Die laatste, dikgemaakte, zin slaat helemaal als een tang op een varken.quote:14:18 - Carlos, een verborgen talent?
Carlos heeft een spectaculaire pianoshow weggeven in de Chill. Alle Miljonairs zijn onder de indruk. “Speelt hij nou echt?”, verwondert Amanda. Na zijn toegift te hebben ontvangen met een daverend applaus moet de sportgoeroe toch iets expliciteren. Kan hij nou wel of niet pianospelen? Wat denken jullie?
Het lijkt wel versneld beeld.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:31 schreef noekje het volgende:
Wat is dát voor een enge training? Dat kan toch nooit goed voor je zijn!
Lieke zei in het begin toen ze een paar dagen in de vila was dat ze niet altijd mee zou doen met het sporten,want ze wilde niet te veel spieren meer hebben.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:34 schreef Clank het volgende:
Lieke is gewoon 'eng' fanatiek met het sporten.
Wat is explisiteren?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:30 schreef Copycat het volgende:
Jaja, ik weet dat ik een zeikerd ben als het gaat om de taalvaardigheid op VV, maar deze slaat veel, zo niet alles:
[..]
Die laatste, dikgemaakte, zin slaat helemaal als een tang op een varken.
Dat ligt er maar net aan wat voor oefeningen ze doet...quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:39 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke zei in het begin toen ze een paar dagen in de vila was dat ze niet altijd mee zou doen met het sporten,want ze wilde niet te veel spieren meer hebben.
Dat zien we alleen maar stoer doen en nergens aan denken
Expliciteren -quote:
Ik snap niet dat ze het daar nooit koud hebben.quote:
Het is toch ook geen gezicht, daar moet ze dus in sporten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
Brian over Amanda's outfit tegen Carlos: Mijn vriendin komt bij je trainen in lingerie
Echt? foto!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:01 schreef pullup het volgende:
Brian over Amanda's outfit tegen Carlos: Mijn vriendin komt bij je trainen in lingerie
Foto staat bovenquote:
Heeft ze niks anders?? Of doet ze het expresquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch ook geen gezicht, daar moet ze dus in sporten.
[ afbeelding ]
Ik gok op het laatste.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 15:05 schreef toempie het volgende:
[..]
Heeft ze niks anders?? Of doet ze het expres![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |