Dat heeft ze zelf al een keer gezegd, dat ze daar geen behoefte aan heeft.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoef haar niet in de playboy te zien.
eerlijk gezegd vind ik meiden die in de playboy hebben gestaan daarna vaak een stuk minder aantrekkelijk.
dan liever de FHM, dat zijn vaak mooie foto's waarbij ze tenminste kleren aan mogen houden.
maar eerlijk gezegd vind ik Lieke Uberhaupt niet het type om in dat soort bladen te komen.
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ze zo maar ja zou zeggen. Toch vind ik dat ze niet zou misstaan in zo'n blad. Ik heb mindere modellen gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:01 schreef RSie het volgende:
[..]
Waarom?
Ik hoef haar niet in de playboy te zien.
eerlijk gezegd vind ik meiden die in de playboy hebben gestaan daarna vaak een stuk minder aantrekkelijk.
dan liever de FHM, dat zijn vaak mooie foto's waarbij ze tenminste kleren aan mogen houden.
maar eerlijk gezegd vind ik Lieke Uberhaupt niet het type om in dat soort bladen te komen.
Idd,quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:02 schreef Pearlbitch het volgende:
Nadia: Aan de popipoll kan je niet te veel waarde hechten.
Klinkt als: Geld maakt niet gelukkig (uitgesproken door mensen die niets te makken hebben)
Ze heeft een hele grove bouw, een beetje als een kerel eigenlijkquote:
Allemaal voor onze naad...lief he?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:06 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Wat doen die vreemde gasten daar eigenlijk?
Het is nu eenmaal een gegeven dat de kijkers geprikkeld en betrokken raken als ze iets hebben waaraan ze zich kunnen ergeren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:48 schreef kybe het volgende:
[..]
De productie trekt zich geen moer aan van die popoll,is puur geldtrekkerij.
Het is mij namelijk een compleet raadsel waarom mensen als Nadia en Dennis en Amanda er nog in zitten.
Zo laag in de poll en veel mensen gooien de streams op mute als zij in beeld zijn.
Voor haar 3 navels?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Allemaal voor onze naad...lief he?![]()
Ik ben ook blij als ik straks naar m'n werk magquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi, voorlopig genoeg streams voor vandaag, Nadia van 1100 tot 1700 uur op de
streams is een beetje teveel van het goeie .... gelukkig dat ik nog een baan heb![]()
Ssssuuuuuuupeeeerrrrr !!!!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:07 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Allemaal voor onze naad...lief he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |