ja die neem je ook zelf zo gemakkelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:45 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb nauwelijks foto's van mezelf, laat staan van mijn kontje.
Ik wil niks over tandartsen horen!!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar was ik vanochtend even naar de tandarts geweest
ik ben nogal dorps aangelegdquote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:49 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik wil niks over tandartsen horen!!![]()
En wij gaan naar de provincie zeeland![]()
Sommige honden rijden op benen, andere op kussens.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:07 schreef Faithz het volgende:
Hoezo nou rijden op een kussen??
om half 7quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:07 schreef JamesBrownie het volgende:
We gaan eten bij de effenaar en een aantal gaat daarna nog naar het Rembrandt voor een 80's party (80/90 of 70/80, ben het vergeten)
Ohquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:08 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sommige honden rijden op benen, andere op kussens.
Dan houdt het niet altijd op hoorquote:
[hysterische modus]quote:
Ja ik twijfel echt heul ergquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:28 schreef maedel het volgende:
[..]
[hysterische modus]
Neeeeeee, je moet meeeeeeee!!!!
[/hysterische modus]
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan houdt het niet altijd op hoor![]()
Ik ben als klein meisje ooit bespronegn door een heel grote gecastreerde Duitse Herder.
Die reed op mijn hoofd.
Ik denk dat mijn been te laag zat voor hem.
gaat dicht bij Nannie staan in de hoop dat dan de balans doorslaat naar wel afreizen naar Eindhovenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja ik twijfel echt heul erg
70/50 zo ongeveer (70 wel)
Ik ga ook niet mee stappen hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:38 schreef NanKing het volgende:
Als ik wel ga dan ga ik niet mee stappen.
Ik zit nog even te overwegen of ik zolang wil reizen voor een etentje
als je liever discreet eerst een smsje stuurt dat je ons zoekt dan mag dat ook hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:52 schreef maedel het volgende:
Trouwens, als ik bij de Effenaar aan kom, kan ik dan vraag naar de groep van James Brownie?![]()
Oh jee, Maedel is dan weer zo'n type die dit morgen dus gaat uittesten bij mijquote:
ik ben inderdaad al mijn inbox aan het afstruinen op zoek naar jouw gsm nummerquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh jee, Maedel is dan weer zo'n type die dit morgen dus gaat uittesten bij mij![]()
EUhm, Sitethief, volgens mij spreken wij pas om 19.30 uur af bij Effenaar![]()
wanneer? morgen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 18:44 schreef JamesBrownie het volgende:
Maar dit is niet de laatste...
Ik zit te denken om na het eten misschien nog naar de film te gaan ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |