Dat krijgt ze later wel weer te horen.. hoe of ze het in haar bolle hamsterhoofd haalt om dat te doen!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Nadia gaat meteen naar Luc om z'n hoofd te masseren. Dennix zit te kijken tussen het schaken door.
Zou ook verklaren waarom Palma en Co. de boel zo extreem goed hadden opgeruimd/schoongemaakt.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gokje : JdM heeft een rondleiding met potentiele kopers ?
Hoi, ja vanmiddag vertelde ze net tegen Dennix.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:52 schreef avonne het volgende:
hoi,
moest Nadia niet naar de kliniek vandaag voor haar eerste consult?
hoeveel zouden deze mensen betalen om mee te mogen?quote:, en zal Luai ook een mannelijke leuke vrolijke kapper, weekelijks met ons mee gaan, samen met nog een mannenkapper ook erg leuk en super goed, en nog een nieuw gezicht voor de kooi Milou en laura, dus gezellige leuke mensen.
Doel je op dit verbluffend staaltje schrijfvaardigheid?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:54 schreef yvonne het volgende:
Blijft moeilijk, schrijven in een leesbare taal.
Gisteren heeft de internetredactie het zeker weer iets te laat gemaakt in café Het Kalfjequote:Terwijl Huub Lieke en Jaap bezig zijn met de presentatieles van Jaco in de Chil. Hebben Nadia Amanda en Dennis zich weer eens begeven in de kapsalon. De dames zijn in de weer met de favoriete stijltangen en de haren worden verzorgt tot in de puntjes. Dennis die nog steeds met zijn ziel onder zijn armen loopt houdt de ‘ladies’ gezelschap. De ijdele Miljonair houdt het niet lang uit bij de dames die het alleen over meiden dingen hebben. Ook Brian komt even buurten in de kapsalon. Maar ook de Antilliaan druipt snel af: “het meest frustrerende wat mijn broer vindt om naar te kijken is als jullie je haar doen!” Dat jullie het even weten dames!
letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
Die Bianca , ik blijf me verbazen, wat een koe is het toch.
Niet dus, Op DOBianca.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:59 schreef Copycat het volgende:
Doel je op dit verbluffend staaltje schrijfvaardigheid?
Dat roept ze dagelijk, pure bluf imo.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Nadia krijgt allemaal "leuke dingen". Ook iets met After Eden.
Wat? Eigen onderbroeken, of weer een gezellige "fotoshoot"?
Dat wijf krijgt alles .ze is daar net de tweede Natasia,nou en we weten hoe dat afgelopen isquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
Nadia krijgt allemaal "leuke dingen". Ook iets met After Eden.
Wat? Eigen onderbroeken, of weer een gezellige "fotoshoot"?
En als ze boven komen staat de weekopdracht klaarquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat roept ze dagelijk, pure bluf imo.
Ik krijg hier trouwens een BB gevoel bij, met z'n allen in de Chill, niemand mag eruit.
Gewoon, lekker relaxed liggen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 12:59 schreef Dreamboy het volgende:
Wat moet je hier nou weer van zeggen.
Beetje raar van Lieke zeg.
[ afbeelding ]
Een week lang fietsen om een gloeilamp te laten branden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:22 schreef Pearlbitch het volgende:
En als ze boven komen staat de weekopdracht klaar
Een echte Cityhopperquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:21 schreef beequeen het volgende:
Ze vliegt echt van de een naar de ander.
[ afbeelding ]
Preciesquote:
En nu wachten op Demins met de vraag,' Fietsen ze nog? 'quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een week lang fietsen om een gloeilamp te laten branden.
En Nadia snapt haar beurt al die sneren gisteren niet over photoshop etc. Gelukkig vertelde Amanda net dat er bij haar geen photoshop is gebruikt bij haar foto.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:28 schreef beequeen het volgende:
Naad zingt: Amanda krijgt rimpels....
Amanda ligt in een deuk. Snapt dat kind nu niet dat Naad haar constant aan het beige is?
En dan gaat ze in een caravan op het kamp wonen?quote:
Amanda zal er idd niet uit de toon vallen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan gaat ze in een caravan op het kamp wonen?
Permanente make-up associeer ik op de een of d'andere manier altijd met kampvolk.
Aziaten zeggen ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 13:58 schreef Dreamboy het volgende:
Er zijn dus mensen in de villa en er is ook een tolk bij.
Dan kan Dennix toch blijven zitten. Kan hij met de meiden meedoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Lieke wil mee trainen met de jongens.
Wat een stoer wijf is het toch!!!
Waarschijnlijk mensen van een buitenlandse tv-company die het concept willen kopen. Ik hoorde dat Channel 4 het in Engeland gaat uitzenden. Dat is leuk, want dat heb ik hier op de schotel!quote:
Lieke moest weer zo nodig met de jongens mee trainen toen zei Huub ik ga wel met de meiden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:04 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan kan Dennix toch blijven zitten. Kan hij met de meiden meedoen.
Lieke's niveau ligt veel hoger dan dat van de andere meiden, ze heeft er niets aan om met hun mee te trainen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:08 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lieke moest weer zo nodig met de jongens mee trainen toen zei Huub ik ga wel met de meiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |