We kunnen samen wel een tour gaan doen, ik blauw op het podium en dan jij in de zaal in een rolstoel.quote:
Zo ben ik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef ppi het volgende:
[..]
We kunnen samen wel een tour gaan doen, ik blauw op het podium en dan jij in de zaal in een rolstoel.
En deze moet het zijn want dit is het goede nummer !!
Mooi naamtopic - mijn eerste - en dat terwijl ik ook al de 1.000.000 post had - thanks
Ja dat is uberduidelijk mijn waarde vriend.quote:
Ik ben zó Gristelijk dat ik weer een soort van doorgeslagen ben naar de andere kant.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja dat is uberduidelijk mijn waarde vriend.
Alhoewel ik even andere associaties had bij de naam Neo Skorrem.
Maar je bent waarschijnlijk goed Gristelijk Neo Skorrem.
En dus gezegend.
Scherp.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef Djeda het volgende:
Wat een slap gelul hiero
Ik vond nog een fotootje van ons eerste optreden in de Karl Heinz Hallequote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik ben zó Gristelijk dat ik weer een soort van doorgeslagen ben naar de andere kant.
Dit is een 999 topic, mensen met doodshoofden moeten naar het 666 topic.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:37 schreef Djeda het volgende:
Wat een slap gelul hiero
Als Bassie en Adriaan of als Peppi en Kokkiquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik vond nog een fotootje van ons eerste optreden in de Karl Heinz Halle
[ afbeelding ]
en dat bepaal jij ???????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:40 schreef ppi het volgende:
[..]
Dit is een 999 topic, mensen met doodshoofden moeten naar het 666 topic.
Wij hadden toen BeeQueen als manager, die post een deurtje verderop sinds we de zakelijke relatie verbroken hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef Djeda het volgende:
[..]
Als Bassie en Adriaan of als Peppi en Kokki![]()
misschien moet je ook vriendelijk voor jezelf zijn en een paar uur gaan slapen, gekke jonguh...quote:
Ik wil hier niets mee te maken hebben.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Wij hadden toen BeeQueen als manager, die post een deurtje verderop sinds we de zakelijke relatie verbroken hebben.
We wilden 100 % zwarte broekjes, veel stoerder.
Nee maar daarom plaats ik die foto van de Karl Heinz Halle.......quote:
Ik twijfel, zal eerst eens in je profiel rondkijkenquote:
En wat boeiends gezien in me profiel ?????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:46 schreef ppi het volgende:
Ik twijfel, zal eerst eens in je profiel rondkijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |