Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijnquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Haijo het volgende:
[..]
Yup, dat merk ik ook al. Was niets aangekondigd, zal dus wel een storing zijn.
ja die is goedquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijn![]()
Denk het niet.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Of een verassing? Dat er strax allemaal coole dingen bij gekomen zijn![]()
Blokken op het MOMENT dat de vijand je raakt. Vereist enige timing, maar je ziet dan X, Y of B in beeld. Druk de knop in die je ziet en je krijgt een brute Parry move!quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef ach het volgende:
Conan snapte ik geen fuck vanJe moest die gasten die je attacks steeds blocken afmaken met een antiblock attack oid maar ze zeggen er niet bij hoe die moet
Ik heb ze maar afgemaakt door kratten en tonnen op hun kop te smijten
![]()
Ik vond Saints Row echt zo vetquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef MMaRsu het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Screens zien er hetzelfde uit als bij deel 1 lijkt wel
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Screens zien er hetzelfde uit als bij deel 1 lijkt wel
Je hebt het toch over die play and charge kit?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:55 schreef VoreG het volgende:
Halo 3 uitgespeeld, dat was kort.
Maar kan die accu kapot zijn of doe ik iets verkeerd met m'n controller?
Ja.quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt het toch over die play and charge kit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |