Echt populair zal hij ook niet worden.Hij vind Brian toch zo goedddddddddddddquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:05 schreef diedirk het volgende:
Jezus zeg, wat is de rol en het nut van die Luc?!
Het enige wat hij doet is sukoku's oplossen, lezen en schaken.....
Als hij niks bij Nadia kan klaarspelen , kan hij veel beter vertrekken
Ze moet zich omkleden , waarschijnlijk niet zo'n succes dus.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:06 schreef Scandalous het volgende:
Ohh leuk, foto's met de blote rug naar de camera![]()
En wat moet ik me daarbij voorstellen.Het tijdschrift hebben ze daar alquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor op 3FM dat Donald Duck in DGK komt.
Ze willen een mooi contour van haar kont, dat wordt dus flink fotoshoppen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:16 schreef Scandalous het volgende:
Echt classy, met je kont in een string naar de camera staan
Dat klinkt me als muziek in de oren.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef cobain94 het volgende:
Ze word gewoon gebruikt voor een uitgebreide reportage over fotoshoppen in de panorama..Voor en na het shoppen..En hoe de lezer bedrogen word..
zal wel de outfit van de stripper zijn dan!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:17 schreef Copycat het volgende:
Ik hoor op 3FM dat Donald Duck in DGK komt.
Ik zat te denken aan "voor" en "na" foto's voor de Laban-kliniekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:19 schreef cobain94 het volgende:
Ze word gewoon gebruikt voor een uitgebreide reportage over fotoshoppen in de panorama..Voor en na het shoppen..En hoe de lezer bedrogen word..
precies....ook nog eens helemaal geen taille en een ontzettend brede rugquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:23 schreef beequeen het volgende:
Mooi contour van haar platte kont.
[ afbeelding ]
Serieus?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef 2live het volgende:
Nadia maakt zich zorgen om haar buik, ondertussen de dames van Panorama op de achtergrond; haar schouders zijn zooo breed.
Precies...ze heeft van nature niet de souplesse om aan te voelen wat de camera wil....een goed fotomodel heeft dat van naturequote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef avonne het volgende:
Ik heb altijd zo het idee : hoe meer complimenten de fotograaf maakt, hoe slechter het model eigenlijk is. Hij kan niet door werken, zeg maar, maar moet eerst een hoop slijmen.
Zo te lezen blijft er weinig goeds over..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:25 schreef riri het volgende:
[..]
precies....ook nog eens helemaal geen taille en een ontzettend brede rug
Je slaat echt de plank mis...het is wel degelijk D. Flens...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan vertel VOL maar dat Flens echt niet loopt te slepen met rekken kleding en doosjes tampons .......
Dat waren echt hele mooie foto's. Er zal best gefotoshopt zijn maar Naad kan niet tippen aan Nena.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even gezocht in m'n archief. Fotoshoot FHM op 22 oktober 2006 met Nena .......
[ afbeelding ]
Prachtig die Nena....die spat van de fotoquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Toch maar even gezocht in m'n archief. Fotoshoot FHM op 22 oktober 2006 met Nena .......
[ afbeelding ]
Nope, het staat stijf van het vet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft ze haar haar nou al eens gewassen?
Klopt en op VOL hebben ze helemaal gelijk...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[ afbeelding ]
van vol
schijnt onze geliefde D Flens te zijn
quote:
Dan heb je zeker net als ik, de mini-streams..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef Taurus het volgende:
Is ze pas weer geopereerd of veel afgevallen ofzo? Zoals ze daar nu staat in de slaapkamer vind ik haar buik wel meevallen.
Dus dit is classy en niet ordinair?quote:
Ze kan zo achter het raam met zo'n outfitquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit is classy en niet ordinair?![]()
De tandarts.... ?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Huub heeft de oorbellen in Amsterdam gekocht, dus, samen met meneer Grijze-Trui.
Wanneer ?
ik denk dat dat een cap is van BSOL.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat waren echt hele mooie foto's. Er zal best gefotoshopt zijn maar Naad kan niet tippen aan Nena.
Zei Huub dat, wat vreemd.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:38 schreef avonne het volgende:
Huub heeft de oorbellen in Amsterdam gekocht, dus, samen met meneer Grijze-Trui.
Wanneer ?
Als ze haar eens de goede kleren zou geven zou het helemaal niet opvallen dat ze brede schouders heeft. Volgens mij zou ze er veel leuker uit kunnen zien met de juiste kleren. Dik is ze nl helemaal nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef schizolientje het volgende:
[quote]Op donderdag 11 oktober 2007 13:33 schreef avonne het volgende:
het eerste korset past al niet.
Het is maat 38-40.
Heeft niemand de maten doorgegeven dan?
[/quote
Zal ze zelf wel gedaan hebben maar ze is flink aangekomen in de kooi. Vrnl door de drank denk ik]
die is echt moooooi, alles aan haar klopt gewoonquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar hoor je haar nu ineens niet meer overquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dit is classy en niet ordinair?![]()
quote:De wereldberoemde eend bezoekt samen met Dagobert Duck en zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak onze hoofdstad.
Het blad bestaat 55 jaar in Nederland. Het avontuur van de klunzige eend is in de gisteren verschenen extra editie te lezen. Dat is overigens niet het enige dat Donald Duck in Nederland meemaakt. ,,In het reguliere nummer, dat morgen verschijnt, komt Donald terecht in de Gouden Kooi, samen met zijn vijand Buurman Bolderbast,’’ vertelt de hoofdredacteur van Donald Duck.
Nog niet eerder waren Donald Duck en zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak in Amsterdam. Donald Duck heeft wekelijks een oplage van 320.000 exemplaren. Daarmee worden zo’n 2,2 miljoen lezers bereikt, onder wie een miljoen in de leeftijd van 20 tot 49. Het is de bedoeling dat deze strip ook in Donald Ducks in andere landen wordt geplaatst. ,,Denemarken en Finland hebben het verhaal al besteld.’’
Ze is iid niet dik, ze heeft gewoon de bouw van een kerelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:41 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Als ze haar eens de goede kleren zou geven zou het helemaal niet opvallen dat ze brede schouders heeft. Volgens mij zou ze er veel leuker uit kunnen zien met de juiste kleren. Dik is ze nl helemaal niet
Ja, dat was een cap van mij. Heb er die dag ongeveer 60 op FOK! geplaatstquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:40 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat dat een cap is van BSOL.
De foto's van Nena in de Panorama vond ik echt heel lelijk, helemaal vervormd. Uitgerekt of zoiets.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:45 schreef Scandalous het volgende:
Amanda: Ja supermooi,nu heb je ook een taille!
Niks meer aan doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze wil perse deze gloss, maar dat kunnen ze waarschijnlijk ook wel shoppen
[ afbeelding ]
Nu de snor nog ff wegwerkenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:53 schreef Scandalous het volgende:
"Kun je een randje smokkelen zodat ik dikkere lippen heb?"
Je vergist je, ze voelt zich zooooooooooo sexy.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb mijn streams niet aan want moet zo de deur weer uit, maar het is zo lachen om dit alles te lezen en die foto's erbij. Volgens mij is Nadia onderhand helemaal niet blij meer en met een beetje mazzel gaat ze straks jankend de poort uit.
Dat gaat over wanneer ze onze commentaren leest!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergist je, ze voelt zich zooooooooooo sexy.![]()
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je vergist je, ze voelt zich zooooooooooo sexy.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |