Men zal wel geklaagd hebben over de spinningles van Lieke. Brian was daar ook niet over te spreken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Watskeburt, Dennix voetbaltraing, Brian tennissen.... en allemaal buiten dat hok?![]()
Arme Dennix die krijgt het voor zijn kiezen daar!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Watskeburt, Dennix voetbaltraining, Brian tennissen.... en allemaal buiten dat hok?![]()
Ze zullen er waarschijnlijk wel veel Navision bijklussen ....... Een soort 'opvangbak' voor mannetjes zoals Brianquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Aha, thanks.Een SAP implementatie bedrijf, dat dacht ik al.
![]()
En daarna lekker douchen met de jongensquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:54 schreef beequeen het volgende:
Watskeburt, Dennix voetbaltraining, Brian tennissen.... en allemaal buiten dat hok?![]()
Dat is dan wel weer leuk.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Arme Dennix die krijgt het voor zijn kiezen daar!!!![]()
![]()
Nou, jij zegt het, ik dacht het!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 10:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze zullen er waarschijnlijk wel veel Navision bijklussen ....... Een soort 'opvangbak' voor mannetjes zoals Brian
Ja, daar is toendertijd nog een taart voor in de villa gekomen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:06 schreef noekje het volgende:
Heeft Now Live echt officieel 10.000 leden?
Ze vertelt net dat Bianca het zo snel kan daarom verdient ze ook zo goed. Bianca doet het 3 keer zo snel dan een ander, met dit als resultaat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:24 schreef mootie het volgende:
Waarom zie ik nou nooit verschil als Amanda nieuwe extensions heeft?
Dit is nieuw?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:27 schreef beequeen het volgende:
Ze vertelt net dat Bianca het zo snel kan daarom verdient ze ook zo goed. Bianca doet het 3 keer zo snel dan een ander, met dit als resultaat.![]()
[ afbeelding ]
Oooookéééééééjquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:35 schreef beequeen het volgende:
Think of a big wet pussy and you're licking it.![]()
Ik zal nooit meer met dezelfde blik naar Patricia Paay kunnen kijken.quote:
Neehee, omdat ze klaarblijkelijk een grote poes heeft.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 11:44 schreef SiRojK het volgende:
Omdat ze wel eens aan haar poes wordt gelikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |