Ach ja pak mijn leven wel weer op ..quote:
Vooral met zo'n stoelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Behalve een stoelpoot in je krent![]()
Okee, beaam het volgende:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
OMG maak niet uit ik was erbij geef mij de schuld
Nee hoor, alle beestjes doen het. Nestje eigen makenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg hé
Aaaaah, is dat ut...... thnx, fijn dat het normaal is...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, alle beestjes doen het. Nestje eigen maken![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ga mij nu niet vertellen dat jij een hoogpolig tapijt in die meterkast hebt liggen....
Doe je ook even de binnenkant van de stoppenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, dat is nu toch wel klaar! Begin mij zelfs al zo te vervelen dat ik meterkast van boven tot onder gesopt hebt. Alle klokken, meters en zelfs de leidingen glimmen als een spiegel. Van de betonnen vloer kun je imiddels eten....erg hé
Het is zo te zien niet goed afgelopen met Natasia.....toch jammer...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vooral met zo'n stoel![]()
[ afbeelding ]
Meestal is het zo dat mensen het er zelf naar gemaakt hebben als ik dwars ga doen...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had toch zoiets vernomen...hebben die hem dan misschien overdwars, kan dat het zijn?
Volgens mij heten die dingen niet voor niets "stoppen!"quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe je ook even de binnenkant van de stoppen![]()
Ik moest daar ook aan denkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is zo te zien niet goed afgelopen met Natasia.....toch jammer...
Je posthistory spreekt het tegenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Okee, beaam het volgende:
Ik, Neo_Skorrem, post ENKEL EN ALLEEN in DGK/SC.
Had dat dan duidelijk gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat JIJ overal betonnen vloeren hebt. Logisch.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, ga mij nu niet vertellen dat jij een hoogpolig tapijt in die meterkast hebt liggen....
Hierbij mijn excuses voor iedereen die je te na kwam.......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meestal is het zo dat mensen het er zelf naar gemaakt hebben als ik dwars ga doen...
Moet ik wel toegeven dat ik dan vrij makkelijk dwars blijf doen, zeker als er geen excuses komen![]()
idd, als je die sopt stop je vanzelfquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij heten die dingen niet voor niets "stoppen!"
Damn!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je posthistory spreekt het tegen![]()
nmns heeft een betonnen kop maar vloerenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef tipsch het volgende:
[..]
Had dat dan duidelijk gemaakt. Ik ga er gewoon vanuit dat JIJ overal betonnen vloeren hebt. Logisch.![]()
Nee daar heb ik wat aan... excuses van de verkeerde kloonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hierbij mijn excuses voor iedereen die je te na kwam.......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |