Ik vind voetverzorging echt verspilde tijd. Goed wassen, nagels knippen. That's it.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dikke en te korte hamertenen met onverzorgde en slecht gevijlde nagels. kapotte nagelriemen en doffe nagels. Het is duidelijk dat ze minimale aandacht besteedt aan voetverzorging en dat is jammer, want verder is het een spetter van een meid.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef Nomrc2 het volgende:
moet amanda nu de catering verzorgen voor die gasten ?
Ze zegt dat ze een lopend buffet heeft gemaakt en dat in 3 minuten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:33 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En gaat vervolgens lekker verder met de nagels
![]()
Als ik hem zo zie zitten doet hij me denken aan de laatste dagen van Ericquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dennis ..Daar zit je dan weer...
Tis te hopen dat hij zich ook zo voelt..Dan is er veel bereikt de afgelopen week..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie zitten doet hij me denken aan de laatste dagen van Eric![]()
![]()
Is het gisteren dan niet gewassen door DOB ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
Ik raakte dat haar van Nadia dus met geen vinger aan als ze net heeft verteld dat het al ruim een week niet gewassen is.![]()
Stel je voor dat ze dat hier al doet, laat staan hoe lang ze het thuis niet zou wassen (ik ga er vanuit dat mensen meer op hygiene letten als er 24/7 camera's op ze gericht staan)quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
Ik raakte dat haar van Nadia dus met geen vinger aan als ze net heeft verteld dat het al ruim een week niet gewassen is.![]()
BSOL, weet jij of dit Flens is, ik heb nl nog nooit een foto van haar gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
schijnt onze geliefde D Flens te zijn
Vind je dat ik zeur, vind je dat ik zeur ??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:43 schreef cobain94 het volgende:
Laat even iemand die handen van nadia vastbinden..Wat een onzeker wijf is het toch ook..Respectless biatch..
Van wie?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef kit2u het volgende:
kunnen we ff inzoomen op tattoo.
Nieuwsgierig wat het is.
Zal iemand van de internetredactie in de ban zijn van een nieuwe auto?quote:11:50 - Lieke is gebroken...
De brunette is helemaal in haar hummetje. Ze wordt als een prinses behandeld. "Is het goed als ik je interview, terwijl je in de make-up zit?", vraagt de medewerker van de Panorama. “Ja hoor”, antwoordt ze enthousiast. Huub en Lieke hebben intussen ook het ochtendlicht gezien. “Ik ben gewoon niet voorruit te branden vandaag”, bekent de Hilversumse aan Ellen. “Niet zeuren gewoon rijden”, ratelt Palma er tussendoor. ’s Avonds een vrouw, ’s ochtends een vrouw, Lieke!
Wel nee. Dit is een van de twee dames van het personal shopping bedrijf, die de kleding-styling vroeger deden voor DGK. Ze is destijds heel vaak in beeld geweest.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
Het stukje staat er alleen nog niet, maar ik ben benieuwd.quote:12.28 Streamers lachen zich rot.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:48 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]
Zal iemand van de internetredactie in de ban zijn van een nieuwe auto?
Inmiddels wel, het gaat over Jaap en Huub.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:51 schreef Copycat het volgende:
Tien:
[..]
Het stukje staat er alleen nog niet, maar ik ben benieuwd.
yupquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:52 schreef Scandalous het volgende:
Noemde Nadia de visagiste nou schatje?
Sorry maar als ik daar zou komen voor een fotoshoot en ze zouden gaan zitten kloten met hun make up en net zoals ze net weer deed aan haar haar, zou ik zeggen doei bekijk het maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:53 schreef beequeen het volgende:
Naad moet haar oogmake-up toch nog even bijwerken, het pakt niet zo goed.![]()
Ja, ik lees het net. Bummer ...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:54 schreef beequeen het volgende:
Inmiddels wel, het gaat over Jaap en Huub.![]()
quote:“Stel je voor, je bent streamer. Wat wil je zien?”, vraagt Huub aan Jaap. “Van alles een beetje”, antwoordt de Briellenaar. Tijdens het openen van Jaap’s post krijgt hij een aantal brieven, waarin staat dat streamers zich rot lachen nu Jaap en Huub weer samen zijn. Zal dit een positieve uitwerking hebben op de populariteit van de Briellenaar?
Luc word ook steeds gestoorder.Rare dingen doet die kooi met jequote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:49 schreef STAP01 het volgende:
fucking hell!!! Luc vindt Nadia naturel!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ze heeft een kilo makeup op dr gezicht!!!!
Serieus!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:56 schreef Scandalous het volgende:
Nadia moet een tampon in van de stylist omdat de string weer terug moet naar de winkel![]()
Dan vertel VOL maar dat Flens echt niet loopt te slepen met rekken kleding en doosjes tampons .......quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
op vol blijven ze VOLhouden dat het flens is
'm just a lurkerquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan vertel VOL maar dat Flens echt niet loopt te slepen met rekken kleding en doosjes tampons .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |