Klopt je moet gewoon combineren. Wat Eurlings nu wil is opzich lapwerk maar wel nuttig.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Een uitbreiding van af en aanvoer is zeker gewenst, gewoon om de filedruk te verminderen. Een paar bottlenecks wegnemen. Gelul over 10 km weg....
Dit is tenminste op korte termijn realiseerbaar. Hele tram en trein stelsels zijn op korte termijn niet realiseerbaar.
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.quote:
Waarom een rel?quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:10 schreef Elseetje het volgende:
Bedtijd.
Ik zie morgen wel of er nog een rel is gekomen over sigme haar aftreden.
Joh.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Sigme is geen mod meer.
Sigme stopt op POL
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komtquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
En terecht!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:08 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ja, blanken mogen wel belachelijk gemaakt worden hè Floripas.
Ga jij nou maar weer god uithangen met je geneeskunde studie.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Heeft Rock Technische Bedrijfskunde gestudeerd? Bottlenecks is een typische TBK-term. Nou vind ik dat over het algemeen vervelende mannetjes die niet weten waar ze over praten maar wel de dienst komen uitmaken, maar goed.
Aanvulling op TTquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je notes nemen vlot toe de laatste tijd.
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja de technici moeten toch aangestuurd worden door mensen die weten hoe je in de praktijk ergens komt.
Ja en danquote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat wordt oppassen Du_Ke. Straks krijg je een virtueel een TBS maatregel opgelegd.
Bij Rechten moet ik altijd denken aan gasten die geen meisje kunnen krijgen en 3/4 van hun tijd aan Fok besteden.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Bij Geneeskunde moet ik altijd denken aan die verwijfde gasten.
Tja dat soort drollen heb je overal natuurlijk. Als ze de kwaliteit niet hebben donderen ze er vanzelf uit hoor.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ach, ik heb een TBK-hbo'ertje binnen m'n dispuut gehad. Zo'n ontzettende ouwehoer was dat. Wilde later liefst 'een technische onderneming' gaan managen, had geen affiniteit met techniek, maar dacht er door z'n 'vlotte sociale vaardigheden' wel te komen.
Hmm, Dennett. Beloof me dat als je hem uit hebt, je weer teruggaat voor De betovering van het geloof (slecht vertaalde titel trouwens).quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:14 schreef Monidique het volgende:
Dat evolutiegezeur van Autodidact. Liep ik in de boekenwinkel, om de nodige benodigdheden te kopen, zie ik een boek, Darwins gevaarlijke idee, voor vijftien euro, dus koop ik 'm maar, hè...
Monidique.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?
Elseetje?![]()
Zakjapannertje zou wel een goede zijn trouwens.quote:Op woensdag 10 oktober 2007 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Wie wordt de nieuwe mod trouwens?
Elseetje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |