Tuurlijk vat ik die. figuurlijk dan hequote:Op donderdag 3 januari 2008 01:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey je vat hem![]()
Jij ook slaap lekker
Duh.... letterlijk gaat een beetje moeilijk...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:51 schreef Petre het volgende:
[..]
Tuurlijk vat ik die. figuurlijk dan he
Dan praten we wel over iets anders. Kom maar op. Heb nog 8 minuten en dan mag ik mijn antibiotica innemen en dan naar bedquote:
Ik heb werkelijk geen idee Dizer maar 't klinkt niet goed.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan praten we wel over iets anders. Kom maar op. Heb nog 8 minuten en dan mag ik mijn antibiotica innemen en dan naar bed.
Wat klinkt niet goed? Nou ben ik het kwijt...quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:53 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee Dizer maar 't klinkt niet goed.
Antibiotica.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat klinkt niet goed? Nou ben ik het kwijt....
Ik was al 17 kilo afgevallen en woog 82. (zonder Sonja Bakker, maar net sporten en gezonder eten) en toen ging er door ziek zijn nog 3 kilo eraf. Weeg nu iets van 79 kiloquote:
Waarom??quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:39 schreef Geqxon het volgende:
Snel, een slotje!
Omdat de V&A slowchat anders door zijn postlimiet van 3 (koffie-)posts per dag heen gaat. En omdat de posts inhoudelijk zijn.quote:
LOL, is toch juist tof?quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat de V&A slowchat anders door zijn postlimiet van 3 (koffie-)posts per dag heen gaat. En omdat de posts inhoudelijk zijn.
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:28 schreef Thrackan het volgende:
Brood en koffie, poehee
quote:
quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 14:15 schreef FredvZ het volgende:
Nieuwe week, nieuw schooljaar, nieuwe stage. Met Senseo
quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:49 schreef Thrackan het volgende:
Nieuwe week, zelfde werk, Douwe Egberts
quote:
quote:
quote:
Hoe komt het?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Snever het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Snever
Ditmaal als Weblogger
toch weer een stapje dichter bij het blauwquote:Op maandag 21 januari 2008 23:42 schreef Snever het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeere's Snever
Ditmaal als Weblogger
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
toch weer een stapje dichter bij het blauw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |