Jeumig JB, ik zit hier op kantoor in eens met die foto voor mequote:Op maandag 15 oktober 2007 10:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Even een second opinion, ja, die man moet er natuurlijk niet bij, das logisch, maar heeft zij een slipje aan of niet?
Sorryquote:Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Jeumig JB, ik zit hier op kantoor in eens met die foto voor me![]()
Ja, zij heeft een slipje aan.
Ik vind broccooli wel heel lekker, alleen mijn moeder kookte het altijd helemaal tot een prutje en das wel vies.quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:06 schreef Faithz het volgende:
Ik over een half uur.
Brocolli
Mie met gehakt, lekkere groentes, lekker pittig en kroepoek
Volgens mij nietquote:
Dit is je eerste post in een ander topic dan Ehv in vier jaar?quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
en als het wel zo is:
vrouwen die hun onderkleding in 2 verschillende kleuren dragen![]()
oh..hoi JB
ja...goed hequote:Op maandag 15 oktober 2007 14:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dit is je eerste post in een ander topic dan Ehv in vier jaar?
Ik draag ook weleens twee verschillende kleuren ondergoed, er is toch niemand die dat ziet.
sterker nog...in bovenstaand geval is het al uitquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:20 schreef Faithz het volgende:
Kleur maakt niet uit, het gaat toch uit
Ang3l en Tante_V komen ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 15:34 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik weet het niet, Stroekie, Sitethief, Dreamer, Wonderer, Jij en nog iemand meen ik, nan? en ik zei de gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |