Niet dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das echt een waardeloze uitspraak die ik al mijn hele leven van iedereen met een auto mag aanhoren
Autorijden is niet tegenwoordig duur, het is altijd een dure hobby geweest en dat zal het ook altijd wel blijven.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:43 schreef Geqxon het volgende:
Niet dan?
Nou ik betaal me anders best wel scheel;quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:42 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Das echt een waardeloze uitspraak die ik al mijn hele leven van iedereen met een auto mag aanhoren
Daar kan ik niet echt over meepraten, ik bezit pas 3 jaar een auto. Wat ik wel weet ik dat de prijs van olie duurder wordt en dat heb ik de afgelopen 3 jaar wel gemerktquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:52 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Autorijden is niet tegenwoordig duur, het is altijd een dure hobby geweest en dat zal het ook altijd wel blijven.
Tja, als je dat te veel vind kan je altijd nog kleiner gaan rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:54 schreef Nineleven het volgende:
Nou ik betaal me anders best wel scheel;
- 250 euro per kwartaal aan belasting
- 250 euro per maand aan verzekering
Daar doe je dan weer niets aan.quote:- 50 euro per week aan diesel
Mja kleiner rijden gaat niet echt (alfa 147), de verzekering is zo duur omdat ik nog relatief jong ben en in een vrij nieuwe auto rijd. Vandaar dat ook de belasting zoveel is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:00 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tja, als je dat te veel vind kan je altijd nog kleiner gaan rijden
Tja, de keuze van de auto doe je toch helemaal zelf... en als je 500 euro per maand aan belasting+verzekering veel vind, dan moet je een andere auto gaan rijden. Wil je dat niet, dan moet je ook niet klagen dat het zo duur isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:04 schreef Nineleven het volgende:
Mja kleiner rijden gaat niet echt (alfa 147), de verzekering is zo duur omdat ik nog relatief jong ben en in een vrij nieuwe auto rijd. Vandaar dat ook de belasting zoveel is.
Ja ik doe het inderdaad mezelf aan, maar het is dat ik de auto heb gekregenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:18 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Tja, de keuze van de auto doe je toch helemaal zelf... en als je 500 euro per maand aan belasting+verzekering veel vind, dan moet je een andere auto gaan rijden. Wil je dat niet, dan moet je ook niet klagen dat het zo duur is
En kleiner kan altijd nog..
* FredvZ heeft een tijd in een Seat Marbella rond gereden van 18 jaar, voor 32 euro per maand.
En ik heb het zo druk dat ik bijna niet aan Fok!ken toe komquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:00 schreef FredvZ het volgende:
Vandaag voor het laatst 12u werken![]()
Voortaan gewoon 6x8u
Goede timingquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 09:12 schreef FredvZ het volgende:
Goede morgen.
Vandaag had ik een gesprek willen hebben met mijn stagebegeleider en een collega.![]()
Vandaag zijn zowel de collega als de stagebegeleider niet aanwezig.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |