We kunnen samen wel een tour gaan doen, ik blauw op het podium en dan jij in de zaal in een rolstoel.quote:
Zo ben ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef ppi het volgende:
[..]
We kunnen samen wel een tour gaan doen, ik blauw op het podium en dan jij in de zaal in een rolstoel.
En deze moet het zijn want dit is het goede nummer !!
Mooi naamtopic - mijn eerste - en dat terwijl ik ook al de 1.000.000 post had - thanks
Ja dat is uberduidelijk mijn waarde vriend.quote:
Ik ben zó Gristelijk dat ik weer een soort van doorgeslagen ben naar de andere kant.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja dat is uberduidelijk mijn waarde vriend.
Alhoewel ik even andere associaties had bij de naam Neo Skorrem.
Maar je bent waarschijnlijk goed Gristelijk Neo Skorrem.
En dus gezegend.
Scherp.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef Djeda het volgende:
Wat een slap gelul hiero
Ik vond nog een fotootje van ons eerste optreden in de Karl Heinz Hallequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben zó Gristelijk dat ik weer een soort van doorgeslagen ben naar de andere kant.
Dit is een 999 topic, mensen met doodshoofden moeten naar het 666 topic.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef Djeda het volgende:
Wat een slap gelul hiero
Als Bassie en Adriaan of als Peppi en Kokkiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik vond nog een fotootje van ons eerste optreden in de Karl Heinz Halle
[ afbeelding ]
en dat bepaal jij ???????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit is een 999 topic, mensen met doodshoofden moeten naar het 666 topic.
Wij hadden toen BeeQueen als manager, die post een deurtje verderop sinds we de zakelijke relatie verbroken hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef Djeda het volgende:
[..]
Als Bassie en Adriaan of als Peppi en Kokki![]()
misschien moet je ook vriendelijk voor jezelf zijn en een paar uur gaan slapen, gekke jonguh...quote:
Ik wil hier niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wij hadden toen BeeQueen als manager, die post een deurtje verderop sinds we de zakelijke relatie verbroken hebben.
We wilden 100 % zwarte broekjes, veel stoerder.
Nee maar daarom plaats ik die foto van de Karl Heinz Halle.......quote:
Ik twijfel, zal eerst eens in je profiel rondkijkenquote:
En wat boeiends gezien in me profiel ?????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:46 schreef ppi het volgende:
Ik twijfel, zal eerst eens in je profiel rondkijken
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben je zo'n Gothic Chick ?
Die hebben soms wel mooie outfits..
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:45 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
misschien moet je ook vriendelijk voor jezelf zijn en een paar uur gaan slapen, gekke jonguh...![]()
navond lads!
mazzel![]()
Ik zag een "V"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:49 schreef Djeda het volgende:
[..]
En wat boeiends gezien in me profiel ?????
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:50 schreef Djeda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ben ik maar dan Anders![]()
Is het vrouwelijk!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben je zo'n Gothic Chick ?
Die hebben soms wel mooie outfits..
Volgens mij heeft WJ haar meegenomenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:00 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Is het vrouwelijk!?
Ah, dán snap ik 'm.
Pak ze, Ppi!![]()
Ze is waarschijnlijk heel lelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:06 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij heeft WJ haar meegenomen![]()
Volgens mij komen er absoluut geen lelijke vrouwen op FOK.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk heel lelijk.
Geen fobo = lelijkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:08 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze is waarschijnlijk heel lelijk.
Fok loopt over van tering lelijke wijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij komen er absoluut geen lelijke vrouwen op FOK.
100 % zeker.
Die afwas schiet ook niet op hier.
Misschien moet ik maar zo'n mechanische afwasmachine kopen.
Heb vanmiddag ook al twee uur heavy wezen sporten, daar ben ik overigens wel weer goed van opgeknapt
![]()
Een gezonde geest in een gezond lichaam, zoals wij dat graag zien in ons mooie 999 Nederland.
Uitgeslapenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:11 schreef TherAngelina het volgende:
Zóóóóó.
Ik ben veranderd. Zei ze
.
Je vergat;quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Geen fobo = lelijk
Wel fobo = mischien lelijk
Half fobo = fok server down
Dus zijn ze lelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je vergat;
Geen fobo = nieuw op fok![]()
Dan kun je je bed verkopenquote:
Dus daarom neemt de debilisering van Nederland hand over hand toequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Fok loopt over van tering lelijke wijven.![]()
Doe maar 's rondje fobo's.
Gelukkig zijn er nog méér lelijke gasten.
Dus dat komt dan samen en doet tegen elkaar op rijden.
Ga ik sowiesoquote:
Duh echt niet ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:20 schreef ppi het volgende:
Ah dames T en S, jullie komen me vast helpen met de afwas![]()
![]()
![]()
Pas op voor Spülhände
[ afbeelding ]
Yup.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Dus daarom neemt de debilisering van Nederland hand over hand toe![]()
2x zoveel werk met opmakenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ga ik sowieso.
Ik ga binnenkort een tweepersoonsbed timmeren. Of nja, in elkaar. Hij staat hier al
.
![]()
![]()
Val ik eindelijk niet meer uit mijn nest.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup.
Weet je wie trouwens wél ontzettend mooi is?
Veel lekkere wijven vinden zichzelf geen lekkere wijven.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:20 schreef TherAngelina het volgende:
Er zijn ook wel wijven met een FoBo die zichzelf geen lekker wijf vinden en wijven zonder FoBo die anoniem willen blijven.
Alle windrichtingenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Maar dubbel zoveel neukruimte.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Yup.
Weet je wie trouwens wél ontzettend mooi is?
Wat een rotkop heeft die wandelende graf-amoebe toch ook.quote:
Jij komt er bij mij voorlopig niet meer inquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Duh echt niet ...Doe het lekker zelf
Ik weet niet... ik heb altijd geloofd dat als je écht mooi bent, je dat zelf wel móet zien. Dus dat echt lekkere wijven dat wel zien van zichzelf.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:27 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel lekkere wijven vinden zichzelf geen lekkere wijven.
Veel lelijke wijven vinden zichzelf dan wel weer lekkere wijven.
We leven in een rare wereld waar mannen zelfs gaan afwassen - tot later in dit fantaschtische topic live vanuit de Karl Heinz Halle met gastoptredens van over de hele wereld.
Later vanavond de absolute Nr. Einsz:
[ afbeelding ]
Klopt, maar niet altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef TherAngelina het volgende:
Mensen zijn gemeen.
Duitse wijven zijn sowieso lelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Daarvoor stel ik de afwas nog even uit
Ik gok op 033
Bahquote:
Daarom moet die ook extra gepromoot worden !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:29 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wat een rotkop heeft die wandelende graf-amoebe toch ook.
Kijk, twéé rukvlekken!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Daarom moet die ook extra gepromoot worden !
[ afbeelding ]
Niet allemaal nee...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, maar niet altijd.
We hebben Dr. Schweitzer en musicals.
Nee joh, is tenminste niet mijn ervaring met vrij veel vrouwen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:30 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik weet niet... ik heb altijd geloofd dat als je écht mooi bent, je dat zelf wel móet zien. Dus dat echt lekkere wijven dat wel zien van zichzelf.
quote:Maar ik ben het wel met je eens dat er veel lelijke wijven zijn tegenwoordig die zichzelf heul mooi vinden.
Maar Dries ziet er wel meteen een stuk sympathieker uit naast die andere boksjostie.quote:
Ik hoop dat ze gelijkspelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar Dries ziet er wel meteen een stuk sympathieker uit naast die andere boksjostie.
Hoop dat ze tot de Knock Out door moeten..
ik had hoop dat ze als oefenobject mochten spelen voor Semmy Schilt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar Dries ziet er wel meteen een stuk sympathieker uit naast die andere boksjostie.
Hoop dat ze tot de Knock Out door moeten..
pjew, heb je wel gezond gesport vandaag ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:35 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Niet allemaal nee...
Maar wel de mensen waar ik veel om geef en meer en zo.
Ik sport al bijna elke dag, maar daar kan ik ook wel mee stoppen, want dat had ook een hoger doelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:45 schreef ppi het volgende:
[..]
pjew, heb je wel gezond gesport vandaag ?
Voor de noodzakelijke frisse kijk, niet dat ik dingen wil bagatelliseren![]()
Ze moeten gewoon allebei dood.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik had hoop dat ze als oefenobject mochten spelen voor Semmy Schilt.![]()
maar dat zal wel niet![]()
die kans is dan aardig groot volgens mij...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon allebei dood.
Het leven is één groot tranendal.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die kans is dan aardig groot volgens mij...![]()
maar ja, no such luck.
Wilde je wereldkampioene dubbele axel met vlaflip worden ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:48 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik sport al bijna elke dag, maar daar kan ik ook wel mee stoppen, want dat had ook een hoger doel.
valt toch wel wat mee?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het leven is één groot tranendal.![]()
Korfbal!? Afwassen!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
Gelukkig heb ik een sport gevonden die ik met plezier doe.
Mehehe, het is volgens mij een puickende avondt voor Bierrr.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt toch wel wat mee?![]()
gewoon niet afstemmen op de Tros, dan hou je al een hoop narigheid buiten.mocht je het je afvragen: Sem Schilt
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
valt toch wel wat mee?![]()
gewoon niet afstemmen op de Tros, dan hou je al een hoop narigheid buiten.mocht je het je afvragen: Sem Schilt
ik ben heul niet depriquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
He kids, niet zo depri!
Ik wilde gewoon iets slanker worden en zoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Wilde je wereldkampioene dubbele axel met vlaflip worden ?
Ik merk dat als ik niet kan sporten ik totaal slecht/nog slechterin mijn vel ga zitten en bijzonder pessimistisch kan worden.
Gelukkig heb ik een sport gevonden die ik met plezier doe.
isn't it always?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:54 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Mehehe, het is volgens mij een puickende avondt voor Bierrr.![]()
what's the matter Soury baby?quote:
Popjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:53 schreef Lobasca het volgende:
He kids, niet zo depri!
Ach niks gewoon een kut dagquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
what's the matter Soury baby?![]()
![]()
That's the spirit my girl!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben heul niet depri![]()
![]()
maar ik heb dan ook al drie dagen intensief gesport![]()
Kuchquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef Pavement het volgende:
Hoest ? !
En korfbalrokjes zijn érg kort kan ik je vertellenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef ppi het volgende:
[..]
Korfbal is wel gemengd
[ afbeelding ]
Nee he schoonheid, door wie nu weer?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:57 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Popje.
Ik mag depri zijn, ik ben verlaten voordat ik echt verlaten kón worden.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niks gewoon een kut dagBen blij thuis te zijn
ow bah, da's niks! maar gelukkig ben je nu thuisquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach niks gewoon een kut dagBen blij thuis te zijn
Gewoon dezelfde weer hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee he schoonheid, door wie nu weer?![]()
![]()
maar je zag er wel uitermate hip en trendy uit natuurlijk!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
That's the spirit my girl!![]()
Ik heb vandaag nieuwe schoenen gekocht en daar 2 uur mee achter de kinderwagen gelopen en heb nu blaren...![]()
Trust your BMIquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:55 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon iets slanker worden en zo.
Maar 'het feest' waarvoor ik dat wilde gaat toch niet meer door.
oHHHHH...Love hurtsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde weer hoor.
Ofcourse, hoogghakt en laag uitgesneden...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar je zag er wel uitermate hip en trendy uit natuurlijk!![]()
en twee uur achter een kinderwagen?![]()
waterpistool vol pissen en spray it !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef TherAngelina het volgende:
Ik wíst dat als er een zeventienjarige naast ons kwam wonen de hele achtertuin vol hangjongeren ging zitten.
Kom je afwas maar ff brengen... ik regel het welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Trust your BMI
En d'r komen nog genoeg feesten, tot je geen feest meer kunt zien.., eventjes dan![]()
Oke, afwassuh !!!!
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kom je afwas maar ff brengen... ik regel het wel![]()
Enne... mijn BMI is ernstig naar de klote sinds m'n IBM zoveel tijd inneemt....![]()
Yep, met innen auch?? Ofzo... ik ben niet zo van het namedropping, en toen het NL nog niet zo verAmerikaanst was, was ik niet zo van de naamvallenquote:
Als het dat dan wásquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
oHHHHH...Love hurts![]()
Dikke troostknuffel![]()
*Schopt Neo Skorremquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Zullen we tikkertje doen!?![]()
*tikt Lobasca
Euh, gisteren ging het beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, met innen auch?? Ofzo... ik ben niet zo van het namedropping, en toen het NL nog niet zo verAmerikaanst was, was ik niet zo van de naamvallen![]()
Geeft Pave een knalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Zullen we tikkertje doen!?![]()
*tikt Lobasca
quote:
quote:
Ach, misschien gaat het morgen ook wel weer beter...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:09 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Euh, gisteren ging het beter.![]()
![]()
![]()
Maar volgens mij is het niet alleen bieravond maar ook nog 's vroeg![]()
Dus da's alvast positief.![]()
Ik was meer van de: "Everything that cán go wrong, Will go wrong."quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, misschien gaat het morgen ook wel weer beter...
Geen pieken zonder dalen, geen rozen zonder doornen
Je internet doet het nog, dus er kan nog veel meer misgaanquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik was meer van de: "Everything that cán go wrong, Will go wrong."![]()
Lean, wat de fuck doe je!?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je internet doet het nog, dus er kan nog veel meer misgaan![]()
![]()
![]()
Jeutje, doe 's rustig!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
Soury denkt zeker dat we verstoppertje spelen?
JE BENT 'M, KUTMUIS!
probeer die maar te vindenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
Soury denkt zeker dat we verstoppertje spelen?
Sorry, was het eerste wat bij me opkwamquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lean, wat de fuck doe je!?![]()
*Werpt angstige blik op wireless key![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... toch leuk dat teruglezen
PPI![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog rustiger? Ik hou me aardig in!![]()
![]()
Anders had ik dat meurende stuk kattenvoer op pootjes allang het marginale nekje omgedraait!
Wow... speciaal voor mij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Voor jou kom ik speciaal een interim afwaspostpauzetje voor inlassen van 1 post
![]()
Und wieder zuruck an die Arbeit.
Hoofdletters voor zelfstandige naamwoorden hebben ze afgeschaft geloof ik - ja toch - die Duitsers ?
En ze willen nog wel 's een oorlogje verliezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wow... speciaal voor mij?![]()
Geen flauw idee wat de Duitsers al dan niet hebben afgeschaft, maar het lijkt me sterk... Duitsers zijn niet zo van het afschaffen, die zijn meer van het uitbreiden
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
Waarom blijft de SC al maanden dagen op #999 hangen?
Omdat sommige denken dat een grap na 3x nog leuk isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
Waarom blijft de SC al maanden dagen op #999 hangen?
Maar wel heel gehoorzaam.........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Duitse wijven zijn sowieso lelijk.
Ja jij ookquote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat sommige denken dat een grap na 3x nog leuk is![]()
Hee, hallo, verhuizerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenavond overigens....
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar wel heel gehoorzaam.........![]()
Avondquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
NMNSquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenavond ouwe. Alles goed?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sommigen? Wie dan, he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik het pas 3x gedaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zuruzuru, zuruzuru...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond![]()
Ach, alles wentquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:34 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Heb ik het pas 3x gedaan?
En was het de eerste keer grappig!?
Die malle SC'erts ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, die SC is passé, maar nee. Dus. Word hier in de maling genomen.![]()
Beter dan die nicht op 3/4quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Heidi!
Ik luister naar de logopedist, uiterst leerzaam.
Welke vrouwen doen dat volgens de fabels duidelijk niet??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet niet of het een fabel is, maar heb het wel regelmatig gehoord. Duitse vrouwen schijnen zich meer te voegen naar man's wil......
Lijkt mij persoonlijk nogal saai....
Kut is ie al bezetquote:
POTTEN!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vrouwen doen dat volgens de fabels duidelijk niet??
Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg héquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Behalve een stoelpoot in je krent![]()
Ocharmequote:
Vrouwen die Leandra heten schijnen nogal dwars te zijn......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke vrouwen doen dat volgens de fabels duidelijk niet??
Gast die tekening van je in ONZ die heerst echt !quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Valt mee hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vrouwen die Leandra heten schijnen nogal dwars te zijn......![]()
Ik ben dan ook een tering goeie painter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Gast die tekening van je in ONZ die heerst echt !sterren dansen
OMG maak niet uit ik was erbij geef mij de schuldquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben dan ook een tering goeie painter.
Maar je hebt zojuist verraden dat ik vreemdga.
Zo, weer een update. Met een sjaal word je eerder verkouden en de dampen van sterke drank branden in op je stembandenquote:
Gezellig, een betonnen vloer.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg hé
Ik had toch zoiets vernomen...hebben die hem dan misschien overdwars, kan dat het zijn?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee hoor![]()
En ik spreek uit ervaring![]()
Ach ja pak mijn leven wel weer op ..quote:
Vooral met zo'n stoelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, beaam het volgende:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
OMG maak niet uit ik was erbij geef mij de schuld
Nee hoor, alle beestjes doen het. Nestje eigen makenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg hé
Aaaaah, is dat ut...... thnx, fijn dat het normaal is...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, alle beestjes doen het. Nestje eigen maken![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ga mij nu niet vertellen dat jij een hoogpolig tapijt in die meterkast hebt liggen....
Doe je ook even de binnenkant van de stoppenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is zo te zien niet goed afgelopen met Natasia.....toch jammer...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vooral met zo'n stoel![]()
[ afbeelding ]
Meestal is het zo dat mensen het er zelf naar gemaakt hebben als ik dwars ga doen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had toch zoiets vernomen...hebben die hem dan misschien overdwars, kan dat het zijn?
Volgens mij heten die dingen niet voor niets "stoppen!"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe je ook even de binnenkant van de stoppen![]()
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is zo te zien niet goed afgelopen met Natasia.....toch jammer...
Je posthistory spreekt het tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, beaam het volgende:
Ik, Neo_Skorrem, post ENKEL EN ALLEEN in DGK/SC.
Had dat dan duidelijk gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat JIJ overal betonnen vloeren hebt. Logisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ga mij nu niet vertellen dat jij een hoogpolig tapijt in die meterkast hebt liggen....
Hierbij mijn excuses voor iedereen die je te na kwam.......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal is het zo dat mensen het er zelf naar gemaakt hebben als ik dwars ga doen...
Moet ik wel toegeven dat ik dan vrij makkelijk dwars blijf doen, zeker als er geen excuses komen![]()
idd, als je die sopt stop je vanzelfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heten die dingen niet voor niets "stoppen!"
Damn!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je posthistory spreekt het tegen![]()
nmns heeft een betonnen kop maar vloerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had dat dan duidelijk gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat JIJ overal betonnen vloeren hebt. Logisch.![]()
Nee daar heb ik wat aan... excuses van de verkeerde kloonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hierbij mijn excuses voor iedereen die je te na kwam.......![]()
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had dat dan duidelijk gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat JIJ overal betonnen vloeren hebt. Logisch.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:49 schreef Pavement het volgende:
Ik, Neo_Skorrem, post ENKEL EN ALLEEN in DGK/SC.
Kudt nu weten ze dat ik je kloon ben
Popje, ik hoefde niet naar je posthistory te gaan om te zien wat ik al wist....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Damn!
Ook echt weer iets voor een vrouw om extra veel moeite te doen en hélemaal naar mijn post history te gaan en dan gaan zitten graven tot ze iets gevonden heeft.![]()
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee daar heb ik wat aan... excuses van de verkeerde kloon![]()
![]()
Ow, en ik wil niet dat je komt....dus wel graag op tijd stoppen s.v.p.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...![]()
in koppertjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!
Boeiend onderwerp wel, betonvloeren. Misschien moeten we de deskundige, Gert, er even bijhalen...![]()
Beter een kop van beton dan eentje van jut toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
nmns heeft een betonnen kop maar vloeren![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...![]()
Zat ik er toch net over te denken om die taak weer eens te delegeren... maar goed, als er dan ook te vroeg gestopt wordt dan kan ik het beter zelf doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow, en ik wil niet dat je komt....dus wel graag op tijd stoppen s.v.p.![]()
Over bedekking had je het ook al niet gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!
Boeiend onderwerp wel, betonvloeren. Misschien moeten we de deskundige, Gert, er even bijhalen...![]()
Nee jij bent gewoon snelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Pavement het volgende:
fuck wat is fok weer traag
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondanks alles, ik vind jullie bijna allemaal even lief vandaag.....
Sorry Tipsch....mijn foutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Over bedekking had je het ook al niet gehad.Ga je nou opeens nuanceren eh?
Mijn ontmaagding?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje, ik hoefde niet naar je posthistory te gaan om te zien wat ik al wist....
Wij zijn van voor die tijd remember.... of ben je die stationsrestauratie vergeten?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm... wat heb je gedronken??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik dacht in ruik voor een breezerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien straks, m'n eten moet eerst even wat zakken. Hoeveel geld wilde je besteden?![]()
Vandaag Optimal Drink (mango) ontdekt (zal wel weer traag met ontdekken zijn), maar ik heb inmiddels een pak leeg. Heerlijk drankje.....en 0 procent (heb alleen nog niet gekeken waar die 0 procent precies voor staat)quote:
Dan mag je alleen even kijken....1 minuut!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht in ruik voor een breezer
Zal wel 0 % van iets zijn wat er sowieso niet inzitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag Optimal Drink (mango) ontdekt (zal wel weer traag met ontdekken zijn), maar ik heb inmiddels een pak leeg. Heerlijk drankje.....en 0 procent (heb alleen nog niet gekeken waar die 0 procent precies voor staat)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef TherAngelina het volgende:
Allemaal bezopen straks?
Proost.
quote:
Even gekeken, 0 procent vet en in een heel pak 300 cal. Valt wel mee dus....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel 0 % van iets zijn wat er sowieso niet inzit
frituurvet met 0% suiker![]()
suikerklontjes met 0% vet![]()
Doe meequote:
En wat dacht je van de lieve Marrokaanse Nadia.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Arme Dennis, die knul houdt zich hoe dan ook kranig....
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
Zit iedereen nou die stripper te bekijken ?
Dat ligt eraan waarmee ze dat vervangen hebben... als het daardoor wel een hoop koolhydraten bevat is het nog maar de vraag of het een verbetering isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even gekeken, 0 procent vet en in een heel pak 300 cal. Valt wel mee dus....
Stripper?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
ALs ik nu smerige kut snol zeg discrimineer ik maar goed doe het toch maarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En wat dacht je van de lieve Marrokaanse Nadia.![]()
Ik zie ze graag zoals Nadia.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
ALs ik nu smerige kut snol zeg discrimineer ik maar goed doe het toch maar![]()
Is dat de 'voorgevel' van de stripper?quote:
Koolhydraten worden toch ook weergegeve in calorische waarde? Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten, maar volgens mij zijn 300 caloriën voor dit soort drankjes niet zoveel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waarmee ze dat vervangen hebben... als het daardoor wel een hoop koolhydraten bevat is het nog maar de vraag of het een verbetering is
geen streams op het moment, ik check zo de update welquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:11 schreef ppi het volgende:
Je mag haar best een smerige kutsnol noemen, zolang je dat maar doet omdat je haar een smerige kutsnol vindt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je per dag nodig aan calorieën, niet zo heel veel volgens mij hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Even gekeken, 0 procent vet en in een heel pak 300 cal. Valt wel mee dus....
oi tippie, ff vraag over die gitaar weet je wel, wat is een simpel pc programma die ik gratis kan downloaden zodat ik mn riffies kan uploaden en nieuwe geluiden kan bespelen ?quote:
Ik geniet van haar expressie op dat prachtig mooie koppie van d'r. Mengeling van leuk en totaal niet leuk vinden, niet weten wat ze ervan moet denken.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
En wat dacht je van de lieve Marrokaanse Nadia.![]()
Zo ongeveer wel ja.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik zie dat het een mannelijke strippert is?![]()
Koolhydraten staan apart vermeld met het aantal gram per 100 gram...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Koolhydraten worden toch ook weergegeve in calorische waarde? Ik heb er niet zoveel kaas van gegeten, maar volgens mij zijn 300 caloriën voor dit soort drankjes niet zoveel.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Ik zie dat het een mannelijke strippert is?![]()
leeftijd hequote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is dat de 'voorgevel' van de stripper?
*kijkt naar beneden*
Wil je nou godverdomme iets met alcohol gaan pakken?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koolhydraten staan apart vermeld met het aantal gram per 100 gram...
Ik weet niet hoeveel ml er in het pak zit, dus of het veel is weet ik ook niet, maar een melkproduct zonder vet is natuurlijk vaag.... dan moeten ze er een hoop aan verb(r)ouwd hebben.
Een man met een beetje beweging mag er 2500 per dag, zoveel weet ik ook nog.....quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Wat heb je per dag nodig aan calorieën, niet zo heel veel volgens mij hoor.
[ afbeelding ]
Wat zie je daar voor moois?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Is dat de 'voorgevel' van de stripper?
*kijkt naar beneden*
Ik durf niet goed, ik ben gestopt met roken en ik weet niet of ik me kan beheersen als ik aan de drank ga...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wil je nou godverdomme iets met alcohol gaan pakken?
Leuke armbandquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Een lekkere stripper is niet vies
[ afbeelding ]
Dank u, met uw smaak.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal sjesus wat kunnen jullie baggeren, je bent er paar uurtjes niet en Topic is vol. En NS ik vind 999 erggggggg mooi nummertje
![]()
Peins er niet over....ik drink thuis nooit of zelden. Maar hey, voel je vrij en neem een dubbele van mij......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Wil je nou godverdomme iets met alcohol gaan pakken?
Ik vond die fotoshoot van vandaag wel lachen, en dan heb ik geeneens streams.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Zuipen godverdomme!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik durf niet goed, ik ben gestopt met roken en ik weet niet of ik me kan beheersen als ik aan de drank ga...
Aan de andere kant: ik heb geen sigaretten in huis, en de kroeg gaat morgen pas open
Doe mij maar 69 of 96quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:22 schreef petraa het volgende:
Goedenavond allemaal sjesus wat kunnen jullie baggeren, je bent er paar uurtjes niet en Topic is vol. En NS ik vind 999 erggggggg mooi nummertje
![]()
Hier kom je een béétje laat mee.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Peins er niet over....ik drink thuis nooit of zelden. Maar hey, voel je vrij en neem een dubbele van mij......
Lijkt me een tenenkrommende ervaring, ongeacht of de stripper M of V is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht, laat jullie ook meegenieten![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:24 schreef Leandra het volgende:
En hier verder.... [DGK SC # 666] Het negenhonderdnegenennegentigste NS Topique
Soortelijk gewicht van dit soort vloeistoffen komt ongeveer overeen; 1 kilo is ongeveer 1 liter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Koolhydraten staan apart vermeld met het aantal gram per 100 gram...
Ik weet niet hoeveel ml er in het pak zit, dus of het veel is weet ik ook niet, maar een melkproduct zonder vet is natuurlijk vaag.... dan moeten ze er een hoop aan verb(r)ouwd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |