ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:18 schreef wonderer het volgende:
We hebben het over het Eten, volgens mij.
Ja lekkerquote:
Oh je vroeg niet of ik ook wildequote:
nou dan zet ik de machine toch nog gewoon een keertje in werkingquote:
ja na 11.00 uur mag ik van mezelf ook eigenlijk alleen waterquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:47 schreef Faithz het volgende:
Yug
Ik drink alleen 's ochtends koffie. Anders wil Nirak me helemaal niet meer zoenen
Jawel, maar hij kende haar alleen van die jurk die omhoog waait(en de mac? geen idee waar hij het over had)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:00 schreef maedel het volgende:
ik heb begrepen dat één van de kandidaten niet wist wie M. Monroe was....![]()
dat zou toch bij de opvoeding van iedereen verplichte leeskost moeten zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:07 schreef Faithz het volgende:
Iemand hier trouwens "Komt een vrouw bij de dokter" gelezen?
Ben nu met "De Weduwenaar" bezig. Goed boek van Kluun
Nee, dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat zou toch bij de opvoeding van iedereen verplichte leeskost moeten zijn
De weduwnaar heb ik nog niet gelezen
Ja, die heb ik dus ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 11:18 schreef Faithz het volgende:
Je moet zoiets als Workpace hebben, wat ook echt je pc afsluit zodat je echt niets kan
Ik heb mijn werkplek op kantoor, maar ook thuis, zo goed mogelijk ingericht.quote:Maar verder red je het niet met dat soort programma's hoor. Als je echt last hebt laat dan je werkplek controleren en zorgt voor anti rsi materiaal (bvb muis)
Ik keerk en las ze heel graag, maar toen werd ik zwanger en moest ik al huilen als de optocht van carnaval langskwam of als ik langs een vol psv-stadion fietste.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |