Volgens mij deren de camera's de meeste bewoners niet tijdens hun sekssessies, dus dat lijkt me niet. Dan zet ik mij geld eerder op een volledig doorgesnoven Natasia.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Of was het een cadeautje van de Febo om de bewoners ongestoorde sex te gunnen?
Als er iets is gebeurd zal Jaap degene zijn die z'n mond voorbij praat. Tot nu toe niets nogquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er in het huis niets over vannacht gezegd ?
3% had Dennixquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef schatje het volgende:
Ik baal echt als de Febo Jaap de komende stemronde laat gaan .
Dennis is degene met 1% in de populariteitpoll. Hij voegt helemaal niets toe. Die gozer moet dus gewoon weg.
We kennen de Febo he.. Algeheel spreekverbod over het gebeuren, maar langzaamaan zal er vandaag wel meer duidelijk worden uit flarden van gesprekken die gelardeerd zullen zijn met de nodige streamlocks.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:36 schreef Deisyy het volgende:
Wordt er in het huis niets over vannacht gezegd ?
Hoe naturel inderdaad. Eerste wat ze doet als ze uit bed komt is de plamuurlaag op haar gezicht bijwerkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Naad maakt zich geen zorgen over de fotoshoot.
Naad: Wat kan er nu misgaan met een natural beauty als ik.![]()
dat dus.quote:Naad mag morgen naar de Bergmankliniek, wat nou natural beauty.
Laat ze haar brede rug versmallen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Naad maakt zich geen zorgen over de fotoshoot.
Naad mag morgen naar de Bergmankliniek, wat nou natural beauty.
De productie trekt zich geen moer aan van die popoll,is puur geldtrekkerij.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:41 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
3% had Dennix
zijn zus heeft veel SMSje gestuurd
Nadia heeft 1%
en Amanda 6%![]()
En juist zulke uitspraken maken haar lelijk!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:45 schreef beequeen het volgende:
Nope, mensen van de fotoshoot voor de natural beauty.quote:
Pic?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef schatje het volgende:
Hmmz, die jongen met grijze hoodie is wel lekker zo op het eerste oog.
Nadia lijkt op een hamster.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:52 schreef cobain94 het volgende:
Nadia begint op een hamster te lijken..
Iets aan haar 3 navels laten doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Maar wat gaat ze nou doen bij de Bergman Kliniek?
Hahaha, getverquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets aan haar 3 navels laten doen.
Ze laat zich niet afschrikken door de mislukte boobjob die ze bij die ander hebben gedaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iets aan haar 3 navels laten doen.
Waarom?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen we met de gezamelijke fora niet een handtekeningenactie starten om Lieke in de Playboy te krijgen?
Kan die buik nog erger dan dat hij nu is?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:00 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ze laat zich niet afschrikken door de mislukte boobjob die ze bij die ander hebben gedaan?
Lieke hoort niet in de Playboy, het is geen Amanda. Dan een mooie shoot in de FHM ofzo.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Kunnen we met de gezamelijke fora niet een handtekeningenactie starten om Lieke in de Playboy te krijgen?
Dat heeft ze zelf al een keer gezegd, dat ze daar geen behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoef haar niet in de playboy te zien.
eerlijk gezegd vind ik meiden die in de playboy hebben gestaan daarna vaak een stuk minder aantrekkelijk.
dan liever de FHM, dat zijn vaak mooie foto's waarbij ze tenminste kleren aan mogen houden.
maar eerlijk gezegd vind ik Lieke Uberhaupt niet het type om in dat soort bladen te komen.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze zo maar ja zou zeggen. Toch vind ik dat ze niet zou misstaan in zo'n blad. Ik heb mindere modellen gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoef haar niet in de playboy te zien.
eerlijk gezegd vind ik meiden die in de playboy hebben gestaan daarna vaak een stuk minder aantrekkelijk.
dan liever de FHM, dat zijn vaak mooie foto's waarbij ze tenminste kleren aan mogen houden.
maar eerlijk gezegd vind ik Lieke Uberhaupt niet het type om in dat soort bladen te komen.
Idd,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia: Aan de popipoll kan je niet te veel waarde hechten.
Klinkt als: Geld maakt niet gelukkig (uitgesproken door mensen die niets te makken hebben)
Ze heeft een hele grove bouw, een beetje als een kerel eigenlijkquote:
Allemaal voor onze naad...lief he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wat doen die vreemde gasten daar eigenlijk?
Het is nu eenmaal een gegeven dat de kijkers geprikkeld en betrokken raken als ze iets hebben waaraan ze zich kunnen ergeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef kybe het volgende:
[..]
De productie trekt zich geen moer aan van die popoll,is puur geldtrekkerij.
Het is mij namelijk een compleet raadsel waarom mensen als Nadia en Dennis en Amanda er nog in zitten.
Zo laag in de poll en veel mensen gooien de streams op mute als zij in beeld zijn.
Voor haar 3 navels?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Allemaal voor onze naad...lief he?![]()
Ik ben ook blij als ik straks naar m'n werk magquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, voorlopig genoeg streams voor vandaag, Nadia van 1100 tot 1700 uur op de
streams is een beetje teveel van het goeie .... gelukkig dat ik nog een baan heb![]()
Ssssuuuuuuupeeeerrrrr !!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Allemaal voor onze naad...lief he?![]()
cynisme schatjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ruk maar een eind weg op die 3 dubbele buik van Nadia![]()
![]()
.
Madame heeft heel wat te verbergen zoveel is inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het trouwens iemand opgevallen dat Nadia verschrikkelijk aan het draaikonten was op de vraag of ze ooit al eens eerder een fotoshoot had gedaan?
"Ehhhh ik geloof van niet" zei ze uiteindelijk.
Je maakt mij niet wijs dat je je dat niet meer kunt herinneren.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dacht ik in eerste instantie dat Nadia een fotoshoot zou krijgen. Het wordt een fotoshop ........
Voor ik het vergeet, heb jij toevallig een kaart aan Lieke gezonden ??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Blijft dus niks over van de natural beauty.
Die klus is nog lang niet geklaard..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dacht ik in eerste instantie dat Nadia een fotoshoot zou krijgen. Het wordt een fotoshop ........
Ze houdt toch van shoppenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, dat hebben ze dus van mij gejat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet, heb jij toevallig een kaart aan Lieke gezonden ??
Vannacht, rond 02.45 uur, las Lieke een kaart voor waarop stond :
" ...En pas op voor je gewenste vriendin, het is een Mata Hari .....
Ja,maar dat is nu juist het probleem.Voor een Natasia,Brian of Amanda gaat dat geprikkeld worden wel op maar bij klef en bef is het niet alleen irritatie maar ook totaal niet interessant.Juist die twee krijg je uren te zien dat is voor mij een reden om de streams uit te gooien,lijkt mij toch ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een gegeven dat de kijkers geprikkeld en betrokken raken als ze iets hebben waaraan ze zich kunnen ergeren.
Wat zou BB5 geweest zijn zonder de Tanja's en De Bus zonder Sjekkie..
Dat photoshoppen gaat best snel. Je denkt toch niet dat die shop-sessie begint met de body van Nadia .... Dat denkt ze zelf wellicht maar ieder ander weet wel beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die klus is nog lang niet geklaard..
Dat snap ik ook niet. Ik gooi heel vaak de streams uit doordat klef en bef in beeld zijn of een jankende Nadia en/of een zingende nix.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja,maar dat is nu juist het probleem.Voor een Natasia,Brian of Amanda gaat dat geprikkeld worden wel op maar bij klef en bef is het niet alleen irritatie maar ook totaal niet interessant.Juist die twee krijg je uren te zien dat is voor mij een reden om de streams uit te gooien,lijkt mij toch ook niet de bedoeling.
Mensen in die beroepen zijn wel wat gewend hoor. Ik heb zelf veel modellenwerk gedaan en heel veel meiden gezien die totaal onmogelijk waren. Echte bitches. Die foto/filmlui gaan daar over het algemeen heel goed mee om. Echt respect voor die mensen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:15 schreef cobain94 het volgende:
Die lui zijn dat gezemel van nadia nou al zat volgens mij...En dan de hele dag te bedenken..
Toch zijn haar voeten niet echt lelijk hoor.. In tegenstelling tot die van Kim, die vielen mij echt tegen. Bij een mooie meid als Kim zou je ook een mooi verzorgd paar voeten hebben verwacht, maar nee dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:19 schreef riri het volgende:
Nadia die telkens verkleinwoordjes gebruikt terwijl ze zo grof gebouwd is....mijn voetjes zegt ze...maat 40? voetjes?...
dat zeg ik ook niet...maar het klinkt heel raar dat ze dat zegt over haar voeten maat 40 dus....als lieke dat nu zei....die heeft maatje 36 als schoenmaatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn haar voeten niet echt lelijk hoor.. In tegenstelling tot die van Kim, die vielen mij echt tegen. Bij een mooie meid als Kim zou je ook een mooi verzorgd paar voeten hebben verwacht, maar nee dus.
Logisch, anders past haar rug er niet op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef cobain94 het volgende:
De panorama waar ze in komt te staan word voor deze ene keer in A3 formaat uit gegeven..
Neuh..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef riri het volgende:
Zou ze ook weten welk onderschrift de Panorama op de cover onder haar foto zet?
Waarschijnlijk gaat ze op de uitklappagina. Met 3 navels en 2 nietjes in haar buik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logisch, anders past haar rug er niet op.
Ik vind Amanda zo op deze foto er beter uit zien dan dat sletterige wat ze altijd is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens in de poppetjes van mijn ooogen.... Kijk eens naar het kuiltje in mijn kin wang..
Dit zijn lieke haar voetjes..Ook niet echt om over naar huis te schrijven..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn haar voeten niet echt lelijk hoor.. In tegenstelling tot die van Kim, die vielen mij echt tegen. Bij een mooie meid als Kim zou je ook een mooi verzorgd paar voeten hebben verwacht, maar nee dus.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Nadia zó vreselijk praten!Die irritante toontjes en het "en zeg maarr, uhmm, meerr volume in je haarr ook en zo"
brrr.. Ik denk ook echt dat ze dat bewust doet, geloof er geen zak van dat ze spontaan zo praat. Ze heeft zichzelf zo'n 'lief' stemmetje aangepraat. Past totaal niet bij haar.
Wat iemand al eerder hier opmerkte: "mijn voetjes". Je ziet zó hoe graag ze zichzelf zou willen zien. Als een soort Amanda, maar dan niet ordinair, maar alleen maar schattig en klein en mooi (slim hoeft niet, geen femme fatale), en dan 'n vent er om heen die zijn vrouw totaal overruled (oh nee: beschermd)![]()
heb je gisteren toevallig de aflevering van Friends gezien? waarin Joey werdt geinterviewd maar bang was om domme dingen te zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:49 schreef riri het volgende:
ik vraag me echt af waar de intelligentie zit bij dit mens....wat ze allemaal loopt te blaten....elk nadenkend mens zal nadenken over wat hij of zij in een interview zal prijsgeven....zij zegt van alles zonder na te denken over de consequenties
Weet je zeker dat dit de voeten van Lieke zijn ? Ik heb ook caps gemaakt op dat moment. Lieke was niet eens in de buurt, Huub en Japio waren samen met Kim bezig met de weegschaal. Volgens mij zijn de voeten op de cap van Kim.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit zijn lieke haar voetjes..Ook niet echt om over naar huis te schrijven..
[ afbeelding ]
Zout eens op met deze posts in allerlei topics.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef RX69 het volgende:
http://www.battie.nl/king/rieks
Geen spam of gek iets, klikken is voten. 1x per 24 uur. danku
Neeeeee !!! Die zijn dus van Kim!! Die cap heb ik zelf ook gemaakt toen zij op de weegschaal ging staan:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:38 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Dit zijn lieke haar voetjes..Ook niet echt om over naar huis te schrijven..
[ afbeelding ]
Toen ik deze nam waren alleen huub en lieke aanwezig..De weegschaal deed het niet bij lieke..Bij huub wel..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de voeten van Lieke zijn ? Ik heb ook caps gemaakt op dat moment. Lieke was niet eens in de buurt, Huub en Japio waren samen met Kim bezig met de weegschaal. Volgens mij zijn de voeten op de cap van Kim.
Precies!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit de voeten van Lieke zijn ? Ik heb ook caps gemaakt op dat moment. Lieke was niet eens in de buurt, Huub en Japio waren samen met Kim bezig met de weegschaal. Volgens mij zijn de voeten op de cap van Kim.
Nou weet ik het ook neit zeker meer..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neeeeee !!! Die zijn dus van Kim!! Die cap heb ik zelf ook gemaakt toen zij op de weegschaal ging staan:
[ link | afbeelding ]
De interviewer vraagt of ze zelfbeheersing heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Scandalous het volgende:
Nadia; Ik ben in de kooi om mezelf te ontwikkelen.
mooie kleine teentjes...niet van die lelijke lange tenenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Neeeeee !!! Die zijn dus van Kim!! Die cap heb ik zelf ook gemaakt toen zij op de weegschaal ging staan:
[ link | afbeelding ]
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind Amanda één van de lelijkste gedrochten die ik ooit gezien heb. En geloof me, ik ben expert op gebied van mooie vrouwen..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Nadia zó vreselijk praten!Die irritante toontjes en het "en zeg maarr, uhmm, meerr volume in je haarr ook en zo"
brrr.. Ik denk ook echt dat ze dat bewust doet, geloof er geen zak van dat ze spontaan zo praat. Ze heeft zichzelf zo'n 'lief' stemmetje aangepraat. Past totaal niet bij haar.
Wat iemand al eerder hier opmerkte: "mijn voetjes". Je ziet zó hoe graag ze zichzelf zou willen zien. Als een soort Amanda, maar dan niet ordinair, maar alleen maar schattig en klein en mooi (slim hoeft niet, geen femme fatale), en dan 'n vent er om heen die zijn vrouw totaal overruled (oh nee: beschermd)![]()
En wat zeggen deze tenen?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
mooie kleine teentjes...niet van die lelijke lange tenen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:04 schreef 2live het volgende:
De interviewer vraagt of ze zelfbeheersing heeft.
nadia; moet ik zeggen of ik me hier aan schuldig maak?![]()
Ik wel !!!!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:03 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Nou weet ik het ook neit zeker meer..
Dan hoop ik voor haar dat het programma nog 10 jaar doorgaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:01 schreef Scandalous het volgende:
Nadia; Ik ben in de kooi om mezelf te ontwikkelen.
Dikke en te korte hamertenen met onverzorgde en slecht gevijlde nagels. kapotte nagelriemen en doffe nagels. Het is duidelijk dat ze minimale aandacht besteedt aan voetverzorging en dat is jammer, want verder is het een spetter van een meid.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef riri het volgende:
[..]
mooie kleine teentjes...niet van die lelijke lange tenen
En nu loopt ie weer te eten, een beetje langs die panorama mensen lopen... beetje eten.... 100%quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:09 schreef riri het volgende:
dennix wordt even door haar weggestuurd...ze kan niet vrijuit praten als hij er bijstaat
weer een afgang voor dennix
kan je je daar ook tegen verzekeren ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dikke en te korte hamertenen met onverzorgde en slecht gevijlde nagels. kapotte nagelriemen en doffe nagels. Het is duidelijk dat ze minimale aandacht besteedt aan voetverzorging en dat is jammer, want verder is het een spetter van een meid.
Geen verzekering zal ooit uitbetalen als de schade te wwijten is aan nalatigheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan je je daar ook tegen verzekeren ?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef Scandalous het volgende:
Voor de cover willen ze dat ze uit het zwembad komt.
"Met nat haar???"
moet zeggen dat ik momenteel liever luister naar gesprekken over het weer dan naar gesprekken over relatiesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:22 schreef Scandalous het volgende:
Dennis tegen Panorama vrouw : Gisteren was het echt lekker weer.
Het enige wat ik lelijk aan Amanda vind is dat ze ordinair is. En dat zie je niet alleen van binnen, maar ook van buiten. Blond haar (staat haar niet, door haar teint zou donkerder haar veel mooier staan volgens mij), lelijk haar sowieso, hoerige kleding, ballen als borsten, haar stem, etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind Amanda één van de lelijkste gedrochten die ik ooit gezien heb. En geloof me, ik ben expert op gebied van mooie vrouwen..
grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen verzekering zal ooit uitbetalen als de schade te wwijten is aan nalatigheid.
Je kunt als je je als model als zelfstandig ondernemer laat registreren de verzorgingskosten wel voor een groot deel van de belasting aftrekken.
Ik vind voetverzorging echt verspilde tijd. Goed wassen, nagels knippen. That's it.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dikke en te korte hamertenen met onverzorgde en slecht gevijlde nagels. kapotte nagelriemen en doffe nagels. Het is duidelijk dat ze minimale aandacht besteedt aan voetverzorging en dat is jammer, want verder is het een spetter van een meid.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef Nomrc2 het volgende:
moet amanda nu de catering verzorgen voor die gasten ?
Ze zegt dat ze een lopend buffet heeft gemaakt en dat in 3 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En gaat vervolgens lekker verder met de nagels
![]()
Als ik hem zo zie zitten doet hij me denken aan de laatste dagen van Ericquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dennis ..Daar zit je dan weer...
Tis te hopen dat hij zich ook zo voelt..Dan is er veel bereikt de afgelopen week..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie zitten doet hij me denken aan de laatste dagen van Eric![]()
![]()
Is het gisteren dan niet gewassen door DOB ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
Ik raakte dat haar van Nadia dus met geen vinger aan als ze net heeft verteld dat het al ruim een week niet gewassen is.![]()
Stel je voor dat ze dat hier al doet, laat staan hoe lang ze het thuis niet zou wassen (ik ga er vanuit dat mensen meer op hygiene letten als er 24/7 camera's op ze gericht staan)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
Ik raakte dat haar van Nadia dus met geen vinger aan als ze net heeft verteld dat het al ruim een week niet gewassen is.![]()
BSOL, weet jij of dit Flens is, ik heb nl nog nooit een foto van haar gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
schijnt onze geliefde D Flens te zijn
Vind je dat ik zeur, vind je dat ik zeur ??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:43 schreef cobain94 het volgende:
Laat even iemand die handen van nadia vastbinden..Wat een onzeker wijf is het toch ook..Respectless biatch..
Van wie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef kit2u het volgende:
kunnen we ff inzoomen op tattoo.
Nieuwsgierig wat het is.
Zal iemand van de internetredactie in de ban zijn van een nieuwe auto?quote:11:50 - Lieke is gebroken...
De brunette is helemaal in haar hummetje. Ze wordt als een prinses behandeld. "Is het goed als ik je interview, terwijl je in de make-up zit?", vraagt de medewerker van de Panorama. “Ja hoor”, antwoordt ze enthousiast. Huub en Lieke hebben intussen ook het ochtendlicht gezien. “Ik ben gewoon niet voorruit te branden vandaag”, bekent de Hilversumse aan Ellen. “Niet zeuren gewoon rijden”, ratelt Palma er tussendoor. ’s Avonds een vrouw, ’s ochtends een vrouw, Lieke!
Wel nee. Dit is een van de twee dames van het personal shopping bedrijf, die de kleding-styling vroeger deden voor DGK. Ze is destijds heel vaak in beeld geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
Het stukje staat er alleen nog niet, maar ik ben benieuwd.quote:12.28 Streamers lachen zich rot.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:48 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]
Zal iemand van de internetredactie in de ban zijn van een nieuwe auto?
Inmiddels wel, het gaat over Jaap en Huub.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]
Het stukje staat er alleen nog niet, maar ik ben benieuwd.
yupquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:52 schreef Scandalous het volgende:
Noemde Nadia de visagiste nou schatje?
Sorry maar als ik daar zou komen voor een fotoshoot en ze zouden gaan zitten kloten met hun make up en net zoals ze net weer deed aan haar haar, zou ik zeggen doei bekijk het maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Naad moet haar oogmake-up toch nog even bijwerken, het pakt niet zo goed.![]()
Ja, ik lees het net. Bummer ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels wel, het gaat over Jaap en Huub.![]()
quote:“Stel je voor, je bent streamer. Wat wil je zien?”, vraagt Huub aan Jaap. “Van alles een beetje”, antwoordt de Briellenaar. Tijdens het openen van Jaap’s post krijgt hij een aantal brieven, waarin staat dat streamers zich rot lachen nu Jaap en Huub weer samen zijn. Zal dit een positieve uitwerking hebben op de populariteit van de Briellenaar?
Luc word ook steeds gestoorder.Rare dingen doet die kooi met jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:49 schreef STAP01 het volgende:
fucking hell!!! Luc vindt Nadia naturel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze heeft een kilo makeup op dr gezicht!!!!
Serieus!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:56 schreef Scandalous het volgende:
Nadia moet een tampon in van de stylist omdat de string weer terug moet naar de winkel![]()
Dan vertel VOL maar dat Flens echt niet loopt te slepen met rekken kleding en doosjes tampons .......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
op vol blijven ze VOLhouden dat het flens is
'm just a lurkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan vertel VOL maar dat Flens echt niet loopt te slepen met rekken kleding en doosjes tampons .......
Echt populair zal hij ook niet worden.Hij vind Brian toch zo goedddddddddddddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:05 schreef diedirk het volgende:
Jezus zeg, wat is de rol en het nut van die Luc?!
Het enige wat hij doet is sukoku's oplossen, lezen en schaken.....
Als hij niks bij Nadia kan klaarspelen , kan hij veel beter vertrekken
Ze moet zich omkleden , waarschijnlijk niet zo'n succes dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:06 schreef Scandalous het volgende:
Ohh leuk, foto's met de blote rug naar de camera![]()
En wat moet ik me daarbij voorstellen.Het tijdschrift hebben ze daar alquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor op 3FM dat Donald Duck in DGK komt.
Ze willen een mooi contour van haar kont, dat wordt dus flink fotoshoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:16 schreef Scandalous het volgende:
Echt classy, met je kont in een string naar de camera staan
Dat klinkt me als muziek in de oren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef cobain94 het volgende:
Ze word gewoon gebruikt voor een uitgebreide reportage over fotoshoppen in de panorama..Voor en na het shoppen..En hoe de lezer bedrogen word..
zal wel de outfit van de stripper zijn dan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor op 3FM dat Donald Duck in DGK komt.
Ik zat te denken aan "voor" en "na" foto's voor de Laban-kliniekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef cobain94 het volgende:
Ze word gewoon gebruikt voor een uitgebreide reportage over fotoshoppen in de panorama..Voor en na het shoppen..En hoe de lezer bedrogen word..
precies....ook nog eens helemaal geen taille en een ontzettend brede rugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
Mooi contour van haar platte kont.
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
Nadia maakt zich zorgen om haar buik, ondertussen de dames van Panorama op de achtergrond; haar schouders zijn zooo breed.
Precies...ze heeft van nature niet de souplesse om aan te voelen wat de camera wil....een goed fotomodel heeft dat van naturequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef avonne het volgende:
Ik heb altijd zo het idee : hoe meer complimenten de fotograaf maakt, hoe slechter het model eigenlijk is. Hij kan niet door werken, zeg maar, maar moet eerst een hoop slijmen.
Zo te lezen blijft er weinig goeds over..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef riri het volgende:
[..]
precies....ook nog eens helemaal geen taille en een ontzettend brede rug
Je slaat echt de plank mis...het is wel degelijk D. Flens...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan vertel VOL maar dat Flens echt niet loopt te slepen met rekken kleding en doosjes tampons .......
Dat waren echt hele mooie foto's. Er zal best gefotoshopt zijn maar Naad kan niet tippen aan Nena.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even gezocht in m'n archief. Fotoshoot FHM op 22 oktober 2006 met Nena .......
[ afbeelding ]
Prachtig die Nena....die spat van de fotoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even gezocht in m'n archief. Fotoshoot FHM op 22 oktober 2006 met Nena .......
[ afbeelding ]
Nope, het staat stijf van het vet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft ze haar haar nou al eens gewassen?
Klopt en op VOL hebben ze helemaal gelijk...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
quote:
Dan heb je zeker net als ik, de mini-streams..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef Taurus het volgende:
Is ze pas weer geopereerd of veel afgevallen ofzo? Zoals ze daar nu staat in de slaapkamer vind ik haar buik wel meevallen.
Dus dit is classy en niet ordinair?quote:
Ze kan zo achter het raam met zo'n outfitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit is classy en niet ordinair?![]()
De tandarts.... ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Huub heeft de oorbellen in Amsterdam gekocht, dus, samen met meneer Grijze-Trui.
Wanneer ?
ik denk dat dat een cap is van BSOL.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren echt hele mooie foto's. Er zal best gefotoshopt zijn maar Naad kan niet tippen aan Nena.
Zei Huub dat, wat vreemd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Huub heeft de oorbellen in Amsterdam gekocht, dus, samen met meneer Grijze-Trui.
Wanneer ?
Als ze haar eens de goede kleren zou geven zou het helemaal niet opvallen dat ze brede schouders heeft. Volgens mij zou ze er veel leuker uit kunnen zien met de juiste kleren. Dik is ze nl helemaal nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef schizolientje het volgende:
[quote]Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef avonne het volgende:
het eerste korset past al niet.
Het is maat 38-40.
Heeft niemand de maten doorgegeven dan?
[/quote
Zal ze zelf wel gedaan hebben maar ze is flink aangekomen in de kooi. Vrnl door de drank denk ik]
die is echt moooooi, alles aan haar klopt gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar hoor je haar nu ineens niet meer overquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit is classy en niet ordinair?![]()
quote:De wereldberoemde eend bezoekt samen met Dagobert Duck en zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak onze hoofdstad.
Het blad bestaat 55 jaar in Nederland. Het avontuur van de klunzige eend is in de gisteren verschenen extra editie te lezen. Dat is overigens niet het enige dat Donald Duck in Nederland meemaakt. ,,In het reguliere nummer, dat morgen verschijnt, komt Donald terecht in de Gouden Kooi, samen met zijn vijand Buurman Bolderbast,’’ vertelt de hoofdredacteur van Donald Duck.
Nog niet eerder waren Donald Duck en zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak in Amsterdam. Donald Duck heeft wekelijks een oplage van 320.000 exemplaren. Daarmee worden zo’n 2,2 miljoen lezers bereikt, onder wie een miljoen in de leeftijd van 20 tot 49. Het is de bedoeling dat deze strip ook in Donald Ducks in andere landen wordt geplaatst. ,,Denemarken en Finland hebben het verhaal al besteld.’’
Ze is iid niet dik, ze heeft gewoon de bouw van een kerelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:41 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Als ze haar eens de goede kleren zou geven zou het helemaal niet opvallen dat ze brede schouders heeft. Volgens mij zou ze er veel leuker uit kunnen zien met de juiste kleren. Dik is ze nl helemaal niet
Ja, dat was een cap van mij. Heb er die dag ongeveer 60 op FOK! geplaatstquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:40 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat dat een cap is van BSOL.
De foto's van Nena in de Panorama vond ik echt heel lelijk, helemaal vervormd. Uitgerekt of zoiets.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Ja supermooi,nu heb je ook een taille!
Niks meer aan doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze wil perse deze gloss, maar dat kunnen ze waarschijnlijk ook wel shoppen
[ afbeelding ]
Nu de snor nog ff wegwerkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef Scandalous het volgende:
"Kun je een randje smokkelen zodat ik dikkere lippen heb?"
Je vergist je, ze voelt zich zooooooooooo sexy.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn streams niet aan want moet zo de deur weer uit, maar het is zo lachen om dit alles te lezen en die foto's erbij. Volgens mij is Nadia onderhand helemaal niet blij meer en met een beetje mazzel gaat ze straks jankend de poort uit.
Dat gaat over wanneer ze onze commentaren leest!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergist je, ze voelt zich zooooooooooo sexy.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergist je, ze voelt zich zooooooooooo sexy.![]()
Ik geloof jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:30 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je slaat echt de plank mis...het is wel degelijk D. Flens...![]()
en als je wil weten hoe ik dat weet PM je maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |