Ik mag morgen weer lekker driften.quote:Op maandag 15 oktober 2007 22:38 schreef Thrackan het volgende:
Ik wil ook door mijn voorruit kijken!
Ben alleen nog aan het lessen
Morguh!quote:
Ik weet, maar vandaag heeft ook een morgenquote:
Ben je mooi klaar mee, zijn ze op vakantie of gewoon vaak weg?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 18:09 schreef FredvZ het volgende:
Via de bestelstatus van Bol.com gezien dat mn langverwachte films eindelijk verstuurd zijn.
En ze zijn nog ontvangen ook...
Door de buren wel te verstaan
Kan ik lekker gaan zitten wachten totdat die weer eens een keer thuis zijn
Zij zijn overdag thuis, ik soms 's avonds.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:46 schreef Nineleven het volgende:
mooi klaar mee, zijn ze op vakantie of gewoon vaak weg?![]()
Mogguhquote:Morguh trouwens![]()
Mooi, wat voor DVD's (films?) zijn het ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:12 schreef FredvZ het volgende:
Zij zijn overdag thuis, ik soms 's avonds.
Maar ik heb de DVDs's inmiddels.
Dr. Dolittle 1,2&3quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:27 schreef Nineleven het volgende:
Mooi, wat voor DVD's (films?) zijn het ?![]()
Ja met zo'n origineel etiket erop in een mooie triple- kartonnen hoesje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:16 schreef Thrackan het volgende:
van die ronde, met zo'n gaatje ter grootte van een (wie kent hem nog?) dubbeltje in het midden?
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:28 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja met zo'n origineel etiket erop in een mooie triple- kartonnen hoesje.
Zo te zien ben je ook niet aan het werk, dus waar dat aan ligt?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:43 schreef Thrackan het volgende:
[..]en zo, ik ben zooooo ontieglijk moe vandaag.
Hoezo "zo te zien"? Mijn IP komt toch echt van het werk afquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:03 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Zo te zien ben je ook niet aan het werk, dus waar dat aan ligt?![]()
"Op je werk" does not equal "Aan het werk"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:10 schreef Thrackan het volgende:
Hoezo "zo te zien"? Mijn IP komt toch echt van het werk af![]()
Likewisequote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:40 schreef Thrackan het volgende:
Ik laat mijn PC werk voor me doen, ondertussen doe ik Fok!
Morguh Fredquote:
Ja daarom juist. Laatste dag voor het weekend en dan moet er nog zoveel gedaan wordenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 09:47 schreef Nineleven het volgende:
Morguh Fred. Niet zo sip he, het is vrijdag
![]()
Ja niets is minder waar. Ik heb (vooralsnog) geluk dat er niet veel aanbod qua werkzaamheden is vandaag, dus zit hier maar een beetje te browsen omdat ik me verveelquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:25 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja daarom juist. Laatste dag voor het weekend en dan moet er nog zoveel gedaan worden
Tel daar een paar een zeurende knieën bij op en alle reden tot vrolijkheid is weg
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces 17-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 17-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending gesorteerd in sorteercentrum 18-10-2007 Dordrecht intern transport pakketten Zending zit in afleverroute 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie Chauffeur is onderweg 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie Zending afgeleverd 18-10-2007 Ridderkerk pakkettendistributie |
Ben je mooi klaar mee, dan kan het nog wel een tijdje duren voordat je ze hebt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef FredvZ het volgende:
Het is weer eens zo ver:
[ code verwijderd ]
Nou weet ik niet wáár de bezorger het pakket heeft afgeleverd, maar iig niet bij mij.
Haha, kan je dat dan zomaar doen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:44 schreef FredvZ het volgende:
Goeie morgen
Nog steeds geen DVD's
Hoe krijg je je baas op de kast: bel op een drukke zaterdag met de mededeling dat je op donderdagen niet meer komt werken, met ingang van 1 november.
Heb geen contract voor die uren.quote:
Voelt toch wel raar, heb er de afgelopen 7½ jaar bijna elke donderdag gewerkt.quote:
En de files een stuk korterquote:enige voordeel van die schoolvakanties is dat de bussen nu lekker rustig zijn
Ik verhuis straks naar Kanaleneiland, genoeg te zien danquote:
Alleen kijken is ook weer zo saaiquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:40 schreef Nineleven het volgende:
Ik verhuis straks naar Kanaleneiland, genoeg te zien dan(iets met aapjes en kijken)
Ja maar voeren gaat ook niet, levensgevaarlijkquote:
snel je hand terugtrekken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:07 schreef Nineleven het volgende:
Ja maar voeren gaat ook niet, levensgevaarlijk![]()
Beter nog: die heeft me 's middags opgehaald met d'r autootjequote:
Doe je goed, momenteel mag ik haar steeds ophalen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:09 schreef Thrackan het volgende:
Beter nog: die heeft me 's middags opgehaald met d'r autootje
Wel handig zo'n chauffeur c.q. vriendin, jammer dat ik er geen bezitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Doe je goed, momenteel mag ik haar steeds ophalen.
Wat ik overigens maar al te graag zelf aanbied![]()
Toch wel erg handig als je in het bezit bent van, alleen het rijden kost tegenwoordig zo verschrikkelijk veel geld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:25 schreef Thrackan het volgende:
Ik ben nog met mijn lesjes bezig joh, mijn vriendin heeft vakantie op het moment
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 09:32 schreef Nineleven het volgende:
alleen het rijden kost tegenwoordig zo verschrikkelijk veel geld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |