maar wie is er daar dan allemaal ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Hier. Ofzo.
Eten?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 08:00 schreef JamesBrownie het volgende:
Das negen dan, als Dreamer het ook over het eten heeft!(en als Nan meegaat)
Ik denk dat ik erna ok niet meega, en daar hoef je idd ws geen kaartjes voor te kopen.
tuurlijk wel, jij bent toch juist een van de spilfiguren waaom deze meet in E gehouden wordtquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Eten?
Volgens mij heb ik van alles gemist... Ik heb geen idee of ik dat wel ga redden... Ik ben haast bang van niet. Morgen trek ik in mijn flatje, de rest van de week werk ik tot 6 uur om wat verloren tijd in te halen... Vrijdag moet ik nog wat gaan shoppen enzo... Ik was al blij dat we pas v.a. elven zouden gaan stappen... drukdrukdruk...
Mocht ik tijd hebben, dan hoor je het nog van me natuurlijk...
nu niet meerquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben hier weer helemaal alleen, of niet... .?
ja moeten het hier dan maar bij latenquote:
je hebt geluk dat ik niet zo kleinzerig aangelegd bent, dus die stilettohakken mag je blijven dragen, maar de trap op en af is volgens mij beter blootvoets voor jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef DR34M3R het volgende:
Pas je wel op voor je tenen? Ik kan niet zo goed dansen en ben nogal lomp...
O wat lieieieieif... hoe laat en waar gingen jullie eten dan?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja moeten het hier dan maar bij laten
een vervolg zit er vrijdag dus niet in, want ik ga niet mee dansen, en jij wellicht niet mee eten????
gaat op z'n knietjes zitten, ach toe nou pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaseeeeeeeeee
Dr34m3r hoort er ook bij![]()
![]()
![]()
vrijdag om een uur of 18.30 a 19.00 uur bij het restaurant van effenaarquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:50 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
O wat lieieieieif... hoe laat en waar gingen jullie eten dan?
Ik beloof niks hoor...
ach het is u vergeven hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
maarreh.. ik heb enigszins last van mijn half glas rose... ben dol, en heb mijn backspace meer nodig dan me lief is... Misschien is het verstandiger om te gaan slapen...
nou dan schakel ik wel weer over op methode postduifjequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:53 schreef DR34M3R het volgende:
welterusten stroek...
O en ik heb heel slecht nieuws... Ik ga morgen naar de flat maar krijg daar op zijn vroegst pas ADSL... O, en ik heb daar nog geen pc, da's ook wel zo handig... die staat nog bij mijn a.s. ex....
Nou ja, zie wel.... welterusten ig...
maar da's toch recht evenredig met elkaarquote:Op woensdag 17 oktober 2007 08:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb over jullie gedroomd. Dat jullie ergens in Nuenen waren en dat ik ook even langskwam. Was gezellig.
Ging Ang3l en Tante V nu ook mee eten ? of komen die pas later bij Club Rembrand erbij ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 15:30 schreef maedel het volgende:
Nou effe overzichtelijk dan:
Wonderer ja
James ja
Dreamer misschien
Stroekie ja
Maedel ja
Sitethief ja
Nan King misschien
vergeet ik nou iemand?
merk je nog verschil tussen foksilver en baggermode? en het wel of niet tonen van die google advertenties ?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 17:17 schreef maedel het volgende:
ik word zo onderhand wel helemaal sch**tziek van die traagheid van fok.
ik had die oude layout gepakt een tijdje geleden. Ik zit nu weer op baggermoddus.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
merk je nog verschil tussen foksilver en baggermode? en het wel of niet tonen van die google advertenties ?
quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben hier, maar als niemand iets zegt, moet ik in mezelf praten en dan denken de mensen dat ik niet goed bij mijn hoofd ben
ja, kap eens met die studiequote:
geen stress, ik is altijd in de buurtquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:03 schreef maedel het volgende:
Is iedereen eigenlijk naar een andere reeks vertrokken ofzo?![]()
waar is iedereeeeheeeeen?![]()
![]()
* maedel raakt in paniek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |