53978281
    quote:

Een puzzelgame die maar 4 uur duurt is een dikke no-no voor mij. Mensen met ervaring in Zelda-puzzels hebben hem ms nog sneller uit.
    "Omae wa mou shindeiru."
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:16:45 #231
    129580 Koning-Afwas
    Nu mét borstel !!
    pi_53978312
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat is snel
    Dan hoop ik mijn 360 deze week ook weer terug te krijgen.

Moet Gears of War nog op Insane klaren maar ik denk dat ik het eerst opnieuw in de vingers moet krijgen zodra dat ding weer terug is.
    "Afwas heeft ook een koning nodig"
    Live Gamertag: Koning Afwas
    pi_53978328
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:48 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dat is snel
    Eerste keer wassie dan ook slecht gerepareerd, hopelijk nu beter. De reparatie kreeg nu ook een hogere prioriteit, volgens de helpdesk. Nou, niks van gemerkt, het duurde even lang als de 1e keer
      dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:23:18 #233
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_53978414
    Weet iemand wat die 3 geheime achievements van PGR 4 inhouden?
      Redactie Games dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:25:37 #234
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_53978467
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 22:31 schreef warchaser44 het volgende:
    kan iemand mij vertellen of

skate
    fifa 08

regiovrij zijn?
    EA spellen zijn nooit regriovrij.
    .....Kennedy
    pi_53978470
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:17 schreef GokuSFE het volgende:

[..]

Eerste keer wassie dan ook slecht gerepareerd, hopelijk nu beter. De reparatie kreeg nu ook een hogere prioriteit, volgens de helpdesk. Nou, niks van gemerkt, het duurde even lang als de 1e keer
    en het zelfde pruts werk afgeleverd zeker
      Moderator / Redactie FP dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:28:20 #236
    Brabo Bastard
    pi_53978510
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
    1 is parkeren met een Aston Martin voor het Casino Royale in Las Vegas, en een andere is met de DeLorean over een baan racen en de finish passeren als het bliksemt.

Weet niet precies wat de precieze requirements zijn, en wat de 3e is weet ik ook niet

EDIT:

Hier zijn ze, wel in het Engels:

3CZV657: Drive a DMC DeLorean at over 88mph in stormy weather until lightning strikes.

Tonight Make Me Unstoppable: Finish a race in second place while listening to The Prayer by Bloc-Party, might need to be on a specific race or something, I don't know, search the boards for "puzzle" and there should be something.

Secret Agent : Park in front of a casino in Vegas called Casino Royale while driving an Aston Martin Vanquish. You may have to take a photo of yourself in front of it, I'm not sure.

Al deze achievements zijn 5 punten.

[ Bericht 33% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 16-10-2007 23:43:09 ]
    "Omae wa mou shindeiru."
    pi_53979060
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Secret Agent : Park in front of a casino in Vegas called Casino Royale while driving an Aston Martin Vanquish. You may have to take a photo of yourself in front of it, I'm not sure.

meesterlijke achievement
    pi_53979128
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
    Ze zijn vrij simpel.

NIET LEZEN DUS ALS JE HET NIET WIL WETEN!@#@#@#@#@
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
    pi_53979142
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:28 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

1 is parkeren met een Aston Martin voor het Casino Royale in Las Vegas, en een andere is met de DeLorean over een baan racen en de finish passeren als het bliksemt.

Weet niet precies wat de precieze requirements zijn, en wat de 3e is weet ik ook niet

EDIT:

Hier zijn ze, wel in het Engels:
    Volgende keer even in spoiler tags voor de mensen die het niet willen weten.
      Moderator / Redactie FP woensdag 17 oktober 2007 @ 00:01:15 #240
    Brabo Bastard
    pi_53979213
    quote:
    Op dinsdag 16 oktober 2007 23:58 schreef existenz het volgende:

[..]

Volgende keer even in spoiler tags voor de mensen die het niet willen weten.
    Ok baas.
    "Omae wa mou shindeiru."
    pi_53979297
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 00:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ok baas.
    Hebben genoeg mensen over lopen zeiken in het verleden, dus ik geef je alleen een tip hoor
      Moderator / Redactie FP woensdag 17 oktober 2007 @ 00:05:59 #242
    Brabo Bastard
    pi_53979317
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef existenz het volgende:

[..]

Hebben genoeg mensen over lopen zeiken in het verleden, dus ik geef je alleen een tip hoor
    Ik weet, maar deze spoileren toch niet zoveel. Bedoel, ze verpesten geen verhaallijn

Maar zal er voortaan op letten
    "Omae wa mou shindeiru."
    pi_53979346
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik weet, maar deze spoileren toch niet zoveel. Bedoel, ze verpesten geen verhaallijn

Maar zal er voortaan op letten
    Ik ben het ook wel met je eens over dit soort achievements , maar sommigen vinden het gewoon leuker om het zelf uit te vogelen.
    pi_53980228

pi_53980296
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]

slimme mensen zijn dat

zou hem alleen niet willen hebben vind de 360 controller toch wel fijner in de hand liggen
      woensdag 17 oktober 2007 @ 08:41:04 #247
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_53982465

The truth was in here.
    pi_53982484
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
    [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
    Het kan niet anders dan dat dit een van mijn favo games aller tijden gaat worden.
    KotOR was voor mij hands-down de beste titel op de last-gen. Dit wordt um voor de current gen .
    .
    -
      woensdag 17 oktober 2007 @ 08:52:35 #249
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_53982585
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het kan niet anders dan dat dit een van mijn favo games aller tijden gaat worden.
    KotOR was voor mij hands-down de beste titel op de last-gen. Dit wordt um voor de current gen .
    .
    Kans is groot dat ik hem ook cool ga vinden, zit lesbische seks in!
    The truth was in here.
    pi_53982598
    The orange box! _o_

Ik heb half life 2 nooit gespeeld, daar was mijn pc altijd te slecht voor, maar het ziet er goed uit voor een game dat al twee jaar uit is! Heerlijk nog half 2, episode 1 en episode 2 te gaan.

Portal is ook geweldig! Eerst snelheid opbouwen door een portal in het plafond en een in de grond te schieten, en vervolgens op de zijkant mikken om jezelf te lanceren.

TF2 nog iets te weinig gespeeld, maar het ziet er goed uit, en die duitse medic is echt cool. Toch blijf ik vooralsnog voor dit soort spellen bij Halo 3...
    pi_53982602
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kans is groot dat ik hem ook cool ga vinden, zit lesbische seks in!
    dan vinden alle mannen/jongens hem gelijk leuk
      woensdag 17 oktober 2007 @ 09:00:10 #252
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_53982684
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 08:53 schreef zatoichi het volgende:
    TF2 nog iets te weinig gespeeld, maar het ziet er goed uit, en die duitse medic is echt cool. Toch blijf ik vooralsnog voor dit soort spellen bij Halo 3...
    Tsja .. dat lijkt mij ook inderdaad
    Grappig, maar thats it.
    The truth was in here.
      woensdag 17 oktober 2007 @ 09:52:08 #253
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_53983486
    quote:

[..]

.
    Kotor was ook mijn #1 En ik verwacht dat Mass Effect daar gruwelijk overheen gaat!
      woensdag 17 oktober 2007 @ 10:04:12 #254
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_53983730
    quote:

[..]

.
    pi_53984443
    Mass Effect staat hier ook op het lijstje
    pi_53984589
    Voor mass effect heb ik echt geen tijd. Lijkt me een goed spel, maar ik heb nu halo 3 en orange box net nieuw, moet blue dragon nog uitspelen, en leen binnekort bioshock van een vriend van me. Verder heb ik assasin's creed ook nog besteld, dus ik wacht met mass effect wel even tot de luwe maanden van releases; januari en februari.

Mijn spelvoorraad begint een beetje uit de hand te lopen...
      woensdag 17 oktober 2007 @ 10:45:41 #257
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_53984622
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 17 oktober 2007 @ 11:00:38 #258
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_53984927
    Oehw te lang niet gepost hier
    ------------------
    pi_53985022
    Ik heb voorlopig op het verlanglijstje:

Mass Effect
    COD4
    Assassin's Creed
    PES2008

Kan iemand mij vertellen of The Orange Box de moeite waard is?
      woensdag 17 oktober 2007 @ 11:11:36 #260
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_53985166
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
    Ik heb voorlopig op het verlanglijstje:

Mass Effect
    COD4
    Assassin's Creed
    PES2008

Kan iemand mij vertellen of The Orange Box de moeite waard is?
    The Orange Box
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_53985340
    Ik vind de orange box zeker de moeite waard! Maar ik heb dan ook nog nooit eerder half life 2 gespeeld. Tja bekijk het zo: je krijgt zes spellen: Half life 2, HL2: episode 1, HL2 episode 2, Portal en Team Fortress 2.
      woensdag 17 oktober 2007 @ 11:34:42 #262
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_53985673
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef zatoichi het volgende:
    Ik vind de orange box zeker de moeite waard! Maar ik heb dan ook nog nooit eerder half life 2 gespeeld. Tja bekijk het zo: je krijgt zes spellen: Half life 2, HL2: episode 1, HL2 episode 2, Portal en Team Fortress 2.
    Ik tel er 5
      woensdag 17 oktober 2007 @ 12:10:09 #263
    161882 Trigalti
    Doet maar wat!
    pi_53986498
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik tel er 5
    Lol
    ------------------
    pi_53986600
    iemand vandaag al geslaagd the orange box te kopen?
    * In een snel rijdend voertuig gaat de tijd langzamer
    * SMILE...... it confuses people
    pi_53986962
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

The Orange Box
    Thanks
    pi_53987414
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 11:34 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ik tel er 5
    klakkeloos overgenomen van een of andere review en aangenomen als zijnde waar...

JE kunt van de bladzijden van het boekje allemaal vliegtuigjes vouwen en daar een luchtoorlog mee simuleren, dat is de zesde
    pi_53987605
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef zatoichi het volgende:

[..]

klakkeloos overgenomen van een of andere review en aangenomen als zijnde waar...

JE kunt van de bladzijden van het boekje allemaal vliegtuigjes vouwen en daar een luchtoorlog mee simuleren, dat is de zesde
    ik doe mee , ik wil de goeie zijn !
    pi_53987933
    muhahahha

pi_53988120
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:24 schreef nicket84 het volgende:
    muhahahha

[ afbeelding ]
    hij is groen , je bent opgelicht !
      woensdag 17 oktober 2007 @ 13:38:29 #270
    44649 beelz
    pi_53988169
    Er komen echt te veel vette games uit deze winter
    Hoe moet ik al die games betalen... Nieuwe hypotheek afsluiten dan maar
    Besef Regulier!
    pi_53988209
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:35 schreef DJ_ het volgende:

[..]

hij is groen , je bent opgelicht !
    damn, die voor de xbox moeten blauw zijn he....
    pi_53988388
    Nice, hoe kom je eraan?
    pi_53988437
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:50 schreef Scarface2004 het volgende:
    Nice, hoe kom je eraan?
    E-Plaza in Oss.

Verkoopt zijn spellen altijd een dag voor de release...
    pi_53988457
    in dit geval 2 dagen , vrijdag is de release.

Morgenavond ff naar de Mediamarkt
    pi_53988618
    FOK!forum is momenteel niet bereikbaar, omdat een verbinding met de database niet gemaakt kon worden.

(db:connect:connect_failed)

Schijtservers
    pi_53988650
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:24 schreef nicket84 het volgende:
    muhahahha

[ afbeelding ]
    pi_53988929
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:40 schreef nicket84 het volgende:

[..]

damn, die voor de xbox moeten blauw zijn he....
    het heet toch orange box , waarom is het doosje dan groen , en niet oranje
    pi_53988955
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 14:06 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

wat een homo adva cyb
      woensdag 17 oktober 2007 @ 14:34:36 #279
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_53989160
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:55 schreef Scarface2004 het volgende:
    in dit geval 2 dagen , vrijdag is de release.

Morgenavond ff naar de Mediamarkt
    Officieel morgen,... maar er zit geen embargo op voor zover ik weet. Spel is bijna overal al te krijgen. Hier in de buurt wel althans.
    pi_53989179
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 14:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wat een homo adva cyb
    Pirates
    ARRRRRRR!!
    Ratchet
      woensdag 17 oktober 2007 @ 14:44:46 #281
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_53989365
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 14:35 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Pirates
    ARRRRRRR!!
    Ratchet
    pi_53989476
      woensdag 17 oktober 2007 @ 14:55:37 #284
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_53989541
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 14:51 schreef Cyberia18 het volgende:
    [ afbeelding ]
    ik voel een leuke TT voor deeltje 276 aankomen
    pi_53989586
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 14:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

ik voel een leuke TT voor deeltje 276 aankomen
    [Xbox 360 #276] Representing the GOTY: CARRRRRRRR!s!

woensdag 17 oktober 2007 @ 15:00:45 #286
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_53989647
    [Xbox 360 #276] Waar AQuila360 wederom een topper koopt!
      woensdag 17 oktober 2007 @ 15:04:19 #287
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_53989724
    [Xbox 360 #276] Racen met Lightning Mcqueen en zijn vriendjes!

Maar die van jullie is ook wel oke
    pi_53990199
    [XBox 360 #276] Achievement Unlocked: Did not buy Cars
      woensdag 17 oktober 2007 @ 15:46:39 #289
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_53990404
    2 Unreal Championship filmpjes Woehoeh eindelijk hardcore schieten op de 360
    The truth was in here.
    pi_53990472
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
    Je vond dat er nog niet genoeg shooters waren ?
    pi_53990577
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
    nog meer ? , 75% van alle games is al shooter tegenwoordig
    pi_53990635
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 13:53 schreef nicket84 het volgende:

[..]

E-Plaza in Oss.

Verkoopt zijn spellen altijd een dag voor de release...
    Mijn games boer had hem gisteren al aan mij verkocht (ff baas boven baas)

Veel plezier ermee; hij is leuk!
      woensdag 17 oktober 2007 @ 16:23:42 #293
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_53990920
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je vond dat er nog niet genoeg shooters waren ?
    Je hebt shooters en shooters he
    The truth was in here.
    pi_53991092
    http://www.gametrailers.com/player/26524.html

Brutal Legend, van de maker van Psychonauts.
    pi_53991173
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:

The Mob ruuuulezzzz. Hij lijkt mij alvast retevet, een soort metalmusic-made-game ofzo. Volslagen over de top waarschijnlijk...
      woensdag 17 oktober 2007 @ 16:56:43 #296
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_53991389
    quote:

Die interesse die ik toen bij Psychonauts had ben ik hier bij dit spel volledig kwijt
    pi_53991708
    quote:
    Op woensdag 17 oktober 2007 16:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Die interesse die ik toen bij Psychonauts had ben ik hier bij dit spel volledig kwijt
    Ik ook ja..

Psychonauts was vet
    pi_53991771
    quote:

wat is dat dan voor nep power ranger gebeuren
    pi_53992249
    1
    pi_53992256
    2
    pi_53992259
    3
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')