kan je je daar ook tegen verzekeren ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dikke en te korte hamertenen met onverzorgde en slecht gevijlde nagels. kapotte nagelriemen en doffe nagels. Het is duidelijk dat ze minimale aandacht besteedt aan voetverzorging en dat is jammer, want verder is het een spetter van een meid.
Geen verzekering zal ooit uitbetalen als de schade te wwijten is aan nalatigheid.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:16 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
kan je je daar ook tegen verzekeren ?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:24 schreef Scandalous het volgende:
Voor de cover willen ze dat ze uit het zwembad komt.
"Met nat haar???"
moet zeggen dat ik momenteel liever luister naar gesprekken over het weer dan naar gesprekken over relatiesquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:22 schreef Scandalous het volgende:
Dennis tegen Panorama vrouw : Gisteren was het echt lekker weer.
Het enige wat ik lelijk aan Amanda vind is dat ze ordinair is. En dat zie je niet alleen van binnen, maar ook van buiten. Blond haar (staat haar niet, door haar teint zou donkerder haar veel mooier staan volgens mij), lelijk haar sowieso, hoerige kleding, ballen als borsten, haar stem, etc.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten, maar ik vind Amanda één van de lelijkste gedrochten die ik ooit gezien heb. En geloof me, ik ben expert op gebied van mooie vrouwen..
grappigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen verzekering zal ooit uitbetalen als de schade te wwijten is aan nalatigheid.
Je kunt als je je als model als zelfstandig ondernemer laat registreren de verzorgingskosten wel voor een groot deel van de belasting aftrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |