probeer die maar te vindenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Lobasca het volgende:
Soury denkt zeker dat we verstoppertje spelen?
Sorry, was het eerste wat bij me opkwamquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:15 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Lean, wat de fuck doe je!?![]()
*Werpt angstige blik op wireless key![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL... toch leuk dat teruglezen
PPI![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog rustiger? Ik hou me aardig in!![]()
![]()
Anders had ik dat meurende stuk kattenvoer op pootjes allang het marginale nekje omgedraait!
Wow... speciaal voor mij?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:17 schreef ppi het volgende:
[..]
![]()
Voor jou kom ik speciaal een interim afwaspostpauzetje voor inlassen van 1 post
![]()
Und wieder zuruck an die Arbeit.
Hoofdletters voor zelfstandige naamwoorden hebben ze afgeschaft geloof ik - ja toch - die Duitsers ?
En ze willen nog wel 's een oorlogje verliezenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wow... speciaal voor mij?![]()
Geen flauw idee wat de Duitsers al dan niet hebben afgeschaft, maar het lijkt me sterk... Duitsers zijn niet zo van het afschaffen, die zijn meer van het uitbreiden
Is dat zo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
Waarom blijft de SC al maanden dagen op #999 hangen?
Omdat sommige denken dat een grap na 3x nog leuk isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:26 schreef tipsch het volgende:
Waarom blijft de SC al maanden dagen op #999 hangen?
Maar wel heel gehoorzaam.........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:31 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Duitse wijven zijn sowieso lelijk.
Ja jij ookquote:
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat sommige denken dat een grap na 3x nog leuk is![]()
Hee, hallo, verhuizerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedenavond overigens....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |