Allemaal voor onze naad...lief he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wat doen die vreemde gasten daar eigenlijk?
Het is nu eenmaal een gegeven dat de kijkers geprikkeld en betrokken raken als ze iets hebben waaraan ze zich kunnen ergeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef kybe het volgende:
[..]
De productie trekt zich geen moer aan van die popoll,is puur geldtrekkerij.
Het is mij namelijk een compleet raadsel waarom mensen als Nadia en Dennis en Amanda er nog in zitten.
Zo laag in de poll en veel mensen gooien de streams op mute als zij in beeld zijn.
Voor haar 3 navels?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Allemaal voor onze naad...lief he?![]()
Ik ben ook blij als ik straks naar m'n werk magquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, voorlopig genoeg streams voor vandaag, Nadia van 1100 tot 1700 uur op de
streams is een beetje teveel van het goeie .... gelukkig dat ik nog een baan heb![]()
Ssssuuuuuuupeeeerrrrr !!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Allemaal voor onze naad...lief he?![]()
cynisme schatjequote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Ruk maar een eind weg op die 3 dubbele buik van Nadia![]()
![]()
.
Madame heeft heel wat te verbergen zoveel is inmiddels wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Is het trouwens iemand opgevallen dat Nadia verschrikkelijk aan het draaikonten was op de vraag of ze ooit al eens eerder een fotoshoot had gedaan?
"Ehhhh ik geloof van niet" zei ze uiteindelijk.
Je maakt mij niet wijs dat je je dat niet meer kunt herinneren.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dacht ik in eerste instantie dat Nadia een fotoshoot zou krijgen. Het wordt een fotoshop ........
Voor ik het vergeet, heb jij toevallig een kaart aan Lieke gezonden ??quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:10 schreef beequeen het volgende:
Blijft dus niks over van de natural beauty.
Die klus is nog lang niet geklaard..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dacht ik in eerste instantie dat Nadia een fotoshoot zou krijgen. Het wordt een fotoshop ........
Ze houdt toch van shoppenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, dat hebben ze dus van mij gejat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Voor ik het vergeet, heb jij toevallig een kaart aan Lieke gezonden ??
Vannacht, rond 02.45 uur, las Lieke een kaart voor waarop stond :
" ...En pas op voor je gewenste vriendin, het is een Mata Hari .....
Ja,maar dat is nu juist het probleem.Voor een Natasia,Brian of Amanda gaat dat geprikkeld worden wel op maar bij klef en bef is het niet alleen irritatie maar ook totaal niet interessant.Juist die twee krijg je uren te zien dat is voor mij een reden om de streams uit te gooien,lijkt mij toch ook niet de bedoeling.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal een gegeven dat de kijkers geprikkeld en betrokken raken als ze iets hebben waaraan ze zich kunnen ergeren.
Wat zou BB5 geweest zijn zonder de Tanja's en De Bus zonder Sjekkie..
Dat photoshoppen gaat best snel. Je denkt toch niet dat die shop-sessie begint met de body van Nadia .... Dat denkt ze zelf wellicht maar ieder ander weet wel beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:17 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Die klus is nog lang niet geklaard..
Dat snap ik ook niet. Ik gooi heel vaak de streams uit doordat klef en bef in beeld zijn of een jankende Nadia en/of een zingende nix.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Ja,maar dat is nu juist het probleem.Voor een Natasia,Brian of Amanda gaat dat geprikkeld worden wel op maar bij klef en bef is het niet alleen irritatie maar ook totaal niet interessant.Juist die twee krijg je uren te zien dat is voor mij een reden om de streams uit te gooien,lijkt mij toch ook niet de bedoeling.
Mensen in die beroepen zijn wel wat gewend hoor. Ik heb zelf veel modellenwerk gedaan en heel veel meiden gezien die totaal onmogelijk waren. Echte bitches. Die foto/filmlui gaan daar over het algemeen heel goed mee om. Echt respect voor die mensen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:15 schreef cobain94 het volgende:
Die lui zijn dat gezemel van nadia nou al zat volgens mij...En dan de hele dag te bedenken..
Toch zijn haar voeten niet echt lelijk hoor.. In tegenstelling tot die van Kim, die vielen mij echt tegen. Bij een mooie meid als Kim zou je ook een mooi verzorgd paar voeten hebben verwacht, maar nee dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:19 schreef riri het volgende:
Nadia die telkens verkleinwoordjes gebruikt terwijl ze zo grof gebouwd is....mijn voetjes zegt ze...maat 40? voetjes?...
dat zeg ik ook niet...maar het klinkt heel raar dat ze dat zegt over haar voeten maat 40 dus....als lieke dat nu zei....die heeft maatje 36 als schoenmaatquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn haar voeten niet echt lelijk hoor.. In tegenstelling tot die van Kim, die vielen mij echt tegen. Bij een mooie meid als Kim zou je ook een mooi verzorgd paar voeten hebben verwacht, maar nee dus.
Logisch, anders past haar rug er niet op.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:24 schreef cobain94 het volgende:
De panorama waar ze in komt te staan word voor deze ene keer in A3 formaat uit gegeven..
Neuh..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:22 schreef riri het volgende:
Zou ze ook weten welk onderschrift de Panorama op de cover onder haar foto zet?
Waarschijnlijk gaat ze op de uitklappagina. Met 3 navels en 2 nietjes in haar buik.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Logisch, anders past haar rug er niet op.
Ik vind Amanda zo op deze foto er beter uit zien dan dat sletterige wat ze altijd is.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:31 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens in de poppetjes van mijn ooogen.... Kijk eens naar het kuiltje in mijn kin wang..
Dit zijn lieke haar voetjes..Ook niet echt om over naar huis te schrijven..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch zijn haar voeten niet echt lelijk hoor.. In tegenstelling tot die van Kim, die vielen mij echt tegen. Bij een mooie meid als Kim zou je ook een mooi verzorgd paar voeten hebben verwacht, maar nee dus.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef Taurus het volgende:
Ik vind Nadia zó vreselijk praten!Die irritante toontjes en het "en zeg maarr, uhmm, meerr volume in je haarr ook en zo"
brrr.. Ik denk ook echt dat ze dat bewust doet, geloof er geen zak van dat ze spontaan zo praat. Ze heeft zichzelf zo'n 'lief' stemmetje aangepraat. Past totaal niet bij haar.
Wat iemand al eerder hier opmerkte: "mijn voetjes". Je ziet zó hoe graag ze zichzelf zou willen zien. Als een soort Amanda, maar dan niet ordinair, maar alleen maar schattig en klein en mooi (slim hoeft niet, geen femme fatale), en dan 'n vent er om heen die zijn vrouw totaal overruled (oh nee: beschermd)![]()
heb je gisteren toevallig de aflevering van Friends gezien? waarin Joey werdt geinterviewd maar bang was om domme dingen te zeggen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:49 schreef riri het volgende:
ik vraag me echt af waar de intelligentie zit bij dit mens....wat ze allemaal loopt te blaten....elk nadenkend mens zal nadenken over wat hij of zij in een interview zal prijsgeven....zij zegt van alles zonder na te denken over de consequenties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |