| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 17-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie Zending afgeleverd 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie |
Ben je mooi klaar mee, dan kan het nog wel een tijdje duren voordat je ze hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef FredvZ het volgende:
Het is weer eens zo ver:
[ code verwijderd ]
Nou weet ik niet wáár de bezorger het pakket heeft afgeleverd, maar iig niet bij mij.
Haha, kan je dat dan zomaar doen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:44 schreef FredvZ het volgende:
Goeie morgen
Nog steeds geen DVD's
Hoe krijg je je baas op de kast: bel op een drukke zaterdag met de mededeling dat je op donderdagen niet meer komt werken, met ingang van 1 november.
Heb geen contract voor die uren.quote:
Voelt toch wel raar, heb er de afgelopen 7½ jaar bijna elke donderdag gewerkt.quote:
En de files een stuk korterquote:enige voordeel van die schoolvakanties is dat de bussen nu lekker rustig zijn
Ik verhuis straks naar Kanaleneiland, genoeg te zien danquote:
Alleen kijken is ook weer zo saaiquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:40 schreef Nineleven het volgende:
Ik verhuis straks naar Kanaleneiland, genoeg te zien dan(iets met aapjes en kijken)
Ja maar voeren gaat ook niet, levensgevaarlijkquote:
snel je hand terugtrekken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef Nineleven het volgende:
Ja maar voeren gaat ook niet, levensgevaarlijk![]()
Beter nog: die heeft me 's middags opgehaald met d'r autootjequote:
Doe je goed, momenteel mag ik haar steeds ophalen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:09 schreef Thrackan het volgende:
Beter nog: die heeft me 's middags opgehaald met d'r autootje
Wel handig zo'n chauffeur c.q. vriendin, jammer dat ik er geen bezitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doe je goed, momenteel mag ik haar steeds ophalen.
Wat ik overigens maar al te graag zelf aanbied![]()
Toch wel erg handig als je in het bezit bent van, alleen het rijden kost tegenwoordig zo verschrikkelijk veel geld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:25 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben nog met mijn lesjes bezig joh, mijn vriendin heeft vakantie op het moment
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:32 schreef Nineleven het volgende:
alleen het rijden kost tegenwoordig zo verschrikkelijk veel geld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |