Ow, en ik wil niet dat je komt....dus wel graag op tijd stoppen s.v.p.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...![]()
in koppertjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!
Boeiend onderwerp wel, betonvloeren. Misschien moeten we de deskundige, Gert, er even bijhalen...![]()
Beter een kop van beton dan eentje van jut toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
nmns heeft een betonnen kop maar vloeren![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jee zeg, wat ben je toch ook een zeikwijf zo af en toe. Ga es ffies vingeren...![]()
Zat ik er toch net over te denken om die taak weer eens te delegeren... maar goed, als er dan ook te vroeg gestopt wordt dan kan ik het beter zelf doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ow, en ik wil niet dat je komt....dus wel graag op tijd stoppen s.v.p.![]()
Over bedekking had je het ook al niet gehad.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb overal betonnen vloeren.....allemaal bedekt met vloerbedekking op eentje na!
Boeiend onderwerp wel, betonvloeren. Misschien moeten we de deskundige, Gert, er even bijhalen...![]()
Nee jij bent gewoon snelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Pavement het volgende:
fuck wat is fok weer traag
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondanks alles, ik vind jullie bijna allemaal even lief vandaag.....
Sorry Tipsch....mijn foutquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
Over bedekking had je het ook al niet gehad.Ga je nou opeens nuanceren eh?
Mijn ontmaagding?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Popje, ik hoefde niet naar je posthistory te gaan om te zien wat ik al wist....
Wij zijn van voor die tijd remember.... of ben je die stationsrestauratie vergeten?![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ehm... wat heb je gedronken??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik dacht in ruik voor een breezerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien straks, m'n eten moet eerst even wat zakken. Hoeveel geld wilde je besteden?![]()
Vandaag Optimal Drink (mango) ontdekt (zal wel weer traag met ontdekken zijn), maar ik heb inmiddels een pak leeg. Heerlijk drankje.....en 0 procent (heb alleen nog niet gekeken waar die 0 procent precies voor staat)quote:
Dan mag je alleen even kijken....1 minuut!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik dacht in ruik voor een breezer
Zal wel 0 % van iets zijn wat er sowieso niet inzitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vandaag Optimal Drink (mango) ontdekt (zal wel weer traag met ontdekken zijn), maar ik heb inmiddels een pak leeg. Heerlijk drankje.....en 0 procent (heb alleen nog niet gekeken waar die 0 procent precies voor staat)
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 22:05 schreef TherAngelina het volgende:
Allemaal bezopen straks?
Proost.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |