middag, nymf!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:42 schreef petraa het volgende:
Zo ben ik weer, kid is verlost van gips!!!!!!!!!! Dat houdt in, nog een paar dagen slaafje van haar en dan FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Middag trouiwens![]()
te klikken?
Ja ging perfect na wat rumquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:08 schreef TherAngelina het volgende:
Heuj!
Nog een beetje gelukt met slapen?
Hoezo raar?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:14 schreef TherAngelina het volgende:
Ik ga uit eten met een vriendinnetje.
En ik vind het zó raar dat dat uit mijn mond komt.
Had ik het trouwens gedroomd of hoorde ik echt op de radio dat het terrasrookverbod niet doorgaat in 2008?
Dag bijtjezzzzzz.
Ja, dan slaap je lekker hèquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja ging perfect na wat rum![]()
stond om 08:00 netjes bij de klant wazig naar die server te kijken
Ohwja...dwight gaat vanaaf los:
While the office gets ready for Phyllis' big day, an important task appointed to Michael goes embarrassingly wrong. Meanwhile Pam wonders what could have been with her called off wedding and Dwight searches for wedding crashers.
eetsequote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja, dan slaap je lekker hè. Dan kan ik zelfs twaalf uur wel slapen, als ik genoeg heb gehad
.
Jayyy. Die aflevering van gisteren ook echt
.
Maar goed, eten,.
Ben niet echt van de vriendinnetjes, heb bijna alleen vrienden. Maar zij is echtquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoezo raar?
Ennuh tuurlijk gaat dat terrasrookverbod niet door...stel zieke mafketels![]()
Jij ook nog behoorlijk kunnen slapen ?
haal een fles rum, begin om een uur of acht alvast met kantelen en fles leeg crashen maar! als je een beetje doordrinkt lig je tegen 23:00 knock out en slaap je toch nog een aardig aantal urenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Nee, ik heb slecht geslapen. Lag er half zeven in, sliep half acht, om acht uur komt m'n pa m'n kamer binnen om de ventilator uit te zetten (die heb ik sinds de 'zomer' aan omdat ik écht heel veel kou nodig heb om te kunnen slapen of zo
) en word ik ook weer wakker en brabbel ik het één en ander
. Sliep ongeveer half negen weer en elf uur eruit en me snellen naar het werk.
Nja. En morgen moet ik er wel een keer voor tienen uit
.
Ik begrijp niet dat jij geen eigen programma hebt.quote:
Vertel mij watquote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
haal een fles rum, begin om een uur of acht alvast met kantelen en fles leeg crashen maar! als je een beetje doordrinkt lig je tegen 23:00 knock out en slaap je toch nog een aardig aantal uren![]()
wat een gezondsheidstip![]()
Volgende week in Bommies Healthclub:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 17:40 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat jij geen eigen programma hebt.
Ik kijk zeker weerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgende week in Bommies Healthclub:
Hoe je kinderen met adhd rustig krijgt dmv een mooie gezonde mix van valium en coke![]()
Mag je ook kijken als je hele lieve, zoete kinderen hebt, die nooit vervelend zijn???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgende week in Bommies Healthclub:
Hoe je kinderen met adhd rustig krijgt dmv een mooie gezonde mix van valium en coke![]()
Ken jij zoiemand dan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag je ook kijken als je hele lieve, zoete kinderen hebt, die nooit vervelend zijn???![]()
quote:
dus kort samengevat ...ze zijn geboren met een moedervlek in de vorm van het getal 666 op hun voorhoofd ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
, ikke, ik heb schatten van kinderen ze luisteren altid, zijn nooit vervelend!!!! Eigenlijk lijken ze wel op mij!!!
![]()
Alsin: hitsig?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef petraa het volgende:
[..]
, ikke, ik heb schatten van kinderen ze luisteren altid, zijn nooit vervelend!!!! Eigenlijk lijken ze wel op mij!!!
![]()
tuurlijk mag dat al is de week erop een betere aflevering voor je, die gaat namelijk over anale sextherapie tegen constipatiequote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Mag je ook kijken als je hele lieve, zoete kinderen hebt, die nooit vervelend zijn???![]()
Nee want jij bent niet de vader en die moedervlek heb ik bij jou gezien!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus kort samengevat ...ze zijn geboren met een moedervlek in de vorm van het getal 666 op hun voorhoofd ?
dat wilde ik dus niet zeggenquote:
Daarom doe ik het.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat wilde ik dus niet zeggen
Nee ze zijn onschuldig en moet zeggen dat ik dat vandaag ook bent!!quote:
die moedervlek zit bij mij tegen vlak bij mijn buiik op mijn leutert...hoezo heb jij die gezien en waarom weet ik daar niets (meer) van ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee want jij bent niet de vader en die moedervlek heb ik bij jou gezien!!!!![]()
D'r gaat bij mij anaal alleen maar wat uit en NIET in.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat al is de week erop een betere aflevering voor je, die gaat namelijk over anale sextherapie tegen constipatie![]()
dank voor de aanvullig, zo wor ik toch een beetje beschermd tegen mijn onbesuisde uitspraken voor zover aanwezigquote:
ja....op welke leeftijd kun je je kind voor een kratje rum wegsturen ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hoor ik hier iets over opvoedtips?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
die moedervlek zit bij mij tegen vlak bij mijn buiik op mijn leutert...hoezo heb jij die gezien en waarom weet ik daar niets (meer) van ?
Op welke leeftijd deden jou ouders dat voor jou ????quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja....op welke leeftijd kun je je kind voor een kratje rum wegsturen ?
ik kwam hier juist voor de tipsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja....op welke leeftijd kun je je kind voor een kratje rum wegsturen ?
Godzijdank, post 's iets zinnigs!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hoor ik hier iets over opvoedtips?
Heb je er eindelijk vier verneuk je de term.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:20 schreef petraa het volgende:
Three of a Kind!!!!!!!!!!
full house dan ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:24 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Heb je er eindelijk vier verneuk je de term.
Hier een ezelsbruggetje:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:44 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Four of a kind.
Full house is 3-2
Alhoewel dat meer de klassieke AJAX 3-2-2 opstelling is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Hier een ezelsbruggetje:
[ afbeelding ]
Daarom verliezen ze altijd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Alhoewel dat meer de klassieke AJAX 3-2-2 opstelling is.
Ik neem een nummer in mijn gedachten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:10 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Daarom verliezen ze altijd.
Ze hebben veel te weinig man staan.
42 is sowieso het antwoord op alles, dus ik zeg: 17quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik neem een nummer in mijn gedachten.
Kijken of jij het weet en het overkomt.
Mail ik het naar Leandra ofzo, als onpartijdige.
Nee, misschien moet ik even mijn blauwe gewaad aandoen dat het dan beter instraalt.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:22 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
42 is sowieso het antwoord op alles, dus ik zeg: 17
Kan je niet gewoon zeggen: fout!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee, misschien moet ik even mijn blauwe gewaad aandoen dat het dan beter instraalt.
Ik geef een kleine hint, er komt in ieder geval een 9 in voor en het is 3 of a kind.
[SC#999] Ppi Topic.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef ppi het volgende:
Bovendien wik ik voor negen uur mijn afwas gedaan hebben
[ afbeelding ]
Pavement is al bezig op de achtergrond zie ik.
GOEDquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:25 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon zeggen: fout!
999 uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |