Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Haijo het volgende:
[..]
Yup, dat merk ik ook al. Was niets aangekondigd, zal dus wel een storing zijn.
ja die is goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijn![]()
Denk het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijn![]()
Blokken op het MOMENT dat de vijand je raakt. Vereist enige timing, maar je ziet dan X, Y of B in beeld. Druk de knop in die je ziet en je krijgt een brute Parry move!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef ach het volgende:
Conan snapte ik geen fuck vanJe moest die gasten die je attacks steeds blocken afmaken met een antiblock attack oid maar ze zeggen er niet bij hoe die moet
Ik heb ze maar afgemaakt door kratten en tonnen op hun kop te smijten
![]()
Ik vond Saints Row echt zo vetquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Screens zien er hetzelfde uit als bij deel 1 lijkt wel
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Screens zien er hetzelfde uit als bij deel 1 lijkt wel
Je hebt het toch over die play and charge kit?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Halo 3 uitgespeeld, dat was kort.
Maar kan die accu kapot zijn of doe ik iets verkeerd met m'n controller?
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die play and charge kit?
Dan is inderdaad de accu denk ik naar den klotequote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja.
Als ik em aansluit met de kabel dan kan ik gewoon spelen, haal ik de kabel eruit dan doet hij niks. Met batterijen erin doet de controller het overigens wel.
Als ik de accu in m'n andere controller doe dan knippert de ring om de 'guide knop' heel even, maar daarna nokt ie ermee.
Bij de andere controller doet hij zelfs dat niet.
dat is inderdaad flink balen, en al helemaal als je nagaat dat een controller 40 euro kostquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja.
Als ik em aansluit met de kabel dan kan ik gewoon spelen, haal ik de kabel eruit dan doet hij niks. Met batterijen erin doet de controller het overigens wel.
Als ik de accu in m'n andere controller doe dan knippert de ring om de 'guide knop' heel even, maar daarna nokt ie ermee.
Bij de andere controller doet hij zelfs dat niet.
Import uit USA, 2 topics terug staat hoe en wat (was die vraag eigenlijk wel voor mij?)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:58 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij Simpsons game krijg je een achievement als je op Start drukt.
Maar hoe kom je aan de Orange Box?
Import of op de PC?
Heb je het spel een keer gedaan?quote:
Wat boeit het in dit geval wat een controller kostquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat is inderdaad flink balen, en al helemaal als je nagaat dat een controller 40 euro kost![]()
Ja ik heb het spel gespeelt, en het zoog.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
@VoreG, ik heb dat ook soms.. zit ie schijnbaar niet goed genoeg in.. want als ik die accu strak tegen de controller aan hou, dan werkt ie.. laat ik hem snel los, gaat ie uit..
misschien heb je het zelfde?
[..]
Import uit USA, 2 topics terug staat hoe en wat (was die vraag eigenlijk wel voor mij?)
[..]
Heb je het spel een keer gedaan?
Eergister!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan is inderdaad de accu denk ik naar den klote. Lang geleden gekocht? Zo ja, bellen naar de support.
Ga het straks even proberen, waar ligt dan het probleem? De accu of de controller?quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
@VoreG, ik heb dat ook soms.. zit ie schijnbaar niet goed genoeg in.. want als ik die accu strak tegen de controller aan hou, dan werkt ie.. laat ik hem snel los, gaat ie uit..
misschien heb je het zelfde?
sorry, las het verkeerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat boeit het in dit geval wat een controller kost?
quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef kepler het volgende:
na bijna twee jaar trouwe dienst is hij er nu echt mee opgehouden... We hebben samen ontelbare uren plezier gehad, zowel online als offline. Maar na een paar dagen afwezigheid besloot hij er maar mee op te houden op een koude zondagavond. Xbox 360, je was mn beste maatje in eenzame tijden!
Hij laadt hem zelfs op als je de Xbox uitzet, mocht de controller leeg zijn.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:16 schreef VoreG het volgende:
Bij beiden controllers brand het lichtje heel even.
Laadt dat ding trouwens op als ik hem gewoon inplug maar met een andere controller speel?
Dat lampje draait dan wel de hele tijd inderdaad, is dat een teken van opladen of gewoon standaard voor de controller-met-draad.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij laadt hem zelfs op als je de Xbox uitzet, mocht de controller leeg zijn..
sterkte met het verlies, mijne is er vanmorgen ook mee opgehoudenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef kepler het volgende:
na bijna twee jaar trouwe dienst is hij er nu echt mee opgehouden... We hebben samen ontelbare uren plezier gehad, zowel online als offline. Maar na een paar dagen afwezigheid besloot hij er maar mee op te houden op een koude zondagavond. Xbox 360, je was mn beste maatje in eenzame tijden!
Als het lampje op de controller draait is ie de console aan 't zoeken óf de batterij is bijna leeg (dan draait ie af en toe, niet continu eigenlijk).quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat lampje draait dan wel de hele tijd inderdaad, is dat een teken van opladen of gewoon standaard voor de controller-met-draad.
De accu is dus kaduuk?.
Jij hij maakt inderdaad mooie figuurtjes en hij draait niet continu.quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het lampje op de controller draait is ie de console aan 't zoeken óf de batterij is bijna leeg (dan draait ie af en toe, niet continu eigenlijk).
Maarre, je zegt dat je het bij een andere controller ook hebt. Gebruik je daar dan een andere accu, of is het dezelfde die je daar dan insteekt?
Ik zou gewoon terug gaan naar de winkel.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:54 schreef MMaRsu het volgende:
OMG
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/117355.html
quote:Alright, unfortunately, I don't have a link, or even a scan to share with you guys. So you're welcome to call BS on this if you want. I admit it's second hand information, but it comes from someone I consider very reliable.
They got the latest copy of Game Informer early, with a Mass Effect review.
Some gems from the review (paraphrased):
"Best science fiction story since Star Wars, and best story in a video game, ever"
"They said they actually felt a strong sense of guilt when they yelled at one of their crewmen and she got all watery-eyed and teary"
"They said the combat and AI can be a little clumsy and overwhelming, besides that it's the second coming"
Final score: 9.75/10
Like I said, you don't have to believe me, but you can see for yourself when the review is out.
Regarding game length:
"The only number they said was 18-30 hours"
"They did mention the replayability is epic, since pretty much everything you do affects the story in one way or another"
The person I got it from said this -
"The front cover of the mag is for Brutal Legend - brought to you by the same guy who did Psychonauts and Grim Fandango, featuring Jack Black"
quote:Concept: One of the greatest science fiction stories ever told, and a new benchmark for video game storytelling"
"Graphics: Every second of gameplay offers the visual quality you have come to expect from Final Fantasy cutscenes"
"Sound: One of the most memorable and unique soundtracks in gaming. It's inspired by '80's sci-fi, yet sounds like nothing you've heard before. The game also features an amazing ensemble of voice actors"
"Playability: Fun and functional, but something always seems to be amiss with the AI and Balancing"
"Entertainment: An expansive quest (18 to 30 hours) that toys with your emotions and keeps you engaged"
"Reply Value: High"
"Mass Effect shares a similar design to Bioware's previous work on Star Wars: Knights of the Old Republic and Jade Empire. However, by comparison, both of these remarkable games now seem like test runs."
"The gameplay is certainly fun, and it controls admirably, but it doesn't live up to the large stage the story sets or the standards you've come to expect from action games and RPGs"
"You'll want more from it, but by no means does it hold the experience back, nor does it make you wish you were playing something else. In fact, I think you'll agree that Mass Effect is one of video games' greatest treatures."
"It sounds like a perfect game. And it comes damn near close. The one thing that might turn a few people off is the combat, which has a lot of little nuisances that take a while to get used to. When they all come together the action is breathtaking."
"Bioware's epic also has the richly detailed environment of Gears of War, the deep exploration of Oblivion, and a fictional universe almost as compelling as Star Wars"
"Characters convey realistic emotions, their lip-syncing is perfect to the point that they don't seem like CG creations, and they all have little quirks that you attribute to being alive."
nu maar snel die LE in de pre-order gooien als ik dat kanquote:
Hoppa!quote:Run down on the first magazine review for Call Of Duty 4: Modern Warfare.
Singleplayer: 10/10
Multiplayer: 10/10
Overall: 10/10
New info released in review:
10/10, with multiplayer rivaling Halo 3, a ranking system better than Halo 3, 10/10 Singleplayer AND multiplayer (alone). Enemy Intel unlocks cheats, some normal (Unlimited Ammo), some cool and fun (When you kill an enemy, they burst into a mound of tires).
-Arcade mode after completing game (Points for Headshots, multi-kills, and blowing up cars and such)
-Max level 55, but stuff keeps coming after that.
-All ghillied up is the flashback, you play as Cpt. Price (a young one)
-CoD4 manages to cram something into every level.
-You play as "Soap" MacTavish (SAS), and Seargant Jackson (US)
-"To say Modern Warfare's visual fidelity is immediately apparent would be a criminal understatement. Torrid rainfall, rolling thunder crackling lightning, and marvelously detailed textures and character models all combine to make you say "Whoa"."
-CoD4 does everything right and nearly nothing wrong. But where it elevates itself above even the best 360 shooters is how all of the good stuf is ludicrously good. The campaign never lets up, while the multiplayer is a AAA affair in itself. This swing for the fences has belted CoD4 way out of the park.
What you all wanted to know
Overkill Perk: You can carry 2 primary weapons instead of 1 and a pistol. e.g I could go into a battle with an MP5 and a M16.
+ and -
+Awesome Moments on literally every mission.
+Multiplayer quality, quantity and depth that rivals Halo's.
-A few frustratingly tough areas on the higher difficulty levels.
It also mentioned that the game kept a good pace throughout the game (most games fizz out later on)
Captions from Review
The visuals look better in motion.
In the moste tense moment in the game's best level (All Ghillied Up), all you can do is wait and pray. (It shows a pic of you prone with enemies 5-10 feet away)
Fire? Chaos? Guns blazing? Does it look like Call of Duty now?
Smash people like ants in the AC-130 gunship level.
A whopping 16 multiplayer maps await you out of the box.
Article: 13 playlists, unlocked as you rank up
60 FPS- as if u didn't know already
World War II is history! With a reinvigorated developer at the helm, Call of Duty 4 reinvents a franchise - and damn near perfects the military shooter in the process.
Damn, wat een topper. En er zijn/komen al zoveel goede games voor de 360. Trouwens PGR4quote:
Een game naar mijn hart, nu nog het pakketje van Play-asia ontvangenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:39 schreef existenz het volgende:
PGR achievements zijn wel erg makkelijk.. Heb er al 300 en heb eigenlijk niets noemenswaardigs gedaan
schijt spelquote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 07:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Een game naar mijn hart, nu nog het pakketje van Play-asia ontvangen![]()
quote:Thank you for contacting Play-Asia.com.
No worry, regular airmail shipment usually takes around 5 to 15 days to
arrive to your destination. There's a chance that the parcel turns up
within the next couple of days. In your case we'd still recommend you to
wait a little bit longer. Thanks for your extended patience.
Should you have further inquiries, please do not hesitate to contact us
and we will be more than happy to assist you.
Best regards,
Bryan
Play-Asia.com
quote:Last Friday, the Xbox 360 Elite went on sale in Japan. By the end of the day, the black HDMI console with a 120GB HD sold out at several major Akihabara retailers. AsoBitCity, Gamers, Messe Sanoh and Sofmap sold through all their Elites on launch day. When the Xbox 360 originally went on sale in Japan, it bombed. No, it worse than bombed. The 360 launch was a miserable failure, and Microsoft has been playing catch-up ever since. These Elite sell outs do come as a surprise. Are things beginning to turn around? Maybe, just maybe.
leuk , maar het zijn waarschijnlijk allemaal japanners die al een 360 haddenquote:
Whehehequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]!
Zonet even heerlijk co-op gespeeld met Morph. Wat een gouden duo![]()
![]()
ik denk gewoon dat die winkels maar twee elites op voorraad hadden, gezien de huidige 360 verkopenquote:
Ja, zoiets zal het idd wel zijn ja.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:57 schreef kepler het volgende:
[..]
ik denk gewoon dat die winkels maar twee elites op voorraad hadden, gezien de huidige 360 verkopen
Whehehehe, dat heb ik ook.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:51 schreef Un4 het volgende:
Hobbelde er wel een beetje achteraan omdat ik de levels niet kende.
De SP lijkt me wel wat,... leuk als die classic isquote:
Ik had binnen 11 werkdagen een splinternieuwe terug.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:01 schreef kepler het volgende:
360 is op weg naar Duitsland (althans binnenkort). Hopelijk duurt het niet te lang...
ik zal denk ik een nieuwe moeten kopenquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had binnen 11 werkdagen een splinternieuwe terug..
ik hoop het, probleem is dat ik niet veel tijd heb komende dagen om hem aan de UPS-meneer te geven...quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik had binnen 11 werkdagen een splinternieuwe terug..
Ik zou de regels er eens op nalezen, dat is de shipping estimate. Meestal sturen ze pas een nieuwe als je 6 weken na versturen nog niks hebt gehad. Zo gaat het ook bij bijv. play.com.quote:Op maandag 15 oktober 2007 08:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu 12 dagen er op zitten ( incl weekenden )
dus hij moet deze week komen anders kunnen ze een nieuwe versturen
zo lang heb ik de tijd nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik zou de regels er eens op nalezen, dat is de shipping estimate. Meestal sturen ze pas een nieuwe als je 6 weken na versturen nog niks hebt gehad. Zo gaat het ook bij bijv. play.com.
Ze komen um op je werk of school ook halen hoorquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:32 schreef kepler het volgende:
[..]
ik hoop het, probleem is dat ik niet veel tijd heb komende dagen om hem aan de UPS-meneer te geven...
Idd en als de douane het spel onderschept duurt het wel 4 weken tot je het spel hebt, zolang deed Dirt er ook over bij mij. Plus ¤ 10,- importkosten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:34 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik zou de regels er eens op nalezen, dat is de shipping estimate. Meestal sturen ze pas een nieuwe als je 6 weken na versturen nog niks hebt gehad. Zo gaat het ook bij bijv. play.com.
die 10 euro kan me niet schelen maar moet dat nou weer 4 weken duren danquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd en als de douane het spel onderschept duurt het wel 4 weken tot je het spel hebt, zolang deed Dirt er ook over bij mij. Plus ¤ 10,- importkosten.
Om jou te pesten laten ze het spel eerst 2 weken liggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die 10 euro kan me niet schelen maar moet dat nou weer 4 weken duren dan
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Om jou te pesten laten ze het spel eerst 2 weken liggen
De vraag is 'wanneer',......... niet 'of',..........quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:52 schreef wc-eend het volgende:
Stond net de ups man aan m'n door om m'n notebook op te halen, vraagt tie of het een 360 isblijkbaar verschepen ze er nog wel wat
Gelukkig doet mijn 360 het nog, en ik heb een first batch console!!
Nee mijn jong, die van mij blijft het doenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
De vraag is 'wanneer',......... niet 'of',..........
helemaal meeslepen naar college is ook weer zo overdrevenquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ze komen um op je werk of school ook halen hoor.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef warchaser44 het volgende:
hoe kan je zien of een game regiovrij is ?
geen skate of fifa 08quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html
en
http://www.egamia.com/wiki/Region_Free_Xbox_360_Games
als mijn waneer maar in 2010 is vind ik net nog wel goed , dan is het niet zo duur om een nieuwe te kopen + import enzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:41 schreef Gamedemon het volgende:
Mijn xbox 360 zo richting duitsland, het arme dier
Ga er maar niet van uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als mijn waneer maar in 2010 is vind ik net nog wel goed , dan is het niet zo duur om een nieuwe te kopen + import enzo
En wat is 'heel erg vroeger' bij jou?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:57 schreef VoreG het volgende:
Heel erg vroeger kon je bij de Mediamarkt nog spellen ruilen ook al had je ze al gespeeld, is dat eigenlijk nu nog steeds zo? Vast niet.
Jaar of 6 geleden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En wat is 'heel erg vroeger' bij jou?
Maar om je vraag te beantwoorden: nee.
Mijn PGR4 viel net op de deurmat, 10 dagen geleden verstuurd door play-asiaquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:16 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kut douna, waar kan ik een mad achmed bomber inhuren
![]()
Anderhalf jaar hier, ik hoop echt dat ie defect raakt vóór de garantie periode, ALS ie defect raakt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uitzoals het er nu uit ziet krijg ik om het jaar een nieuwe
als je eenmaal een 65nm als replacement hebt gekregen moet het opgelost zijnquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uitzoals het er nu uit ziet krijg ik om het jaar een nieuwe
Tis te hopen, die chagorijnen van UPS zijn net langs geweest iig.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:06 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je eenmaal een 65nm als replacement hebt gekregen moet het opgelost zijn
afmaken dan , je mag de hand niet bijten die je voerdquote:Op maandag 15 oktober 2007 17:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tis te hopen, die chagorijnen van UPS zijn net langs geweest iig.
Aan de telefoon was dat mens sjago, de chauffeur was sjago... MS maakt ze gewoon sjago
Dat terwijl MS de hand is die hun voed
gemeen mijn halo3 is er nog nietquote:Op maandag 15 oktober 2007 16:23 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Mijn PGR4 viel net op de deurmat, 10 dagen geleden verstuurd door play-asia![]()
Nu mn 360 nog terug
Gewoon op dat beest doorhakken, dan gaatie weg en dan ren je naar links en is het springen en rennen en daarna klimmen (tussendor weer draakje hakken) en als je helemaal boven bent is het afmaken en genieten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:32 schreef crimsonglory het volgende:
even op het topic conan.....hoe kom ik in hemelsnaam langs de draak aan het einde van het huis als ie naar binnen loopt te happen, krijg daar ook geen levensbalk van m...wat moet ik in hemelsnaam doen.....ben er daar frustie mee opgehouden terwijl de rest redelijk simpel is...en kan ook geen walkthough vinden....bah
Ga eens heul snel je mond spoelen! April 2008: GTA IVquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef Bastard het volgende:
Nou daar ging de enige game waar ik echt naar uit keek in 2008:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8895
Don't worry, Mark Rein van Epic heeft al gezegd dat het uit z'n context gehaald is.quote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef Bastard het volgende:
quote:UT3 IS coming to 360, Epic reaffirms
Capps' comment taken out of context, Epic's Mark Rein tells CVG
Responding to a reported quote from Epic president Mike Capps that Unreal Tournament 3 was "just on PS3," VP Mark Rein has reaffirmed to CVG that the deathmatch shooter is still coming to Xbox 360 next year.
"We are going to release UT3 on Xbox 360 in 2008," confirmed Rein.
Regarding the game's performance, Rein explained, "I would think most of the people who read CVG would actually be able to get a great experience with Unreal Tournament III. We spent a considerable amount of time and effort making sure that gamers will be able to enjoy UTIII even with older gaming rigs," he added.
Advertisement:
Click Here
"The reason we put out a beta version of our demo was to get feedback on how well the game runs on older hardware.
"We're trying hard not to confuse users with a hundred different graphical settings and come up with the right balance of installer-selected settings, easy configuration and end-user documentation. The beta showed that we still have some work to do in these areas but that we're making very good progress.
"In addition it should also be noted that we purposely left out some of the higher detail content in the beta demo levels to keep the download size reasonable and because, as you implied, it is generally already known the game runs well on high-end hardware and we didn't think an over-2Gb beta would get downloaded and tested as much as we'd like to see."
The 700mb demo was released over the weekend, and Stu's home PC still can't handle it. Then again, he did build it for Quake IV...
Fable 2, Ninja Gaiden 2, Alan Wakequote:Op maandag 15 oktober 2007 18:18 schreef Bastard het volgende:
Hmm,...ben altijd dood voor die tijd....en is links niet een muur? lijkt of je het over het gedeelte voor het huis hebt..maar ik probeer t nog een keer....bedankt voor de tip..quote:Op maandag 15 oktober 2007 17:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Gewoon op dat beest doorhakken, dan gaatie weg en dan ren je naar links en is het springen en rennen en daarna klimmen (tussendor weer draakje hakken) en als je helemaal boven bent is het afmaken en genieten.
Heb net de sorcerress queen vermoord... pittig maar wel een enorm vette kill
Echt schitterend!!,.... maar ik zie het alweer,.. veel te chaotisch voor mij die SP. Die CoD games geven me altijd zo'n gehaast gevoel,...quote:
Alan Wakequote:
quote:Call of Duty 4 Wapens:
MULTIPLAYER
-Ac130
-Airstrike
-Ak47
-Ak74u
-Artillery
-at4
-aw50
-barrett
-beretta
-binoculars
-bomb
-bomb defuse
-c4
-claymore
-cobra20mm
-cobraFFAR
-colt45
-concussion grenade
-desert eagle
-dragunov
-flash grenade
-frag grenade
-g3
-g36c
-hindFFAR
-humvee50cal
-m1014
-m14
-m16
-m21
-m4
-m40a3
-m60e4
-mp44
-mp5
-p90
-remington700
-rpd
-SAW
-Skorpion
-usp
-uzi
-Winchester1200
SINGLEPLAYER
-50cal turret technical
-ac130(105/25/40mm)
-agm114
-Airstrike
-ak47
-ak74u
-at4
-aw50
-barrett
-barrett fake* (Don't know what is it)
-beretta
-binoculars
-bm21 missile
-bmp turret
-bog mortar turret
-bradley turret
-brick blaster(also on multi)
-brick bomb
-c4
-camera(10/20/30/45/5fov)
-claymore
-cobra20mm
-cobra air support
-cobra FFAR
-cobra hellfire
-cobra seeker
-cobra sidewinder
-cod3mg42 turret
-colt45
-default vehicle weapon
-desert eagle
-dog bite
-dragunov
-facemask
-flash grenade
-frag grenade
-g3
-g36c
-gp25
-heli minigun
-heli small arms
-heli spot light
-hindFFAR
-hind tmp rocket
-hind turret
-humvee50cal
-hunted crash missile
-javelin
-m1014
-m14
-m16
-m1a1
-m203
-m4
-m40a3
-m4m203
-m60e4
-mark19
-mg42
-mi28
-minigun player turret
-mp44
-mp5
-p90
-parabolic
-remington700
-rpd
-rpg
-sa6 missile
-saw
-skorpion
-slamraam missile
-smoke grenade
-stinger
-t72 turret
-usp
-uzi
-winchester1200
-zpu turret
Rond 21:30 ok.... maatje van me wil ook wel meedoen met Halo 3 co-op.quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rond 21:30 ok.... maatje van me wil ook wel meedoen met Halo 3 co-op.
Ik ben er klaar voorquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Brutal Legend (nieuwe project van de man achter Psychonauts)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze ZEKER:quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor
Interessante game, gaan we in de gaten houden![]()
Jij bent nooit verder gekomen dan San Andreas?quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:55 schreef DJ_ het volgende:
GTA IV![]()
ninja gaiden 2![]()
fable 2![]()
alan wake![]()
die games intereseren me wel gta heb ik echt niks mee
als ik een wanna be gangster wil zien loop ik wel door de stad
genoeg negers en turken daar
In Irak kan je niet meer respawnen als je neergeschoten word. In CoD wel. Ik verwacht in allebei snel neergeschoten te wordenquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent nooit verder gekomen dan San Andreas?
Ook een slechte vergelijking, CoD4 lijkt mij maar niks, ik ga zelf wel naar Irak toe.
gta2 was eigenlijk de laatste die ik echt gespeeld hebt .quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:00 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij bent nooit verder gekomen dan San Andreas?
Ook een slechte vergelijking, CoD4 lijkt mij maar niks, ik ga zelf wel naar Irak toe.
zeik snorren heb je overal , jammer dat je geen games can creëeren met een minimum leeftijd ofzoquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:40 schreef Koploperkopper het volgende:
Bah, net zeker 6 uur zitten racen, en het is toch jammer en opvallend dat de Nederlanders op XBL van die zeurders zijn allemaal. Voorbeeld; een kerel zat constant te zeiken over conditions die niet goed waren, toen wilde hij weer die baan, dat weer, die klasse, donderop kerel, ik heb die game gemaakt met die settings, en als het je niet bevalt ga je maar een eigen game creeeren.
Verder nog wat barries op een motor, had er eentje een T1, die kerel ramt dus opzettelijk iedereen als je ervoorbij wil, volgende ronde heeft ook hij een motor, ik kom door de binnenbocht, tik hem aan, hij valt, allemaal perongeluk en dan begint-ie meteen te zeuren, kickt-ie me en file-tie een complaint.
Toch jammer.
Maar deze 6 uur viel het me dus op dat het Nederlanders waren, de rest was gewoon sportief.quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zeik snorren heb je overal , jammer dat je geen games can creëeren met een minimum leeftijd ofzo
dan kan je teminste alle K koters er uit halen die niet tegen hun verlies kunnen
mass effectquote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Niek. het volgende:
gta 1, fantastisch, toen gta 3, wow, puur genieten, gta vice city had een perfecte sfeer, en san andreas kon me totaal niet boeien. Hopen dat de hele setting me weer kan boeien.
Iemand nog enig idee waar ik uit moet kiezen, pgr4/beautiful katamari/orange box/cod4/alle andere topgames welke dit jaar nog uitkomen?
Mass effect, nooit veel aandacht aan besteed, geen idee waar het over gaat en wat de bedoeling is, wacht eerst eens wat reviews af.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mass effect
pgr4
assasin's creed ( als de reviews goed zijn )
de rest is mijn smaak niet dus kan ik je ook niet aanraaden
en naruto rise of a ninja mocht je er van houden
Het is heel simpel:quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:48 schreef Niek. het volgende:
gta 1, fantastisch, toen gta 3, wow, puur genieten, gta vice city had een perfecte sfeer, en san andreas kon me totaal niet boeien. Hopen dat de hele setting me weer kan boeien.
Iemand nog enig idee waar ik uit moet kiezen, pgr4/beautiful katamari/orange box/cod4/alle andere topgames welke dit jaar nog uitkomen?
De kans dat er überhaupt een vervolg komt lijkt absurd klein.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:41 schreef Koploperkopper het volgende:
Komt er eigenlijk nog een Shenmue voor de X360?
Jammer.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De kans dat er überhaupt een vervolg komt lijkt absurd klein.
Hoe komen jullie in hemelsnaam aan 60 euro? Katamari kost maar 39 dollar, da's omgerekend iets van 25 euro. Zeker het geld waard, maar je moet er wel van houden. Als je nog nooit Katamari hebt gespeeld kan ik je van harte aanbevelen om het eens te doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:28 schreef Niek. het volgende:
Katamari is denk ik ook geen 60euro waard, haal die wel keertje uit de budgetbak![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Jammer.
Ze konden zeker niemand vinden die tienduizend keer 'I See' wilde zeggen! [/insderjoke]
Is er al bekend wat er in zit dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:05 schreef Koentje3 het volgende:
Zucht... wanneer komt die fall update nou.. zit er echt op te wachten ...
quote:Twenty years on, Bionic Commando is back in action
Capcom has revealed that they are developing a new Bionic Commando game that is destined for the PS3, Xbox 360 and PC platforms. The original game was released way back in 1988. Perhaps this was also Capcom's big announcement that they had a count-down for recently.
Released in 1988, the original Bionic Commando introduced a novel grappling hook mechanic into a stagnating side-scrolling 2D platformer genre. While the Capcom-developed game was highly regarded (and even named as one of GameSpot's Greatest Games of All Time), the franchise has been dormant outside of a 1992 Game Boy version and a 1999 Game Boy Color pseudo-sequel.
That's about to change, as Capcom has revealed to GameSpot that it is developing a new Bionic Commando game for the PlayStation 3, Xbox 360, and PC. Simply called Bionic Commando, the new game will bring back the original game's hook (pun intended), with players able to use the main character's bionic grappling arm not only to navigate levels but to take out enemies at close range, rappel down sheer surfaces, or toss objects (like cars) at enemies.
Dat biedt weer hoop, zag ook al dat iemand anders heb gisteren had gekregen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Gisteren heb ik mijn PGR4 ontvangen van Play Asia
Erg verslavend, de wekker deed behoorlijk pijn vanmorgen.
Komt goed johquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Dat biedt weer hoop, zag ook al dat iemand anders heb gisteren had gekregen.
Payback.quote:Microsoft creating Home rival?
"By next year" you'll know, hints Microsoft E&D boss Daniel Schiappa
According to reports, Microsoft E&D GM Daniel Schiappa has hinted that a PlayStation Home-like virtual world will be coming to Xbox 360 within the next year.
According to Team Xbox, the Entertainment and Devices boss turned up on stage at the Virtual Worlds Conference And Expo in San Jose and stated: "...by next year, you'll probably know more about why I'm up here." Oo-eer.
Speaking to CVG earlier this year, fellow Microsoft suit Chris Satchell said that Sony's Home incorporated a lot of ideas that Xbox 360 originated, perhaps suggesting that its own MMO-style virtual world wouldn't be too much of a departure.
"I think they've definitely taken some concepts that we originated like achievements, but I think they're pushing in a different direction and we've sort of fundamentally got two different approaches going on here," he said.
"It's a cool world but it's like a little game by itself. Our approach is the other way around; it's that games are the center and that's the star of the show, that's what people buy the console for."
ik heb hem nog steedsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:06 schreef Katseviool het volgende:
[..]
![]()
Had zelfs speciaal een DC voor dat spel, helemaal grijs gespeeld..
ook al speel ik oblivion niet , als het gratis is kan ik het niet afslaan ( mochten vrienden van me ooit oblivion gaan spelen hebben ze wat te doen :p )quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
Laatste downloadable content Oblivion nu gratis online
tyfus honden, tot einde van de week gratis.. daarna dokken.
Ik heb gvd een RRoD en mijn broer ook
Ja precies, gratis en live gaat eigenlijk nooit op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook al speel ik oblivion niet , als het gratis is kan ik het niet afslaan ( mochten vrienden van me ooit oblivion gaan spelen hebben ze wat te doen :p )
geen vrienden in de buurt wonen met een 360 ? kan je je HDD er ff inpluggen en het gewoon downloadenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ja precies, gratis en live gaat eigenlijk nooit op.
Dus dit moet haast wel een fout van ze zijn alla Bol.com met halo3 en 13 maanden live en wil ik het dus meepakken.
niet dus..
Mjah dat zou ik opzich nog kunnen doen, weet alleen niet of ik tijd heb om langs te gaan deze week.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
geen vrienden in de buurt wonen met een 360 ? kan je je HDD er ff inpluggen en het gewoon downloaden
op dat aspect misschien wel , maar ik vind over het algemeen live wel beter als PSNquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mjah dat zou ik opzich nog kunnen doen, weet alleen niet of ik tijd heb om langs te gaan deze week.
Sowieso slaat dat hele tijdelijk gratis gezeik nergens op, maak het gratis of helemaal niet... niet tijdelijk.
Ik stoor me ook ontzettend aan het feit dat de USA marketplace VOL met gratis Avatars en Theme's staan terwijl wij voor elk lullig kut plaatje minimaal een euro moeten neertikken.
Ik heb bijvoorbeeld een family guy theme en avatars weggetrokken, 2 gratis Xbox live arcade games, en een hoop andere theme's en gamerpics.
Wat dat betreft heeft sony het beter voor elkaar online, elke wallpaper daar is gratis.. en terecht ook.. Het is reclame voor je eigen product.
Live IS beter dan het PSN, helemaal waar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
op dat aspect misschien wel , maar ik vind over het algemeen live wel beter als PSN
ik heb hem zelf nog steeds op de standaard halo theme staan , omdat ik niks leuks kan vinden
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Live IS beter dan het PSN, helemaal waar.
Maar op de PS3 kennen ze het woord gratis tenminste wel.
Ok ik gebruik liever live, vind het ook niet erg om die 60 euro per jaar neer te tikken.
Zeker gezien de functies die je bij xbox live hebt, zoals een private chat terwijl je gewoon zit te gamen.. dit kan op het PSN niet.
Achievements, en berichten kunnen bekijken terwijl je in een game zit.. nu moet je helemaal je game afsluiten om dat te kunnen doen.
Maar ik vind het gewoon belachelijk dat we moeten betalen om reclame te maken voor MS.
Als ik een icoontje neem van Halo, die mij 80 MP kost.. dan maak ik voor iedereen in mijn friends list reclame voor halo.
Ik moet dus betalen om reclame te maken, slaat nergens op!
Als een icoontje gratis is vind ik het niet erg om reclame te verspreiden, maar betalen doe ik er niet voor.
Ja mischien aan de deur, als rond oud en nieuw zo'n pauper jong komt bedelen voor een extra euro in ruil voor een prettig oud en nieuw wenskaartje.
quote:Rumour Control: Another price cut for 360? [X360]
Tuesday October 16, 10:43 AM
Keep a large pinch of salt handy but if the latest rumours are to be believed we may be in for further Xbox 360 price cuts in the not too distant future. Well, given Sony's own discounting tactics recently is it that hard to believe?
These latest rumours spring from within Spanish retail, where (cough) unnamed insider sources claim that the Elite and Premium 'Boxes will be subject to a relatively substantial lopping as early as October 23rd, which is next tuesday unless our Take That calendar is sorely mistaken. By all accounts - and that's not to suggest that they're in any way substantiated - both the Elite and Premium variants will be reduced by 50 Euros, call it £35 off between friends, while the basic Core unit will retain its cheap-as-chips £179.99 price point.
Hmmm, on the one hand we can understand why Microsoft might want to build on the sales momentum they've built up since the recent price cut in order to dominate Xmas 07 and beyond. Such a move would certainly put a large spanner in the recently reinvigourated Sony machine too. Then again would they be so reactionary so soon after their own price cut? They must have factored in Sony's likely response when they planned the move, surely? Ach, who knows how the minds of demented gamesbiz execs work. We'll believe this one when we see it.
zou half november dan wat slimmer vinden als die prijs dan toch omlaag moetquote:
MS: ''We hebben het geld nodig voor het onderhoud van de servers''quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar ik vind het gewoon belachelijk dat we moeten betalen om reclame te maken voor MS.
Als ik een icoontje neem van Halo, die mij 80 MP kost.. dan maak ik voor iedereen in mijn friends list reclame voor halo.
eerder voor de kosten van het vervangen en repareren van de kapotte 360'squote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
MS: ''We hebben het geld nodig voor het onderhoud van de servers''
![]()
Neuh, nu doen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zou half november dan wat slimmer vinden als die prijs dan toch omlaag moet
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:22 schreef DJ_ het volgende:
[..]
eerder voor de kosten van het vervangen en repareren van de kapotte 360's
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef Leonos het volgende:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8930
16 maps
wallpapers zijn ook gratis op de 360 hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mjah dat zou ik opzich nog kunnen doen, weet alleen niet of ik tijd heb om langs te gaan deze week.
Sowieso slaat dat hele tijdelijk gratis gezeik nergens op, maak het gratis of helemaal niet... niet tijdelijk.
Ik stoor me ook ontzettend aan het feit dat de USA marketplace VOL met gratis Avatars en Theme's staan terwijl wij voor elk lullig kut plaatje minimaal een euro moeten neertikken.
Ik heb bijvoorbeeld een family guy theme en avatars weggetrokken, 2 gratis Xbox live arcade games, en een hoop andere theme's en gamerpics.
Wat dat betreft heeft sony het beter voor elkaar online, elke wallpaper daar is gratis.. en terecht ook.. Het is reclame voor je eigen product.
Alles leuk en aardig met hun servers, maar ik moet nog altijd zelf hosten...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
MS: ''We hebben het geld nodig voor het onderhoud van de servers''
![]()
Oooooooooooooohquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 13:48 schreef Leonos het volgende:
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=8930
16 maps
Dat weet je pas als het spel uit isquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OooooooooooooohDiepgaande weaponsystem, voortreffelijke gameplay (enorm smooth) en ook nog eens 16 maps bij de launch.
Conclusie: de meest aangrijpende (stand-alone) FPS van dit jaar![]()
Ik denk dat Halo 3 dit titel heeft hoor, iig voor de 360...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
OooooooooooooohDiepgaande weaponsystem, voortreffelijke gameplay (enorm smooth) en ook nog eens 16 maps bij de launch.
Conclusie: de meest aangrijpende (stand-alone) FPS van dit jaar![]()
Wait and seequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik denk dat Halo 3 dit titel heeft hoor, iig voor de 360...
en dat is ? , zeker een voetbal demo ofniequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:12 schreef Wessiej het volgende:
Demo's der demo's staat online
Geweldig spel!
WWE Smackdown vs Raw 2008quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en dat is ? , zeker een voetbal demo ofnie![]()
nog ergerquote:
My bad maar het ging om een ''Long Wheelie''.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef Scarface2004 het volgende:
Endo king bedoel je?
100 kudo's
en soms krijg je kudo's voor speeding, die staan los van Endo king.
stel je gaat met 40 kudo's (voor speeding) in een endo, dan moet je met 140 kudo's eindigen
quote:Perform a long Wheelie on a motorcycle.
ik zou maar niet op jouw smaak in gaan danquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor mij een van de vetste games van dit jaar
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
FTW Ik heb Cars gekocht op den 360!
Wéér een voorbeeld erbij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
My bad maar het ging om een ''Long Wheelie''.
[..]
![]()
Is toch 500 meter?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wheelie van 600 meter maken.
Custom match, NY level (met die brug...dat je 2 lange stukken hebt)
F klasse motor Buell (zwart geel rood als kleur)....niet de snelste motor...maar die klapt niet achterover als je een wheelie doet.
Oh my god.....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
Ik sluit me erbij aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Voor mij een van de vetste games van dit jaar
What else is newquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef existenz het volgende:
PGR4 met engelsen is KUTZe denken dat de Nederlandse vlag van Frankrijk is Ze denken dat je niet kunt rijden terwijl je 1e en 3e wordt en hun 5e+ Duitsland en Belgie ligge bij elkaar Beuken is standaard gedrag
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:16 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
wheelie van 600 meter maken.
Custom match, NY level (met die brug...dat je 2 lange stukken hebt)
F klasse motor Buell (zwart geel rood als kleur)....niet de snelste motor...maar die klapt niet achterover als je een wheelie doet.
Je hebt gelijk over Half life 2quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Review van Orange Box gekeken en ik wacht nog wel even met aanschaffenHalf Life 2 vind ik niks aan dus die speel ik zoiezo al niet. Die puzzelgame ziet er leuk en ingewikkeld uit. Team Fortress 2 lijkt me wel erg stoer maar er zijn nogal wat connectie problemen. Tevens zijn er maar 6 levels en 1 type gameplay.
Voor mij een budgetbak titel
Duitsland en Belgie liggen toch ook bij elkaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef existenz het volgende:
PGR4 met engelsen is KUTZe denken dat de Nederlandse vlag van Frankrijk is Ze denken dat je niet kunt rijden terwijl je 1e en 3e wordt en hun 5e+ Duitsland en Belgie ligge bij elkaar Beuken is standaard gedrag
ik ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:22 schreef MMaRsu het volgende:
Godsamme eindelijk thuis zeg shitttt
dat is snelquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:38 schreef GokuSFE het volgende:
En mn 360 is terug uit Duitsland, duurde 8 dagen. Wederom gerepareerd, hopelijk houdt ie het nu langer uit dan 2 dagen
Ja dat hebben ze dus misquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tevens zijn er maar 6 levels en 1 type gameplay.
Een puzzelgame die maar 4 uur duurt is een dikke no-no voor mij. Mensen met ervaring in Zelda-puzzels hebben hem ms nog sneller uit.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
Review van Orange Box gekeken en ik wacht nog wel even met aanschaffenHalf Life 2 vind ik niks aan dus die speel ik zoiezo al niet. Die puzzelgame ziet er leuk en ingewikkeld uit. Team Fortress 2 lijkt me wel erg stoer maar er zijn nogal wat connectie problemen. Tevens zijn er maar 6 levels en 1 type gameplay.
Dan hoop ik mijn 360 deze week ook weer terug te krijgen.quote:
Eerste keer wassie dan ook slecht gerepareerd, hopelijk nu beter. De reparatie kreeg nu ook een hogere prioriteit, volgens de helpdesk. Nou, niks van gemerkt, het duurde even lang als de 1e keerquote:
EA spellen zijn nooit regriovrij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:31 schreef warchaser44 het volgende:
kan iemand mij vertellen of
skate
fifa 08
regiovrij zijn?
en het zelfde pruts werk afgeleverd zekerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:17 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Eerste keer wassie dan ook slecht gerepareerd, hopelijk nu beter. De reparatie kreeg nu ook een hogere prioriteit, volgens de helpdesk. Nou, niks van gemerkt, het duurde even lang als de 1e keer
1 is parkeren met een Aston Martin voor het Casino Royale in Las Vegas, en een andere is met de DeLorean over een baan racen en de finish passeren als het bliksemt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand wat die 3 geheime achievements van PGR 4 inhouden?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Secret Agent : Park in front of a casino in Vegas called Casino Royale while driving an Aston Martin Vanquish. You may have to take a photo of yourself in front of it, I'm not sure.
Ze zijn vrij simpel.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:23 schreef AQuila360 het volgende:
Weet iemand wat die 3 geheime achievements van PGR 4 inhouden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Volgende keer even in spoiler tags voor de mensen die het niet willen weten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
1 is parkeren met een Aston Martin voor het Casino Royale in Las Vegas, en een andere is met de DeLorean over een baan racen en de finish passeren als het bliksemt.
Weet niet precies wat de precieze requirements zijn, en wat de 3e is weet ik ook niet![]()
EDIT:
Hier zijn ze, wel in het Engels:
Ok baas.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:58 schreef existenz het volgende:
[..]
Volgende keer even in spoiler tags voor de mensen die het niet willen weten.
Hebben genoeg mensen over lopen zeiken in het verleden, dus ik geef je alleen een tip hoorquote:
Ik weet, maar deze spoileren toch niet zoveel. Bedoel, ze verpesten geen verhaallijnquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:04 schreef existenz het volgende:
[..]
Hebben genoeg mensen over lopen zeiken in het verleden, dus ik geef je alleen een tip hoor![]()
Ik ben het ook wel met je eens over dit soort achievementsquote:Op woensdag 17 oktober 2007 00:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik weet, maar deze spoileren toch niet zoveel. Bedoel, ze verpesten geen verhaallijn![]()
Maar zal er voortaan op letten![]()
slimme mensen zijn datquote:
Het kan niet anders dan dat dit een van mijn favo games aller tijden gaat worden.quote:
Kans is groot dat ik hem ook cool ga vinden, zit lesbische seks in!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat dit een van mijn favo games aller tijden gaat worden.
KotOR was voor mij hands-down de beste titel op de last-gen. Dit wordt um voor de current gen.
.
dan vinden alle mannen/jongens hem gelijk leukquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kans is groot dat ik hem ook cool ga vinden, zit lesbische seks in!
Tsja .. dat lijkt mij ook inderdaadquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:53 schreef zatoichi het volgende:
TF2 nog iets te weinig gespeeld, maar het ziet er goed uit, en die duitse medic is echt cool. Toch blijf ik vooralsnog voor dit soort spellen bij Halo 3...
Kotor was ook mijn #1quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het kan niet anders dan dat dit een van mijn favo games aller tijden gaat worden.
KotOR was voor mij hands-down de beste titel op de last-gen. Dit wordt um voor de current gen.
.
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
.
The Orange Boxquote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:04 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik heb voorlopig op het verlanglijstje:
Mass Effect
COD4
Assassin's Creed
PES2008
Kan iemand mij vertellen of The Orange Box de moeite waard is?
Ik tel er 5quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:18 schreef zatoichi het volgende:
Ik vind de orange box zeker de moeite waard! Maar ik heb dan ook nog nooit eerder half life 2 gespeeld. Tja bekijk het zo: je krijgt zes spellen: Half life 2, HL2: episode 1, HL2 episode 2, Portal en Team Fortress 2.
quote:
ik doe mee , ik wil de goeie zijn !quote:Op woensdag 17 oktober 2007 12:54 schreef zatoichi het volgende:
[..]klakkeloos overgenomen van een of andere review en aangenomen als zijnde waar...
JE kunt van de bladzijden van het boekje allemaal vliegtuigjes vouwen en daar een luchtoorlog mee simuleren, dat is de zesde
hij is groen , je bent opgelicht !quote:
damn, die voor de xbox moeten blauw zijn he....quote:
E-Plaza in Oss.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:50 schreef Scarface2004 het volgende:
Nice, hoe kom je eraan?
het heet toch orange box , waarom is het doosje dan groen , en niet oranjequote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:40 schreef nicket84 het volgende:
[..]
damn, die voor de xbox moeten blauw zijn he....
wat een homo adva cybquote:
Officieel morgen,... maar er zit geen embargo op voor zover ik weet. Spel is bijna overal al te krijgen. Hier in de buurt wel althans.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:55 schreef Scarface2004 het volgende:
in dit geval 2 dagen, vrijdag is de release.
Morgenavond ff naar de Mediamarkt
quote:
ik voel een leuke TT voor deeltje 276 aankomenquote:
[Xbox 360 #276] Representing the GOTY: CARRRRRRRR!s!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ik voel een leuke TT voor deeltje 276 aankomen![]()
Je vond dat er nog niet genoeg shooters waren ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
2 Unreal Championship filmpjes Woehoeh eindelijk hardcore schieten op de 360
nog meer ? , 75% van alle games is al shooter tegenwoordigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:46 schreef Bastard het volgende:
2 Unreal Championship filmpjes Woehoeh eindelijk hardcore schieten op de 360
Mijn games boer had hem gisteren al aan mij verkochtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:53 schreef nicket84 het volgende:
[..]
E-Plaza in Oss.
Verkoopt zijn spellen altijd een dag voor de release...
Je hebt shooters en shooters hequote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je vond dat er nog niet genoeg shooters waren ?![]()
The Mob ruuuulezzzz. Hij lijkt mij alvast retevet, een soort metalmusic-made-game ofzo. Volslagen over de top waarschijnlijk...quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/26524.html
Brutal Legend, van de maker van Psychonauts.
Die interesse die ik toen bij Psychonauts had ben ik hier bij dit spel volledig kwijtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ook ja..quote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die interesse die ik toen bij Psychonauts had ben ik hier bij dit spel volledig kwijt![]()
wat is dat dan voor nep power ranger gebeurenquote:Op woensdag 17 oktober 2007 16:35 schreef PBateman1978 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |