Ik kan niet vervroegd met weekend, heb een afspraak met iemand uit V&A om 5 uur hier in de buurtquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ach...
dan maar kijken of we er vanmiddag niet een vervroegd weekend van kunnen maken.
True, een beetje met collega's ouwehoeren en internetten is ook heul gezelligquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 12:20 schreef FredvZ het volgende:
hmm, het ontbreekt me eigenlijk wel aan een reden om weekend te gaan houden.
Vriendinlief heeft een groepsuitjeding met dr klasgenoten.
Zuipmaatjes zijn of ziek, zwak en misselijk of out of money omdat de auto is ingeslagen en leeggehaald.
En om nou thuis alleen te gaan zitten internetten, kan ik net zo goed hier gaan internetten
ach, houd je bezig op de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 14:40 schreef Nineleven het volgende:
Leuke collega's trouwens, kom ik terug van pauze en ontdek ik dat zo'n beetje alles aan mijn bureau is vast-getaped![]()
Niets is minder waarquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
ach, houd je bezig op de vrijdagmiddag
Die vinden het vast ook niet erg om een vrijdagmiddagje niks te doenquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 15:17 schreef Nineleven het volgende:
Niets is minder waar![]()
(alhoewel, als de hel losbreekt hebben we hier een probleem aangezien we nu maar met 4 man zitten voor +- 1500 gebruikers)
Morgen!quote:
Ambtenaren hequote:Op vrijdag 26 oktober 2007 16:40 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die vinden het vast ook niet erg om een vrijdagmiddagje niks te doen
Mij niet gezien, ik weet wat er gebeurd als je snel een paar liter achterover gooitquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:07 schreef FredvZ het volgende:
Mogguh!
Iemand toevallig interesse om vandaag een paar liter melk op te komen drinken?
Het hoeft ook niet snel. Als het maar voor morgen op isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:59 schreef Nineleven het volgende:
Mij niet gezien, ik weet wat er gebeurd als je snel een paar liter achterover gooit
Te laatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:09 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet snel. Als het maar voor morgen op is
Tis al op, heb het gisteren meegenomen naar mn vriendin en heb er chocolade melk van gemaaktquote:
Lekker Chocomelk (vooral zelfgemaakte)quote:Op woensdag 31 oktober 2007 09:58 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tis al op, heb het gisteren meegenomen naar mn vriendin en heb er chocolade melk van gemaakt
Zoom-loze broekenweekquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:55 schreef Thrackan het volgende:
Zwaai zwaai!
Zit de heule week op cusrus in Bergen op Zoom...
Geen Berg gezien! Geen Zoom ook overigens.
It is alive!quote:Op donderdag 1 november 2007 05:54 schreef KopieerMachine het volgende:
Hallohoe is het met onze V&A relnichten?
![]()
Morgen, Het is weer maandagquote:Op maandag 5 november 2007 10:21 schreef Geqxon het volgende:
Goede morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |