quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:00 schreef Nineleven het volgende:
Oh mijn god, ik heb me net dood gelachen. Ik sta in het rookhokje te roken, kijk naar het gebouw aan de overkant. Staan 2 vrouwtjes van een jaar of 20-25 te gluren, daarna zwaaien ze leuk, beginnen rare "pijp" bewegingen te maken en met hun tieten te pronken. Vervolgens maken ze een gebaar dat ik die kant op moet komen!
Why oh why tref ik dit nu weer onder werktijd EN heb ik tot overmaat van ramp geeneens fototoestel bij![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:04 schreef FredvZ het volgende:
Wat houd je tegen?
Je zegt gewoon tegen de baas: ik ben vast met lunchpauze.
einde van de dag opwachtenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:12 schreef Geqxon het volgende:
Waarschijnlijk deden deze vrouwtjes dat met "Die knul moet toch nog heel de dag werken" in hun gedachte.
In ieder geval wat uitdagender als het pokeravondje waar we naartoe werkenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:22 schreef FreakyMrCaleb het volgende:
Hehehe ik ga straks proberen ze op foto vast te leggen.
Best grappig om zoiets op de vrijdag ochtend even mee te maken.
Uitdagende jonge dames
WRaF!
Lol yep, daar zul je dat niet zien...of je moet veel queen's in je handen hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef Nineleven het volgende:
[..]
In ieder geval wat uitdagender als het pokeravondje waar we naartoe werken![]()
Haha, een andere collega heeft het telefoonnr. van een van die vrouwen gekregen hoor ik net. Ze hield een A4-tje voor het raam met haar nrquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
einde van de dag opwachtendat zal ze leren.
lijkt me niet, of het waren Call-Babes in opleiding aangezien er een ouwe knakker hun les stond te gevenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:46 schreef Geqxon het volgende:
Je weet zeker dat ze geen callbabes waren?
Aan de overkant zit een gebouw wat "Te huur" is. Eigenlijk hoort het al leeg te staan geloof ik. Zelf werk ik bij VTSPN, bijna in het centrum van Utrecht. Maare, dit is geen dagelijkse bezigheid, ik maak dit soort dingen nauwlijks meequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:51 schreef FredvZ het volgende:
Dan vraag ik me toch wat er bij jullie aan de overkant zit? En waar jij werkt, aangezien die vrouwtjes wel heel gewillig zijn...
Ja het gebouw inderdaadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:03 schreef FredvZ het volgende:
Je weet zeker dat met "te huur" bedoeld wordt dat het gebouw te huur is, en niet de vrouwtjes
hmm, wel erg voor de hand liggend eigenlijk
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Geqxon het volgende:
Tienermeisjes FTW.
Toen ik die 9 maanden las dacht ik voor een moment dat ze zwanger wasquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Maar die van mij houd ik zelf... Hoewel ik er maar 9 maanden van kan genieten.
In juli wordt ze 20
Jong van geest, en leeftijd zegt ook niet allesquote:
Bij mij is het altijd een drama, en dan heb ik me nog niet eens uit gewijd over de Duitse variant.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:50 schreef Geqxon het volgende:
Die drama rondom Mv. FredvZ is nu opeens zeer goed te verklaren overigens.
Dat verhaal heb ik niet meegekregen, maar vertel (als het voor mijn oren bestemd is)quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:09 schreef FredvZ het volgende:
Achteraf is het best komisch
De korte versie:quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:20 schreef Nineleven het volgende:
Dat verhaal heb ik niet meegekregen, maar vertel (als het voor mijn oren bestemd is)![]()
Je rijd even 500km om een nachtje te kunnen genieten? Dan moet je toch wel gek (op haar) zijn geweest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:26 schreef FredvZ het volgende:
- FredvZ rijdt 500km om bij haar 1 nacht te zijn
- FredvZ doet zn ding en gaat de volgende dag naar huis
Sorry maar dit is toch wel de slechte smoes die ik ooit gehoord heb. Waarschijnlijk wou ze dus gewoon even wat anders en was je zo goed dat ze begon te twijfelen?quote:- FredvZ heeft er nooit meer iets van gezien of gehoord, want ze kon niet kiezen tussen FredvZ en haar ex![]()
En owja, om van me af te komen had ze verzonnen dat ik foto's van haar in Spanje online zou hebben gezet.
De intentie was natuurlijk meer dan 1 nachtje.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:34 schreef Nineleven het volgende:
Je rijd even 500km om een nachtje te kunnen genieten? Dan moet je toch wel gek (op haar) zijn geweest.![]()
Ik was denk ik de poging om dr ex te vergeten oid. Weet ik het.quote:Sorry maar dit is toch wel de slechte smoes die ik ooit gehoord heb. Waarschijnlijk wou ze dus gewoon even wat anders en was je zo goed dat ze begon te twijfelen?![]()
Wie is dat?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:23 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Wat komt sebasser dom doen in mijn tk topic![]()
Lekker, ga je nog wat mooie plaatjes schieten aldaar?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:25 schreef buzzer het volgende:
Ik ga vanaf morgen even lekker uitwaaien op Ameland, en mijn Nikon eens flink de sporen geven
tot woensdag
Morguhquote:
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 13:08 schreef Geqxon het volgende:
FredvZ: Met of zonder serienummer?
Aan de overkant van de straat is ook niks te zien vandaag?quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:33 schreef Nineleven het volgende:
Ik verveel me een ongeluk, iemand nog iets interessants mee te delen hier?![]()
Er zitten nu 2 dames met een wat oudere man die ze lesgeeft. Ze kijken en zwaaien wel af en toe maar verder gebeurt er bijzonder weinigquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:51 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Aan de overkant van de straat is ook niks te zien vandaag?
Je mag wel ruilen met mijn uitzicht als het je niet bevalt.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:39 schreef Nineleven het volgende:
Er zitten nu 2 dames met een wat oudere man die ze lesgeeft. Ze kijken en zwaaien wel af en toe maar verder gebeurt er bijzonder weinig![]()
Waar kijk jij tegenaan dan?quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je mag wel ruilen met mijn uitzicht als het je niet bevalt.
Een parkeerplaats van een bedrijven terrein. Tenminste als de lamellen open zijn...quote:
Ik mag morgen weer lekker driften.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef Thrackan het volgende:
Ik wil ook door mijn voorruit kijken!
Ben alleen nog aan het lessen
Morguh!quote:
Ik weet, maar vandaag heeft ook een morgenquote:
Ben je mooi klaar mee, zijn ze op vakantie of gewoon vaak weg?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef FredvZ het volgende:
Via de bestelstatus van Bol.com gezien dat mn langverwachte films eindelijk verstuurd zijn.
En ze zijn nog ontvangen ook...
Door de buren wel te verstaan
Kan ik lekker gaan zitten wachten totdat die weer eens een keer thuis zijn
Zij zijn overdag thuis, ik soms 's avonds.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:46 schreef Nineleven het volgende:
mooi klaar mee, zijn ze op vakantie of gewoon vaak weg?![]()
Mogguhquote:Morguh trouwens![]()
Mooi, wat voor DVD's (films?) zijn het ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef FredvZ het volgende:
Zij zijn overdag thuis, ik soms 's avonds.
Maar ik heb de DVDs's inmiddels.
Dr. Dolittle 1,2&3quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef Nineleven het volgende:
Mooi, wat voor DVD's (films?) zijn het ?![]()
Ja met zo'n origineel etiket erop in een mooie triple- kartonnen hoesje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:16 schreef Thrackan het volgende:
van die ronde, met zo'n gaatje ter grootte van een (wie kent hem nog?) dubbeltje in het midden?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja met zo'n origineel etiket erop in een mooie triple- kartonnen hoesje.
Zo te zien ben je ook niet aan het werk, dus waar dat aan ligt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:43 schreef Thrackan het volgende:
[..]en zo, ik ben zooooo ontieglijk moe vandaag.
Hoezo "zo te zien"? Mijn IP komt toch echt van het werk afquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:03 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Zo te zien ben je ook niet aan het werk, dus waar dat aan ligt?![]()
"Op je werk" does not equal "Aan het werk"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef Thrackan het volgende:
Hoezo "zo te zien"? Mijn IP komt toch echt van het werk af![]()
Likewisequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:40 schreef Thrackan het volgende:
Ik laat mijn PC werk voor me doen, ondertussen doe ik Fok!
Morguh Fredquote:
Ja daarom juist. Laatste dag voor het weekend en dan moet er nog zoveel gedaan wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:47 schreef Nineleven het volgende:
Morguh Fred. Niet zo sip he, het is vrijdag
![]()
Ja niets is minder waar. Ik heb (vooralsnog) geluk dat er niet veel aanbod qua werkzaamheden is vandaag, dus zit hier maar een beetje te browsen omdat ik me verveelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Laatste dag voor het weekend en dan moet er nog zoveel gedaan worden
Tel daar een paar een zeurende knieën bij op en alle reden tot vrolijkheid is weg
1 2 3 4 5 6 7 8 | Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 17-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie Zending afgeleverd 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie |
Ben je mooi klaar mee, dan kan het nog wel een tijdje duren voordat je ze hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef FredvZ het volgende:
Het is weer eens zo ver:
[ code verwijderd ]
Nou weet ik niet wáár de bezorger het pakket heeft afgeleverd, maar iig niet bij mij.
Haha, kan je dat dan zomaar doen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:44 schreef FredvZ het volgende:
Goeie morgen
Nog steeds geen DVD's
Hoe krijg je je baas op de kast: bel op een drukke zaterdag met de mededeling dat je op donderdagen niet meer komt werken, met ingang van 1 november.
Heb geen contract voor die uren.quote:
Voelt toch wel raar, heb er de afgelopen 7½ jaar bijna elke donderdag gewerkt.quote:
En de files een stuk korterquote:enige voordeel van die schoolvakanties is dat de bussen nu lekker rustig zijn
Ik verhuis straks naar Kanaleneiland, genoeg te zien danquote:
Alleen kijken is ook weer zo saaiquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:40 schreef Nineleven het volgende:
Ik verhuis straks naar Kanaleneiland, genoeg te zien dan(iets met aapjes en kijken)
Ja maar voeren gaat ook niet, levensgevaarlijkquote:
snel je hand terugtrekken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef Nineleven het volgende:
Ja maar voeren gaat ook niet, levensgevaarlijk![]()
Beter nog: die heeft me 's middags opgehaald met d'r autootjequote:
Doe je goed, momenteel mag ik haar steeds ophalen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:09 schreef Thrackan het volgende:
Beter nog: die heeft me 's middags opgehaald met d'r autootje
Wel handig zo'n chauffeur c.q. vriendin, jammer dat ik er geen bezitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doe je goed, momenteel mag ik haar steeds ophalen.
Wat ik overigens maar al te graag zelf aanbied![]()
Toch wel erg handig als je in het bezit bent van, alleen het rijden kost tegenwoordig zo verschrikkelijk veel geld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:25 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben nog met mijn lesjes bezig joh, mijn vriendin heeft vakantie op het moment
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:32 schreef Nineleven het volgende:
alleen het rijden kost tegenwoordig zo verschrikkelijk veel geld.![]()
Niet dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das echt een waardeloze uitspraak die ik al mijn hele leven van iedereen met een auto mag aanhoren
Autorijden is niet tegenwoordig duur, het is altijd een dure hobby geweest en dat zal het ook altijd wel blijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
Niet dan?
Nou ik betaal me anders best wel scheel;quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das echt een waardeloze uitspraak die ik al mijn hele leven van iedereen met een auto mag aanhoren
Daar kan ik niet echt over meepraten, ik bezit pas 3 jaar een auto. Wat ik wel weet ik dat de prijs van olie duurder wordt en dat heb ik de afgelopen 3 jaar wel gemerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Autorijden is niet tegenwoordig duur, het is altijd een dure hobby geweest en dat zal het ook altijd wel blijven.
Tja, als je dat te veel vind kan je altijd nog kleiner gaan rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef Nineleven het volgende:
Nou ik betaal me anders best wel scheel;
- 250 euro per kwartaal aan belasting
- 250 euro per maand aan verzekering
Daar doe je dan weer niets aan.quote:- 50 euro per week aan diesel
Mja kleiner rijden gaat niet echt (alfa 147), de verzekering is zo duur omdat ik nog relatief jong ben en in een vrij nieuwe auto rijd. Vandaar dat ook de belasting zoveel is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tja, als je dat te veel vind kan je altijd nog kleiner gaan rijden
Tja, de keuze van de auto doe je toch helemaal zelf... en als je 500 euro per maand aan belasting+verzekering veel vind, dan moet je een andere auto gaan rijden. Wil je dat niet, dan moet je ook niet klagen dat het zo duur isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:04 schreef Nineleven het volgende:
Mja kleiner rijden gaat niet echt (alfa 147), de verzekering is zo duur omdat ik nog relatief jong ben en in een vrij nieuwe auto rijd. Vandaar dat ook de belasting zoveel is.
Ja ik doe het inderdaad mezelf aan, maar het is dat ik de auto heb gekregenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tja, de keuze van de auto doe je toch helemaal zelf... en als je 500 euro per maand aan belasting+verzekering veel vind, dan moet je een andere auto gaan rijden. Wil je dat niet, dan moet je ook niet klagen dat het zo duur is
En kleiner kan altijd nog..
* FredvZ heeft een tijd in een Seat Marbella rond gereden van 18 jaar, voor 32 euro per maand.
En ik heb het zo druk dat ik bijna niet aan Fok!ken toe komquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:00 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag voor het laatst 12u werken![]()
Voortaan gewoon 6x8u
Goede timingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:12 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen.
Vandaag had ik een gesprek willen hebben met mijn stagebegeleider en een collega.![]()
Vandaag zijn zowel de collega als de stagebegeleider niet aanwezig.![]()
![]()
Ach...quote:
Ik kan niet vervroegd met weekend, heb een afspraak met iemand uit V&A om 5 uur hier in de buurtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ach...
dan maar kijken of we er vanmiddag niet een vervroegd weekend van kunnen maken.
True, een beetje met collega's ouwehoeren en internetten is ook heul gezelligquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:20 schreef FredvZ het volgende:
hmm, het ontbreekt me eigenlijk wel aan een reden om weekend te gaan houden.
Vriendinlief heeft een groepsuitjeding met dr klasgenoten.
Zuipmaatjes zijn of ziek, zwak en misselijk of out of money omdat de auto is ingeslagen en leeggehaald.
En om nou thuis alleen te gaan zitten internetten, kan ik net zo goed hier gaan internetten
ach, houd je bezig op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:40 schreef Nineleven het volgende:
Leuke collega's trouwens, kom ik terug van pauze en ontdek ik dat zo'n beetje alles aan mijn bureau is vast-getaped![]()
Niets is minder waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ach, houd je bezig op de vrijdagmiddag
Die vinden het vast ook niet erg om een vrijdagmiddagje niks te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef Nineleven het volgende:
Niets is minder waar![]()
(alhoewel, als de hel losbreekt hebben we hier een probleem aangezien we nu maar met 4 man zitten voor +- 1500 gebruikers)
Morgen!quote:
Ambtenaren hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die vinden het vast ook niet erg om een vrijdagmiddagje niks te doen
Mij niet gezien, ik weet wat er gebeurd als je snel een paar liter achterover gooitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh!
Iemand toevallig interesse om vandaag een paar liter melk op te komen drinken?
Het hoeft ook niet snel. Als het maar voor morgen op isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:59 schreef Nineleven het volgende:
Mij niet gezien, ik weet wat er gebeurd als je snel een paar liter achterover gooit
Te laatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet snel. Als het maar voor morgen op is
Tis al op, heb het gisteren meegenomen naar mn vriendin en heb er chocolade melk van gemaaktquote:
Lekker Chocomelk (vooral zelfgemaakte)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tis al op, heb het gisteren meegenomen naar mn vriendin en heb er chocolade melk van gemaakt
Zoom-loze broekenweekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:55 schreef Thrackan het volgende:
Zwaai zwaai!
Zit de heule week op cusrus in Bergen op Zoom...
Geen Berg gezien! Geen Zoom ook overigens.
It is alive!quote:Op donderdag 1 november 2007 05:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallohoe is het met onze V&A relnichten?
![]()
Morgen, Het is weer maandagquote:Op maandag 5 november 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
Goede morgen.
morgenquote:
Lekker rustig vandaag, zo maar even naar de Mac om te etenquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh
Tis maar waar je zin an hebt...quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:55 schreef Nineleven het volgende:
Lekker rustig vandaag, zo maar even naar de Mac om te eten![]()
Meer een gewoonte dan zin hebben in...quote:
Hey, jij hier?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:19 schreef buzzer het volgende:
Hee verrek, ik hier?
By now neem ik ook al genoegen met een Fokker. Als het perswee moet.quote:Op maandag 3 december 2007 16:28 schreef Geqxon het volgende:
Oeps, minimale vraagprijs vergeten. Een blauwe nickname of een wilde nacht met een Fokster naar keuze.
dat zou ook nog een optie zijn natuurlijkquote:
You name itquote:Op maandag 10 december 2007 09:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat zou ook nog een optie zijn natuurlijk
Degene met de beste sollicitatiequote:Op maandag 10 december 2007 01:40 schreef Adelante het volgende:
en wie wordt de waarnemer? elisab, shaolin of het_biertje?
Mijn gemoed schiet ervan vol!quote:Op vrijdag 7 december 2007 14:17 schreef FredvZ het volgende:
[..]
we zitten al weken op je te wachten.
snever?quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:00 schreef Geqxon het volgende:
Heeft die ene hulpmod al een solli gestuurd?
Had Snever vroeger een avatar van een mus achtig beest? Dat kan dat hem wel eens zijn.quote:
dat woord heb ik van de week ceremonieel in de prullenbak geflikkerd, en dat lucht best opquote:
quote:Op woensdag 12 december 2007 12:56 schreef Adelante het volgende:
ga je dood als je ze niet haalt? zo nee, dan heeft het zo'n haast niet
Welnee, nooit. Te leuke tijd gehadquote:Op woensdag 19 december 2007 09:52 schreef FredvZ het volgende:
nu al?
Jij ook!quote:Op dinsdag 25 december 2007 10:26 schreef Dizer het volgende:
Fijne feestagen!!!!!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:47 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij ook!
en natuurlijk ook alle andere users
Is ook wel logisch. Weinig vaste users op V&A. Maar ach, dit is ook wel leuk.... denk ikquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:21 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit is met recht de traagste SC op dit forum.
Als ie niet sticky staat, vindt niemand 'm.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is ook wel logisch. Weinig vaste users op V&A. Maar ach, dit is ook wel leuk.... denk ik
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ie niet sticky staat, vindt niemand 'm.
Heb je dat vaker? dat je hem anders niet kan vinden?quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Als ie niet sticky staat, vindt niemand 'm.
Met de laatste post op 26 Dec 2007 kon ik na een tijd afwezigheid niet laten om die 2008 fipo te plaatsen.quote:
IK heb er geen last van, ben erg goed in zoeken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:36 schreef Petre het volgende:
[..]
Heb je dat vaker? dat je hem anders niet kan vinden?
ik moet slapen
Je moet ook niet je vuist invetten met vaseline op je eerste datequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Dizer het volgende:
Ik weet dat het laat is, en we hebben allemaal vast wat op.. maar ik had laatst de opmerking... Hij is te groot... doe maar niet.
En ik had zo iets van... WTF... helemaal nietquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:45 schreef Dizer het volgende:
Ik weet dat het laat is, en we hebben allemaal vast wat op.. maar ik had laatst de opmerking... Hij is te groot... doe maar niet.
Waarom niet? Heb je dat al meteen achter de rugquote:Op donderdag 3 januari 2008 01:46 schreef Petre het volgende:
[..]
Je moet ook niet je vuist invetten met vaseline op je eerste date
'achter de rug'quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je dat al meteen achter de rug.
Tuurlijk vat ik die. figuurlijk dan hequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey je vat hem![]()
Jij ook slaap lekker
Duh.... letterlijk gaat een beetje moeilijk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:51 schreef Petre het volgende:
[..]
Tuurlijk vat ik die. figuurlijk dan he
Dan praten we wel over iets anders. Kom maar op. Heb nog 8 minuten en dan mag ik mijn antibiotica innemen en dan naar bedquote:
Ik heb werkelijk geen idee Dizer maar 't klinkt niet goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan praten we wel over iets anders. Kom maar op. Heb nog 8 minuten en dan mag ik mijn antibiotica innemen en dan naar bed.
Wat klinkt niet goed? Nou ben ik het kwijt...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee Dizer maar 't klinkt niet goed.
Antibiotica.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat klinkt niet goed? Nou ben ik het kwijt....
Ik was al 17 kilo afgevallen en woog 82. (zonder Sonja Bakker, maar net sporten en gezonder eten) en toen ging er door ziek zijn nog 3 kilo eraf. Weeg nu iets van 79 kiloquote:
Waarom??quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef Geqxon het volgende:
Snel, een slotje!
Omdat de V&A slowchat anders door zijn postlimiet van 3 (koffie-)posts per dag heen gaat. En omdat de posts inhoudelijk zijn.quote:
LOL, is toch juist tof?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat de V&A slowchat anders door zijn postlimiet van 3 (koffie-)posts per dag heen gaat. En omdat de posts inhoudelijk zijn.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef Thrackan het volgende:
Brood en koffie, poehee
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef FredvZ het volgende:
Nieuwe week, nieuw schooljaar, nieuwe stage. Met Senseo
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:49 schreef Thrackan het volgende:
Nieuwe week, zelfde werk, Douwe Egberts
quote:
quote:
quote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Snever het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Snever
Ditmaal als Weblogger
toch weer een stapje dichter bij het blauwquote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Snever het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Snever
Ditmaal als Weblogger
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch weer een stapje dichter bij het blauw
Hoe komt het komt? Lees alle vorige SC'r maar naquote:Op maandag 21 januari 2008 23:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Veel plezier als weblogger
Doe er eens wat aan danquote:
OK, succes ermeequote:
Whehe, dank.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
OK, succes ermee
Ik ga naar Eindhoven
Bedankt, en sry had verkeerd geklikt idd.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:58 schreef dndiek het volgende:
Volgende keer in FB plaatsen en niet in SC
Betraptquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:44 schreef Geqxon het volgende:
NanKing.
Wat brengt jou hier? De "Zwaaiende vrouwtjes" in de TT?
Uiteraard, uiteraardquote:Op zaterdag 26 januari 2008 19:42 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus je komt hier gezellig over bier en tieten praten?
Of AA, zodat ze op een klein jongetje lijkt.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:17 schreef Adelante het volgende:
wie A zegt moet ook B zeggen
Je vergat mij?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:42 schreef Adelante het volgende:
Luigi
Lortnoc
MrCableguy
DeTulp050
Magneet
ElisaB
Solomon
ShaoliN
Adelante
DeTulp050
Ratmen
Scorpion
TheEagle
Adelante
ShaoliN
buzzer
Dizer
FredvZ
dndiek
Petre
Nanking
jah, volgens het patroon begint het nu tijd te worden dat ElisaB terugkeert!
Er is wel een opneuk policy actief.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:29 schreef NanKing het volgende:
Als er maar geen last in first out policy is.
Een wat?quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:19 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Er is wel een opneuk policy actief.
Ah, ja nu snap ik 'mquote:Op donderdag 7 februari 2008 19:26 schreef Thrackan het volgende:
Een opneuk policy.
waar hoor jij tussen dan?quote:
Nee die deed iets met treinjes, autotjes en fietsen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:18 schreef Adelante het volgende:
ik dacht dat Kreator ook nog eens wat modwerk hier heeft gedaan, maar dat kan ook een ander subforum zijn geweest
Alleen maar tussen incidenteel V&A meubilairquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
waar hoor jij tussen dan?
en dit is van de fok! wiki, dus meld je even
Vrouwen houden het doorgaans vrij lang vol op V&A....quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:29 schreef NanKing het volgende:
Als er maar geen last in first out policy is.
Mits gewillig.quote:Op woensdag 20 februari 2008 02:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
Vrouwen houden het doorgaans vrij lang vol op V&A....
Toch is dat lastiger dan 't lijkt.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij kan ik hier best modje worden
daar kunnen de meningen over verschillenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgens mij kan ik hier best modje worden
Resultaten uit het verleden...quote:Op dinsdag 26 februari 2008 22:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
daar kunnen de meningen over verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |