Effe opnieuw maar...quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:46 schreef JamesBrownie het volgende:
O, goeiemorgen.
Ik wil best reserveren voor vrijdag, hoeveel man/vrouw?
En Wonderer, ben jij dan al in Eindhoven, of kom je aan op het station ofzo, want dan wilik je best komen halen(ik woon redelijk in de buurt van het station)
Dat was ik dus.quote:Op zondag 14 oktober 2007 09:45 schreef Stroekie het volgende:
Wie doet de laatste ?
Haaaaai,quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef Sebasser het volgende:
Ben ik uitgeschreven voor de PM ofzo?
Hai
komt wellicht omdat wonderer niet op haar vaste machine zit te fokken waardoor script niet werktquote:Op zondag 14 oktober 2007 11:23 schreef Sebasser het volgende:
Ben ik uitgeschreven voor de PM ofzo?
Hai
Wij ook!! Bij die chinezen.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Kan ook...
Op de Tongelresestraat, ter hoogte van die dierenwinkel en die budget slager.
Eerst bij Thijsco, maar das nu uit de richting.
In Tongelre heb je onsneteindhoven.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:59 schreef DR34M3R het volgende:
pffff.. ik ben aan het kijken voor een internet + bellen abonnement... Wel een beetje betaalbaar maar ook fatsoenlijke snelheid straks.. Ben er nog niet uit. Wie heeft waar goede en minder goede ervaringen mee? Vanaf woensdag zit ik op de flat en zul je even zonder me moeten... zo snel zal het niet geregeld zijn
4 mb is ruim voldoende voor huis tuin en keuken gebruikquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Heeft er iemand ervaring met tele2 compleet?
het lijkt het voordeligst te zijn van de bekende aanbieders, iig voordelger dan kpn en upc. Zeker omdat ik dan ook digitenne van kpn kan nemen, dan zou ik voor 26.90 p.m. internet, telefoon en televisie hebben. Voor 10 euro meer een snelheid van 10MB ipv 4, maar 4 lijkt me voor mij voldoende...
Wie o wie?
overgangen van KPN klanten naar Orange en vise versa gingen nogal eens verkeerdquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
O nee, downloaden en gamen hoeft voor mij niet. Ik wil evt filmpjes op youtube wel kunnen zien zonder hinderlijke onderbrekingen...
Toch is orange wel de voordeligste hoor faithz, en er wordt niet echt negatief over gepraat door anderen. Wat was jouw probleem dan precies?
ga maar uit van een maand, alles wat het eerder is is meegenomenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
Enig idee trouwens hoe lang het duurt voor zo'n internetaansluiting gerealiseerd is?
gelukkig zijn er alternatievenquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... gaan jullie er dan maar vast van uit dat ik jullie de eerste maand heel weinig zal spreken....
*schop* Wat zei ik nouquote:Op zondag 14 oktober 2007 14:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
komt wellicht omdat wonderer niet op haar vaste machine zit te fokken waardoor script niet werkt
ik heb nu ook geen pm ontvangen
Ja, alleeen een beetje uit de richting voor jullie?quote:Op zondag 14 oktober 2007 20:34 schreef Faithz het volgende:
[..]
Wij ook!! Bij die chinezen.
Betere friet dan de Thijsco of 't Hofke
Als je dan je aankomsttijd en perron ff PMt, kom ik je wel halen! (Effenaar is vlakbij, dus gemakkelijk te vinden, maar is misschien toch wel gemakkelijk)quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
*schop* Wat zei ik nou
JB, ik denk dat ik pas rond een uur of zes op het station ben, ja, dus als je me mee wil nemen zou dat wel tof zijn.
[schaam mode aan]quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
*schop* Wat zei ik nou
JB, ik denk dat ik pas rond een uur of zes op het station ben, ja, dus als je me mee wil nemen zou dat wel tof zijn.
Collega van me uit Eindhoven had orange. Betalingstermijn ging in maar geen internet. Volgens Orange zou hij wel signaal hebben maar er was niks. Het heeft hem 2 maanden gekost, elke dag bellen, elke dag hele verhaal opnieuw, elke dag een andere smoes en nog geen internet maar wel betalen. Daarna zou Orange eindelijk een technisch onderzoek starten, na een week weer begonnen met bellen, 7 dagen lang gehoord: onderzoek is bezig, onderzoek is bezig. Tot dag 8: Meneer, onderzoek? We zijn helemaal niet met een onderzoek bezig? Heeft u geen internet?? Collega:quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:06 schreef DR34M3R het volgende:
O nee, downloaden en gamen hoeft voor mij niet. Ik wil evt filmpjes op youtube wel kunnen zien zonder hinderlijke onderbrekingen...
Toch is orange wel de voordeligste hoor faithz, en er wordt niet echt negatief over gepraat door anderen. Wat was jouw probleem dan precies?
Ik zou voor KPN gaan, zekersquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:16 schreef DR34M3R het volgende:
Heeft er iemand ervaring met tele2 compleet?
het lijkt het voordeligst te zijn van de bekende aanbieders, iig voordelger dan kpn en upc. Zeker omdat ik dan ook digitenne van kpn kan nemen, dan zou ik voor 26.90 p.m. internet, telefoon en televisie hebben. Voor 10 euro meer een snelheid van 10MB ipv 4, maar 4 lijkt me voor mij voldoende...
Wie o wie?
Jeumig JB, ik zit hier op kantoor in eens met die foto voor mequote:Op maandag 15 oktober 2007 10:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Even een second opinion, ja, die man moet er natuurlijk niet bij, das logisch, maar heeft zij een slipje aan of niet?
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jeumig JB, ik zit hier op kantoor in eens met die foto voor me![]()
Ja, zij heeft een slipje aan.
Ik vind broccooli wel heel lekker, alleen mijn moeder kookte het altijd helemaal tot een prutje en das wel vies.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:06 schreef Faithz het volgende:
Ik over een half uur.
Brocolli
Mie met gehakt, lekkere groentes, lekker pittig en kroepoek
Volgens mij nietquote:
Dit is je eerste post in een ander topic dan Ehv in vier jaar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
en als het wel zo is:
vrouwen die hun onderkleding in 2 verschillende kleuren dragen![]()
oh..hoi JB
ja...goed hequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dit is je eerste post in een ander topic dan Ehv in vier jaar?
Ik draag ook weleens twee verschillende kleuren ondergoed, er is toch niemand die dat ziet.
sterker nog...in bovenstaand geval is het al uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:20 schreef Faithz het volgende:
Kleur maakt niet uit, het gaat toch uit
Ang3l en Tante_V komen ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet het niet, Stroekie, Sitethief, Dreamer, Wonderer, Jij en nog iemand meen ik, nan? en ik zei de gek.
ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:18 schreef wonderer het volgende:
We hebben het over het Eten, volgens mij.
Ja lekkerquote:
Oh je vroeg niet of ik ook wildequote:
nou dan zet ik de machine toch nog gewoon een keertje in werkingquote:
ja na 11.00 uur mag ik van mezelf ook eigenlijk alleen waterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:47 schreef Faithz het volgende:
Yug
Ik drink alleen 's ochtends koffie. Anders wil Nirak me helemaal niet meer zoenen
Jawel, maar hij kende haar alleen van die jurk die omhoog waait(en de mac? geen idee waar hij het over had)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef maedel het volgende:
ik heb begrepen dat één van de kandidaten niet wist wie M. Monroe was....![]()
dat zou toch bij de opvoeding van iedereen verplichte leeskost moeten zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef Faithz het volgende:
Iemand hier trouwens "Komt een vrouw bij de dokter" gelezen?
Ben nu met "De Weduwenaar" bezig. Goed boek van Kluun
Nee, dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou toch bij de opvoeding van iedereen verplichte leeskost moeten zijn
De weduwnaar heb ik nog niet gelezen
Ja, die heb ik dus ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Faithz het volgende:
Je moet zoiets als Workpace hebben, wat ook echt je pc afsluit zodat je echt niets kan
Ik heb mijn werkplek op kantoor, maar ook thuis, zo goed mogelijk ingericht.quote:Maar verder red je het niet met dat soort programma's hoor. Als je echt last hebt laat dan je werkplek controleren en zorgt voor anti rsi materiaal (bvb muis)
Ik keerk en las ze heel graag, maar toen werd ik zwanger en moest ik al huilen als de optocht van carnaval langskwam of als ik langs een vol psv-stadion fietste.quote:
maar wie is er daar dan allemaal ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier. Ofzo.
Eten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Das negen dan, als Dreamer het ook over het eten heeft!(en als Nan meegaat)
Ik denk dat ik erna ok niet meega, en daar hoef je idd ws geen kaartjes voor te kopen.
tuurlijk wel, jij bent toch juist een van de spilfiguren waaom deze meet in E gehouden wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eten?
Volgens mij heb ik van alles gemist... Ik heb geen idee of ik dat wel ga redden... Ik ben haast bang van niet. Morgen trek ik in mijn flatje, de rest van de week werk ik tot 6 uur om wat verloren tijd in te halen... Vrijdag moet ik nog wat gaan shoppen enzo... Ik was al blij dat we pas v.a. elven zouden gaan stappen... drukdrukdruk...
Mocht ik tijd hebben, dan hoor je het nog van me natuurlijk...
nu niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben hier weer helemaal alleen, of niet... .?
ja moeten het hier dan maar bij latenquote:
je hebt geluk dat ik niet zo kleinzerig aangelegd bent, dus die stilettohakken mag je blijven dragen, maar de trap op en af is volgens mij beter blootvoets voor jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
Pas je wel op voor je tenen? Ik kan niet zo goed dansen en ben nogal lomp...
O wat lieieieieif... hoe laat en waar gingen jullie eten dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja moeten het hier dan maar bij laten
een vervolg zit er vrijdag dus niet in, want ik ga niet mee dansen, en jij wellicht niet mee eten????
gaat op z'n knietjes zitten, ach toe nou pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaseeeeeeeeee
Dr34m3r hoort er ook bij![]()
![]()
![]()
vrijdag om een uur of 18.30 a 19.00 uur bij het restaurant van effenaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O wat lieieieieif... hoe laat en waar gingen jullie eten dan?
Ik beloof niks hoor...
ach het is u vergeven hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
maarreh.. ik heb enigszins last van mijn half glas rose... ben dol, en heb mijn backspace meer nodig dan me lief is... Misschien is het verstandiger om te gaan slapen...
nou dan schakel ik wel weer over op methode postduifjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
welterusten stroek...
O en ik heb heel slecht nieuws... Ik ga morgen naar de flat maar krijg daar op zijn vroegst pas ADSL... O, en ik heb daar nog geen pc, da's ook wel zo handig... die staat nog bij mijn a.s. ex....
Nou ja, zie wel.... welterusten ig...
maar da's toch recht evenredig met elkaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd. Dat jullie ergens in Nuenen waren en dat ik ook even langskwam. Was gezellig.
Ging Ang3l en Tante V nu ook mee eten ? of komen die pas later bij Club Rembrand erbij ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:30 schreef maedel het volgende:
Nou effe overzichtelijk dan:
Wonderer ja
James ja
Dreamer misschien
Stroekie ja
Maedel ja
Sitethief ja
Nan King misschien
vergeet ik nou iemand?
merk je nog verschil tussen foksilver en baggermode? en het wel of niet tonen van die google advertenties ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
ik word zo onderhand wel helemaal sch**tziek van die traagheid van fok.
ik had die oude layout gepakt een tijdje geleden. Ik zit nu weer op baggermoddus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
merk je nog verschil tussen foksilver en baggermode? en het wel of niet tonen van die google advertenties ?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben hier, maar als niemand iets zegt, moet ik in mezelf praten en dan denken de mensen dat ik niet goed bij mijn hoofd ben
ja, kap eens met die studiequote:
geen stress, ik is altijd in de buurtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
Is iedereen eigenlijk naar een andere reeks vertrokken ofzo?![]()
waar is iedereeeeheeeeen?![]()
![]()
* maedel raakt in paniek![]()
Dat kan niet.quote:
Daaromquote:
daar was ik vanochtend even naar de tandarts geweestquote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:07 schreef Faithz het volgende:
Ik ga volgende week een weekendje naar Zeeland
Ik heb nauwelijks foto's van mezelf, laat staan van mijn kontje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:34 schreef Faithz het volgende:
Whahaha daar heb ik ook last van
Foto?![]()
ja die neem je ook zelf zo gemakkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks foto's van mezelf, laat staan van mijn kontje.
Ik wil niks over tandartsen horen!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was ik vanochtend even naar de tandarts geweest
ik ben nogal dorps aangelegdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik wil niks over tandartsen horen!!![]()
En wij gaan naar de provincie zeeland![]()
Sommige honden rijden op benen, andere op kussens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:07 schreef Faithz het volgende:
Hoezo nou rijden op een kussen??
om half 7quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:07 schreef JamesBrownie het volgende:
We gaan eten bij de effenaar en een aantal gaat daarna nog naar het Rembrandt voor een 80's party (80/90 of 70/80, ben het vergeten)
Ohquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sommige honden rijden op benen, andere op kussens.
Dan houdt het niet altijd op hoorquote:
[hysterische modus]quote:
Ja ik twijfel echt heul ergquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:28 schreef maedel het volgende:
[..]
[hysterische modus]
Neeeeeee, je moet meeeeeeee!!!!
[/hysterische modus]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan houdt het niet altijd op hoor![]()
Ik ben als klein meisje ooit bespronegn door een heel grote gecastreerde Duitse Herder.
Die reed op mijn hoofd.
Ik denk dat mijn been te laag zat voor hem.
gaat dicht bij Nannie staan in de hoop dat dan de balans doorslaat naar wel afreizen naar Eindhovenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik twijfel echt heul erg
70/50 zo ongeveer (70 wel)
Ik ga ook niet mee stappen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef NanKing het volgende:
Als ik wel ga dan ga ik niet mee stappen.
Ik zit nog even te overwegen of ik zolang wil reizen voor een etentje
als je liever discreet eerst een smsje stuurt dat je ons zoekt dan mag dat ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
Trouwens, als ik bij de Effenaar aan kom, kan ik dan vraag naar de groep van James Brownie?![]()
Oh jee, Maedel is dan weer zo'n type die dit morgen dus gaat uittesten bij mijquote:
ik ben inderdaad al mijn inbox aan het afstruinen op zoek naar jouw gsm nummerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jee, Maedel is dan weer zo'n type die dit morgen dus gaat uittesten bij mij![]()
EUhm, Sitethief, volgens mij spreken wij pas om 19.30 uur af bij Effenaar![]()
wanneer? morgen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar dit is niet de laatste...
Ik zit te denken om na het eten misschien nog naar de film te gaan ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |