Is er nog 1tje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Donnie29 het volgende:
Hier dan verder??
Ik denk niet dat ze Dennix zo snel zal laten gaan, Nadia heeft sowieso een "relatie" nodig, want zonder "partner" voelt ze zich niet volledig. Zo onzeker als de pest is dat kind.
Alsof dat tenten-bouwen echt is elke nacht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Donnie29 het volgende:
Hier dan verder??
Ik denk niet dat ze Dennix zo snel zal laten gaan, Nadia heeft sowieso een "relatie" nodig, want zonder "partner" voelt ze zich niet volledig. Zo onzeker als de pest is dat kind.
Daarom type ik er ook quotes omheen omdat het gewoon nep is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat tenten-bouwen echt is elke nacht?
Ok ik zie het nu! Dus we zitten op 1 lijn!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Daarom type ik er ook quotes omheen omdat het gewoon nep is.
We zitten zeker op 1 lijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik zie het nu! Dus we zitten op 1 lijn!?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:23 schreef chufi het volgende:
Maar dan heeft Nadia een heel erg sneaky pact eigenlijk.. Ze faked , alhoewel ik wel geloof dat ze ooi sex hebben gehad . Denise faked ook ! Hij is nog erger dan waar Brian ooit voor uit is gemaakt... hdnkkk of zo was
Heeft niets met onzekerheid te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Donnie29 het volgende:
Hier dan verder??
Ik denk dat het er 2 tenten worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:28 schreef chufi het volgende:
Naad heeft nu wel haar afkeer jegens Nix aangegeven, maar welke tent wordt er vannacht weer gedemonstreerd?
In elk geval geen frisse lucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:32 schreef chufi het volgende:
Je weet wat de inhoud van elke tent is ? Lucht
Ik ben het zeker met je eens qua backup, ik denk alleen dat Nadia wel echt onzeker is, althans weet ik bijna zeker, en als iemand anders de kooi inkomt, springt ze daarop. Maar inderdaad niet alleen door onzekerheid..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:26 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heeft niets met onzekerheid te maken.Ze heeft dennis nodig om in de kooi te kunnen blijven, ze neukt voor back-up, niet omdat ze dennix een scattie vind. Sterker nog, als ze een nieuwe zekere back-up weet te vinden dan kan dennix het schudden, dan dumpt ze hem met het grootste gemak.
Zo dat is fijn wakker wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, na het zien van de mooie Nena caps van BSOL van de fotoshoot
vorig jaar, hier nog eentje van Nena op de VOL fan-dag bijna twee weken geleden:
[ afbeelding ]
Heb jij een kopie gekregen van het script?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:38 schreef RSie het volgende:
Dennix wordt eruit geschreven.
daarna wordt naadje gedumpt door het hokje.
dan is Jaap de lul.
daarna Amanda.
dan Lieke
en uiteindelijk moeten de beide kemphaantjes het samen uitvechten.
dit is het in gang gezette script.
'T is tegenwoordig net GTST, zoooo voorspelbaar..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb jij een kopie gekregen van het script?
Wat is het ook een heks hèquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Palma tegen Nadia ach met Photoshop kunnen ze er iets moois van maken. Ehhh kunnen ze het mooier maken, je moet zo opletten met wat je zegt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Palma heeft kritiek op de stripper van gisteravond.. "Het leek wel een omgebouwde"..
Ze draagt nooit ondergoed, dat weet het hokje ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke wijst Nadia op een melding op de plasma : "Nadia, eerst zender dan onderbroek"
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Het is geen gezicht, een bruin jasje en een zwarte string eronder. Dat kan toch niet"
Zwarte pumps zei ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Het is geen gezicht, een bruin jasje en een zwarte string eronder. Dat kan toch niet"
Ik heb ze nog niks tegen elkaar horen zeggen, spannend dus.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:14 schreef Copycat het volgende:
Hoe is de verhouding Nadia Dennis nu? Is hij nog steeds haar skattie en houdt ze nog immer zielsveel van 'm, of laat Nadia Dennis langzaam maar zeker wegkwijnen?
Ik dacht dat zijn vader prothese maakt en zijn moeder tandtechnicus is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Luc zijn vader is tandtechnicus. Daar gaat zijn ghetto image die hij zo graag neer wil zetten.
En vannacht? Was ze toen nog wel echt verliefd op hem?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niks tegen elkaar horen zeggen, spannend dus.
Zie http://www.ttlweegels.nl/quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:19 schreef noekje het volgende:
Luc zijn vader is tandtechnicus. Daar gaat zijn ghetto image die hij zo graag neer wil zetten.
Ik hoorde Huub vragen,'wat doet je vader?' Toen zei Luc,' tandtechnicus' . Hoe dan ook, hij is niet opgegroeid in een kansarme wijk waar zijn diepe teksten vandaan komen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn vader prothese maakt en zijn moeder tandtechnicus is.
Precies!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik hoorde Huub vragen,'wat doet je vader?' Toen zei Luc,' tandtechnicus' . Hoe dan ook, hij is niet opgegroeid in een kansarme wijk waar zijn diepe teksten vandaan komen.
Zegt Nadia dat? Wat probeert zij opeens een stoertje te zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:23 schreef petraa het volgende:
J: Ahhh dat vind ik zielig, hond gewurgd door liftdeur.
N: Dat zal hij dan wel verdiend hebben rot hond.
Ik heb daar niks van terug van kunnen vinden, ook niet op VOL, sorry.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef 2live het volgende:
[..]
En vannacht? Was ze toen nog wel echt verliefd op hem?![]()
Goedemorgen allemaal.
Thnx.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van terug van kunnen vinden, ook niet op VOL, sorry.
Ze heeft toch het geheugen van een goudvis dus dat is niet verbazingwekkendquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:28 schreef 2live het volgende:
[..]
Thnx.![]()
Ik dacht dat Amanda alleen nog maar 1 op 1 mocht praten, jammer dat ze dat alweer vergeten is.
I love Palmaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:21 schreef petraa het volgende:
Palma tegen Dennis, nou blijf niet zo naast me staan, daar word ik gek van. Ga zitten doe niet zo ongezellig.
Dennis druipt af als een mak schaap
Zijn 'wij' is een SAP-implementatie bedrijf, Accenture, die tevens Microsoft implementatie's verzorgen. In z'n vrije tijd runde hij een 'ICT bedrijf' (lees website beunhaas). Poolboy in DGK was destijds een 'glamourbaantje' voor de zaterdagmiddag en 's-avonds tijdens feesten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:44 schreef noekje het volgende:
Brian: wij hebben ook gasten in India zitten.
Wie is wij? Hij wilde toch poolboy worden. Hoezo werkt hij opeens voor Microsoft? Hij had toch een eigen bedrijf en wilde poolboy worden of ben ik in de war?
Aha, thanks.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zijn 'wij' is een SAP-implementatie bedrijf, Accenture, die tevens Microsoft implementatie's verzorgen. In z'n vrije tijd runde hij een 'ICT bedrijf' (lees website beunhaas). Poolboy in DGK was destijds een 'glamourbaantje' voor de zaterdagmiddag en 's-avonds tijdens feesten.
Men zal wel geklaagd hebben over de spinningles van Lieke. Brian was daar ook niet over te spreken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Watskeburt, Dennix voetbaltraing, Brian tennissen.... en allemaal buiten dat hok?![]()
Arme Dennix die krijgt het voor zijn kiezen daar!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Watskeburt, Dennix voetbaltraining, Brian tennissen.... en allemaal buiten dat hok?![]()
Ze zullen er waarschijnlijk wel veel Navision bijklussen ....... Een soort 'opvangbak' voor mannetjes zoals Brianquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Aha, thanks.Een SAP implementatie bedrijf, dat dacht ik al.
![]()
En daarna lekker douchen met de jongensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Watskeburt, Dennix voetbaltraining, Brian tennissen.... en allemaal buiten dat hok?![]()
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Arme Dennix die krijgt het voor zijn kiezen daar!!!![]()
![]()
Nou, jij zegt het, ik dacht het!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zullen er waarschijnlijk wel veel Navision bijklussen ....... Een soort 'opvangbak' voor mannetjes zoals Brian
Ja, daar is toendertijd nog een taart voor in de villa gekomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Heeft Now Live echt officieel 10.000 leden?
Ze vertelt net dat Bianca het zo snel kan daarom verdient ze ook zo goed. Bianca doet het 3 keer zo snel dan een ander, met dit als resultaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef mootie het volgende:
Waarom zie ik nou nooit verschil als Amanda nieuwe extensions heeft?
Dit is nieuw?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Ze vertelt net dat Bianca het zo snel kan daarom verdient ze ook zo goed. Bianca doet het 3 keer zo snel dan een ander, met dit als resultaat.![]()
[ afbeelding ]
Oooookéééééééjquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Think of a big wet pussy and you're licking it.![]()
Ik zal nooit meer met dezelfde blik naar Patricia Paay kunnen kijken.quote:
Neehee, omdat ze klaarblijkelijk een grote poes heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef SiRojK het volgende:
Omdat ze wel eens aan haar poes wordt gelikt?
Ik lag me suf.Huub en Japie zijn echt geschikt als komisch duo.Stomme redactie zo zijn er maanden streams verpest.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:46 schreef Kaleddis het volgende:
Ik vind dit wel een hele leuke workshop met Jaco![]()
Dat je nog naar die 1 % kan luisteren.Japie en Huub zijn veel leuker.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:51 schreef beequeen het volgende:
Luc en Naad hebben het weer over sex, Dennix ligt op de achtergrond onder de zonnebank en luistert geduldig zonder enige eigen inbreng.![]()
Tuurlijk niet, het gaat daar meer om persoonsverheerlijking van ene Sly dan om iets anders. Forum is totaal onbruikbaar, functionaliteit uit het jaar nul, users hebben niveau randdebiel (ja allemaal, zonder uitzondering (ik dus niet want ik heb na mijn 2e post een ban gekregen)).quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Haha, daarom kijk jij er nu anders naar...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Neehee, omdat ze klaarblijkelijk een grote poes heeft.
Af en toe even switchenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat je nog naar die 1 % kan luisteren.Japie en Huub zijn veel leuker.
Ja...echt leuk...moet echt om ze lachenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik lag me suf.Huub en Japie zijn echt geschikt als komisch duo.Stomme redactie zo zijn er maanden streams verpest.
volgende week dinsdagquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:03 schreef rooie3 het volgende:
Wanneer gaat Dennis naar die voetbaltraining.
Vind ze ook verschrikkelijk.Aan die Nadia klopt een heleboel niet.Ga haar steeds lelijker vinden.Die wangen en die blik bahquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
die nadia en ook die dennix is altijd walgelijk om aan te horen....zet meestal meteen audio uit met die twee
wekt bij mij in ieder geval een heel grote irritatie op die twee......
huub en jaap daarentegen geven echt leuke streammomenten
Ik heb sowieso al die tijd niet begrepen wat mensen over haar dachten.. In het begin kwam ze er in als een mooie schone sensuele half Marokkaanse vrouw en iedereen liep het kwijl uit de mond.. Terwijl ze al die tijd al hamsterwangetjes, een paardengebit en VEEL te brede schouders heeft met een lelijke buste! .. Haar verhoudingen kloppen nergens!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ze ook verschrikkelijk.Aan die Nadia klopt een heleboel niet.Ga haar steeds lelijker vinden.Die wangen en die blik bah![]()
Kan Leandra er mooi naar toe.Ik zit al achter die vriend aan van Dennis en probeer te ontdekken waar Jan Willem woont.quote:
Ik ben benieuwd hoe de show van Jaap en Huub er gaat uitzien, ik vind het nu al hilarisch.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:00 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik vind het knap.Kan dat mens met die babystem echt niet meer aanhoren.
Whahahahaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, het gaat daar meer om persoonsverheerlijking van ene Sly dan om iets anders. Forum is totaal onbruikbaar, functionaliteit uit het jaar nul, users hebben niveau randdebiel (ja allemaal, zonder uitzondering (ik dus niet want ik heb na mijn 2e post een ban gekregen)).
[ afbeelding ]
Sly en truusje en kleine Frankie ruuls
![]()
![]()
![]()
als dennix daar merkt hoe weinig geliefd hij is maakt het de stap voor hem makkelijker vrijwillig die kooi uit te gaanquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan Leandra er mooi naar toe.Ik zit al achter die vriend aan van Dennis en probeer te ontdekken waar Jan Willem woont.
Dennis kennende zal hij het opzij schuiven als een 'opzetje van notoire Huub-fans' en werden de Dennis fans achter vastgehouden. Net als de vele fanmail voor hem.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef riri het volgende:
als dennix daar merkt hoe weinig geliefd hij is maakt het de stap voor hem makkelijker vrijwillig die kooi uit te gaan
denk dat hij dan nooit meer weggaatquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:19 schreef riri het volgende:
[..]
als dennix daar merkt hoe weinig geliefd hij is maakt het de stap voor hem makkelijker vrijwillig die kooi uit te gaan
Scherp!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zal nooit meer met dezelfde blik naar Patricia Paay kunnen kijken.
lijkt wel een varkenspootjequote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef riri het volgende:
wat een rare handen heeft dennix.....hele korte vingers
[ afbeelding ]
Dan heeft Dennix goed gekozen met Nadia. Ze heeft immers een lekker brede rug .....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:31 schreef riri het volgende:
dennix is nu al heel timide...hij krijgt ook steeds meer woorden met nadia...hij probeert net als hij bij jaap deed zich achter een ander te verschuilen
nadia wil niet de hele tijd voor hem in de bres springen en dat neemt hij haar niet in dank af...dennix zijn zwakte wordt steeds duidelijker voor nadia....
Volgens mij verzint hij dat ter plekke, er was geen Lieke te zien.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft lieke echt afgeluisterd ?
Het is gewoon een dik verwend nest. Ik zie haar zo al liggen op een sofa met een belletje voor butler dennix..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind ze ook verschrikkelijk.Aan die Nadia klopt een heleboel niet.Ga haar steeds lelijker vinden.Die wangen en die blik bah![]()
Geloof er nix van. Als het echt zo was had de regie dat wel in beeld genomen, is weer leuke televisie.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:36 schreef Nomrc2 het volgende:
heeft lieke echt afgeluisterd ?
Daarom is ie ook zo gek op Nadia's vingers. Die zijn langer.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:28 schreef riri het volgende:
wat een rare handen heeft dennix.....hele korte vingers
[ afbeelding ]
Ik heb me daar ook een tijdje geleden ook aangemeld maar ik ben van FOK dus echt officeel zal het niet zijn.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Pussy, pussy, kwaak, kwaak, boem, boem, 100%quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:42 schreef beequeen het volgende:
Naad is Dennix volkomen de baas, hij heeft nergens een antwoord op of geeft haar in bijna alles gelijk, pussy.
Top idee, je loopt binnen 100%.quote:
Gokje : JdM heeft een rondleiding met potentiele kopers ?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:46 schreef beequeen het volgende:
Iedereen moet naar de Chill, wat nu weer?
quote:Dag lieve mensen,
Graag wil ik iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve mailtjes, sms jes en telefoontjes, met steun en lieve berichtjes.
dit betekent erg veel voor ons, wij vinden het ook erg vervelend allemaal hoe het is gegaan, en heb dan ook een reactie getikt voor iedereen, verder hoop ik gewoon dat het iets is, wat snel kan rusten, wat er is gewoon allemaal al teveel aandacht aan besteed.
Allerliefste mensen hier op het forum,
Vandaag hebben we een hele leuke dag gehad in de kooi, en lieke en huub vandaag heerlijk verwent ter ere van haar verjaardag met een lange massage, en daarna nog even lekker in de make up gezet, haartjes gedaan, hoofdhuidmassage etc, ze hebben heerlijk genoten, en kunnen er weer flink tegenaan.
Morgen en zaterdag zullen we weer de bewoners lekker verwennen...alleen helaas tot mijn grote verdriet zag ik zodra we de kooi uit kwamen, allemaal smsjes en kregen we te horen dat mensen dachten dat Stanley door ons ontslagen zou zijn, doordat wij RTL onder druk zouden hebben gezet.
Helaas vinden wij het erg jammer als mensen of stanley dit denkt, ten eerste zouden wij RTL nooit onder druk kunnen zetten, dat zij dit puur voor ons zouden doen, in de tv wereld werkt het gewoon niet zo, tuurlijk was het niet fijn van uit onze kant omdat wij het heel graag anders hadden gezien allemaal met stanley, en graag hadden gezien dat we goed contact met hem konden hebben,en als leuke collega´s konden werken,
vanuit mij kant heb ik ook het gevoel gehad, dat ik daar al het mogelijke voor hebben gedaan om dat zo te krijgen, 2 dagen geleden had ik hem dan ook nog via nowlive een privebericht gestuurd,met ook erin gezet dat ik hoopte dat we leuk konden samenwerken, zoals ik eerder al een mail had gestuurd, alleen helaas had ik daar weer geen reactie op gehad, wat ik erg jammer vind, dit meen ik met heel mijn hart.
Wat precies de oorzaken zijn vanwege zijn onverwachtse ontslag, weten wij ook het fijne niet van, het schijnt een ophoping van verschillende punten te zijn,waardoor ze er een beetje klaar mee waren,waar wij uiteraard verder ook niks mee te maken hebben, en een beslissing is die RTL maakt. Waar wij weinig over te zeggen hebben uiteraard.
Wij vinden het heel erg jammer voor stanley echt waar, maar hij is een leuke jongen, spontaan, in het dagelijks leven zouden we het ook echt een topper gevonden hebben en hij komt er zeker wel,
dat gaat helemaal goed komen. Wij namens Dreams of Beauty wensen hem in ieder geval het allerbeste toe, ondanks alles.
En wie weet komt t wel goed, en komt die gewoon nog een keer gezellig met ons mee?
Vanaf as maandag zullen wij in ieder geval van alle bewoners de haartjes doen, en iedereen lekker verwennen, en zal Luai ook een mannelijke leuke vrolijke kapper, weekelijks met ons mee gaan, samen met nog een mannenkapper ook erg leuk en super goed, en nog een nieuw gezicht voor de kooi Milou en laura, dus gezellige leuke mensen.
Wij hopen dus dat de fans van stanley, ondanks ze het jammer vinden dat hij weg is, misschien ook onze nieuwe kappers leuk vinden.
Wij zullen in ieder geval altijd ons uitsterste best doen, om de bewoners, als RTL als de live streamers tevreden te stellen,
het zo gezellig mogelijk voor te maken.
veel liefs
bianca
quote:Lieve mensen,
Nogmaals weer bedankt voor alle lieve berichtjes die ik ontvang,
echt super en doet me erg goed.
Voor de mensen welke stanley fan waren, betreuren wij het echt heel erg, en betreurt het ons ook, dat jullie nog steeds negatief of naar over ons denken. Niet iedereen kan dezelfde persoon leuk vinden, dat zal altijd zo zijn. Dat vinden we erg jammer, maar daar kunnen wij niks aan veranderen.
Tuurlijk vinden wij zelf ook niet dat amanda nu de beste reclame loopt, dit hebben we haar ook vaak gezegd, en vele adviezen etc gegeven, waar van het vaak weer snel vergeten wordt...
maar mensen vergeet niet het is ook een klant, net als in het dagelijks leven je soms ook klanten hebt die het niet optimaal verzorgen, en vanwege het programma kan ze niet zomaar in 1x een grote verandering krijgen.
Het gaat erom de mensen die wel reclame voor ons lopen, dat zijn meer dan 100bners, en bijv silvia, die ook enorm lang en blij is met de extensions, waarvan bijna niemand in de kooi wist dat ze ze had, en lieke die het onwijs goed verzorgd, en het echt super doet, waar we ook heel erg trots op zijn, en we dan ook vaak tegen haar zeggen.
Wij zullen in ieder geval altijd ons best blijven doen, en de bewoners zo gelukkig mogelijk te maken, zoals iedereen ook weet die de livestreams volgt zijn lieke en huub erg blij met ons, en vinden ze ons super lief, en hebben zij ook duidelijk aangegeven, dat ze dit niet willen, getrek aan hun, en er dan tussen in staan, wij staan geheel buiten de beslissing die RTL heeft gemaakt.
Ik denk dat het gewoon beter is allemaal te laten rusten, want eens zal iedereen het toch nooit worden, en de waarheid komt inderdaad altijd boven water, en dat zal nu ook zeker zijn...
Lieve mensen ontzettend bedankt voor alles, maar laten we weer lekker over leuke en gezellige dingen gaan kletsen, waar dit forum voor bedoelt is, toch?
liefs,
bianca
quote:Voor de mensen die het trouwens nog leuk vinden om mee te gaan naar de beurs, waar vele bners ook zijn, en oud bewoners en wie weet nieuw bewoners...
kunnen nog een paar dagen een mailtje naar ons sturen,
het is 1 kaart per adres, met een toegang van 1 persoon.
Het is dus de vakbeurs uiterlijke verzorging in Gorinchem,
op 3,4 en 5 november.
De volgende bners zijn er, silvia uit de gouden kooi, nena uit de gouden kooi, eveline uit de gouden kooi, erik uit de gouden kooi, en wie weet wie nog meer ;-) , melissa butler van de gouden kooi, jennifer de jong, desray van 2 brothers on the 4th floor, denise mulder meer voudig kampioen paaldansen, anna winnares van dames in de dop, en nog veel meer.
Degene welke zich aanmelden krijgen een gratis VIP entree kaart met gratis parkeren, gratis eten en drinken.
wil je ook komen mail dan naar info@dreamsofbeauty.nl
Dat krijgt ze later wel weer te horen.. hoe of ze het in haar bolle hamsterhoofd haalt om dat te doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Nadia gaat meteen naar Luc om z'n hoofd te masseren. Dennix zit te kijken tussen het schaken door.
Zou ook verklaren waarom Palma en Co. de boel zo extreem goed hadden opgeruimd/schoongemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gokje : JdM heeft een rondleiding met potentiele kopers ?
Hoi, ja vanmiddag vertelde ze net tegen Dennix.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
hoi,
moest Nadia niet naar de kliniek vandaag voor haar eerste consult?
hoeveel zouden deze mensen betalen om mee te mogen?quote:, en zal Luai ook een mannelijke leuke vrolijke kapper, weekelijks met ons mee gaan, samen met nog een mannenkapper ook erg leuk en super goed, en nog een nieuw gezicht voor de kooi Milou en laura, dus gezellige leuke mensen.
Doel je op dit verbluffend staaltje schrijfvaardigheid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:54 schreef yvonne het volgende:
Blijft moeilijk, schrijven in een leesbare taal.
Gisteren heeft de internetredactie het zeker weer iets te laat gemaakt in café Het Kalfjequote:Terwijl Huub Lieke en Jaap bezig zijn met de presentatieles van Jaco in de Chil. Hebben Nadia Amanda en Dennis zich weer eens begeven in de kapsalon. De dames zijn in de weer met de favoriete stijltangen en de haren worden verzorgt tot in de puntjes. Dennis die nog steeds met zijn ziel onder zijn armen loopt houdt de ‘ladies’ gezelschap. De ijdele Miljonair houdt het niet lang uit bij de dames die het alleen over meiden dingen hebben. Ook Brian komt even buurten in de kapsalon. Maar ook de Antilliaan druipt snel af: “het meest frustrerende wat mijn broer vindt om naar te kijken is als jullie je haar doen!” Dat jullie het even weten dames!
letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Die Bianca , ik blijf me verbazen, wat een koe is het toch.
Niet dus, Op DOBianca.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
Doel je op dit verbluffend staaltje schrijfvaardigheid?
Dat roept ze dagelijk, pure bluf imo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Nadia krijgt allemaal "leuke dingen". Ook iets met After Eden.
Wat? Eigen onderbroeken, of weer een gezellige "fotoshoot"?
Dat wijf krijgt alles .ze is daar net de tweede Natasia,nou en we weten hoe dat afgelopen isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Nadia krijgt allemaal "leuke dingen". Ook iets met After Eden.
Wat? Eigen onderbroeken, of weer een gezellige "fotoshoot"?
En als ze boven komen staat de weekopdracht klaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat roept ze dagelijk, pure bluf imo.
Ik krijg hier trouwens een BB gevoel bij, met z'n allen in de Chill, niemand mag eruit.
Gewoon, lekker relaxed liggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:59 schreef Dreamboy het volgende:
Wat moet je hier nou weer van zeggen.
Beetje raar van Lieke zeg.
[ afbeelding ]
Een week lang fietsen om een gloeilamp te laten branden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
En als ze boven komen staat de weekopdracht klaar
Een echte Cityhopperquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Ze vliegt echt van de een naar de ander.
[ afbeelding ]
Preciesquote:
En nu wachten op Demins met de vraag,' Fietsen ze nog? 'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een week lang fietsen om een gloeilamp te laten branden.
En Nadia snapt haar beurt al die sneren gisteren niet over photoshop etc. Gelukkig vertelde Amanda net dat er bij haar geen photoshop is gebruikt bij haar foto.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
Naad zingt: Amanda krijgt rimpels....
Amanda ligt in een deuk. Snapt dat kind nu niet dat Naad haar constant aan het beige is?
En dan gaat ze in een caravan op het kamp wonen?quote:
Amanda zal er idd niet uit de toon vallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gaat ze in een caravan op het kamp wonen?
Permanente make-up associeer ik op de een of d'andere manier altijd met kampvolk.
Aziaten zeggen ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Dreamboy het volgende:
Er zijn dus mensen in de villa en er is ook een tolk bij.
Dan kan Dennix toch blijven zitten. Kan hij met de meiden meedoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke wil mee trainen met de jongens.
Wat een stoer wijf is het toch!!!
Waarschijnlijk mensen van een buitenlandse tv-company die het concept willen kopen. Ik hoorde dat Channel 4 het in Engeland gaat uitzenden. Dat is leuk, want dat heb ik hier op de schotel!quote:
Lieke moest weer zo nodig met de jongens mee trainen toen zei Huub ik ga wel met de meiden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan kan Dennix toch blijven zitten. Kan hij met de meiden meedoen.
Lieke's niveau ligt veel hoger dan dat van de andere meiden, ze heeft er niets aan om met hun mee te trainen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:08 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke moest weer zo nodig met de jongens mee trainen toen zei Huub ik ga wel met de meiden.
Die laatste, dikgemaakte, zin slaat helemaal als een tang op een varken.quote:14:18 - Carlos, een verborgen talent?
Carlos heeft een spectaculaire pianoshow weggeven in de Chill. Alle Miljonairs zijn onder de indruk. “Speelt hij nou echt?”, verwondert Amanda. Na zijn toegift te hebben ontvangen met een daverend applaus moet de sportgoeroe toch iets expliciteren. Kan hij nou wel of niet pianospelen? Wat denken jullie?
Het lijkt wel versneld beeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
Wat is dát voor een enge training? Dat kan toch nooit goed voor je zijn!
Lieke zei in het begin toen ze een paar dagen in de vila was dat ze niet altijd mee zou doen met het sporten,want ze wilde niet te veel spieren meer hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Lieke is gewoon 'eng' fanatiek met het sporten.
Wat is explisiteren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
Jaja, ik weet dat ik een zeikerd ben als het gaat om de taalvaardigheid op VV, maar deze slaat veel, zo niet alles:
[..]
Die laatste, dikgemaakte, zin slaat helemaal als een tang op een varken.
Dat ligt er maar net aan wat voor oefeningen ze doet...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:39 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke zei in het begin toen ze een paar dagen in de vila was dat ze niet altijd mee zou doen met het sporten,want ze wilde niet te veel spieren meer hebben.
Dat zien we alleen maar stoer doen en nergens aan denken
Expliciteren -quote:
Ik snap niet dat ze het daar nooit koud hebben.quote:
Het is toch ook geen gezicht, daar moet ze dus in sporten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
Brian over Amanda's outfit tegen Carlos: Mijn vriendin komt bij je trainen in lingerie
Echt? foto!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
Brian over Amanda's outfit tegen Carlos: Mijn vriendin komt bij je trainen in lingerie
Foto staat bovenquote:
Heeft ze niks anders?? Of doet ze het expresquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch ook geen gezicht, daar moet ze dus in sporten.
[ afbeelding ]
Ik gok op het laatste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:05 schreef toempie het volgende:
[..]
Heeft ze niks anders?? Of doet ze het expres![]()
Aandacht aandacht aandacht...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:05 schreef toempie het volgende:
[..]
Heeft ze niks anders?? Of doet ze het expres![]()
Lieke is heerlijk, ook met sporten !!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Lieke is gewoon 'eng' fanatiek met het sporten.
Hoezo komt BB in dat huis? Volgens mij niet, hoor.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:20 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer gaan ze er nou uit? BB komt toch in dat huis?
En hoe kan dan iemand dat huis dan winnen als BB er in zit?
Weet iemand hoe dat zit?
Ze konden het huis winnen na twee jaar in de villa. Het programma stopt ws eerder en de villa staat in de verkoop. De miljonairs strijden nu alleen nog om de poet..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:20 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer gaan ze er nou uit? BB komt toch in dat huis?
En hoe kan dan iemand dat huis dan winnen als BB er in zit?
Weet iemand hoe dat zit?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze konden het huis winnen na twee jaar in de villa. Het programma stopt ws eerder en de villa staat in de verkoop. De miljonairs strijden nu alleen nog om de poet..
Is crematie zo goedkoop?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
Voor ¤2500,- kan het binnen een uurtje onder plaatselijke verdoving verholpen worden...
Ondehands, zonder garantie zeker. Dokter Laban klinkt meer en meer als een kwakzalver.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
Voor ¤2500,- kan het binnen een uurtje onder plaatselijke verdoving verholpen worden...
En daar moeten ze nu nog een sponsor voor vinden.. zei ze dat?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:55 schreef Lobasca het volgende:
Hij vroeg haar te wachten met vertellen tot hij klaar was met aankleden, dat duurde Naad natuurlijk te lang.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:01 schreef STAP01 het volgende:
Dennix heeft weer lekker aandacht voor zn skattie
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:01 schreef Clank het volgende:
[..]
En daar moeten ze nu nog een sponsor voor vinden.. zei ze dat?
plus dat 'ie met haar buiten er over wilde praten..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij vroeg haar te wachten met vertellen tot hij klaar was met aankleden, dat duurde Naad natuurlijk te lang.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ze loopt naar Jaap in het kantoor maar Jaap vraagt niks, ze loopt maar weer weg.
Net goed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ze loopt naar Jaap in het kantoor maar Jaap vraagt niks, ze loopt maar weer weg.
En dat kleuterhemdje er onder, helemaal top!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:11 schreef Scandalous het volgende:
Snoezig sjaaltje Den, enig!
Al zet je het mes er honderd keer in, met jouw karakter heeft dat toch geen zinquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
Kom op mensen zet even een spontane actie op voor Natte Naad zodat zij zich kan laten helpen. Of toch maar vijf vliegtuigjes sturen met een toepasselijke text. Ik heb er al een: Al is je koppie nog zo puik je hebt hangtieten en een blubberbuik![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft iedereen die de villa in komt de schurft aan Dennix en Naadquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Carlos tegen Naad: Waarom heb je die bril op?
Huub: Ja Naad, nogal onbeleefd.
We kunnen ook een bos touw sturen met instructie hoe je jezelf kunt opknopenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
Kom op mensen zet even een spontane actie op voor Natte Naad zodat zij zich kan laten helpen. Of toch maar vijf vliegtuigjes sturen met een toepasselijke text. Ik heb er al een: Al is je koppie nog zo puik je hebt hangtieten en een blubberbuik![]()
![]()
![]()
Echt waar, morgen even lezen bij de Jumbo, gratis, net als de moeder van Jaap.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:07 schreef schatje het volgende:
Carlos staat in de Weekend geloof ik als mogelijke minaar van Linda de Mol.
Zet dat mes maar op je strotquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Al zet je het mes er honderd keer in, met jouw karakter heeft dat toch geen zin
Dat wijf kan alleen maar iets van de buitenkant bekijken...aangezien ze zelf geen inoud heeft..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
Naad loopt met Dennix de tuin in maar Naad wil......Manny![]()
Dennix vraagt hoe het was, volgens Naad is het een vet mooi gebouw in de bossen.
Ik denk niet dat Dennix dat met zijn vraag bedoelde.![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
of : een lelijke buik hoef jij je niets van aan te trekken je kunt hem immers met jouw borsten bedekken
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:08 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
of : een lelijke buik hoef jij je niets van aan te trekken je kunt hem immers met jouw borsten bedekken
Dat lijkt me sterk......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:14 schreef Clank het volgende:
Brian staat bij de koelkast en 'rapt' 'Vanavond naar de Melkweg'...
Gaat hij met Luc mee??
Zou ik ook wel willen wetenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Nadia: ik wil gewoon heel veel liefde hebben
Dennis Ja ? ...van wie ?![]()
Dat is zijn stylo, zijn vriendjes hebben dat ook allemaal volgens Rsie, een user hier die Dennix en zijn vriendenkliekje kent.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
WAarom heeft Dennix altijd wat om zijn nek, of zijn kraag omhoog!!!
Om die onderkin proberen te verbergen. Verspilde moeite alleen en het ziet er niet uit.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
Vergeet de Donald Duck niet, daar schijnt DGK ook in te staan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt waar, morgen even lezen bij de Jumbo, gratis, net als de moeder van Jaap.![]()
Hee Drs !!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:17 schreef DrsH het volgende:
Vraag ik me ook af. Staat belachelijk....Je zou denken dat hij enig gevoel voor fashion zou hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:19 schreef petraa het volgende:
Dat doen alle echte zangers. Om je stem te beschermen. En in het geval van hetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:26 schreef toempie het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af. Staat belachelijk....Je zou denken dat hij enig gevoel voor fashion zou hebben.
Nixie wilde toch een kledinglijn opzetten???![]()
U bent op dreef vandaag.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:23 schreef DrsH het volgende:
Laban zal haar wel verteld hebben dat het haar nog niet ingedaalde testikels zijn die de oneffenheden veroorzaken
Het zou mij niet verbazen dat ze die band nooit om heeft gehad omdat het niet stond bij haar nieuwe zomerjas. Net als Natasia die een radslag ging maken en maar zeuren dat haar ene tiet zo'n pijn deed.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:22 schreef carpediem23 het volgende:
Had Nadia zelf niet het verband ofzo na 2 weken eraf gehaald, of een extra steun band voor de buik die juist veel langer moest zitten. Mocht ze de chirurg willen aanpakken kan dat natuurlijk ook tegen haar werken. Het meisje is gewoon niet zo slim.....Daarnaast ken ik niemand die na de Mavo een 2jarige HBO studie heeft afgerond. Want de opleiding die ze heeft gedaan is een 2 jarige MBO niveau prive opleiding en geen HBO.
Geen enkel probleem de ontwerper DB geeft twee ajaar garantie op waterdichtheid en de batterijen dienen via de gulp geplaatst te worden zie bijgeleverde gebruiksaanwijzingquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hee Drs !!
De postbode is vanochtend geweest en heb die Dennis slipjes binnen !!
Wat ik me nou afvroeg: kan dat ding aan dat roze slipje ook trillen ?? En zo ja: HOE
moeten de batterijen er dan in ??
Wat ik me ook nog afvraag: Is het spul waterdicht ? Kan ik ermee in bad testen ??
Dat truitje waar inmiddels al een gat in zit?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 16:27 schreef petraa het volgende:
Amanda trekt weer dat truitje van haar moeder aan! Zal lekker fris ruiken ondertussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |